Ga naar inhoud

miranda1983 : 25 augustus 2009 : Dr. Luyendijk : Bergman Kliniek


Gast miranda1983

Aanbevolen berichten

Hoi, goed om te horen dat alles prima met je gaat!

Ik wil ook graag een bv, heb okt een consult bij dhr Luijendijk bij Bergman Bilthoven

Ben je tevreden hoe alles gegaan is daar? Hoor tot nu toe alleen maar positief over hun das wel fijn :)

Groetjes Passie

o enne, mag ik aub je ww want ben heel benieuwd naar het resultaat, als ik zo brutaal mag zijn..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast miranda1983

tis morgen al weer 3weken geleden gaat het snel he dus dacht laat ik maar weer eens een berichtje neerzetten.

Het gaat eigenlijk best goed en kan elke dag weer wat meer maar die spieren blijven gevoelig/pijnlijk dat zal nog wel even duren.

vorige week maandag op controle geweest en stond binnen 5minuten weer buiten haah even laten zien stukjes uitstekende hechting weggehaald zijn het oplosbare :wacko: ja had ik dat maar geweten had ik ze zelf afgeknipt maar hij vond het er mooi/netjes uitzien en mag over 3 maanden terugkomen. tenzij ik het goed aan vind volen dan hoef ik niet te komen nou ik ga toch gewoon vind het wel fijn idee dat ze dan nog even kijken ook ivm kapselvorming en of dat wel goed gaat.

Morgen ga ik voor het eerst weer werken ben benieuwd hoe dat zal gaan, vandaag even langs geweest om alles door te spreken. Ik ben tandartsassistente en hele dagen aan de stoel assisteren gaat gewoon nog niet zie ik ook nog niet zitten. Moet het rustig opbouwen dus afgesproken dat ik voldoende rust mag nemen en als het echt niet gaat dat ik dan naar huis kan.

Ben echt zo blij dat ik mijn borsten heb laten doen eindelijk geen lege theezakjes meer maar mooie volle borsten elke keer als ik in de spiegel kijk denk ik wauw.

Heb voorzichtig wat oude bh's gepast in hoeverre ik kan passen en de meeste pas ik gewoon weer denk :43: gelukkig want ben verslaafd aan marlies dekkers en die zijn nou niet heel goedkoop. Wel grappig om te lezen dat de meeste hier benieuwd zijn wat voor cup maat ze hebben en graag nieuwe beha's willen gaan kopen omdat niks meer past en ik hoop dat ik mijn oude behas'gewoon weer/nog pas maar dan goed opgevuld.

Al hoewel ik toch ook wel graag weer een nieuwe wil kopen hoor :rolleyes: want als echte marlies fan is het heel moeilijk als er nwe collectie uitkomen en je kan/mag niks kopen gelukkig waren de afgelopen collectie niet super maar de nieuwe :101: zit echt hele leuke bij en begin november komt er ook een leuke.

Benieuwd wanneer ik weer een nieuwe kan kopen. wanneer kochten jullie een nieuwe mijn borsten lijken niet heel gezwollen en ze zitten voor mijn gevoel niet heel hoog.

mmm misschien over 1, 2 weekjes even de winkel in duiken.

ga proberen dit weekend nieuwe foto's te plaatsen.

groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Miranda,

Was benieuwd hoe het nu met je gaat? Ik heb zelf afgelopen dinsdag mijn BV en Lipo gehad.

Ik heb 310 cc en lipo bij mijn lovehandels..

Ben erg benieuwd hoe het nou verder is gegaan met jou.. gaat het nu een beetje?

Ik ben pas in het begin van mijn herstel, dus ik ben voorlopig nog wel zoet.. : (

Kan niet wachten tot dat ik6 weken verder ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hai Miranda,

Ik heb net je verhaal gelezen. Jeetje 2 in 1 operatie. Dat lijkt me wel erg pittig!!

Hoe gaat het nu inmiddels met je? Zijn je booby's geworden hoe je het in gedachte had?

Zou ik je foto's mogen zien?

Ik ha maandag onder het mes. Zie vooral erg op tegen de pijn...Jij hebt de protese ook onder de spier toch?

Hoe is het met jou gegaan de eerste week vooral? Erg veel pijn?

Maak me best wel zorgen over de pijn. Heb best een hoge pijn grens maar ik lees soms verhalen....brrrrr

Hoor het graag van je :-)

Groetjes!

Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.