Ga naar inhoud

Lieze : 10 mei 2012 : Dr. Van Canneyt : Van Canneyt Clinic : Gent


Aanbevolen berichten

Hééj !

Ik wil mij graag even voorstellen..

Ik ben 20 jaar en denk al lang na over een borstvergroting, maar aangezien je toch best wacht tot de leeftijd van ongeveer 21 jaar kon ik er nu pas ECHT over beginnen nadenken.

Toen ik ongeveer 15 jaar was zei ik al tegen mijn mama dat ik niet tevreden was over mijn borsten (niet zozeer de grootte stoort mij, maar eerder de vorm), maar ze zei 'we zullen het daar wel nog eens over hebben als je ouder en volgroeid bent'.

Nu ongeveer 6 maand geleden begon ik er terug over (wat ze niet had verwacht) dat ik toch nog steeds nadenk over een borstvergroting. Mijn mama was er niet direct tegen maar ze stond er zeker ook niet voor te springen. Toen ik het vertelde aan mijn papa was het UITGESLOTEN dat ik ging laten prutsen aan mijn gezond lichaam (logisch dat papa's hun dochters willen beschermen). Maar na veel gepraat is hij uiteindelijk toch wat bijgedraaid (het verhaal van de PIP-implantaten die dan net vollop in het nieuws kwamen hebben mij daar zeker niet bij geholpen).

Uiteindelijk heb ik een eerste afspraak gemaakt voor een consult eind januari bij dr. Bruno De Meyere in Artemedis kliniek in Gent. Samen met mijn mama ging ik er naartoe. Het was ongeveer wel wat ik er van verwacht had, de dokter was zeer vriendelijk en hij nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen en dan even te kijken naar wat mijn wensen waren. Ik had een zeer goed gevoel na het consult.

Maar toch nog wat onzekerheid of ik het wel zou laten doen en ben dan maar eens met mijn huisarts gaan praten.

Zij raadde mij aan om nog eens een consult bij een andere plastisch chirug te doen en stelde Dr. Van Canneyt voor.

Een paar weken later ging ik daar ook op consult en had een net iets beter gevoel bij deze pc. Hij was iets vlotter en ik mocht ook de prothesen passen (wat niet het geval was bij dr. De Meyere).

Dus nog even over nagedacht of ik het wel of niet ging laten doen en welke pc ik zou kiezen.

Een goeie maand geleden heb ik de knoop doorgehakt en gebeld om mijn datum vast te leggen.. 10 mei 2012 ..

NOG 1 MAANDJEE! :D

Ik studeer nog en heb nu stage tot 8 mei, nadien ben ik thuis tot eind juni om aan mijn eindwerk te schrijven, dus ideaal ongeveer 6 weken thuis..

Het gaat mij dus niet zozeer om de grootte (heb nu 85B), maar de vorm is niet echt waarvan ik gedroomd had..

En ja een maatje groter zou niet slecht geweest zijn dus heeft hij mij 240cc aan de ene kant en 260cc aan de andere kant aangeraden (geplaatst voor de spier). Ik hoop uit te komen op een mooie C..

Ik heb al veel gehad aan dit forum en hoop om nog meer informatie en ervaringen te verzamelen en delen langs deze weg ! :D

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag Lieze

Bij mij juist hetzelfde verhaal, alleen wil ik wel heel graag een maatje meer :)

Ben ook bij dr. Vancanneyt op consult geweest maar ga nu voor een tweede opinie naar dr. Plovier Be Clinic.

Hou je me op de hoogte hoe je het stelt bij dr. Vancanneyt? Ik had ook meteen een goed gevoel bij deze pc.. Ik zal zien hoe ik het stel bij de andere pc en zal dan beslissen.. Niet zo gemakkelijk hé!

Alvast heel veel succes! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj Fietje*!

Tof om iemand tegen te komen die ook op consult geweest is bij dr. Van Canneyt, want er zijn niet echt veel ervaringen te vinden over een bv bij hem.

