Ga naar inhoud

Stephy : 29 maart 2012 : DR Moues-Vink : MCL


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik was even aan t googlen en toen kwam ik dit forum tegen. Ik vind het altijd wel erg fijn om ervaringen met anderen te delen en/of van anderen te lezen.

Ik ben Stephanie en ik ben 22 jaar. Ik heb vorige week Donderdag een bvk gehad. Ik ben sinds Zaterdagmiddag weer thuis. Ik heb jaren rondgelopen met extreem veel hoofdpijn,nek/schouder en vooral rugklachten. Ik heb er alles aan gedaan maar niets hielp. Ik heb uiteindelijk (na heel wat gesprekken) overwogen om toch bvk te laten doen. Ik was verder heel trots op mijn eigen model borsten..ze hingen totaal niet,ondanks de zwaartekracht. Ze waren gewoon mooi rond en vooral mn decollete vond ik mooi. Ik was dus alleen erg bang dat het model niet meer zo zou worden als me eigen. Ik zou nooit een bvk laten doen als ik niet zoveel klachten zou hebben gehad. Dusja dat was mijn grootste angst.

Nu ik het eenmaal gedaan heb,heb ik er tot nu toe geen spijt van. Ik ben van 70 f naar een volle c gegaan. Wel heb ik duidelijk gemaakt aan mijn pc dat ik niet kleiner dan een volle c wilde,omdat het dan teveel op zou vallen en vind volle borsten wel mooi. Ook heb heel erg duidelijk aangegeven dat ik mn eigen model zoveel mogelijk wilde behouden. Naja goed..ze weten ook heus wel wat ze doen en ze doen hun uiterste best,maar er is niks mis mee om het zo vaak mogelijk te zeggen hoe je het precies wilt hebben. Ik moet zeggen..alles is me erg meegevallen...de pijn,de drains, alles...behalve de narcose. Ik heb er best veel last van nog steeds!! Ik ben zo vermoeid,hoofdpijn,duizelig. Ik kan egt nog niks.. Vandaag dacht ik dat t wel even ging dus..gehaktballe gedraaid,wat huishoudelijke klusjes,een cake gebakke,paarden licht geborsteld. Het is me eigen schuld,maar ik heb teveel gedaan. Heb vandaag meer pijn aan mn wonden dan ik tot nog toe heb gehad. Mijn lichaam protesteert echt.

Ik wil iedereen echt meegeven dat je veel rust moet nemen na een bvk,want al snel denk je het gaat wel weer,maar als je teveel op je benen staat en/loopt dan worden ze pijnlijk de borsten..door de zwaartekracht..er zit nog vocht in en vol met blauwe plekken en de huid moet wennen aan t weefsel en het nieuwe model dusja dat doet pijn.

Ik hoop alleen zo erg dat het model een beetje wordt zoals ik had. Nu zie ik alleen maar bulten en een vreemd model nog. stijf is het nog. en zodra het tape eraf is ga wel meteen bio-oil gebruiken,want dat is de best titteken creme die er is en die is echt zeker aan te raden aan iedereen!

Nou dit was mijn verhaal een beetje tot zover. Ik hoor het wel als jullie nog vragen hebben of opmerkingen. Ik zou het zelf leuk vinden als jullie die zouden hebben.

Ik heb nog een vraag aan jullie:

Wie heeft ook een bvk gehad en was niet tevreden met het resultaat en jeukte het bij jullie ook zo extreem? Vooral de littekens waar tape overheen geplakt zit? Soms heb ik zoveel jeuk dat ik de tape er wel af wil trekken. Maargoed jeuk is een teken dat het heelt.

Heel erg bedankt voor jullie aandacht!

Liefs, Stephanie uit surhuisterveen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 23 en heb 23 januari 2012 een borstverkleining laten doen. Als je wil mag je mijn wachtwoord wel hebben voor mijn album, dan kun je zien dat je borsten nog best veranderen. Al heb ik nu al een tijdje geen foto's meer gemaakt, ik zal snel weer nieuwe foto's toevoegen.

Eerst leek het wel of ik een borstvergroting had gehad, zo rechtop en stijf stonden ze. Nu zien ze er heel natuurlijk uit.

Ik wou een grote C of kleine D, maar heb toch echt nog een flinke D cup (sommige bh's in cup D zijn zelfs te klein). Ik ben wel heel blij met het resultaat, want het past wel echt bij me. Had ze niet kleiner willen hebben als ik ze nu bekijk.

