Ga naar inhoud

miranda1983 : 25 augustus 2009 : Dr. Luyendijk : Bergman Kliniek


Gast miranda1983

Aanbevolen berichten

Gast miranda1983

Hoi allemaal

Mijn naam is miranda en ben 26 jaar.

lees al tijdje mee hier en heb al heel veel informatie opgedaan dus dan hier oook mijn verhaal

Na bijna 45 kilo te zijn afgevallen ben ik vorig jaar aan mijn '' metamorfose'' project begonnen. Vorig jaar september heb ik een buikwandcorrectie ondergaan.

In mei van dit jaar toch maar een consult afspraak gemaakt bij mijn pc in het bronovo zh om over correctie van mijn benen en borsten te praten.

Dit werd uiteindelijk bij een collega pc omdat de pc van mijn buik geen bv doet.

Mijn benen zouden of gelift moeten worden of liposuctie gelukkig kan dit met liposuctie en dan mijn borsten gevraagd of ze dit met eigen vet kunnen opvullen lipofilling.Ik wil gewoon weer opgevulde borsten ik had en c/d cup en ben nu een aa/a cup? dit kan maar is erg kostbaar en moet meerdere keren worden herhaald.

Hij vroeg waarom ik geen prothese wilde verteld dat ik al die 'horror' verhalen over lekkende sillicone heel eng vind en daarom geen sillicone wilde.

Ik kreeg toen een voorbeeld prothes in mijn handen en hij legde uit dat je ze tegenwoordig anders worden gemaakt je zou er alles mee kunnen doen op gaan zitten tegen de muur gooien en als je ze doormidden zou snijden blijven er twee cohesieve helften over.

Het was of er een halleluja :59: afgespeeld werd dit was de oplossing.

Op deze manier zou ik eindelijk van mijn 2 theezakjes aan mijn lijf afkomen.

Offerte aangevraagd en alvast besproken hoeveel cc het evt zou worden hij stelde 300cc voor maar kon evt iets meer worden tijdens de operatie hij zou kijken wat het beste zou passen.

Naar huis gegaan en alles laten bezinken zakjes met water gevuld en toch het idee dat het te groot zou zijn en dat het eerder rond de 250 cc moest zitten.

Toch besloten om een 2nd opinion afspraak te maken bij de bergmankliniek omdat ik geen heel fijn gevoel had bij deze pc.

Redelijk snel een afspraak kunnen maken in de bergmankliniek bij Dr Luyendijk.

Wat een ontzettend lieve man nam alle tijd voor me bekeek de situatie goed en legde heel rustig en duidelijk uit wat de mogelijkheden waren.

Hij zou de prothese inbrengen onder mijn borst was ook mijn voorkeur en achter mijn spier met behulp van een ronde prothese en geen anatomische dit omdat er heel veel vulling aan de bovenkant van mijn borst weg is en je dit met een ronde prothese het best kan opvullen.

Toen mocht ik gaan passen lagen 3 maten hij dacht dat nr2 het best zou passen maar ik mocht ook nr 1 ter vergelijking proberen. nr1 was echt te klein bij nr 2 dacht ik ja dat komt in de buurt en nr3 perfect! gevraagd hoeveel cc dit was omdat ik thuis met zakjes 300c had gepast nou die had hij ook als ik dat mooi vond kon ik die ook passen hij pakte ze uit een laatje en gaf deze idd veel te groot nr3 bleek 240cc te zijn bleek mijn gevoel over die 250cc toch niet heel verkeerd.

Gesprek afgerond en door naar de beautycoach die alle details nog doorspreekt zoals de kosten.

kosten vielen mee was beetje voorbereid door de begroting van het ziekenhuis kwam bijna op het zelfde uit scheelde zelfs 200euro.

Gevraagd hoe het met operatiedatums zat aangezien ik al in gedachten had wanneer ik het zou willen doen. ik kon een datum reserveren en moest dan binnen een week bevestigen als ik het echt wilde door zetten.

In de auto naar huis goed gesprek met mijn moeder gehad wat zij er van vond die had net als mij een beter gevoel hier dan in het zh en besloten de operatie daar uit te laten voeren :101: .

gelukkig hadden we de financieen al eerder bekeken nadat de begroting van het zh binnen kwam dus dat was geen probleem. Ik moet het geld namelijk van mijn ouders lenen super lief dat dat kan :53: aangezien ik net de vorige lening die van mijn buik (verzekering wilde dit niet vergoeden belachelijk) had afgelost.

