Ga naar inhoud

Lieze : 10 mei 2012 : Dr. Van Canneyt : Van Canneyt Clinic : Gent


Aanbevolen berichten

Ik ben na mijn operatie 3 weken thuis geweest. Ik heb een zwaar beroep (veel tillen van mensen), vandaar dat deze 3 weken zeker welkom waren.

Mijn prijs was om en bij de 4000 euro, maar heb wel de duurdere anatomische protheses van allergan (wat voor mijn type van borsten noodzakelijk was om een correctie te kunnen uitvoeren - narrow based breasts).

Ik vind de prijs bij Dr. VC eerlijk, niet goedkoop, maar ook niet duur (sommigen durven 6000 euro aanrekenen).

Je kan ze misschien iets goedkoper vinden, maar dan moet je je wel de vraag stellen wie ze plaatst en welke service je ervoor krijgt.

Dr. VC is iemand met jarenlange ervaring en een goede reputatie, ook al is hij hier niet echt bekend op het forum, die man heeft werk en ze komen van heinde en verre ernaar toe.

Ik kan natuurlijk geen oordeel geven over andere plastische chirurgen, maar indien ik het zou moeten overdoen ga ik zeker terug naar hem.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Halllo allemaal

ik heb de topic tot nu ff door gelezen....ik denk er namelijk ook over na om voor een consult naar Dr.VC te gaan.

Ik heb 7 mei een afspraak staan bij Dr.Plovier....ik wil allebei de adviezen wel horen denk ik.

Dr.VC zit in Gent en dat is voor mij ook een heel stuk dichter bij huis....misschien ook wel prettig aangezien een auto ritje niet het meest favoriete ding is wat je wilt doen na een BV,hahaha!

Ik vind het fijn om te lezen dat Dr.VC ook een pc is waar je met een gerust hart naar toe kunt gaan.

Over Dr.Plovier staat zo veel geschreven op het forum dus heb ik neiging om voor hem te kiezen.

Weet je ik wacht gewoon de gesprekken af.....oef wat een moeilijke beslissingen allemaal,het zijn geen 2 broden die je gaat kopen toch.

Worden jullie al gek van mij,hihi.....sorry als dat zo is....ik vind het zooooo spannend allemaal.

Groetjes Debsters

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi debs, fijn dat je keuze hebt in 2 goeie pc's. Het is al heel gauw. Grijp alle vragen die je wilt stellen bij elkaar. Het zijn idd geen broden. Laat je goed informeren voor je juiste keuze. Veel succes bij je eerste consult. Er is op dit forum wel al heel veel te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het dan eindelijk zo ver !! EINDELIJK !!!!

Die laatste week leek maar niet voorbij te gaan.. maar uiteindelijk komt die datum dan toch :D

Om 13u30 moet ik aanwezig zijn, dus rond 13u thuis vertrekken..

Dat wordt stressen! Hopelijk is het snel aan mij want aan de telefoon zei ze dat het wel wat zou kunnen uitlopen, omdat in de voormiddag de 'moeilijkere operaties' gepland staan.. Maar de tijd dat het dan nog langer duurt, kan er ook nog wel bij zeker.. :P

Vandaag nog eens een heerlijk sauna'tj en vannacht in een makkelijke positie slapen.. morgen vroeg opstaan om nog iets te kunnen eten want vanaf half 8 mag ik niets meer :( Ik krijg er nu al honger van :P

Hopelijk verloopt mijn herstel vlotjes en heb ik niet te veel pijn!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet stressen lieze, alles komt goed. Probeer niet al te veel te eten. Voorkomt misschien de misselijkheid voor erna. Heel veel succes en op naar een mooie boezem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet stressen lieze, alles komt goed. Probeer niet al te veel te eten. Voorkomt misschien de misselijkheid voor erna. Heel veel succes en op naar een mooie boezem.

Dankje!

Ik probeer mij rustig te houden, maar het is niet zo gemakkelijk.. :P

Momenteel kan ik mij nog goed bezighouden met mn eindwerk want morgen moet ik iets indienen,

en om 15u00 heb ik examen van viool, dus dan zijn mijn gedachten ook wel even verzet..

Maar naarmate het avond wordt zal het toch wel heel spannend gaan worden.

