Ga naar inhoud

Kaatje8: Twijfels... Again


Aanbevolen berichten

Hello allemaal,

Was super blij na de derde keer, tot vorige week...

Ben nu 4 weken po en ze slinken...

T zal wel voor t grootste deel in mijn koppeke zitten, een mens stelt zich voor hoe het zal zijn en als dat dan niet 100 procent zo is, tja,...

Maar... Na 4 weken pas ik mijn oude E bh's opnieuw, en dat was niet het plan!!!

Ik had toch iets anders verwacht met 700 cc...

Ik weet ook wel dat ik geen kleine tieten meer heb, maar ze zijn weer niet hoe ik t wou...

En het geduld en zo verhaal ben ik een beetje beu, weet na 3 keer wel dat ze geen 2 maten meer gaan groeien...

Die linkse is ook weer helemaal anders dan de rechter, die is wel weer goed, net zoals vorige keer...

Binnen 2 weken controle, weet het echt niet meer...

Damn boobs

Eerlijke meningen welkom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeeeeee kaat, we gaan toch niet voor een 4e keer? Jij als geen ander wist toch dat ze zouden slinken. Het is even wennen joh. Ze zijn judge en prachtig. Jij had zeker een 900cc look in je hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja tussen de eerste ( 265 ) en derde ( 700 ) keer zit 435 cc verschil en ik ga van D naar E?

Had er me inderdaad iets anders van voorgesteld!

Even koppie leegmaken en de controle afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijke meningen welkom :)

Vind je het goed als ik je een vriendschapsverzoekje doe? Dan kan ik mijn eerlijke mening geven als ik je foto's heb kunnen zien ;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf denk t niet, is echt t zelfde als vorige keer: maandje gaat alles goed en dan pruttelt die linkse tegen...

Als je die eerste foto's po bekijkt was die linkse ook zo mooi gebold als haar zusje hoor, en dan pfff, de pudding zakt ineen...

Voel me net weer als na de tweede keer, weer boobiemania hier, denk aan niets anders...

Ga binnen 2 weken op controle, ga me tot die tijd proberen te focussen op andere dingen want weet nog hoe gek ik was de vorige keer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke komt ie dan :

Mijn eerlijke mening : Je hebt prachtige BIG boobs gekregen met 700cc! Ik vind ze niet 'best wel groot' maar gewoon echt GROOT ;)

Zoals je zelf al zegt weet je dat ze niet nog eens 2 cupmaten gaan groeien, maar ik denk dat ze nog wel mooier gaan vormen.

Ikzelf 'pas' ook nog gewoon mijn oude cup e bh's...maar of ze dan netjes zitten is een ander verhaal. Ga maar eens naar de Hunkemoller en ik weet zeker dat je cup G óók past (die balconet bh's van de Hunk bedoel ik).

Je cupmaat is eigenlijk helemaal niet relevant, het gaat erom hoe het totaalplaatje oogt. En in jou totaalplaatje vind ik dat je boobs wel de aandacht trekken omdat ze groot zijn, ze vallen niet in het niet in verhouding tot de rest van je lichaam zeg maar.

Je linkerboob...ja, ik zie daar inderdaad ook aan dat die wegtrekt letterlijk. Ik moet er wel op letten omdat je het vermeld, maar hoe vaker ik erna kijk, hoe beter ik het zie dus ik kan me voorstellen dat je je er groen en geel aan ergert :93: Ik zou me er persoonlijk ook aan storen, maar ik denk dat het gewoon de vorm van je borst is, en dat deze zo blijft ook al komt er 2000cc in. Bij mij is mn rechterboob ook veel volupteuser (schrijf je dit zo?!?!) en meer rond en bol dan mn linkerboob. (ja nu ff niet omdat er 2 verschillende protheses inzitten)

Je hebt idd een plaatje vantevoren in je hoofd over hoe je denkt dat het zal zijn, als het dan niet zo wordt ...dan is dat gewoon (voor iedereen) een teleurstelling. Dan kunnen wij 300x roepen dat ze wel groot & mooi zijn, maar dat is dan niet wat je zelf zo voelt en jij moet er gelukkig mee zijn, niet wij.

Je hebt in ieder geval een prachtg resultaat behaald met 700cc, er zijn er helaas ook waarbij dit niet op deze manier is gelukt.

Ik kan maar 1 ding eerlijk zeggen, en dat is dat ík ze mooi én groot vind :55:

zo dan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

JOehoeee,

ik begrijp je precies hoor... Ik heb er zelf geen last van, maar kan me er iets bij voorstellen..