Het is verschrikkelijk moeilijk om een keuze te maken welke pc te kiezen maar uiteindelijk denk ik dat ze allemaal wel weten wat ze moeten doen, en hopelijk is het naar mijn wensen dan.. zoiets weet je nooit op voorhand, hoeveel pc's je ook bezoekt..

Door alle verhalen hier begin ik soms ook te twijfelen over de grootte, maar ik ga toch gewoon bij mijn eerste gedacht blijven en niet te groot gaan.

Heb je al een datum voor een consult bij dr. Plovier?

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj Cloontje!

Dankjewell ! Jij ook trouwens ! Vind je ook niet dat het serieus aftellen is tot DE datum en het verschikkelijk traag voorbij lijkt te gaan ? :P

Ik heb allesinds het gevoel dat die datum maar niet dichter wil komen..

Over de vorm van mijn borsten.. ik heb eerder peervormige borsten, dus niet echt hangend maar gewoon niet mooi rond, en ik vind dat borsten mooi rond horen te zijn.. Ook heb ik bovenaan niet zo veel weefsel waardoor ik zonder BH niet echt een decolleté heb (kan me perfect behelpen met push-ups, maar wil ook zonder push up fier kunnen zijn op mijn borsten)

En mijn huisarts zei dat ik waarschijnlijk wel snel hangborsten zou krijgen :o dus dat was ook wel mee doorslaggevend om een bv te laten uitvoeren.

Sinds enkele dagen staan er foto's op van 'meid24'.. op die foto voor haar bv trekken mijn borsten wel wat (om een duidelijker beeld te scheppen)

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj female41 !

Ik had je hele verhaal reeds gelezen en je foto's al bekeken! Zeer mooi resultaat!

Ook mede door jou positieve verhaal heb ik dan de knoop doorgehakt om voor dr. Van Canneyt te kiezen..

Ik ben aan het twijfelen om nog een 2e consult te doen bij hem, maar langs de andere kant heb ik niet echt meer vragen en de grootte staat ook vast, dus lijkt het mij een beetje overbodig om nogmaals langs te gaan..

Ik ga prothesen van Sebbin krijgen.. maar ik denk dat dit ook wel goed zal zijn :)

Het lijkt mij wel goed dat de insnede gelijmd wordt.. geen hechtingen die moeten verwijderd worden enzo..

Ik vroeg mij wel nog af wat voor BH je na de operatie meekrijgt naar huis?

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewell ! Jij ook trouwens ! Vind je ook niet dat het serieus aftellen is tot DE datum en het verschikkelijk traag voorbij lijkt te gaan ? :P

Ik heb allesinds het gevoel dat die datum maar niet dichter wil komen..

Over de vorm van mijn borsten.. ik heb eerder peervormige borsten, dus niet echt hangend maar gewoon niet mooi rond, en ik vind dat borsten mooi rond horen te zijn.. Ook heb ik bovenaan niet zo veel weefsel waardoor ik zonder BH niet echt een decolleté heb (kan me perfect behelpen met push-ups, maar wil ook zonder push up fier kunnen zijn op mijn borsten)

En mijn huisarts zei dat ik waarschijnlijk wel snel hangborsten zou krijgen :o dus dat was ook wel mee doorslaggevend om een bv te laten uitvoeren.

Sinds enkele dagen staan er foto's op van 'meid24'.. op die foto voor haar bv trekken mijn borsten wel wat (om een duidelijker beeld te scheppen)

Hey lieze

Wat bedoel je precies met je laatste zin?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewell ! Jij ook trouwens ! Vind je ook niet dat het serieus aftellen is tot DE datum en het verschikkelijk traag voorbij lijkt te gaan ? :P

Ik heb allesinds het gevoel dat die datum maar niet dichter wil komen..

Over de vorm van mijn borsten.. ik heb eerder peervormige borsten, dus niet echt hangend maar gewoon niet mooi rond, en ik vind dat borsten mooi rond horen te zijn.. Ook heb ik bovenaan niet zo veel weefsel waardoor ik zonder BH niet echt een decolleté heb (kan me perfect behelpen met push-ups, maar wil ook zonder push up fier kunnen zijn op mijn borsten)

En mijn huisarts zei dat ik waarschijnlijk wel snel hangborsten zou krijgen :o dus dat was ook wel mee doorslaggevend om een bv te laten uitvoeren.

