Ga naar inhoud

Kaatje8: Twijfels... Again


Aanbevolen berichten

Na mijn wissel zag ik ook dezelfde vorm als van tevoren (waar ik absoluut niet blij mee was). Ook al zijn ze 100X mooier op geworden, ik bleef me focusen op die linkerborst. Zag hetzelfde, alleen wat groter. Weer teruggaan? Is dat geen optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja klopt, tuurlijk is het beter dan wat het was, maar ik blijf het niet goed vinden...

Teruggaan... pfff.... vertrouw het allemaal niet meer, na 3 keer wordt het een beetje belachelijk niet?

En om nu helemaal opnieuw te beginnen bij een andere arts.... heel de mep opnieuw... pfff....

Weet t even niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Net alles eens gelezen en bekeken en vind 't erg voor je da je nog nie helemaal tevreden bent na 3e keer!?! Maar jij moet toch echt wel véééééééle groter dan 'n E hebben hé!!!?? Ik geraak zelfs in 'n E en die past dan net eigenlijk,en de jouwe zijn echt GIGANTISCH HUGE BIG !!! Hoe kan dat dan dat je met 700cc "maar" een E ofzo zou hebben?? Zit mss niet beetje tussen de oortjes :rolleyes: Dat je 'vastzit' met 'n beeld van "kleine" borsten? Wij kunnen jouw elke dag héél de dag zeggen dat ze ECHT wel ENORM zijn,maar ik weet dat je soms van jezelf een héél vertekend beeld kan hebben en blijven hebben ook al is er niets meer van je 'oude ik' te bespeuren,typisch vrouwelijk zeker?!? :107: Ik hoop da je toch in't 'reine' kan komen met je boobs & kan genieten!! :7: x

Link naar reactie
Delen op andere sites

kaatje,

denk toch dat je het nogmaals bij een controle aan je pc moet vragen,

Maar ook rond moet toch nog in dalen kan dat niet als nog voor een paar cm meer zorgen?

Blijft het bizzar vinden dat je 71/92 cm heb bij zoveel cc's.

Mss herstel de ene sneller dan de andere boob

Hoe was je herstel de vorige keer,

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Die maten heb ik ook! 72 onder en 91/92 boven en ik heb een 70e. ik heb een kleine 325 dus ik denk dat jij wel een 70f/g kan hebben meid!

Je moet je ook niet blindstaren op de maat. kijk eens “naakt“ in de spiegel. vind je ze mooi bij je passen? Zo ja wat maakt een bh maat nou uit?

Ik vind ze mooi en ook heel groot dis ik denk dat alles moet zakken en zn plekje moet zoeken. komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je verhaal gelezen en vind het echt kl*te voor je dat je niet tevreden bent, dat lijkt me zo erg..

Je zou idd zeggen dat je met 700cc een grotere maat zou bereiken, daarentegen.. Als ik ze op de foto bekijk vind ik ze echt gigantisch.. Ze ogen veel groter dan een E, zelfs als ik er een beetje af denk omdat ze groot uitvallen op de foto..

Toch ging ik terug en sprak ik mijn ontevredenheid uit!!

Ik denk en hoop voor je dat ze naarmate de genezing meer naar je zin worden en dat je geen 4e operatie hoeft...

Heel veel succes meid en we leven met je mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer van onder t stof....

Vandaag eindelijk mijn certificaten ontvangen: ik heb dus een 650 en 700 cc zitten!

Why? T is mij een raadsel.... Had voordien geen ongelijke borsten of zo....

Morgen mail ik ze, wil hier een deftige uitleg voor... Kloteboel!

Mister Plovier vermoedde dit al en vind ze ook verkeerd geplaatst, dus it's not all in the head...

Verschil tussen beide is toch 0,7 in projectie, zou dat toch een rol spelen op t zicht?

In elk geval, weer stof tot nadenken en heb ook per mail de mogelijkheden van mister P ontvangen...

Word ik met 4 keer de recordhoudster?