Je wisselt omdat je groooooter wil... De eerste keer mislukt dat voor je gevoel volledig..

Je doet het nog een keer, en dan krijg je verschil..

Voor je gevoel dus 3 keer voor niks... Ik baal ook echt enorm voor je dat je voor je eigen 'oog' en 'gevoel' weer niet hebt wat je zo graag wilde...

Zoals Piepke zegt zijn ze voor ons gezien echt heeeeeel groot hoor...

Vergelijk ze anders met die van mij... We schelen 0,8cm projectie en dat zie je ook goed hoor... Mijne zijn dan wel groot maar jouwes zijn toch echt HUGE :D :D :D ...

Ik ben denk ik gewoon 1 van de weinige gelukvogels die maar 260cc LOW profile nodig had om naar een 70D te komen van een 70AA/A ... Kom nu denk ik uit op een 70F.. In vergelijking niet veel meer als je weet dat 't nu ultra high is en ruim het dubbele cc's.. Dus ik denk ook dat we allemaal op een gegeven moment niet veel meer groeien als 't ware... Tsjaa tenzij we natuurlijk net als Sheyla Hershey aan de 4300cc gaan voor cupje 38KKK en omdat ook die 'te klein' zijn gaan we maar naar 5500cc voor cupje 38MMM .. Gek eigenlijk he hoe dat werkt, dat zelfs zij ze na een poosje 'klein' vind ogen... Misschien een siliconen storing in de hersenen ofzo hihi...

Meid ze zijn echt prachtig die 700cc's van je!! En ik hoop voor je dat links ook haar 'draai' gaat vinden en jij toch uiteindelijk krijgt of in de buurt van krijgt van wat je voor oogjes had.. Kleiner ogen zullen ze als je zelf naar ze kijkt altijd zijn, dat is die leuke gewenning he hihi..

Als ik die 900cc van Piepke zie denk ik; hemeltje wat een tiet hihi... Niet dat ik het niet mooi vind want ik vind ze prachtig hoor.. je ziet vast eerst die tiet voordat zij door de deur komt, maar haar oog zegt vast welnee dat valt reuze mee, lijkt maar een Fje hoor hihi...

Het is van ons allemaal erg makkelijk gezegd natuurlijk want jij moet zelf samen komen met ze als het ware en er je rust en genoegen in krijgen dat het goed is voor jou...

Ik hoop dat het snel gebeurd meissie :D ...

En zolang je, zoals je het zelf noemt, wilt klagen, klaag maar een end weg... Daar zijn we immers voor he hahaha..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje

Ik wilde hier een heel verhaal gaan schrijven over hoe ik het vind, maarrrrrr ik vind dat Piepke en Blondelicious het zo goed verwoordt hebben, daar kan ik niet tegenop.!

Ik ga me volledig aansluiten bij hun twee, want in mijn ogen hebben ze gelijk!! :101:

Liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die 900cc van Piepke zie denk ik; hemeltje wat een tiet hihi... Niet dat ik het niet mooi vind want ik vind ze prachtig hoor.. je ziet vast eerst die tiet voordat zij door de deur komt, maar haar oog zegt vast welnee dat valt reuze mee, lijkt maar een Fje hoor hihi...

Klopt helemaal wat je zegt, ik vind ze niet (meer) groot. En dat terwijl ik de eerste weken na mijn operatie echt boos en verontwaardigd was dat ik wakker ben geworden met 900cc! Ik wilde niet zo megagroot, gewoon groot :P En nu vind ik ze gewoon, niet eens meer groot ofzo. Maar ik vind ze wel passen bij mijn postuur dus ben ik er happy mee.

Als ik starende blikken wil dan pas ik daar mn kleding op aan, en in alledaagse kleding valt het niet echt op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben het helemaal met Piepke eens!!

Niet te veel naar bh maten kijken meid! Ik pas mijn oudere 75A nog zelfs! Alleen mijn borsten zijn wat breed maar hij zit verder nog redelijk!

Terwijl ik bij de hunkie echt wel een 70e nodig heb ik kom niet eens in een A

Kortom staar je niet blind maar kijk naar het totaal plaatje meid!

Ik vind ze echt heel groot!! En ik weet zeker dat jij gaat eindigen met een G zeker weten!

Ze zijn prachtig meisje en ik weet zeker dat je mannetje heel trots is :D

Geniet er maar eens van en als ze wat hangen? Ik vind het juist mooi :D Lekkere volle big boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Kaatje!