Sinds enkele dagen staan er foto's op van 'meid24'.. op die foto voor haar bv trekken mijn borsten wel wat (om een duidelijker beeld te scheppen)

Hey lieze

Wat bedoel je precies met je laatste zin?

Groetjes

Heej!

Ik bedoel dat ik mijn borsten van situatie nu een beetje kan vergelijken met jou borsten voor je bv.. Maar ik vind jou borsten in voor situatie toch nog mooier dan hoe het bij mij nu is.

Ik vind het super mooi geworden bij jou, dus ik hoop dat het er bij mij ook zo wat uit gaat zien (alleen zal het zo groot niet worden bij mij:p )

Dat zinnetje was vooral niet slecht bedoeld, in tegendeel ;)

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid! Ik mag 1 mei, superspannend ook al is het de 2e keer voor mij.

Ik denk dat jij een hele lieve papa hebt, die dadelijk helemaal bijdraait als ie ziet hoe gelukkig zijn dochter is met haar nieuwe borsten!

Veel succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid! Ik mag 1 mei, superspannend ook al is het de 2e keer voor mij.

Ik denk dat jij een hele lieve papa hebt, die dadelijk helemaal bijdraait als ie ziet hoe gelukkig zijn dochter is met haar nieuwe borsten!

Veel succes met aftellen!

Mercikess!

Ik denk dat een operatie zowieso altijd spanned blijft ! En is het de 2de keer omdat ze aan vervanging toe zijn, of heeft een een andere reden? Is het bij een wissel ook zo dat je je 6 weken rustig moet houden nadien, of gaat het herstel dan wat rapper?

Ik hoop dat alles goed gaat, dat ik dan eindelijk gelukkig kan zijn met mijn borsten! Kheb allesinds zeer lieve ouders die een groot deel van mn bv willen betalen <3, want als student is dat niet zo evident om zo een bedrag neer te tellen.

Jij ook veel succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj Cloontje!

Dankjewell ! Jij ook trouwens ! Vind je ook niet dat het serieus aftellen is tot DE datum en het verschikkelijk traag voorbij lijkt te gaan ? :P

Ik heb allesinds het gevoel dat die datum maar niet dichter wil komen..

Over de vorm van mijn borsten.. ik heb eerder peervormige borsten, dus niet echt hangend maar gewoon niet mooi rond, en ik vind dat borsten mooi rond horen te zijn.. Ook heb ik bovenaan niet zo veel weefsel waardoor ik zonder BH niet echt een decolleté heb (kan me perfect behelpen met push-ups, maar wil ook zonder push up fier kunnen zijn op mijn borsten)

En mijn huisarts zei dat ik waarschijnlijk wel snel hangborsten zou krijgen :o dus dat was ook wel mee doorslaggevend om een bv te laten uitvoeren.

Sinds enkele dagen staan er foto's op van 'meid24'.. op die foto voor haar bv trekken mijn borsten wel wat (om een duidelijker beeld te scheppen)

Groetjes x

Dank je wel meid! Jaa het gaat zeker super traag, maar voor we het weten hebben we ze al! :43:

Ik snap wat je bedoelt, ik heb even in haar album gespiekt. Die van haar zijn erg mooi geworden, dus dat worden die van jouw vast ook. Heerlijk idee is dat he, om binnenkort mooie borsten te hebben ook zonder bh aan :1big_boobs:Succes met aftellen! Ben benieuwd naar je voor/na foto's als je die gaat plaatsen

Liefs, Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieze,

Het is de 2e keer omdat ik kapselcontractie en lekkage heb.

Van wat ik gelezen heb, zou de 2e keer erg mee moeten vallen omdat de spier als het ware al los is, dus het herstel zou ook sneller moeten gaan inderdaad.

Wat lief van je ouders! Het is inderdaad een heel bedrag, maar als het goed is ben je er voor de rest van je leven blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej!

