Ga naar inhoud

Lieze : 10 mei 2012 : Dr. Van Canneyt : Van Canneyt Clinic : Gent


Aanbevolen berichten

Dag 1 zit er op..

Ik was gisteren pas rond 2u in slaap gevallen.. kon gewoon niet slapen.. gelukkig niet door de pijn, maar gewoon niet moe zekr:p

Uiteindelijk werd ik dan toch een beetje moe en doorgeslapen tot 7u. Kben wakker geworden zonder pijn, wel staat alles heel gespannen maar das normaal zeker:p

Khad mij dan toch maar een gewone dafalgan van 1g genomen, voor de pijn die mss zou komen:p

Dan n btj tv gekeken en mooi stil blijven liggen.. Want als ik mij wat wou goedleggen kreeg ik wel steken aan mijn wondjes..

Mn mama kwam me dan ontbijt op bed brengen :D

Rond 9u is een vriendinnetje langsgekomen om te zien hoe het ging met mij.. wel tof zo tegen de verveling :P

Als ze weg was moest ik toch even naar de wc.. Dan heb ik wel pijn gevoeld :o zo rechtkomen uit bed.. amaaii!

Mn mama heeft me zo wat proberen rechttrekken en als ik ongeveer recht zat voelde ik mij ineens onpasselijk van de pijn.. toch maar wat doorgezet en naar de badkamer gewandeld, toen snel op wc gaan zitten wnt het voelde alsof ik ging flauwvallen.. maar de benen btj hoger proberen houden en dan ging het wel.. dan snel n plasje gedaan en weer mn bedje in.. dat was ook nog afzien van pijn, maar van zodra ik neerlag was alle pijn weg en ging het trug super :P

De pijn die ik voelde waren wrs die wonden waar ineens druk op kwam te zitten..

Dan rond 11u bezoek gehad van n ander vriendinnetje:D

Om 12u dan weer btj gegeten en dan hele tijd zo btj tv kijken en wat indommelen en mn mama en papa die af en toe eens langskwamen :P

Rond 19u dan nog eens geprobeerd om uit bed te komen.. weer even wat pijn, maar nu dragelijk:) dan even in de keuken gaan zitten om een andere omgeving te zien dan mn kamer :P Dan heb ik gewoon zelf kunnen eten aan tafel zoals anders .. ik had niet echt verwacht dat ik dit ging kunnen:p

Dan om 20u ng een vriendinnetje langsgeweest en btj in zetel gebabbeld en ijsje gegeten

Nadien nog tv gekeken en om half 12 mijn gezicht btj verfrist en trug in bed gekropen.. nu lig ik hier weer en hopelijk ga ik een goeie nacht tegemoet..

Ik heb om de 4 - 5 u een dafalgan genomen en daar kan ik me duidelijk goed mee redden:)

@utalatje: jaa ik heb ze voor de spier.. dus het herstel schijnt idd wel te verschillen hé..

Ik ga je foto'tjes dadelijk eens bekijken ;)

@female41: ik kan er ook echt niet afblijven haha, maar het gaat pas echt plezant zijn als ik trug alles normaal kan :P

Ik ga zien of ik het morgen zie zitten om te douchen.. en dan zal ik eens kijken om een foto'tje te nemen!

Het lijkt mij wel eng zo die sportbh uitdoen:p maar ik ben echt benieuwd om ze eens deftig te kunnen zien.. hopelijk vind ik het dan weer zo positief als de eerste keer dat ik ze efjes zag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Oh super Lieze :D Ben superblij voor je! En zeker als de pijn en last al wat meevalt :) Ben benieuwd om ze eens te zien!

kHeb in juni een 2de consult en dan hopelijk de op vastleggen! Als ik hier zo de positieve reacties zie kan ik bijna al niet meer wachten! Hopelijk valt het bij mij van ook nbeetje mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen al 10 dagen geleden dat het gebeurd is ! Wat vliegt de tijd !

Dag 2 heb ik nog 2 dafalgans van 1g genomen en dag 3 nog slechts 1 voor het slapen.. vanaf dag 4 dus niks meer genomen van pijnstillers en ook niks van pijn meer gehad. Enkel nog een heel af en toe een steekje bij de wonden, maar bijna niet het vermelden waard :P

Verder heb ik eigelijk zeer goed geslapen vanaf nacht 1..Ik sliep altijd direct door tot wanneer het tijd was om om te staan.

Normaal ben ik een zij-slaper, maar heb totaal geen last om op mijn rug te slapen.. ook geen rugpijn of niks .. ben ik wel heel blij om!