Ik sta perplex,eerlijk waar!

Vind het echt ontzettend balen voor je,dat t een teleurstelling begint te worden :(

We waren nog zo gezellig aan t kletsen dat je big boobs zou gaan krijgen....en dan dit nu..

Het is ook iets raars eigenlijk,volgens mij hebben heel veel meiden achteraf gezien zoiets van ..m...ze zijn niet echt zo heel groot eigenlijk als ik had gehoopt.

Alleen durft niet iedereen dr eerlijk voor uit te komen .

Maar je hebt een bv gehad en dan zijn ze nog flink gezwollen en na een paar maanden is de boel toch wat geslonken ,terwijl je net aan de maat gewend was geraakt.

Tenminste zo ervaarde ik het wel.Maar jij bent nog maar net po en nu al twijfels.

Ja,misschien werkt het ook wel zo in de meeste koppies...

je blijft maar denken dat ze niet echt groot zijn,terwijl ze dat toch echt wel zijn....hihi,iets psygisch ofzo,lol

Nee maar ik zou dat dus ook niet mee willen maken hoor,je neemt een wissel niet voor nix,tis een berg geld en dan verwacht je ook heel wat!

Als dat dan weer tegenvalt is dat ontzettend zonde gewoon.

Ik heb ook nog wel een wens hoor,en dat weet bijna iedereen ook wel van mij,ben daar eerlijk in,

maar ik durf de stap niet eens te nemen,gewoon bang dat ik genept ga worden hahaha,letterlijk!

Ik weet dat mn verwachting hoog zal zijn...

en t zijn bij mij ook momenten,soms vind ik ze ineens weer te klein ,dan weer te groot,hihi.

Ja ,ik denk dat je je erbij neer zal moeten leggen dat ze niet echt veel groter zullen worden als dit..alhoewel ze nog wat veranderen he..

het past idd mooi bij je lichaam,maar snap dat je dat niet horen wil..

Probeer dr lkkr van te genieten , ze zijn mooi van vorm en dat is toch ook belangrijk.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello boobiefriends,

Heb een poging gedaan om even niet te veel op t forum te komen, but hey: it's an addiction!

Wou gewoon een poging doen om niet de hele tijd met me tieten bezig te zijn, t even laten bezinken...

Ain't working 

Ondertussen zijn me boobs inderdaad al mooi gevormd, maar eerlijk is eerlijk: ik blijf ze niet groot genoeg vinden en die linkse is echt anders en kleiner ( net t zelfde parcours als vorige keer )

voor de dames die ze op mijn foto's groot vinden: zijn zelf en van dichtbij genomen, trust me: ze zijn kleiner in t echt hoor!

Ik probeer morgen nog eens te posten, dan zul je wel de verdwenen cm's zien hoor!!!

Jullie kunnen me allemaal jullie mening geven en dat apprecieer ik echt, maar t is en blijft niet wat ik wou!

Verder eens bh's gepast: hunkies en marlies 75 E hoor!

In de lingeriewinkel bleek de verkoopster nogal wat ervaring te hebben met fake boobies  en volgens haar zit ik met 2 maten: E en F... En ze zou wel eens gelijk kunne hebben: links zit perfect, rechts heb ik s avonds zo t randje op me boob staan ( lijkt inderdaad te klein voor die boob ) Ze vroeg me of ik voordien ook 2 verschillende had ( niet dus: niet voor en niet na de eerste keer ) of als ik 2 verschillende cc's laten plaatsen had....

Verder heb ik niet veel zin om mijn controle te laten doorgaan, 2 opties:

- of hij vind t goed en daar kom ik geen meter verder mee

- of er blijkt weer iets te zijn: zelfs dan wil ik daar niet meer gaan, groter wil hij toch niet en als t na 3 keer niet goed is... Pfff.... Vertrouwen 0 hoor....

Zelf denk ik dat de kleinste gewoon iets meer cc nodig had om t zelfde als de andere t zijn en dat die achter de spier toch wat cc doet smelten hoor!

Misschien toch een second opinion?

Voila,

Hierbij mijn lange relaas...

See yaaaaaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje

Ja om heel eerlijk te zijn: Ik dacht al dat je met de noorderzon vertrokken was. Met de arreslee naar de kerstman of zo..... Maarrrr daar is ze weer!!!!!!!!

Helaas met niet zo een goed nieuws.... Je krijgt dus van die mevrouw van de lingeriezaak een bevestiging van je eigen vermoeden.... Ships!!