Ik bedoel dat ik mijn borsten van situatie nu een beetje kan vergelijken met jou borsten voor je bv.. Maar ik vind jou borsten in voor situatie toch nog mooier dan hoe het bij mij nu is.

Ik vind het super mooi geworden bij jou, dus ik hoop dat het er bij mij ook zo wat uit gaat zien (alleen zal het zo groot niet worden bij mij:p )

Dat zinnetje was vooral niet slecht bedoeld, in tegendeel ;)

Groetjes !

Hey Lieze

ahzo......had het ook niet verkeerd opgevat begreep je zin niet en was nieuwschierig:P

Dan ben ik eens benieuwd naar jouw foto's.....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Lieze,

Ik heb zelf 3 sportbeha's gekocht via Ebay Duitsland.

Stukken goedkoper dan hier.

De sluiting was wel achteraan, en eerlijk gezegd had ik dat het liefst. Het ventje heeft de eerste dagen geholpen om ze me aan te doen. :42: ...

Ik heb de beha's wel getoond aan Dr. Van Canneyt en ze waren goed.

Alvast veel succes... aftellen maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieze,

Het is de 2e keer omdat ik kapselcontractie en lekkage heb.

Van wat ik gelezen heb, zou de 2e keer erg mee moeten vallen omdat de spier als het ware al los is, dus het herstel zou ook sneller moeten gaan inderdaad.

Wat lief van je ouders! Het is inderdaad een heel bedrag, maar als het goed is ben je er voor de rest van je leven blij mee!

Ooh wat jammer ! En wanneer heb je je borstvergroting gehad dan ? Heb je daar nu veel last van ?

Kheb wel wat schrik dat ik ook last zou hebben van kapselvorming.. maar dat is natuurlijk een risico dat je op voorhand weet en hopen maar dat je niet bij de weinige procenten hoort die er mee te maken krijgen..

Heb je al een datum voor de wissel ? Hopelijk is nadien alles in orde hé !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Lieze,

Ik heb zelf 3 sportbeha's gekocht via Ebay Duitsland.

Stukken goedkoper dan hier.

De sluiting was wel achteraan, en eerlijk gezegd had ik dat het liefst. Het ventje heeft de eerste dagen geholpen om ze me aan te doen. :42: ...

Ik heb de beha's wel getoond aan Dr. Van Canneyt en ze waren goed.

Alvast veel succes... aftellen maar.

Heej!

Bij mij zit een bh van de kliniek inbegrepen in de prijs die ik zou betalen .. was dit bij jou niet het geval ?

Ik ben wel benieuwd hoe die eruit gaat zien, want ik veronderstel dat dit niet de meest sexy bh zal zijn..

Op het forum heb ik al verschillende keren gelezen dat die sportbh uit de hema wel goed is.. mss ga ik daar ook wel eens achter kijken :)

Voor mij zou het wel handiger zijn met sluiting vooraan denk ik want kheb geen ventje die mij erbij kan helpen :P

Ik hoop dat ik snel veel zelf ga kunnen doen nadien, want zo afhankelijk zijn lijkt mij vrij frustrerend !

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat jammer ! En wanneer heb je je borstvergroting gehad dan ? Heb je daar nu veel last van ?

Kheb wel wat schrik dat ik ook last zou hebben van kapselvorming.. maar dat is natuurlijk een risico dat je op voorhand weet en hopen maar dat je niet bij de weinige procenten hoort die er mee te maken krijgen..

Heb je al een datum voor de wissel ? Hopelijk is nadien alles in orde hé !

X

Joh, het is niet anders! Mijn eerste BV was 14 jaar geleden en ik was toen eigenlijk nog zo groen als gras wat dat betreft. Het internet was toen ook nog niet zo uitgebreid op dat gebied als nu.

Ik heb er goed last van, maar niet zodanig dat ik niet kan functioneren, het is meer hoe het voelt, dat is echt niet leuk met de rimpelvorming etc.