2dagen later de kliniek gebeld en de datum bevestigd.

Week later kwam al de rekening 7485 euro voor borstvergroting en liposuctie.

Dus komende 3 jaar weer niet op vakantie maar dat heb ik er graag voor over.

Nou is mijn iets te lang geworden verhaal.

Maar 25 augustus is mijn O-day

kan niet wachten

groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda! :D

Allereerst welkom en gefeliciteerd met je datum!

Wat een verhaal en wat goed van je, dat je het zo volhoudt en doorzet! :D

Weet je of je ze voor of achter de spier krijgt?? Want hou er rekening mee, dat achter de spier je ongeveer 50cc zal 'verliezen' dus dan zou de 300cc dus echt nog niet zo gek zijn hoor!

Bij mij werd 400cc achter de spier geadviseerd door de ene pc, de andere vond het niet nodig achter de spier, dus adviseerde 350 voor de spier.. dit aan de hand van voorbeeldfoto's die ik had meegenomen. Thuis had ik gepast met 300 gr rijst en schrok dus wel van dit advies, maar allebei zeiden ze, dat ik dan het resultaat van de voorbeeldfoto's zou krijgen en dat klopt! Ik heb ze precies zoals ik wilde, hoewel met die 300cc rijst passen thuis het er veel groter uitzag. :unsure:

Beide artsen gaven dus eigenlijk de goede aantal cc's, alleen de 1 zou het achter en de ander voor de spier doen.

In jouw geval zal dus de 240 cc in cc's verlagen wanneer hij achter de spier wordt geplaatst.. voor de spier krijg je wel het resultaat wat je met passen hebt gezien ;) ( nou ja ongeveer haha)

Succes met aftellen en lekker veel lezen hier ;)

Liefs, Trici :116:

[edit] zie dat je ze achter de spier krijgt haha! Stom overheen gelezen! sorryyyy ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Wat een verhaal zeg! Ik hoop dat deze operatie jou al het goede brengt waar je nu van droomt.... ik neem aan dat dit een grote stap is op weg naar een heel positief zelfbeeld. Ik wens je alle sterkte en geduld toe.

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Jij hebt al een hele weg afgelegd zo te lezen. Knap hoor dat je dat allemaal wilt doorstaan.

Heb je je buikwandcorrectie ook zelf moeten betalen?

Word je borstvergroting tegelijk met de liposuctie gedaan? Is dan toch ook wel een lange ingreep onder narcose of valt het mee?

Je had het erover dat je in eerste instantie dacht dat je benen gelift moesten worden. Maar nu onderga je liposuctie worden ze dan niet nog ' slapper' ?

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983
Hoi Miranda,

Jij hebt al een hele weg afgelegd zo te lezen. Knap hoor dat je dat allemaal wilt doorstaan.

Heb je je buikwandcorrectie ook zelf moeten betalen?

Word je borstvergroting tegelijk met de liposuctie gedaan? Is dan toch ook wel een lange ingreep onder narcose of valt het mee?

Je had het erover dat je in eerste instantie dacht dat je benen gelift moesten worden. Maar nu onderga je liposuctie worden ze dan niet nog ' slapper' ?

dank je wel

Ja ik heb mijn buikwandcorrectie ook zelf moeten betalen. De lipo word tegelijk met de bv gedaan als het goed is duurt de ingreep 2 uur dus valt mee.

Ik twijfelde zelf heel erg of ik het alleen op kon lossen met liposuctie of dat ze echt gelift moesten worden.

Gelukkig heeft de huid rond mijn bovenbenen zich goed hersteld en heb ik nog een vrij elastische huid. Ze raden de lift af omdat ik met lipo ook een heel mooi resultaat kan krijgen. Er blijft altijd een klein risico dat ik het in de toekomst als nog moet laten liften nou die gok wil ik wel nemen.

Bij een lift krijg je gewoon een enorm litteken en als de kan worden voorkomen graag. Mocht in de toekomst het toch anders blijken dan zij het zo.

kijken we dan wel weer verder.

Zulke risico's heb ik met mijn buik ook want wil nog graag kinderen maar kan ik ze krijgen dat weet je niet dus kon nog 10 jaar met die buik rondlopen of het risico nemen dat het na een zwangerschap misschien heel erg veranderd is terwijl er genoeg vrouwen zijn die hun buik weer strak krijgen of helemaal niet zwanger zou kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral : gefeliciteerd met je gewichtverlies , daar is karakter voor nodig !