Je hebt een bepaald beeld in je hoofd he en dat krijg je er niet zomaar uit, dat begrijp ik wel, en als er dan ook nog een verschil in zit, dat er van te voren niet zat (of niet te zien was) dan kan ik me voorstellen dat je daar continu mee bezig bent.

Ik denk wel dat de vraag nu niet is wat je arts er van vindt en of je nog naar hem terug gaat. De vraag is meer: wat wil jij? wat ga jij doen? Kun je hiermee leren omgaan, of wil je dit absoluut niet en ga je hier niet mee kunnen leven?

Moeilijk!

Het is inderdaad wat je zegt, op de foto zien ze er groot uit en is het verschil niet goed te zien, maar jij ziet ze iedere dag, en jij moet ermee leven.

Ben benieuwd hoe het verder met je gaat nu!

liefs van je boobiefriendje BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

JOehoeee,

jeetje wat vervelend voor je...

Je zou nog op je controle kunnen gaan en het zeggen...

Misschien kan ie 't corrigeren door alleen links meer cc te geven...

Denk ook niet echt dat het onkunde is van je arts... Overal vallen ze anders uit, dat weten we allemaal..

En je vorige keer was doordat de ene omhoog was gegaan toch..?

Neemt niet weg dat dit voor jou niet leuk is omdat jij het meer ziet dan wij (op de oude foto's tenminste) en dan ook nog eens elke dag...

Ik hoop dat je er snel uitkomt en ook bij een eventuele nummer 4 tellen we weer met je mee hoor... BB dr duimen hebben inmiddels genoeg rust gehad dus die kunnen weer vollop aan 't werk hihi :P ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het moeilijk om er over te oordelen ...vind de mijne al heel groot ...en vind je foto's mooi .

Begrijp ook dat dingen in je hoofd nou eenmaal zo zitten en dat je gevisualiseert heb hoe jij het eruit vond moesten zien .

Zou het zeker even voorleggen en zie ook dat je gepost heb dat ze steeds kleiner worden ...serieuze zaak dan toch .

Ben zelf ook nog steeds onzeker hahah wat willen wij vrouwen toch !!! ik ben wel eindelijk blij met ze maar de angst van te groot worden zit er toch nog ..zakken mogen ze nog wel maar niet uitdijen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even het cijfermateriaal ladies: onder 71, boven 92.... this is not an F/G/ whatever...

( was 95... )

Dus t kan best in me hoofd zitten, maar de lintmeter is toch ook niet gek hé :93:

Bye bye F... :103:

Ga nog even een fotootje posten, heb ze zelf genomen omdat mannetje t een beetje beu wordt dus ze zijn van dichtbij ...

Ik weet wel dat die linkse nu zo geen drama is hoor, maar eens je er op let....

Pff, stress in boobietown hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, heb net je foto's gezien en ja..er is een verschil te zien, maar wie heeft dit niet. Borsten zijn toch nooit gelijk ??!! Ik snap alleen niet dat jij zegt dat jij nog in 75E past, ze lijken veel groter op de foto. Vind deze maat mooi bij je lijf passen. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, heb net je foto's gezien, het ziet er bij mijn ongeveer ook zo uit, maar ik het van me zelf geen gelijke borsten, dit is gecorriceerd met twee verschillende prothese en cc.

Maar boven ziet het er ook zo uit bij mijn laatste contole dachten ze dat het nog wel verder zo in dalen maar je het bijven bij mijn 2 verschillende profielen.

En bij jou natuurlijk niet.

Had je eerst dan meer omvang omdat er 95 cm bij staat.

Nu noteer je dezelfde maat als ik heb. en dat is meestal een 70E soms een 70F.

succes want wij kunnen wel roepen dat het mee valt maar jij moet er mee leven, voor me zelf had ik ook graag nog meer gelijk heid gehad, maar dit is al zo veel mooier dan wat het was. Kijk anders maar is bij mijn foto's

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mous,

Ik had inderdaad 3 weken po 95 omvang, dus tja...

Wat mij dus stoort is dat slinken... en de vorm: ik had vooraf gelijke boobies en nu vind ik ze toch echt verschillen van vorm en grootte... Voor zover ik weet zijn het dezelfde vorm en cc van prothesen in beide...

Voor deze wissel zagen ze er ook zo uit: dan heeft mijn arts onmiddellijk een gratis herstelop voorgesteld maar het wordt nu weer erger en erger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.