Maar ga er gewoon vanuit dat het bij jou volledig goed komt! Inmiddels zijn ze natuurlijk ook 14 jaar verder met het ontwikkelen van de protheses en operatie technieken en zal het met complicaties heus wel

meevallen hoor! Niet bang worden, nergens voor nodig, heb 14 jaar alle plezier van mijn protheses gehad en ik had ze niet willen missen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieze,

Ik heb in december 2011 een BV gehad bij Dr. Van Canneyt.

Je kan alles lezen op mijn pagina; gewoon even mijn profiel aanklikken.

Alvast veel succes, ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Ik zal zekr je profiel ook eens bekijken! Ben curieus :) kBen ook aant twijfelen om naar dr vancanneyt te gaan voor mn bv! :) Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj Fietje*!

Tof om iemand tegen te komen die ook op consult geweest is bij dr. Van Canneyt, want er zijn niet echt veel ervaringen te vinden over een bv bij hem.

Het is verschrikkelijk moeilijk om een keuze te maken welke pc te kiezen maar uiteindelijk denk ik dat ze allemaal wel weten wat ze moeten doen, en hopelijk is het naar mijn wensen dan.. zoiets weet je nooit op voorhand, hoeveel pc's je ook bezoekt..

Door alle verhalen hier begin ik soms ook te twijfelen over de grootte, maar ik ga toch gewoon bij mijn eerste gedacht blijven en niet te groot gaan.

Heb je al een datum voor een consult bij dr. Plovier?

Groetjes !

Ja nee idd. We kunnen ons al een beetje baseren op de foto's van female41. Ze zijn wel mooi hé van haar :)

Ik zou ook bij mn eerste gedacht blijven, je hebt ze kunnen passen hé bij dr Vancanneyt. Maar.. Je kunt ook nog altijd eens op een tweede consult gaan of voor je geopereerd wordt nog eens navragen aan hem :) Mocht ik bij hem gaan, zou ik zeker nog eens op een tweede consult gaan, om de maat nog eens te passen en ook omdat ik nog bijkomende vragen enzo heb:)

Heb 21mei een consult bij Dr. Plovier al ben ik aan het twijfelen of ik wel zou gaan.. Dr. Vancanneyt viel eigenlijk best mee en nam ook tijd om alle vragen te beantwoorden enzo..

Tis al aant inkorten hé voor jou, kwou dat ik ook al zo ver was :) Hou me op de hoogte hé. Ben super benieuwd naar jouw ervaringen :)

Is de kostprijs voor je bv ook rond de 3900€?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nee idd. We kunnen ons al een beetje baseren op de foto's van female41. Ze zijn wel mooi hé van haar :)

Ik zou ook bij mn eerste gedacht blijven, je hebt ze kunnen passen hé bij dr Vancanneyt. Maar.. Je kunt ook nog altijd eens op een tweede consult gaan of voor je geopereerd wordt nog eens navragen aan hem :) Mocht ik bij hem gaan, zou ik zeker nog eens op een tweede consult gaan, om de maat nog eens te passen en ook omdat ik nog bijkomende vragen enzo heb:)

Heb 21mei een consult bij Dr. Plovier al ben ik aan het twijfelen of ik wel zou gaan.. Dr. Vancanneyt viel eigenlijk best mee en nam ook tijd om alle vragen te beantwoorden enzo..

Tis al aant inkorten hé voor jou, kwou dat ik ook al zo ver was :) Hou me op de hoogte hé. Ben super benieuwd naar jouw ervaringen :)

Is de kostprijs voor je bv ook rond de 3900€?

Groetjes

Jaa ze zijn zeker mooi geworden bij female41! Maar het blijft toch afwachten hoe het er bij onszelf zal gaan uitzien hé ..