Ik ben zo wat aan het overlopen wat ik allemaal zou moeten doen om mij voor te bereiden, maar meer dan mn bed verversen kan ik zo eigelijk niet doen denk ik :P (ik woon nog thuis en mn mama doet zowat alles :D)

Ik ga iets heel licht eten 's morgens denk ik, want ik wil niet misselijk zijn nadien ! .. alles doen om dat te vermijden allesinds.. :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toy hé meisje ! Wees rustig en eet misschien toch niet al te veel meer zodat je achteraf niet te misselijk kan worden!

Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat !

Doe Van Canneyt de groetjes ;-) hihi

Sweet dreams deze nacht.

Utalatje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de succeswensen !! :D Dat doet echt goed !

Morgenvroeg moet ik nog werken aan mn eindwerk.. Kheb een deadline, dus tzal daar eerst voor stressen zijn..

maar das mss nog niet zo slecht hé.. In dat opzicht ga ik hopen dat de tijd traag gaat omdat ik nog veel werk heb..

Dus als je hoopt dat het traag gaat, dan vliegt de tijd meestal hé, dus tzal er wel snel zijn !

Ik ga smorgens echt niet veel proberen eten, want als ik nadien misselijk ga zijn, ga ik het mij beklagen dat ik nog stevig ontbijt gegeten heb.

@utalatje: ik ben ook hééééél erg benieuwd naar het resultaat ! en ik zal hem de groetjes doen hoor haha ;)

Van zodra ik kan, typ ik het verslagje van hoe alles verlopen is !

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben van het kliniek laten weten dak ik er pas om 15u moet zijn ipv om 13u30.. :(

Nog wat langer stressen en honger lijden..

En het kan zijn dat het pas om 17u aan mij is .. laat ons hopen van niet hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee! Ik denk aan je hoor!! Ben er vanaf, t is allemaal goed gegaan.

Momenteel valt de pijn mee, juist een druk op de borst en ribben.. de befaamde olifant :) Laat je horen eh meid!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meissie,

Heb aan je gedacht vandaag ! Hopelijk is alles goed verlopen en heb je nog niet al teveel last van de pijn.

Las net dat je pas om 15u mocht gaan of dat het zelfs later kon worden, hopelijk hebben ze je niet laten wachten tot 17u!

Laat iets horen van als het je lukt hé en rustig aan doen hoor !

ps : heb nieuwe fototjes gepost ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

YESSSS, ik heb ze ! :D

Twas uiteindelijk 16u20 als ik aan de beurt was.. en om 17u10 was ik al trug op mijn kamer.

Alles is super verlopen.. Ik heb niks van pijn enkel een klein klein beetje spierpijn.. Ik voel me momenteel eigelijk zoals er nog niks gebeurd is :P

Het is uiteindelijk toch 220 en 240cc geworden.. Maar ik heb ze al even kunnen bewonderen en wat zijn ze moooooii!! :D

Als ik thuis was heb ik meteen een grote pizza gegeten .. dat had ik wel verdiend vind ik na zo lang niet te mogen eten.

Een uitgebreider verslagje :

Om 15u00 kwam ik daar samen toe met mn mama.. even nog enkele papieren ingevuld aan de balie, het geld betaald, nog wat informatie verkregen over de pijnstilling en ik mocht naar mijn kamertje samen met mn mama.

Een gezellig kamertje met tv, lavabo, wc'tj..

Daar lag mijn pakje klaar aan dat ik mocht aandoen.. Ik moest alle kleren uitdoen (zelfs mijn onderbroek) en een blauw truitje en een blauwe broek aantrekken met witte sloefjes.

Dan was het wachten op de chirurg. Deze kwam mij halen rond 16u10 om nog wat foto's te trekken en alles nogmaals te overlopen. Dan nog voor 5 minuutjes naar de kamer en ze kwamen mij halen voor het echte werk..

Samen met de verpleegster ben ik naar de operatiezaal gestapt en daar stond de anesthesist mij al op te wachten.

Ik moest zelf op de operatietafel klimmen. De anesthsist stelde een aantal vragen ivm roken, mijn gewicht en dergelijke.

Dan werd het infuus geprikt in de binnenkant van mijn arm (aangezien ik al verschillende keren bloed gegeven heb, was dit eigelijk geen onbekend gevoel..) het deed totaal geen pijn.

Vervolgens kreeg ik een soort slangetje in mijn neus voor de zuurstoftoediening, en werd ik ingesmeerd met koude ontsmettingsvloeistof.

Dan werden mijn armen vastgebonden, alsook mijn benenen zodat als ik zou ontwaken, ik niet met mijn armen in het rond zou slaan , hetzelfde voor mijn benen waarschijnlijk :P

Het laatste wat ik zei was 'kan het zijn dat ik al iets begin te voelen?' en van de rest kan ik mij niets meer herinneren.