Het was wel eng om in het begin rond te stappen, en liep erg voorovergebogen, maar dag na dag lukte het steeds beter om recht te lopen. Vanaf dag 6 kon ik doen alsof er niks aan de hand was en kon ik mij terug normaal aankleden en opmaken..

Nu kan ik alles opnieuw bijna normaal doen, alleen wat beperkt in de bewegingen me dat de armen niet boven schouderhoogte mogen (mag wel van pc, maar aangezien er hier veel dames zijn die dit niet mogen ga ik dat ook niet doen).

Kben gisteren naar een feestje geweest en dit lukte perfect, alleen een beetje zoeken watk moest aandoen want me die bh.. niet simpel!

Dat wordt de komende 2,5 weken het lastigste vrees ik me da het een beetje goed weer wordt (eindelijk!).

Kheb ze ondertussen al goed kunnen bekijken en kben hééél content met het resultaat !

Ze zullen normaal wel nog veranderen.. indalen en zachter worden.. benieuwd hoe het er dan zal gaan uitzien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Fietje*: Heb je in juni je 2e consult bij Dr. Van Canneyt ? Of gaje bij een andere pc voor een second opinion ?

Ik kan alleen maar zeggen da ik heel content ben van Dr. Van Canneyt.. ik kan niks slechts zeggen en zou het zo opnieuw laten doen door hem!

Ik hoop met jou mee dat alles ook super vlot verloopt bij jou !

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Fietje*: Heb je in juni je 2e consult bij Dr. Van Canneyt ? Of gaje bij een andere pc voor een second opinion ?

Ik kan alleen maar zeggen da ik heel content ben van Dr. Van Canneyt.. ik kan niks slechts zeggen en zou het zo opnieuw laten doen door hem!

Ik hoop met jou mee dat alles ook super vlot verloopt bij jou !

XXX

Wel, ik ga in juni voor een tweede consult naar Dr. VC :D Ben er meer en meer van overtuigd dat dit de juiste PC is en al de positieve reacties hier! Hierna zou ik kijken om een operatiedatum vast te leggen, ergens opt einde van augustus denk ik.. (als ik het kan regelen met mijn werk)

Dankjewel! :) kHou je op de hoogte!

Super voor jou dat je herstel zo vlot verloopt! Ze zijn echt prachtig, kzou ze zelf ook niet anders willen ;) Wanneer moet je dan terug voor een controle?

Grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe stel je het verder Lieze? Nog last? Of kan je alles zoals voor de bv?

Weet er soms ook iemand als je striemen kunt krijgen van een bv? Ben hier namelijk wel wat bang voor en kzie dit ook niet graag..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Fietje*: Het is niet simpel om de pc te kiezen hé ! Maar ik ben ervan overtuigd dat je ook goed zal geholpen worden door Dr. Van Canneyt!

Hopelijk kan je binnekort je datum vastleggen, en dan is het aftellen hé ! :D

Ik moet nog eens bellen voor een afspraak voor de controle.. ik mocht vanaf 3 weken PO op controle gaan, maar ga nog een weekje wachten dan tot 4 weken PO, dan kan hij mss meer zeggen of er nog veel zal veranderen of niet, dus binnekort eens bellen om de afspraak vast te leggen (ik mocht kiezen na de operatie of ik dan al een datum zou vastleggen of eens zou bellen voor een afspraak).

Dankje voor je compliment ! Kvind ze zelf ook heel mooi, alleen als ik er iets op zou kunnen zeggen, zouden ze nog wat dichter bij elkaar mogen gestaan hebben, maar voordien stonden ze ook vrij ver van elkaar, dus ik had het ook niet verwacht dat ze mooi dicht bij elkaar zouden staan, maar kben er toch heeeeel tevreden mee! :D Mss komen ze nog een beetje dichter als ze nog wat indalen en zachter worden.. dat zien we dan wel :P

Dan over de striemen.. Ik had al vrij veel striemen op mijn borsten (ik ben heel gevoelig aan striemen want heb op veel plaatsen striemen op mn lichaam, maar daar is niet veel aan te doen, en kben ze ondertussen wel gewoon.. het hoort nu gewoon bij mij :P )

Kben mijn borsten nu vaak met een hydraterende crème aan het insmeren om bijkomende striemen te vermijden.. Maar ik denk niet dat ik door mijn bv meer striemen zal krijgen (ik heb ook niet zo een grote maat, dus mijn huid is niet heel erg uitgerokken..)