Ik heb idd kunnen passen tijdens mijn eerste consult.. Het was kiezen tussen 220 - 240cc of 240 - 260cc.. Toen had ik eigelijk gezegd da ik 220 - 240 wou, maar ik ga toch voor de net iets grotere gaan want zou ook geen spijt willen hebben dat het bijna niet de moeite zou geweest zijn.. en 20cc scheelt ook niet veel hé .. Ik hoop wel dat dat verschil niet echt gaat opvallen tussen de verschillende protheses want er zit maar een miniem verschil op nu dat eigelijk bijna niet opvalt, maar hij zal wel weten hoe het moet hé :P

De secretaresse had gezegd dat ik net voor de operatie de grootte nog kon bespreken dus denk ik niet da ik nog op een tweede consult ga, hoewel..... je moet er toch niet voor betalen geloof ik hé :P en dan heb ik nog wat meer zekerheid.. i will see ^^

en ik zou ook graag eens zien hoe die bh van na de operatie er uit ziet wnt hoop da da toch btj deftig is.. :P

Alsk jou was zou ik wel nog eens een andere pc bezoeken, dan kan je toch btj vergelijken hé ;)

Het is idd al wat aan het inkorten, maar het lijkt mij nog vééééééél te lang nu ! Dat er maar snel is !

Bij mij is de kostprijs 3380 euro.. 3000 voor prothesen en operatie, 300 voor anesthesie en 80 voor de bh zei hij.. Raar dat dit bij jou meer zou zijn ?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, het is niet anders! Mijn eerste BV was 14 jaar geleden en ik was toen eigenlijk nog zo groen als gras wat dat betreft. Het internet was toen ook nog niet zo uitgebreid op dat gebied als nu.

Ik heb er goed last van, maar niet zodanig dat ik niet kan functioneren, het is meer hoe het voelt, dat is echt niet leuk met de rimpelvorming etc.

Maar ga er gewoon vanuit dat het bij jou volledig goed komt! Inmiddels zijn ze natuurlijk ook 14 jaar verder met het ontwikkelen van de protheses en operatie technieken en zal het met complicaties heus wel

meevallen hoor! Niet bang worden, nergens voor nodig, heb 14 jaar alle plezier van mijn protheses gehad en ik had ze niet willen missen!

Neen das waar, veel valt er niet aan te doen hé :)

Maar 14 jaar is wel al n tijdje natuurlijk.. Meestal hoor je toch dat je om de 15 jaar een wissel moet doen..

Hoe oud was je toen je u eerste bv hebt laten uitvoeren?

Nog 2 weekjes bij jou en je hebt opnieuw mooie, pijnloze borsten :D En dat is wat wel willen hé !

Na 14 jaar staan ze idd wel al wat verder met de technieken enzo, dus ik ga er ook van uit dat alles goed gaat.

Ik ga ook bewust niet kijken op de complicatie-pagina want dat zou mij enkel afschrikken.. :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs hangt natuurlijk deels af van het type prothese.

Ik moet er eens werk van maken om nog eens nieuwe foto's te plaatsen. Want ondertussen zijn we al een dikke maand verder, en ik moet toegeven dat ze terug 'veel' veranderd zijn.

Ze zijn nu heel soepel geworden, volledig ontzwollen.

Het gevoel is helemaal terug en ze ogen heel naturel, ook de littekens zijn bijna volledig ontkleurd.

Ik kom nu uit op een grote B-kleine C en ben er S.U.P.E.R tevreden mee.

De rechter tepel staat iets lager, maar dit was vooraf al zo. Dr. VC heeft dit proberen oplossen door de prothese een halve cm lager te plaatsen en is daar wel mooi in gelukt. Zeker nu de rechter volledig ontzwollen ( ik heb rechts een kleine bloeding gehad, zonder heroperatie) is is het verschil al kleiner geworden dan op de laatste foto's hier.

Alvast veel succes, je zal daar in goede handen zijn :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs hangt natuurlijk deels af van het type prothese.

Ik moet er eens werk van maken om nog eens nieuwe foto's te plaatsen. Want ondertussen zijn we al een dikke maand verder, en ik moet toegeven dat ze terug 'veel' veranderd zijn.

Ze zijn nu heel soepel geworden, volledig ontzwollen.

Het gevoel is helemaal terug en ze ogen heel naturel, ook de littekens zijn bijna volledig ontkleurd.