.....

Het eerste dat ik mij dan terug kan herinneren is dat ik in mijn bed lag en veel vragen stelde aan mijn mama .. wat ze had gedaan ondertussen, wat ze had gegeten en gedronken als ik weg was.. hah :P

Na de operatie hadden ze een foto getrokken en mijn mama had die al mogen zien .. ze waren mooi zei ze.. :D

Naar het schijnt ben ik zelf naar mijn kamer gestapt samen met de verpleegster en kben dan zelf in mijn bed gekropen.. (kan ik mij niet herinneren).

Ik heb eigelijk niet meer geslapen nadien .. de verpleegster kwam vaak eens kijken en vroeg altijd 'ben jij nu nog niet aan het slapen?!' .. maar ik was totaal niet moe en heb de hele tijd met mn mama gebabbeld.

Dan kwam de chirurg eens even kijken en reageerde hetzelfde als de verpleegster dat ik beter wat zou slapen .. dan maar even mijn ogen dicht gedaan, maar kon de slaap niet vatten.

Na een tijdje kwam de chirurg opnieuw langs om te zeggen dat alles heel goed verlopen was en of ik eens naar het resultaat wou kijken .. JAAAA NATUUURLIJK zei ik .. bh los gedaan en waaaaaaww !! Het stond wel goed gespannen maar kvond het echt al mooi :D Niet te groot, niet te klein .. perfect ! ^^ Dan vroeg hij of ik nog gevoel had in mijn tepels.. ik dus even gevoeld en ja hoor ik heb nog overal gevoel.. Super dus!

dan kreeg ik een glaasje water om eens te kunnen drinken en te zien hoe ik daar op zou reageren.. dat ging gewoon normaal en verder kreeg ik nog een glaasje cola en een koekje .. mmm lekker !

Dan kwam de chirurg een laatste keer kijken en nog wat uitleg geven over wat mag en wat niet mag de komende weken..

Hij zie als ik mij goed voelde dat ik mij mocht aankleden en naar huis vertrekken .. dit heb ik dan maar direct gedaan.. Nog even afscheid genomen van het vriendelijk personeel en de chirurg en dan om pizza gereden ..

Nu lig ik volledig pijnvrij in de zetel en gaat alles super .. ik kan niet van mijn borsten blijven haha :P

Hopelijk verloopt de nacht nu nog vlot en heb ik morgen ook niet te veel pijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wauw wat een verslag, jeetje zeg, je klinkt inderdaad alsof je er bijna niets van gemerkt hebt, en je gewoon ff bent gaan slapen en wakker geworden met borsten haha. Hopelijk nu nog steeds geen pijn! Fijn dat je ze gelijk zo supermooi vind!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd lieze, heerlijk dat gevoel hè, om tieten hebben? Hopelijk blijft het zo pijnvrij allemaal.

Probeer toch maar zo vaak als t kan te slapen. Dat is ook goed voor je herstel. Houden zo en geniet van je mooie borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow meissie, goed hé zeg dat je geen pijn hebt !!! Hopelijk is dat nog altijd zo ?

Jij hebt ze wel voor de spier zeker hé ? Misschien daardoor dat je zoveel pijn niet hebt, bij mij is het achter de spier en schijnt toch

veel pijnlijker te zijn.

Haha, ik had hetzelfde voor, ben ook samen met verpleegsters naar kamer gestapt en in mijn bed gekropen en ook ik kon me dat naderhand

met moeite herinneren. Was zo allemaa heel erg vaag :-)

Aan mij heeft hij wel niet gevraagd of ik ze wou zien en of ik nog gevoel had in tepels maar ja, ik kon me haast niet bewegen, de bh op die moment

losmaken was echt niet gelukt :-o

Ben blij dat het zo goed gaat en hopelijk ben je snel volledig herstelt!

Ben superbenieuwd naar fotokes :-)

Jij mijn nieuwe al gezien ?

Kiss x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat je schrijft komt me idd heel bekend voor.

Ik lag al een uur terug in mijn kamer voor ik mij iets herinnerde.

Al je positieve bevindingen die je schrijft komen bij mij ook terug als ik je verslag lees.Alvast veel succes met je herstel.Je kan nu al lezen dat je S.T.R.A.A.L.T van fierheid en trots.... en veel genot met je nieuwe boezem... ik heb hen nu 5 maanden, maar nog kan ik er niet afblijven hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.