Voor de rest gaat alles super met mij .. ik kan nu eigelijk trug alles zoals voor de bv.. alleen probeer ik mijn armen niet boven schouderhoogte te doen, en niks zwaar te tillen..

Gisteren heb ik voor het eerst trug met de auto gereden .. Dat deed wel raar en was niet zo een plezant gevoel (geen pijn, eerder onwennig), maar het ging wel.. (met mijn gordel achter mijn rug zodat ze niet op de borsten drukken, en mn stuur onderaan vasthouden.. ziet er best grappig uit wanneer je een bocht moet nemen :P)

Gisteren heb ik de pleisters ook verwijderd en heb ik voor het eerst de littekens gezien.. Kmoet zeggen dat het er allemaal heel netjes uitziet en ze zitten mooi in de plooi.. Kdenk ni da er nog veel van zal te zien zijn na een tijdje :)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nee, idd, zeker niet simpel! Tis niet naar de winkel gaan en een paar appelen kopen hé :P Nuja, kijk er al naar uit om op 2de consult te gaan. Nog eens kijken naar de maat enzo :) En al mijn vragen nog..

kZou ook rond 4 weken nemen, intussentijd tis al weer een week langer en zijn ze al meer op hun plooi.. ;) Het ziet er allesinds allemaal in orde uit dus zal wel goedgekeurd worden! Je bedoeld wss dat je liever een klein spleetje had gehad? ;p Nie? Mss kun je daar met de juiste bh wel wat aan doen ;) Ik zou ze allesinds niet anders willen en kzou héééééééééééél content zijn ;) Ge kunt es vragen hé aan Dr VC ;) kDenk dat ze nog veel veranderen de eerste weken na de bv..

Aiai, de striemen, kheb er ook veel :s Daarom dat ik wat bang voor was. Deze van mij zijn er wel gekomen omdat ik vroeger dikker was en nu terug veel vermagerd, maar kzie dat echt nie graag! kZou toch zeker geen striemen willen aan de bovenkant ofzo :o Maarja, alsek ook zo'n gevoelige velleke heb. Ik zou wel wat cc bijkrijgen dusja..

Super zeg dat zo goed met je gaat! Je hebt echt geluk gehad dat je zo goed bent na je bv en geen last of pijn hebt.. En kun je je armen boven je hoofd doen? Of mag je niet?

Haha, kan het mij al voorstellen, maarja alles voor het goede doel hé ;) Volgende keer proberen je handen wat hoger te houden ;) Zal wel lukken! En kdenk dat dit wel mag zekr? :)

Die littekens gaan zeker nog minder rood worden hé, dus ze zullen idd wel niet meer zo goed zichtbaar zijn. Tis nu ook niet dat we de onderkant ieder dag van dichtbij bekijken hé dus ;) Blijf me op de hoogte houden é :)!

Veel liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dag Lieze

We zijn intussen al enkele weken verder en hoe gaat het met je? Hoe stel je het met je nieuwe tweeling :D? Ik ben verlede week voor een 2de consult langsgeweest en normaal in okt zal in mijn bv plannen, spannend :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj Fietje*!!

Alles gaat super met mij en met de borsten ook :D

Ik ben vorige week op controle geweest en alles gaat zoals het zou moeten en ik mocht van de pc gewoon alles terug doen..

Ik mag zelfs push up bh's dragen als ik dat zou willen want hij zei dat als ze voor de spier zitten, dat geen probleem is. Achter de spier moet je naar het schijnt wel wachten :) Maar ik ben niet direct van plan om push up bh's te dragen .. niet echt meer nodig nu :P

Kben er echt super blij mee! Na de controle doe ik dus gewoon weer alles als voordien.. fitnessen, zumba, sauna, zwemmen.. weliswaar nog een beetje opletten maar kheb er totaal geen last meer van !

De littekentjes zien er ook mooi uit .. ze zitten mooi in de plooi en het valt eigelijk al niet meer op want ik ga gewoon terug onder de douche in de sporthal en niemand kijkt raar ofzo :P

Ondertussen ook al bh'tjes gaan passen en ik kom uit op een 70D ... Super toch ! :D

Ze lijken een van uitzicht een mooie C .. net zoals ik wou :D

Als ik iets zou moeten zeggen nog is dat ze niet 100% gelijk zijn .. maar dat was voor de operatie ook niet dusja beetje normaal dat je toch wel eens verschil blijft zien, maar in het echt valt het mij ni echt op, enkel als je foto trekt zie je het toch wel.. geen foto's trekken dan maar :D haha ^^

Zoo spannend dat het voor jou ook allemaal dichter komt !! Eens die datum vastligt kan je beginnen aftellen en voor je het weet heb je mooie borsten :D

Wat zou je eigelijk krijgen ? hoeveel cc, hoe geplaatst, welk merk, rond of anatomisch ? :P

Xxliefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Heyhey Lieze!!