Ik kom nu uit op een grote B-kleine C en ben er S.U.P.E.R tevreden mee.

De rechter tepel staat iets lager, maar dit was vooraf al zo. Dr. VC heeft dit proberen oplossen door de prothese een halve cm lager te plaatsen en is daar wel mooi in gelukt. Zeker nu de rechter volledig ontzwollen ( ik heb rechts een kleine bloeding gehad, zonder heroperatie) is is het verschil al kleiner geworden dan op de laatste foto's hier.

Alvast veel succes, je zal daar in goede handen zijn :42:

Aaah daarmee dat er een prijsverschil is :) Al die verschillende protheses, ik zou niet weten welke juist gekozen. Dr VC had iets genoteerd van HP 340-380 maar vraag me niet wat dit wil zeggen :)

Van jou zitten de protheses ook voor de spier hé? Ik zou ook opteren voor dit.. Ze zijn echt supermooi! :D Hij heeft goed werk geleverd!

Hoelang ben je thuis geweest na je operatie? Ik kan namelijk maar 2 weken verlof krijgen op het werk :s

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ze zijn zeker mooi geworden bij female41! Maar het blijft toch afwachten hoe het er bij onszelf zal gaan uitzien hé ..

Ik heb idd kunnen passen tijdens mijn eerste consult.. Het was kiezen tussen 220 - 240cc of 240 - 260cc.. Toen had ik eigelijk gezegd da ik 220 - 240 wou, maar ik ga toch voor de net iets grotere gaan want zou ook geen spijt willen hebben dat het bijna niet de moeite zou geweest zijn.. en 20cc scheelt ook niet veel hé .. Ik hoop wel dat dat verschil niet echt gaat opvallen tussen de verschillende protheses want er zit maar een miniem verschil op nu dat eigelijk bijna niet opvalt, maar hij zal wel weten hoe het moet hé :P

De secretaresse had gezegd dat ik net voor de operatie de grootte nog kon bespreken dus denk ik niet da ik nog op een tweede consult ga, hoewel..... je moet er toch niet voor betalen geloof ik hé :P en dan heb ik nog wat meer zekerheid.. i will see ^^

en ik zou ook graag eens zien hoe die bh van na de operatie er uit ziet wnt hoop da da toch btj deftig is.. :P

Alsk jou was zou ik wel nog eens een andere pc bezoeken, dan kan je toch btj vergelijken hé ;)

Het is idd al wat aan het inkorten, maar het lijkt mij nog vééééééél te lang nu ! Dat er maar snel is !

Bij mij is de kostprijs 3380 euro.. 3000 voor prothesen en operatie, 300 voor anesthesie en 80 voor de bh zei hij.. Raar dat dit bij jou meer zou zijn ?

Xx

Dag Lieze

Ja idd, iedereen is natuurlijk anders en heeft ook een andere voorkeur van grote enzo hé :)

Op die 20cc zal het idd nu ook niet komen, kzou dan ook opteren voor de grotere ;) Zal zeker wel mooi zijn! Hij zal idd wel weten wat hij doet, want mijn ene borst is ook grotere dan mijn andere en zo zou hij ook 2 verschillende protheses plaatsen om dat verschil een beetje weg te werken :)

Awel die bh, kdenk dat het deze is dat je moeten aandoen hebt voor het passen van de protheses. Als ik het me goed herinner had dr VC dat zo gezegd tegen mij :) Zo ene die vanvoor open gaat..

Welja, kheb nu al een afspraak, kzou dan beter gaan zeker. Al is het niet bij de deur en werkt deze pc op een andere manier. Daar kan je bv geen protheses passen en moet je aanduiden op foto welke grote je graag ziet.. kDenk dat dit nog moeilijker is om te kiezen dan!

Female41 zegt dat de kostprijs waarschijnlijk verschillend is naargelang welke protheses je krijgt. Bij mij had hij opgeschreven HP 340-380 --> 3000€, 300€ voor de anesthesie en 80€ voor de bh :) tZal waarschijnlijk daarmee zijn. Ik heb ook grote protheses nodig dan jij denk ik..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.