Mijn borsten hingen voor de bvk trouwens wel heel erg. :P

Bij mij begon het jeuken pas na ongeveer twee weken en best extreem ja! Helaas hoort het er nou eenmaal bij en is het alleen maar een goed teken, dus even volhouden nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephy, Ik heb wel jeuk aan de borsten maar niet zozeer aann de wonden. Misschien ben je allergisch voor de tape? Zou het even in de gaten houden. En moet zeggen, een borstverkleining wordt gerekend tot een zware operatie, dus zou maar een beetje kalm aan doen. Je had het over bio oil, daar moet je niet eerder mee beginnen ddan wanneer de wonden dicht zijn. Anders kun je nog een lelijke infectie oplopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephy,

Ik heb 29 Maart een bv gehad.ik zou echt nog rustig aan doen hoor want je wonden zijn nog vers en de zwelling moet ook nog weg trekken.

Wat betreft de jeuk die heb ik ook niet zo zeer de wonden maar de pleister.

En die bio oil mag je echt pas smeren als de wonden dicht zijn,net als Jantje schrijft je kan er een infectie door oplopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephy,

Het kan inderdaad zijn dat die jeuk van de tape komt. Ik bleek er achteraf zelfs heel erg allergisch voor te zijn en heb er flinke blaren van gekregen, dus houd het wel even in de gaten. Anders trek je zo de huid stuk bij het verwijderen van de tape en geloof me dat zijn hele vervelende wonden die je daaraan overhoudt.

En inderdaad, rust is net magische woord ;) maar gelukkig geeft je lichaam het zelf ook aan als je teveel hebt gedaan.

Het schijnt trouwens dat de vorm van je borsten nog wel een heel jaar kan veranderen.

Bij mij leek het in het begin ook net of ik een vergroting had gehad, toen waren ze echt heel rond. En naarmate de zwelling wegtrok werd de onderkant wat vlakker, net alsof ze op iets plats hadden gelegen en die vorm dan een beetje aanhielden. Maar nu ik weer beugelbh's draag, merk ik dat er weer iets meer ronding in komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 23 en heb 23 januari 2012 een borstverkleining laten doen. Als je wil mag je mijn wachtwoord wel hebben voor mijn album, dan kun je zien dat je borsten nog best veranderen. Al heb ik nu al een tijdje geen foto's meer gemaakt, ik zal snel weer nieuwe foto's toevoegen.

Eerst leek het wel of ik een borstvergroting had gehad, zo rechtop en stijf stonden ze. Nu zien ze er heel natuurlijk uit.

Ik wou een grote C of kleine D, maar heb toch echt nog een flinke D cup (sommige bh's in cup D zijn zelfs te klein). Ik ben wel heel blij met het resultaat, want het past wel echt bij me. Had ze niet kleiner willen hebben als ik ze nu bekijk.

Mijn borsten hingen voor de bvk trouwens wel heel erg. :P

Bij mij begon het jeuken pas na ongeveer twee weken en best extreem ja! Helaas hoort het er nou eenmaal bij en is het alleen maar een goed teken, dus even volhouden nog!

Ja ik zou willen kijken hoe jouw borsten eruit zien...ik ben altijd zo benieuwd naar de resultaten van anderen.

Ik zal zeer binnenkort ook zelf een aantal foto's posten,maar moet het hier eerst allemaal even uitvogelen.

Ik heb nu een sportbh aan maat 75C,maar ik vind dat ze er iets uit steken aan de buitenkant dus zie er echt nog wel D in..

Gister heb een bh gepast in Cup D en die zat prima.

Bij mij is niet eens zo gek veel gewicht ervan af gehaald trouwens, Links: 240 gr Rechts 130 gr.

Ik ben benieuwd naar je foto's iig:)

Ik zal je binnenkort ook wel wat foto's van mij laten zien.

Gr Stephanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephy,

Het kan inderdaad zijn dat die jeuk van de tape komt. Ik bleek er achteraf zelfs heel erg allergisch voor te zijn en heb er flinke blaren van gekregen, dus houd het wel even in de gaten. Anders trek je zo de huid stuk bij het verwijderen van de tape en geloof me dat zijn hele vervelende wonden die je daaraan overhoudt.

En inderdaad, rust is net magische woord ;) maar gelukkig geeft je lichaam het zelf ook aan als je teveel hebt gedaan.