Hoe gaat het met je meid? En met je BV? Nog altijd tevreden? :) Je foto's zijn wel supermooi hé :)

Ik heb mijn OPdatum vastgelegd opi 4/10 maar Dr. VC moet ook nog naar congressen en hopelijk gaat deze datum nog door!

Er staat hier op mn brief MX 340cc en 380cc, mijn linker is kleiner dan mijn rechter.

Ik krijg al stress, pfff!!!

Hebben er veel mensen het gezien van jou? Of het je gevraagd?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey Lieze!!

Hoe gaat het met je meid? En met je BV? Nog altijd tevreden? :) Je foto's zijn wel supermooi hé :)

Ik heb mijn OPdatum vastgelegd opi 4/10 maar Dr. VC moet ook nog naar congressen en hopelijk gaat deze datum nog door!

Er staat hier op mn brief MX 340cc en 380cc, mijn linker is kleiner dan mijn rechter.

Ik krijg al stress, pfff!!!

Hebben er veel mensen het gezien van jou? Of het je gevraagd?

Liefs xxx

Héééj!

Proficiat met je datum ! Hopelijk gaat het dan echt door !! Je kan wel beginnen aftellen nu hé ! :D Vooral niet stressen want het komt allemaal in orde!! ;) Bij mij was er ook een klein verschil tussen mijn borsten en nu zijn ze ongeveer helemaal gelijk:D

Alles gaat super hoor met mij ! En met de borsten ook alles in orde! Ik ben er SUPER blij mee!! Nog elke dag sta ik er naar te kijken in de spiegel:p Vanaf nu beginnen ze echt van mij te voelen en worden ze steeds zachter en zachter^^

Het valt ni echt hard op dat er iets veranderd is, dus iemand die het niet weet ziet het eigelijk niet :P

Maar ik droeg altijd goeie push up's waardoor ze een heel stuk groter leken dan ze waren en nu heb ik die grootte zonder hulp van een bh ofzo:p

Mn vriendinnen zeggen dat ze er heel natuurlijk uitzien en sommige die ze ook gezien hebben bevestigen dat :P En ik vind da natuurlijk ook :P Enkel de littekentjes verraden dat er iets gebeurd is, maar die zijn ook al aan het verdwijnen ^^

Zoenn! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héééj!

Proficiat met je datum ! Hopelijk gaat het dan echt door !! Je kan wel beginnen aftellen nu hé ! :D Vooral niet stressen want het komt allemaal in orde!! ;) Bij mij was er ook een klein verschil tussen mijn borsten en nu zijn ze ongeveer helemaal gelijk:D

Alles gaat super hoor met mij ! En met de borsten ook alles in orde! Ik ben er SUPER blij mee!! Nog elke dag sta ik er naar te kijken in de spiegel:p Vanaf nu beginnen ze echt van mij te voelen en worden ze steeds zachter en zachter^^

Het valt ni echt hard op dat er iets veranderd is, dus iemand die het niet weet ziet het eigelijk niet :P

Maar ik droeg altijd goeie push up's waardoor ze een heel stuk groter leken dan ze waren en nu heb ik die grootte zonder hulp van een bh ofzo:p

Mn vriendinnen zeggen dat ze er heel natuurlijk uitzien en sommige die ze ook gezien hebben bevestigen dat :P En ik vind da natuurlijk ook :P Enkel de littekentjes verraden dat er iets gebeurd is, maar die zijn ook al aan het verdwijnen ^^

Zoenn! xx

Zwijg me ervan!! kHoop dat het doorgaat :) Ze bellen maar een week op voorhand hé dusjaaa.. kBen nu al zenuwachtig en tis nog een maand, haha.. Stresskip :D kBen dan al aant denken aan alles die kan misgaan en de verdoving en zal de grootte goed zijn en .. Zucht. kHou me vast aan jou en dat jij het zo goed gesteld hebt bij Dr. VC. Kunnen we onze ervaringen uitwisselen ;)

Ooooh ben zo jaloers!!! kWil ze ook :D Hihi.. kBen superblij dat je het zo goed stelt ermee! Ze zijn dan ook prachtig hé. Heb je foto's al paar keer bekeken :P Eindelijk weg met die grote push up bh's en alle setjes kunnen dragen.. Zalig! Ze veranderen nog veel zeker na een paar weken?

xxx Mwa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.