Ga naar inhoud

Deodorant die echt helpt (voor mij)


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Nou gelukkig zijn er nog meer mensen met dit probleem. Ik heb zelf al zoveel gebruikt en niks helpt, ben bij de dermatoloog geweest kreeg ik daar creme om te gebruiken icm tabletten maar dat hielp ook niet. Nu moet ik 12 juli naar t ziekenhuis voor een zweettest, wil dan nl ook botox laten spuiten. Ik schaam me nl erg ervoor, ik douche me iedere dag maar nu lijkt t alsof je dat niet doet. Ook krijg je de gele vlekken en de geurtjes niet goed meer uit de truitjes...hopelijk helpt de botox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is erg eh .

Je voelt je vies , ook al douche je dagelijks .

Spijtig voor je dat je echt geen andere oplossing vind , botox is 'het laatste' maar ik heb er ook al over gelezen .: zou helpen :-)

Laat weten hoe het afloopt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zag laatst op tv bij embarrasing body's dat een meisje haar zenuwknoop naar de okselzweetklieren liet doorbranden. Dat is een kijkoperatie en dan moeten ze bij t longvlies zijn wat ik me herrinner en dan branden ze een zenuwbaan door zodat er geen prikkeloverdracht meer is naar de zweetklieren, dat is dan een permanente oplossing. Botox schijnt ook erg goed te helpen, maar is een kostelijk zaakje.. weet niet of je een vergoeding krijgt ervoor Miss C?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik hoop ook dat t werkt. En het is idd duur maar mijn vriend zei ach we hebben 4000 euro uitgegeven aan je borsten dan kan dit ook nog wel. Hij weet dat ik er heel erg mee zit. Dat je altijd moet kijken wat voor kleren je koopt dat je denkt dat is leuk oh nee kan ik niet aan...

Als ik ben geweest laat ik julie wat weten..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.