Het schijnt trouwens dat de vorm van je borsten nog wel een heel jaar kan veranderen.

Bij mij leek het in het begin ook net of ik een vergroting had gehad, toen waren ze echt heel rond. En naarmate de zwelling wegtrok werd de onderkant wat vlakker, net alsof ze op iets plats hadden gelegen en die vorm dan een beetje aanhielden. Maar nu ik weer beugelbh's draag, merk ik dat er weer iets meer ronding in komt :)

Ja misschien komt het ook wel gewoon door de tape idd...maar soms dnk ik..kan ik het er zelf niet voorzichtig afhalen? Omdat het al een beetje loslaat hier en daar door het douchen etc. En ik heb de artsen er ook niets over horen zeggen dat ik het persee moest laten zitten.

Maargoed ik neem het zekere voor het onzekere, Dinsdag moet ik voor controle en daar wacht ik dan maar gewoon even op.

En idd.. Het lijkt nu wel op een bv zo rond zijn ze.. ik heb nu niet eens een bh nodig haha!

Verder vind ik het model van voor wel oke,maar van de zijkant niet,maargoed net wat je zegt er komt vanzelf wel meer ronding in. Je wilt toch vaak te snel en ik ben altijd heel snel geobserdeerd bezig door 15 x per dag mn borsten helemaal goed te bestuderen in de spiegel en foto's maken...

Bedankt voor je reactie,

Gr Steph

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephy,

Ik heb 29 Maart een bv gehad.ik zou echt nog rustig aan doen hoor want je wonden zijn nog vers en de zwelling moet ook nog weg trekken.

Wat betreft de jeuk die heb ik ook niet zo zeer de wonden maar de pleister.

En die bio oil mag je echt pas smeren als de wonden dicht zijn,net als Jantje schrijft je kan er een infectie door oplopen.

Ik heb idd ook 29 maart mijn BVK gehad. En de jeuk zal idd meerendeels komen van de tape. En die gaat er Dinsdag waarschijnlijk wel af als ik voor controle moet.

Ja ik weet dat je nog niet te snel mag smeren met olie ed. Ik zal nog even moeten wachten helaas tot het geheeld is idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephy, Maandag ben ik voor controle geweest en toen ging de tape eraf. Maarrr ook weer er op. Zei zeiden dat wanneer het er tijdens het douchen afging het niet erg was, maar mocht het er niet zelf afhalen, en waarom zou ik ook. Bij mij jeukt het nu ook op de wonden, maar kan er goed afblijven, terwijl ik anders altijd aan korstjes enzo peuter. Misschien kun je meer vragen wanneer ze je niet alles vertellen, bv hoelang de tape er op moet blijven zitten en wanneer je er iets op mag smeren. Bij mij vertelden ze dat uitzichzelf, maar waarschijnlijk doen ze dat niet overal. Ik heb foto's in de galerij gezet, per borst is er 40 gr. af gegaan, schrik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephy, Maandag ben ik voor controle geweest en toen ging de tape eraf. Maarrr ook weer er op. Zei zeiden dat wanneer het er tijdens het douchen afging het niet erg was, maar mocht het er niet zelf afhalen, en waarom zou ik ook. Bij mij jeukt het nu ook op de wonden, maar kan er goed afblijven, terwijl ik anders altijd aan korstjes enzo peuter. Misschien kun je meer vragen wanneer ze je niet alles vertellen, bv hoelang de tape er op moet blijven zitten en wanneer je er iets op mag smeren. Bij mij vertelden ze dat uitzichzelf, maar waarschijnlijk doen ze dat niet overal. Ik heb foto's in de galerij gezet, per borst is er 40 gr. af gegaan, schrik niet.

Hai Jantje.. Jeetje ik vind jouw wonden er wel erg heftig uitzien nog hoor.... Maar ja de 1 heeft er mee last van dan de ander en ik hoop dat het bij jou ook goed en snel gaat helen. Ik heb niet eens zulke wonden gehad, ook niet echt blauwe plekken ofzo. Heb nu wel een paar gele plekken zitten,maar niet zo erg.

Bij jou is dus ook helemaal niet zo veel gewicht van af gegaan dus.

Heel veel succes met je herstel en kijk ook eens bij mijn foto's:) Ben benieuwd wat je daarvan vindt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Iedereen!

Inmiddels is het nu 11 dagen geleden dat ik een borstverkleining heb gehad.

