Ga naar inhoud

anoniempje28 : 12 april 2013 : Dr. de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Leuk! Ja hoor je kunt de foto's gewoon weghalen, heb ik ook gedaan een tijdje geleden met foto's van mijn borsten zoals ze nu zijn.

Ah vervelend in de wc pot :s Ergens klinkt het wel grappig, maar balen dat je nu geen telefoon hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi!

wat goed om te lezen dat het slapen nu beter gaat en fijn dat alles er goed uitziet!!

wat minder van je telefoon en dat je ziek bent geworden dus snel daar maar weer van beter worden!! lekker rustig aan en rustig herstellen en genieten van je borsten!!

ben je al wat meer tevreden met de grootte en tevreden met zijn werk?

ben heel benieuwd naar de foto's!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haai Het gaat heel goed met het herstel. Kan al bijna alles weer doen. Moet wel zeggen dat rechts al meer eigen voelt maar link is een beetje traag. Heb het gevoel dat daar wel nog wat zit en het irriteerd alsof er een spier ofzo niet goed zit. Als ik lig heb ik dat weer niet. Maar het doet verder geen pijn.

Het komt voor jou steeds dichterbij :))) Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed en wat snel dat je nu al weer heel veel zelf kan!! maar het zijn natuurlijk twee verschillende 'wonden' die natuurlijk anders herstellen. maar bij twijfel gewoon maar ff naar blecourt bellen hoor! ik vind ze er echt heel mooi uit zien!

ik kan niet meer wachten!! nog 7 weken!!! heb nu wel de angst dat 250cc te klein wordt :69: zit nu beetje te twijfelen of ik nog even langs ga om nog een keer door te bespreken, ik wil dat hij echt maximale eruit probeert te halen, hoop echt op een volle C. denk dat ik even ga mailen/bellen of ik dit voor de OK nog kan bespreken of dat ik beter nog even langs kan komen:P dat is het enige waar ik bang voor ben, dat ik niet tevreden ben na afloop:P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!!

Heb hem vanmiddag ff een mail gestuurd en kan idd beter nog ff langs gaan nu. Ik heb nu 75a (aa). Ga gewoon nog ff bespreken welk profiel ik krijg en dat hij best mag proberen er meer dan 250cc in te doen om tot volle c te komen.

Van de week maar even bellen voor een afspraak:)

Jij bent morgen op de helft van je herstel!!! Heb je al een bh gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Dat is het beste om te doen dan heb jij gewoon zekerheid en geen twijfels. Ben ook benieuwd wat je gaat krijgen, ik had zelf ook een aa.

Ik heb nog geen bh gekocht hahaha, ik ga morgen op jacht gaan naar een leuke bh :P. Wat ik me afvroeg wat voor bh's mag je aandoen? Want als het goed is mag je geen beugelsbh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anoniempje28

Ben heel erg benieuwd hoe je je nu voelt:)

ben je blij met je BV en voelt het al een beetje eigen? en hoe kijk je erop terug? Hoe blij ben je dat je het gedaan hebt?

pff hoe dichter ik bij de dag kom hoe spannender ik het ga vinden en spookt de vraag: doe ik er nou goed aan soms weer door mijn hoofd.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.