Ga naar inhoud

anoniempje28 : 12 april 2013 : Dr. de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Heey Birdy,

Ik dacht eerst wow dat is een heel ander advies dan vorig jaar. Maar ik vertrouw op zijn advies dat ze mooi zullen worden. Ik heb liever dual plane dan dat ik over een paar maanden randen ga zien of voelen. Ik heb hier in de galerij ook hele mooie borsten gezien die dual plane gepaats zijn. Alleen ben een beetje bang voor herstel en hij zei ook dat ik drains krijg brr klinkt eng.

Heeft iemand drains gehad naar zijn bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe Boobies. Een heel snel herstel gewenst! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel I233 en Corine!

Mijn verslagje

Wat was 12 april een spannend dag. Ook de dagen ervoor probeerde ik me hoofd cool te houden. Gelukkig is alles snel voorbij gegaan. Om 07:15 moest ik melden in het ziekenhuis. Ik werd precies op tijd geroepen door de verpleegkundige. Gelijk daar mocht ik naar me kamer toe. Kreeg gelukkig een eigen kamer. Wat was ik blij :) . Ik mocht gelijk omkleden en ze stelde de vragen op bed. Normaal gesproken is het anders om maar omdat de operatie gelijk zou gebeuren is het zo snel gegaan. Nadat alles gecontroleerd was reed ze me naar de OK. Voordat ik echt de OK inging kreeg ik eerst nog een infuus en werd alles aangesloten door de anesthesist. Daarna Kwam Dr Blecourt om nog alles af te tekenen en daarna was het zover. Werd naar de koude kamer gereden. Ik moest zelf op de operatie bed stappen. Man wat was het koud. Kreeg gelukkig een lekker warme deken. Daarna was alles snel gegaan, de anesthesist spoot de verdoving in de infuus en vertelde me dat ik aan wat leuks moest denken zodat het makkelijk zou gaan. Voor ik het wist werd ik wakker in de uitslaap kamer. Ik kan me herinneren dat ik iets voor 8 uur werd geopereerd en rond 09:30 werd ik wakker in de uitslaap kamer.Heel even dacht ik dat ik thuis was :0 Ik voelde me gelijk goed niet misselijk of duizelig. Ik bleef tot een uur of 10:15 in de uitslaapkamer. Daarna werd ik terug gereden naar me eigen kamer. Ik kreeg eindelijk wat te eten en drinken. Ik heb ook drains gehad en die werden rond 15:30 weggehaald. Om 4 uur mocht ik naar huis. Alles verliep goed .

Ik zit nu nog onder roze/paarse spul en mag vandaag douchen. Vind het wel eng.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Francien hahah heb net nog gedoucht dat voelt dan zo lekker. Ik heb ze al kunnen zien, vind ze nogal klein, dus ben benieuwd hoe ze nog gaan veranderen. Ik weet ook niet hoeveel cc ik gekregen heb, ben vergeten te vragen. Hij zou tussen de 260 en 300cc plaatsen. Dinsdag op controle dan gelijk aan hem vragen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat alles zo goed is gegaan. BB noemt het ook wel een het "kleine tieten syndroom" Ha Ha. Had ik ook in het begin hoor. Ze zitten nog heel strak en hoog. Ze worden over een paar weken vanzelf zachter en gaan zakken, dan worden ze veel mooier. Ik zag ze vooral de eerste week veel veranderen, ben er nu super blij mee! Mooie volle D. Van kleine B met 350 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Maar wat moest je dan lang blijven? Tot half 4!

En wat heerlijk dat jr weer hebt unnen douchen en ze hebt kunnen bewonderen! Ze worden vast nog veel mooier!! En gelukkig zonder drains naar huis! Scheelt ook weer een keer heen en weer rijden en geklungel.met drains thuis! Ben benieuwd naar je verdere herstel, hou je topic in de gaten:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB noemt het ook wel een het "kleine tieten syndroom" Ha Ha. Had ik ook in het begin hoor. Ze zitten nog heel strak en hoog. Ze worden over een paar weken vanzelf zachter en gaan zakken, dan worden ze veel mooier.

:106: Het bestaat echt hoor, dat kleine tieten syndroom :45:

Meid ook hier nog even, van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!

Een goed en rustig herstel gewenst :)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Congrats! :) :) :)

Wat leuk om te horen dat het zo goed is gegaan! Ben benieuwd hoe ze zich gaan 'vormen' zeker omdat het nu nog strak staat.



Ben benieuwd hoe je je nu na een paar dagen voelt. Heb je veel pijn? Gaat het slapen een beetje?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ladies dankjulliewel voor alle berichtjes! @Cynthia92 @Birdy De eerste dagen was het moeilijk om op de rug te slapen. Nu gaat het gelukkig makkelijker.

Ik ben vandaag op controle geweest en alles ziet er goed uit. Hij heeft uiteindelijk toch de 240 cc geplaatst.

Vanaf zondag nacht ben ik ziek geworden. Ik was heel warm en soms koude rillingen. Me hart ging ook tekeer en voelde me duizelig. Gisteren ben ik bij de dokter geweest en volgens haar moet ik het rustig aandoen. Vanaf vandaag voel ik me weer een stuk beter.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de controle goed ging en dat het er goed uit ziet! Ik krijg ook 240 cc. :) Ga je eigenlijk foto's plaatsen?

Vervelend dat je ziek werd, zal dat een reactie zijn op de operatie?

Sterkte meid!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.