Ga naar inhoud

Deodorant die echt helpt (voor mij)


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Vroeger had ik mega veel last van natte plekken onder mijn oksels en heb alles geprobeerd en niks hielp.

Als ik ging gaan shoppen moest ik altijd kleuren nemen dat je de natte plekken onder mijn oksels niet zou zien. Nuja 'kleuren' : wit en zwart dus ... Vreselijk beschaamd was ik . Ik zweet namelijk vlug en voelde me zelden fris :69: Dus ik trok mijn stoute schoenen aan en vroeg mijn apotheker om raad .

Sinds vorige jaar gebruik ik regelmatig

Axitrans blauw : roller , verkrijgbaar bij de apotheek 14euro (BE)

Het is nu 10 maanden later en ik begon vandaag aan mijn derde roller .

Je gebruikt het voor je gaat slapen (op propere oksels) en je bent voor 7 tot 10 dagen goed.

's anderendaags smorgens wel oksels wassen met water en zeep .

Het is geurloos en je kan eventueel daags nadien een 'gewone' deo met lekker geurtje gebruiken .

Dat doe ik niet maar het kan dus wel , ik gebruik wel parfum eh :P .

Tips : niet gebruiken net na scheren (of ontharen) dan wacht je best een dag .

Na wassen en dus voor het aanbrengen , let erop dat je heel goed droog bent .

Als je deze 2 dingen niet in acht neemt > verschrikkelijk pikken doet dat spul !

Oja , en eens lekker schudden met de roller , niet vergeten :)

Wilde ik gewoon even delen , mss heeft iemand er wat aan nu de zomer weer voor de deur staat :106:

Of mss heeft iemand anders betere tips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik goed dat je het s'nachts erop smeert voor je gaat slapen en dan overdag gewoon je eigen deodorant gebruikt als je wilt.Krijg je dan ook niet meer van die gele vlekken op je witte t-shirts?

Blijf je dit ook elke nacht doen?Niet dat ik het erg vind..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik odorex extra dry depper werkt eigenlijk hetzelfde maar moet je vaker gebruiken! Prikt ook verschrikkelijk dus misschien maar eens kijken of ze dit hebben bij de apotheek!

Bedankt voor de tip!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Snappie

je doet het er idd op voor je gaat slapen en dan ben je 5 tot 10 dagen 'droog' .

Je hoeft dat dus niet elke avond te doen .

Wanneer je merkt dat je toch weer gaat zweten , herhaal je dat .

In de winter heb je dat mss eens om de 3 weken nodig , hangt ervan af .

Ik heb toch nooit gele vlekken van die 'deo' .

Enja , daags nadien kan je weer een gewone deo gebruiken met een lekker geurtje .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij die van mij moet je het op doen na het douchen, dan hoef je 5 dagen geen deo meer te gebruiken.(kan wel natuurlijk) Je ruikt niet en zweet niet, echt heerlijk! Ik wacht zelf geen 5 dagen, ik doe t elke keer nadat ik gedouched ben, omdat ik het idee heb dat als ik me scheer (wat ik elke keer doe als ik onder de douche ga) ik het er gewoon ´´af´´ scheer. Maar, het werkt echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik Axitrans elk jaar ook als de zomer weer eraan komt.

Ik heb 19 april mijn bortsvergroting gepland,en samen met dat krijg ik mijn lippen opgevuld en dan wil ik ook meteen een afspraak maken voor een botox behandeling voor mijn beide oksels.Het kost 500 Euro en je bent voor de komende 6 maanden compleet zweetvrij. En elke keer dat je het doet blijft het effect langer aanhouden. Ik ben het beu altijd die roller erop te moeten doen en ik vergat het soms en dan zweet je dan toch weer. Dit doe je één keer en het is gedaan met zweten. althans,dat is wat ik ervan heb begrepen. :-)

misschien ook iets voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook gebruikt alleen heette Odorex net als erika

Je moest het een dag na het scheren op doen en dan had je tot 7 dagen geen transpiratie!!

Na 1 x te gebruiken nooit meer! Ik deed het 2 dagen na het scheren op en werd snachts wakker van de brandende pijn!

De volgende dagen heb ik inderdaad niet gezweet maar later op internet las ik dat het je kliertjes aantast waardoor je minder zweet.