Fijn voor je dat je ouders je 100% steunen en bedoel ik niet enkel de financiële kant .

Voor de rest heb ik niet veel te zeggen :rolleyes: gewoon ja , dapper van je !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast miranda1983

Nog iets meer dan een week en dan is het Boobie day.

Ben echt aan het aftellen zo van nog 3,5 dag werken enz. Moet zeggen dat het met de zenuwen super mee valt was 2 weken geleden wel anders. Ben gewoon best relaxed grappig eigenlijk weet niet of dat volgende week nog steeds zo is maar hoop het, ontspannen onder narcose gaan is toch wel fijn.

Ook zie ik veelminder tegen de pijn op ik zal best wat pijn hebben aangezien ze onder de spier worden geplaatst en ook mijn benen zullen niet gevoelloos zijn (krijg ook liposuctie) maar er bestaan niet voor niks pijnstillers.

Ben zo benieuwd naar het resultaat dit is echt een soort afsluiting niet meer in de spiegel kijken naar de gevolgen van mijn gewichtsverlies en me eindelijk zeker voelen over mijn lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miranda!

Spannend die laatste week he!

Ik heb 240cc gekregen op de spier..In mijn profiel kan je mijn album vinden ;)

Weet je ongeveer wat je kan verwachten.

Ik had een "velletje met een tepel op" en heb nu grote B kleine c..

Verder wil ik je een welgemeende proficiat wensen!! Echt waar meid! Je proces is bijna op zijn einde..Trouwens je mag al wel fier zijn op jezelf hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Heb je foto's even bekeken. Ik heb bijna het zelfde als jij hoor. Die hangende maar ik krijg 350cc en ik heb het idee dat de huid bij jou slapper is is die 250cc wel genoeg dan? Of krijg je ook een lift erbij?

Omdat ik losse huid heb wilde ik gewoon een C weer wat ik had. De pc adviseerde mij iets groter te doen anders uiteindelijk meer kans op double boble.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Miranda wat een heftig verhaal. en wat knap dat je zoveel bent afgevallen.

Laat je nou de borstvergroting en de lift tegelijk doen?

Dokter Luyendijk is echt een super arts!

Ik heb vorige week dinsdag 11 augustus mijn borstvegroting gehad en ook laten doen bij de bergman kliniek en ook door dokter

Lyuendijk.

Ze zijn echt prachtig geworden en hij was heel aardig en weet precies wat je wil echt super..

Over de lift weet ik niet veel van ik heb dat zelf nog nooit gehad maar ikw eet zeker dat het in de Berman kliniek

perfect wordt gedaan!

heel veel succes!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983

hoi allemaal

bedankt voor de leuke lieve reacties

Ik kreeg geen borstlift omdat mijn borsten niet hangen :59: dat zie je niet goed op de foto maar is door 3 verschillende pc al gezegd dus zal het zijn. Het lijkt meer zo doordat ze ontzettend verslapt zijn van een 90d/95c naar een 80 a is best wat voor een huid die daar niet op reageert. ik hoop dat 240cc voldoende is bij het passen gaf dat wel het resultaat wat ik wilde maar ga zeker vragen of hij een pas prothese gebruikt want ik wil wel dat ze genoeg gebruiken om het op te vullen.

nog maar 3 dagen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983

hoi allemaal even kort berichtje ben net 30 min thuis

en vind klein btj Hel pijn valt mee maar weet niet hoe ik moet zitten of liggen

ik zou ook nooit meer 2 operaties in1 doen ik heb uitendelijk 260 cc zien er al mooi uit.

morgen hoop ik wat meer te schrijveen

xx miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983

hoi hoi

hier dan even een uitgebreider verhaal

dinsdagochtend werd ik om9.45 gebeld door de kliniek(help ze gaan het afzeggen :107: ) met de vraag of het mogelijk was dat ik eerder kon komen ok tijd stond nu nog om 13.30 uhm ja uuuh ik loop nog in mijn pyama en ik weet niet hoeveer mijn ouders al zijn maar we gaan ons best doen uiteindelijk toch om 11.30 in de kliniek daar kreeg ik alvast pijnstillers en anti misselijkheid , bloeddruk en saturatie werden opgenomen. omgekleed en wachten op de chirurg tot die kwam aftekenen. uiteindelijk ging ik om 12.40 richting ok waar ik ook nog 15 min moest wachten zenuwen begonnen nu wel erg te komen eindelijk de ok in waar ik toch maar ging vragen of ik echt niks ging merken en toen werd ik btje high en volgende moment werd ik wakker om 17.30 naar mijn kamer gereden en toen wachten toto ik goed wakkerwerd.