Even voor de mensen die het nog niet weten, ik ben van een 70F naar een 70D gegaan. (tenminste dat hoop ik, ik kom er strax op terug)

Alles is me reuze meegevallen tot nog toe...

Ik was alleen gister even bij me mams en oma op paasvisite met me vriend en ik hielp me mam even met hapjes etc en toen begon mijn rechterborst opeens extreem te jeuken dus ik moest echt ff die sportbh omhoog doen en voorzichtig jeuken. Toen ik jeukte voelde ik dat het helemaal nat was.. voor het eerst kwam er veel wondvocht uit. Ik heb dus pas om mijn 10e dag last gekregen van wondvocht. Ik neem aan dat het natuurlijk heel normaal was,maar ik schrok toch een beetje want het was in eens best veel bloed met vocht zegmaar (lichtrood kleurig)

Misschien heb ik ook teveel gedaan? teveel bewogen met me armen ofzo want heb die dag ook nog de vaatwasser uitgeruimd en steeds geholpen met dingetjes. en dus best veel bewogen.

Het was anders misschien ook wel gebeurd als ik niets had gedaan.. ik weet het niet.

in ieder geval komt er alleen vocht uit mijn rechtborst. Het druipt dan tussen de tape door en het kan er bijna niet langs,omdat de tape er nog wel best goed op zit. Zodra ik net even teveel beweeg is het weer mis. Als ik gewoon rsutig lig en zit dan is het even rustig.

Morgen moet ik naar het MCL en dan zouden ze de tape er af halen,maar ik denk dat als ze zien dat er nog vocht uit komt er gewoon weer nieuwe tape op doen. Iemand hier ervaringen mee???

En dan nog iets....

Ik heb zonet een aantal oude BH'S gepast Cup F en het lijkt wel of ze gewoon nog passen!!

Ik schrok een beetje aan de ene kant want ja ik heb toch echt een bvk gedaan om zichtbare kleinere borsten te krijgen en ze lijken ook wel een stuk kleiner,maar naar mijn idee pas ik nog wel cup F. De BH is al wel wat ouder en miss wat gekrompen,want ik kocht eigenlijk nooit nieuwe bh's omdat ik er geen zin in had en er waren toch geen leuke.

Ik had normaal wel dat als ik een bh droeg dat er dan een heel stuk borst boven uit stak wat altijd heel erg bewoog als ik liep. Ook al had ik goede bh aan en geen halve cup. Nu zitten mijn borsten wel helemaal in de bh zegmaar en mijn decollete is veel netter zegmaar.

Ik heb gewoon het idee dat ze in die dagen weer zijnn gegegroeid mn boooobs!

Ik eet namenlijk ook best veel,omdat ik elke dag thuis zit ga ik steeds zoeken om eten en heb ook echt de hele dag trek. Ik weet zelf heel veel van voeding en wat goed is en niet, want stel zelf heel vaak een dieet voor voor vriendinnen die af willen vallen,maar bij mezelf kan ik het niet eens toepassen. Ik ga deze week echt om mijn voedingspatroon denken... het moet! Anders groei ik bij de klippen omhoog en ja...mijn borsten natuurlijk ook en dat is echt niet te bedoeling.

Zo... ik moest even mijn ei kwijt hier op 2e paasdag hahaha!

Ik hoop dat iemand mij snapt en miss advies/tips/of gewoon reactie geeff:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stephy, ik heb geen ervaring met een bvk, maar.....

Je hebt het erover dat je denkt dat je borsten groter geworden zijn de laatste dagen en dat je vocht verliest. Mij lijkt dat dit iets met elkaar te maken heeft. Vocht na een operatie is normaal, er is toch vanalles gebeurd met het weefsel. Dat je borsten groter worden, lijkt me dus vooral ook te komen door de vorming van vocht, dat moet er op de een of ander manier uit en normaal wordt dit afgevoerd door je lymfeklieren, maar vocht zoekt de makkelijkste weg. Waarschijnlijk is dit bij jou via de littekens geweest, dat gebeurt bij wonden vaker, dus niets om je zorgen over te maken.

Maar, dat vocht ontstaat mede doordat het weefsel niet voldoende rust krijgt, dus doordat je waarschijnlijk te veel doet. Denk ik....

Probeer het echt rustig aan te doen meid, het is toch belangrijk dat je rust neemt, zodat alles mooi kan genezen!!