Voor mij gewoon dove :D Werkt super en ruikt lekker, even testen hihi

Maar fijn dat het voor je werkt lijkt me heel lastig zo veel zweten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , heb ook al gelezen dat sommigen het afraden omdat het nogal agressief spul is .

Kan ook niet anders denk ik , als je echt niet meer kan zweten .

Maar echt gevaar voor je gezondheid ? Dan verkopen ze dat niet , toch ?

Net zoals er mensen tegen een bv zijn ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb DE gouden tip! Heb zelf ook alles geprobeerd en uiteindelijk uitgekomen op de rollers van Vichie, ik gebruik de rolle me de witte dop (alleen verkrijgbaar bij Apotheken) en deze is officieel voor 48 uur, maar ik gebruik hem elke dag. ik heb werkelijk NOOIT (meer) last van geurtjes of natte oksels. Gebruik hem nu een jaar of 5 en is echt gewelidig spul, ik wil nooit meer iets anders!

succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nee is ook zo!

Maar voor mij is het een dikke no no!! Het bleef pijn doen en kreeg rode bultjes en pijnlijke plekken :S

Vind het voor onder het dunne oksel huidje te aggressief maar verschilt ook per huid !!

Maar als het werkt waarom niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Linsaap, welke gebruik jij dan?

@Snoozie: hoe duur is die en istie alleen te koop bij de apotheek?

Ik wil ook nieuwe deo kopen, hele goede.

Ik gebruik nu Jafra... eerst werkte hij heel goed maar nu merk ik dat ik steeds vaker toch vies ga ruiken..

Bij mij werken alle deo's maar eventjes goed.. in het begin en na een aantal maanden gaat t toch weer vies ruiken..

vooral nu met dat warme weer, vreselijk!!!

Die deo's waar jullie het over hebben, werken die ook nu prima of ruik je wel een klein beetje na zon warme dag?

Nu heb ik rexona op gedaan na het douchen en nu vind ik hem al niet meer lekker fris ruiken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb naar aanleiding van dit topic een tijdje geleden de Odorex extra dry depper gekocht, werkt top!

Dus misschien ook wat voor jou Mii18 ;)

Is parfumvrij dus daaroverheen kun je gewoon een lekkere deo spuiten, van 8x4 bijvoorbeeld. Wel even goed de gebruiksaanwijzing lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik had voorheen altijd de medex-creme. Dat is hele dikke creme (ik kocht die bij een pedicure), en die moet je ook na het wassen aanbrengen, en die is geurloos, maar prikt ook totaal niet! Als je die op had gesmeerd dan zweette je 2 weken niet volgens de verpakking, maar bij mij werkte het 1 week. Maargoed, kon ook direkt merken als het uitgewerkt was, dan had ik gelijk terug zweetplekken in shirtjes. Na de armlift zweet ik nauwelijks meer, ze hebben namelijk mijn hele huid van de oksels ertussenuit gesneden (dus ook geen haargroei meer, maar daar in de plaats wel littekens, maar die verbleken ;-)

De medex creme is dus ook echt een aanrader!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb nu die van Vichy de spray.. andere hadden ze niet bij de apotheek!

Maar ben er niet kapot van hoor..... :( na een dagje werken ruik ik nog steeds niet fris...

Pff weet ff niet meer wat ik moet doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de Deoleen creme. Zonder parfum en zonder alcohol.

Die werkt bij mij heel goed. Het is niet zo'n spul die je porien afsluit, dus gewoon elke morgen na het douchen opbrengen.

Het is het proberen waard.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de reguliere drogisterijen..Kruidvat, Etos noem maar op..

Voor mij werkt het perfect. Ik heb weleens van die spullen geprobeerd die je beloven 5 dagen niet te zweten, maar die zijn voor mij te agressief. Zweet moet er dan toch ergens uit, dan kreeg een een complete waterval tussen mijn boobies :134:

Het spul kost rond de 6 of 7 euro, dus niet megaduur. Proberen waard dus. moet wel zeggen dat ik niet overmatig zweet, maar je kunt het een keertje testen. Qua prijs is het spul ook niet zo duur als merken die je bij apotheken haalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn moeder vind die van Rexona goed, ruikt lekker en zorgt duidelijk voor minder zweet maar wel met een lekker geurtje!

Proberen waard, ik ga het morgen ook uittesten is helemaal niet aggressief dus wil het wel proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.