Dit duurt altijd heel lang bij mij om 21.00 had ik eindelijk geplast en wat gegeten hadden ze me al ik mijn bh en lipobroek geholpen auw auw auw wer was ik aan begonnen. dus gevraagd of ik naar huis mocht om 21.30 zat ik in de auto en om 22.15 waren we thuis kon evcht geen houding vinden zou bij mijn ouders blijven slapen eerst in bed toen leek de bank me een betere optie en uiteindelijk toch maar thuis gaan slapen(ik woon 4 deuren naats mijn ouders) daar mijn bed geinstaleerd met 2 kussen en een nekrolletje en op zich rdedelijk geslapen zo'n 5 uurtjes met slaapjes van 30min tot en uur.

Wel lekker last van mijn darmen dus lipo broek kon sóchtends al de was in joepie voelde me net een klein kind.

Met de pijn gaat het op en neer maar lopen en opstaan doen goed pijn. vanacht zeer goed geslapen klokje rond en gedouched pfff je bent echt uitgeput ernaa ook fotos gemaakt ik zal ze zsm in mijn album zetten.

Nu ga ik stoppen want mijn moeder heeft al 4 x geroepen dat het eten klaar is.

groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meid

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs en je lipo! echt top van je dat je zoveel bent afgevallen,daar moet je toch echt doorzettingsvermogen voor hebben,

en blijkbaar heb je daar genoeg van :131:

Hoe gaat het nu met je? heb je veel pijn? lijkt me haast van wel met de 2 operaties in 1 keer.

je hebt echt super lieve ouders dat ze je beslissingen respecteren, en je financieel willen steun,hadden alle ouders maar zoveel begrip.

trouwens zou ik je ww mogen hebben kan ik je nieuwe aanwinsten zien.

haha ik spring op de hak van de tak:31:

veel beterschap en houd veel rust.

liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Miranda

Zo dat was volgens mij wel heel heftig hoor, 2 operaties! Ik vond alleen de BV al wel heftig voor de eerste dagen, kan me voorstellen dat het slapen heel moeilijk ging.

Lief dat je ouders je helpen :) Ik heb net even je album bekeken maar zag nog geen nieuwe foto's

Heel veel beterschap gewenst! Goed rusten en geniet er maar even van, alle aandacht en zorgen van je ouders :lol: lekker verzorgd worden hihiihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miranda!!

Petje af hoor! Geweldig dat je zo bent afgevallen! Hoe voel je je nu?

Ik ben 3 sept aan de beurt voor mijn BV, het begint al aardig te kriebelen!

Zou ik ook je ww mogen? om je foto's te zien?

Groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai miranda

Jij was weer snel terug op het formm zeg. ik verging van de pijn

maar gelukikig is alles wel goed verlopen ook bij jou lees ik

Gefeliciteerd met je boobs ik moet nog een album aanmaken ff kijken

hoe dat werkt. mag ik jou ww

Groetjes abbje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983

ik had ook best veel pijn maar toch wou ik even een berichtje ner zetten.

We zijn al weer bijna een week verder niet te geloven. en de pijn is gelukkig minder aan het worden op dit moment kan ik de pijn aan zonder pijnstillers (ik heb wel een hoge pijngrens) dus neem ik ze zo min mogelijk in.

Mijn rechterborst is pijnlijker en voelt anders aan dan mijn linker zeker bij de borstplooi eerst dacht ik dat ik de eerste dagen teveel had gedaan en dat mijn prothese was gezakt? de linker is ook wat voller dus weet niet of dit kan.

Vandaag zelf de pleister van de wond gehaald mooi dun streepje :D want die pleister jeukte zo erg pff jeukt nog steeds wel maar minder genezing noemen ze dat.

Ik heb wel nog steeds last van de narcose kan echt moeilijk dingen onthouden hahaha dus vraag sommige dingen gewoon 3 keer;).

Hadden jullie ook zo'n moeite met het niksdoen ik gebruik mijn armen echt teveel denk maar word ook gek van op de bank in bed liggen.

groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.