BB: need your help, ik ga nu toch een poging doen tot schadevergoeding, enough is enough! Niet?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wat een ellende kaatje! Waarom idd zomaar 2 verschillende prothese plaatsen zonder dat aan te geven of te overleggen!je heb helemaal gelijk wat die schadevergoeding betreft ik hoop dat het je gaat lukken maar zou er niet vanuit gaan! Nou hou ons op de hoogte!

Je had nog geen afspraak voor een wissel toch?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk. Maar Morgen zal BB weer aanspreekbaar zijn. Ik hoop dat jullie er met z'n allen uit komen. succes. Balen hoor kaat. T zal toch niet waar zijn voor de vierde x. Maar wat moet dat moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bboob

,tis maar goed dat je je certificaten hebt opgevraagd

Eigenlijk niet te geloven dat ze 2 verschillende cc's hebben geplaatst zonder dat jij dit wist.

Ik zag net in de gallerij je foto staan en zag het verschil en dit kan niet hoor,

verder zijn je boobs prachtig hoor.

ik zou gelijk werk van maken hoor en proberen eruit halen wat je kunt krijgen.

heel veel succes Bboob,

Groetjes Ano

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, even goed nadenken wat ik ga vertellen en dan gaan met die banaan! :)

Ik denk persoonlijk dat t meeste wat ik kan verwachten een gratis herstelop is, was vorige keer ook zo! But no thanks, zet er geen voet meer binnen!

But you can't blame a girl for trying ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch niet te geloven dat ze 2 maten prothesen gebruiken zonder dat jij er iets van weet! :93:

Nou meid, ik zou ook teruggaan om een verklaring te eisen en jajaja...neem je naamgenoot BB maar mee :45:

Maar effe zonder gekheid, dit is toch echt van de zotte! Wie doet dat nou?

Knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer van onder t stof.... ?

Vandaag eindelijk mijn certificaten ontvangen: ik heb dus een 650 en 700 cc zitten!

Why? T is mij een raadsel.... Had voordien geen ongelijke borsten of zo....

Morgen mail ik ze, wil hier een deftige uitleg voor... Kloteboel!

Mister Plovier vermoedde dit al en vind ze ook verkeerd geplaatst, dus it's not all in the head...

Verschil tussen beide is toch 0,7 in projectie, zou dat toch een rol spelen op t zicht?

In elk geval, weer stof tot nadenken en heb ook per mail de mogelijkheden van mister P ontvangen...

Word ik met 4 keer de recordhoudster? ??

BB: need your help, ik ga nu toch een poging doen tot schadevergoeding, enough is enough! Niet?

Grtz

Wtf lees ik nu? 2 verschillende prothesen en dan nog blijven volhouden dat het aan jouw lichaam ligt?? Die is goed gek!

1 raad alvast, als ik nog niet te laat ben: geen mail sturen. Alles rustig bedenken, opschrijven, herlezen, nachtje erover slapen, kijken op hun website hoe de klachtenregeling eruit ziet, en dan een afspraak maken met diegene die de klacht behandelt volgens het regelement. Als dat je eigen arts is, sja dan moet het maar. Bij het maken van de afspraak niet zeggen waar je voor komt!!! Geef ze geen ruimte om alle middelen aan te wenden om zich te verdedigen. Pfff ik pak dadelijk mijn laptoppie en schrijf dan verder..... Auw :)

Tot dadelijk, xxx naamgenootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net ook bij een foto van je, dat ze niet gelijk geplaatst zijn?? Kun je me dat even uitleggen aub :)

Jij hebt toch eurosilicone he... ik kan het nergens vinden, maar dacht me dat te kunnen herinneren. Ik heb eens even zitten kijken in de productcatalogus...... :44:

Meid het is logisch dat jij zo een verschil hebt!!! De breedte van de 650 is 13,7 met een projectie van 6,4 en de 700 heeft een breedte van 13,4 en een projectie van 7,1.... Dat is een enorm verschil!!!!!! (vind ik)

Dat is iets waar je volgens mij wel iets mee kunt. Je moet aangeven aan die pc van je, dat het je niet zo zeer over het esthetische resultaat gaat, maar om 3 andere dingen:

1. Je zou twee gelijke borsten krijgen, met of 650 of 700 cc. Dat wilde dus zeggen dat je twee gelijke protheses zou krijgen. Mocht de 700 niet passen, dan in beide 650 !! Dat was de afspraak. De afspraak was niet dat hij zou kijken wat er per borst zou passen! Dit is een inschattingsfout van de chirurg, dat er twee verschillende inzitten. Je kunt geen twee gelijke borsten krijgen als de ene een projectie van 6,4 geeft en de andere een projectie van 7,1

2. De informatievoorziening door de arts is tekort geschoten. Hij had veel duidelijker naar jou toe moeten zijn over wat wel en wat niet zou kunnen. En wat hij zou doen tijdens de operatie. Hij had met je kunnen bespreken, of je het goed zou vinden als hij tijdens de ok twee verschillende prothesen erin zou stoppen. Dan had jij kunnen uitzoeken of je dat zou hebben gewild evt.

3. Je moet aangeven dat je verwacht van hem, dat hij een redelijke oplossing zoekt voor jullie beide. Je kunt aangeven dat je tot nu toe alle vertrouwen in hem hebt gehad dat hij je mooie borsten zou geven, maar na 2 keer opnieuw is dat vertrouwen sterk vermindert! Je wilt nog steeds heel graag die mooie borsten en een gelijk aantal cc, maar omdat jouw vertrouwen ondertussen zo ver gedaald is in zijn kundigheid en inzicht :106: , zie je alleen de mogelijkheid om je door een andere pc te laten opereren. Je kunt hierbij aangeven dat je een second opinion aangevraagd hebt, op twee plaatsen en dat beide artsen aangaven dat er absoluut fouten gemaakt zijn in het aantal cc/verschil. Dit zie jij nu bevestigd in jouw certificaten.

Tussen haakjes kun je aangeven dat je het niet netjes vindt, dat je er zelf achteraan hebt moeten gaan om je certificaten te krijgen. Dit hoort meegegeven te worden na de operatie! Je bent namelijk verplicht dat kaartje altijd bij je te hebben, zodat als je bijvoorbeeld een ongeluk krijgt, een arts op de ehbo erachter kan komen dat jij borstprotheses hebt! (misschien dat hier zelfs wel ergens documentatie over te vinden is, zodat je dat in handen hebt)

Je kunt hem dan vragen, als hij erkent dat hij een fout gemaakt heeft (en dat is het lastigste aan het hele verhaal, daarom moet je met feiten komen en niet alleen met het esthetische resultaat) om een vergoeding te geven, zodat je deze keer je borsten kunt laten 'verbouwen' door een plastisch chirurg die wel doet wat hij beloofd.....

Ik ga je niet beloven dat dit gaat werken, maar dit is wat me zo te binnen schiet en hoe ik het zo een beetje gedaan heb. Feiten moet je hebben. Blijf beleefd, blijf to-the-point, laat je niet leiden door emoties, houd het zakelijk! Dat is niet makkelijk, maar het is wel de beste manier (look at me haha)

Neem evt. de bevindingen van Plovier mee, zodat je hem dat onder de neus kunt duwen (als plovier hier mee instemt, want lijkt me wel netjes als hij weet dat je hem 'mee neemt' naar die andere pc)

Pffff, nu ben ik gaar haha, ik hoop wel dat ik je een beetje heb kunnen helpen en dat je iets aan mijn verhaal hebt. Hoop ook dat het verhaal niet TE warrig is, want heb net Tramadol gehad (had toch wel tamelijk wat pijn) en die begint te werken haha (dizzy)

Doe er je voordeel mee lieverd! Je verdient het om mooie boobies te hebben!!

Liefs van BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sow hallo! Dat komt even out of the blue zeg! Wat is dat nou weer voor een scenario?!

Sjezus mina... dat verklaard wel een beetje, maar maakt daarmee niet de andere 'fouten' goed die ze gemaakt hebben.

Snap heeeel goed dat je hier niet meer terugwil komen. ENje kan hem wel voorkauwen wat Plovier zou doen, en van hem verwachten dat hij dit ook doet.

Maar iemand die dit in eerste instantie zelf al niet ziet/weet.... nee, die liet ik ook niet meer prutsen! :(

Onwijs veel succes weer! Sjonge, je maakt het wel mee hoor, ongelofelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.