Over die bh's.... Waarschijnlijk heb jij nooit een F-cup gehad.... Ik denk, als ik lees dat er steeds een stuk borst boven de cup uitkwam en meewiebelde als je liep, dat jij gewoon altijd te kleine bh's gedragen hebt! En daarbij, een mooie F-cup is niet lelijk en de grammen die ze weggehaald hebben, hebben ze echt weggehaald hihi.

Als het vocht nu ook weg is, kom je misschien op een mooie E uit, dat is mooi toch? En hoeft niet te zwaar te zijn.

Ik heb het al eerder gezegd op het forum.... HEt gaat niet zozeer om het bh-labeltje, maar meer over de vorm en hoe het in de spiegel en in kleding uitziet. Je zegt zelf dat het er allemaal mooier uitziet, en daar doen we het uiteindelijk toch voor he ;)

Neem je rust meid, en succes morgen in de kliniek/ ziekenhuis!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boobie bedankt voor je reactie.

Je hebt miss ook wel gelijk idd dat ik nooit de goede bh maat heb gedragen. Ik schaamde me ook altijd al dat ik zo'n extreem grote maat had en ik droeg altijd cup f maar er stak altijd nog wat bovenuit en miss ook wel ernaast:P

En idd miss lijken ze juist voller door hetvocht wat er in zit en er uit moet.

Ik ben benieuwd morgen en zal de pc ook even het een en ander vragen.

Ik zal binnenkort wel ff een foto plaatsen dat ik me oude vh draag, Cup f. Kan je es zien wat je ervan vindt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stephy

Dat mensen met grote borsten vaak te kleine bh's dragen is volgens mij een algemeen gegeven.... hihi

Het is me in ieder geval al vaak opgevallen, omdat het dus ook door de kleding heen te zien is :D

Foto, ben benieuwd! :D

En rustig aan he! Laat ook ff weten hoe het bij je pc was!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag voor controle geweest en de tape is er af! :D ooh zijn er nog een paar hechtingen uitgehaald die nog niet waren opgelost.

PC zei dat het heel mooi heelde.

Mn borsten zijn nu wel weer gevoeliger geworden,omdat de tape het ook wel een beetje strak hield zegmaar en nu schuurt t wat tegen mijn bh aan en aangezien de wonden nog best wel vers zijn is dat nog wel gevoelig maargoed...

Ik ben er al zeer tevreden over moet ik zeggen. Het model moet er alleen nog wat in komen en mijn tepels lijken net knoppen die er los op zitten haha:P Het moet nog 1 geheel worden.

De nieuwe foto's staan de galerij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag er trots op wezen Stephy, ze zijn al heel mooi!!! :55: En ze passen perfect bij je qua maat, vind ze er ook al heel netjes uitzien, genezen idd heel goed! Straks als het model er een beetje in komt, zal het er nog mooier uitzien, prachtwerk van je pc! :109: Zal wel een pak schelen voor je schouders/nek. :7: Geniet van ze meis! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Bedankt voor je compliment:)

Ik merk idd wel verschil in gewicht,want ja ben tog van een grote F naar een Volle c/d gegaan.

Ik heb alleen nog geen goede houding,want kan ik bed nog niet lekker op mijn zij liggen en ik loop ook nog niet helemaal onstpannen en houdt alles wat stijf nog..komt ook omdat ik nog wat pijn heb en ben zo bang dat de wonden open scheuren als ik te wilt doe. Het ziet er ook nog zo vers uit allemaal dus doe mooi voorzichtig.

Ben igg wel blij dat ze nog wel mooi vol zijn gebleven,want dat past ook gewoon bij me...altijd al gehad,maar nu passen ze nog beter me!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad heel goed uit Stephy, mooi! Heb je er geen last van dat de huid op sommige plekken zomaar verdwijnt? En er dan een rode vochtige huid onder vandaan komt? Ik heb dat op een paar plekjes nu.

Hee Jantje,

Nee ik heb daar geen last van.. ik heb alleen een paar wondjes aan de onderkant..die zijn opengegaan omdat er wondvocht uit moest. Ik heb gister de tape er af gekregen en heb sindsdien geen last meer van lekkage. Ik heb eigenlijk verder helemaal geen problemen. Ook niet veel blauwe plekken ofzo gehad.

Heb nu alleen wel bij 1 tepel van die inhammen..tis net een ster zegmaar. En de andere tepel is wel heel mooi rond. Miss is de ander iets minder netjes gehecht of herstelt de een sneller dan de ander.

Heb jij ook al gevoel in je tepels?

En werk je alweer of wanneer ga jij weer aan het werk?

Ik ben zo benieuwd hoelang t duurt voordat anderen weer echt aan het werk gaan na bvk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Een mooie ster is ook niet weg toch?;-/ Het komt vast wel goed, moet misschien nog beetje bijtrekken, genezen. Nee, ik heb nog geen gevoel in mijn tepels, wel reageren ze gelukkig op kou ;-) En ik heb net onder de douche vandaan es gekeken naar de vorm en de grootte en de rechter tepel lijk mij groter en ook iets hoger te zitten. Maar misschien moet dat ook nog wat zakken, ze zijn zo hard. Ben benieuwd wat de uiteindelijke vorm zal zijn.

Nee, ik werk nog niet, mag nog een week thuis blijven. Maar het is daar ook nog wel te gevoelig voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 1 tepel die is echt ietsje groter. En de een is heel mooi rond van vorm en die andere(die ster:P) is wat misvormder.

En dat ze op kou reageren is al heel goed toch? Ik heb vandaag ook alles ff goed bestudeert en mijn ik heb nog geen gevoel in mijn linkertepel. Voelt echt raar als ik er over heen ga en ik voel gewoon niks! Maar idd als ik t koud heb is het wel goed te zien :D Mijn rechtertepel heb ik wel al een beetje gevoel in,maar niet in mijn tepelhof.

Maar mijn tepels zijn ook nog niet 1 met mijn borst dus het heeft idd toch echt wel veel tijd nodig om te helen.

Morgen is mijn operatie 2 weken geleden en ik belde vandaag met mijn werk en ze hadden me voor week 17 al ingepland omdat ik aan heb gegeven 3 tot 4 weken uit de running te zijn,maar dit is dus bij iedereen weer verschillend..heb ik ook gezegd. Ik denk als ik het nu bekijk dat ik de 5e week weer aan het werk kan.

Ik heb ook nog wel veel pijn.. vooral met lopen en bewegen..met alles dus eigenlijk:P

Ik ben ook erg benieuwd hoor naar de uiteindelijke vorm. Het is nu nog heel stijf etc..als ik zonder bh in een hempie loop dan staan ze recht naar voren en heb ik niet eens bh nodig haha.

We moeten best wel veel geduld hebben.... kan 4 tot 8 maanden duren voordat de vorm helemaal is zoals die moet zijn en soms wel een jaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephy,

Ik ben na 4 weken weer begonnen met werken (kantoorbaan) maar niet meteen weer volle bak hoor. Lichamelijk ging het op zich wel, want ik had weinig pijn en achter een bureau zitten is natuurlijk niet al te moeilijk ;) maar ik was gewoon nog heel snel moe. Dus de eerste week heb ik 4 à 5 uurtjes per dag gewerkt en daarna kon je me echt opvegen haha. De weken erop heb ik er steeds een uurtje bij gedaan tot ik weer fulltime aan de slag kon (4 dagen van 9 uur).

Maar als je weer gaat werken, moet je gewoon goed naar je lichaam luisteren. Als je last krijgt of te moe wordt, moet je gewoon lekker naar huis gaan. Misschien niet leuk voor je baas, maar als je over een tijdje weer thuis zit omdat je dingen geforceerd hebt, zal je baas nog minder blij zijn ;)

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kir,

Bedankt voor je reactie.

Ik werk in een kledingwinkel Jack&Jones en ik moet veel trappen op en af en ook veel met mijn armen omhoog om de juiste maat broeken te kunnen pakken. Ik sta daarnaast ook nog de hele dag op de been.

Het is vandaag precies 2 weken geleden naar mijn operatie. Ik merk dat als ik thuis al gauw teveel doe, dat ik dan ook erg snel moe ben idd,maar dit komt meer door de narcose denk ik alhoewel ik heb gehoord dat het ook gewoon door de operatie zelf kan komen..het is toch een zware operatie geweest.

Ik denk dat ik volgende week en die week daarop nog thuis blijf en daarna weer rustig ga opbouwen met werken.

Ik heb nu al helemaal geen conditie meer merk ik dus ik zal nu al wel een beetje moeten opbouwen anders houd ik een dag werken niet eens meer vol.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.