Ga naar inhoud

Anna123 : 19 maart 2012 : Dr. De Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Nee ik moet midden april pas terug komen voor de 3 maanden controle. Ik wilde eerder gaan maar mijn man zei dat ik geen overhaaste beslissingen moet maken en daar had hij gelijk in. Maar ik heb het echt geprobeerd om het mooi te vinden maar het lukt me gewoon niet!

Het probleem is dat mijn arts alleen onder sadatie werkt en daar ga ik absoluut niet meer onder gezien ik bijna de hele operatie mee gemaakt en gevoeld heb! Dus ik weet niet of wij er uit kunnen komen. Maar anders wordt het echt weer heel lang sparen voor mij. Ik vind het zoooo jammer voor het geld. Ik heb ook 3900 euro betaald, hallo, dat is niet niks. dat geef ik niet iedere week uit zeg maar, haha!

Ik dacht dat bergman altijd erg duur was (wel erg goede kliniek). Ik moet een arts vinden die onder narcose werkt voor een leuke prijs.

Hoe gaat het met je herstel?

Hoi,

Wat een geld he!? Ik heb 5950,- betaald maar ik wilde perse bij de Bergman. Vind het al eng genoeg allemaal. Mijn herstel gaat wel goed al hou ik wel veel vocht vast en staan mijn borsten nog steeds erg gespannen. Ik drink me suf aan groene thee! ;-) Ik verlies rechts ook nog wat bloed op 1 plek. Niet heel veel maar ik heb toch maar even een foto gemaakt en de kliniek gemaild. Just in case. Maandag heb ik de eerste controle dus dat wordt er sowieso goed gekeken.

Heel erg jammer dat je ontevreden bent! Jij moet er een goed gevoel aan over houden. Mijn borsten zijn nu wat groot maar dat is ook omdat ze nog erg opgezet zijn. Ik denk dat ik ze precies goed vind als ze zijn geslonken. Ben benieuwd! Er is zo weinig van te zeggen nu he met die zwelling. Waren die van jou ook zo opgezet na de operatie? Het is gewoon pijnlijk!

Groet,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nee ik moet midden april pas terug komen voor de 3 maanden controle. Ik wilde eerder gaan maar mijn man zei dat ik geen overhaaste beslissingen moet maken en daar had hij gelijk in. Maar ik heb het echt geprobeerd om het mooi te vinden maar het lukt me gewoon niet!

Het probleem is dat mijn arts alleen onder sadatie werkt en daar ga ik absoluut niet meer onder gezien ik bijna de hele operatie mee gemaakt en gevoeld heb! Dus ik weet niet of wij er uit kunnen komen. Maar anders wordt het echt weer heel lang sparen voor mij. Ik vind het zoooo jammer voor het geld. Ik heb ook 3900 euro betaald, hallo, dat is niet niks. dat geef ik niet iedere week uit zeg maar, haha!

Ik dacht dat bergman altijd erg duur was (wel erg goede kliniek). Ik moet een arts vinden die onder narcose werkt voor een leuke prijs.

Hoe gaat het met je herstel?

Ps de arts uit de Bergman die mij heeft geopereerd, opereert ook in een regulier ziekenhuis a 3950,-. Hij werkt met narcose. Wellicht is dat iets voor je? Heb je toch de bergman arts maar dan 2000,- goedkoper dan bij de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Ik probeer er eerst uiteraard met mij pc uit te komen. Maar als dat niet lukt ga ik zeker daar in informeren. Kan ik dan gewoon met bergman kliniek contact opnemen?

Nee want dan betaal je het volle pond! Laat het mij dan even weten dan geef ik je de naam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil mijn foto's wel delen maar ik weet nog niet of ik het per mail of hier op het forum wil. Kan ik een wachtwoord op mijn fotoalbum zetten?

Je kunt hier in de galerij je foto's zetten en aanvinken dat je enkel vrienden wilt toestaan ze te zien of je kunt ze op mijnalbum.nl zetten met een ww dat mensen je dan kunnen vragen via een persoonlijk berichtje.

Over beide opties heb ik een topicje gemaakt:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb een borstlift gehad maar nu 5 dagen po is de ene borst groter dan de andere. Het lijkt best een groot verschil! Kan dit door de zwelling komen die aan de ene kant wellicht wat erger is dan aan de andere kant? Ik ben zo bang dat ze ongelijk blijven!! Wie o wie heeft hier ervaring mee???

Gr. Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 dagen PO en heb ook veel vocht. Ik kan me zo voorstellen dat dat vocht niet evenredig zal verdwijnen..... Dus de ene zal wat sneller slinken dan de andere. Ik zou me er nog niet zo veel zorgen over maken meid. En laat je niet gek maken door de complicatieverhalen hier op het forum! :P

5 dagen PO is nog maar net he, dus nog tijd genoeg voor veranderingen, pijntjes enz....

Probeer je niet te druk te maken, even geduld is het beste medicijn denk ik... :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vlak na de operatie ook een groot verschil door de zwelling. Rechts was zeker een cupmaat groter dan links. Dat verschil is er best lang geweest, omdat het rechts ook langer geduurd heeft voor de zwelling weg was. Maar nu zijn ze zo goed als gelijk qua formaat. Ik twijfel nu zelfs wel eens of links niet groter is dan rechts haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu het snap hoe het werkt :42: heb ik weer wat foto's toegevoegd. Ik ben tevreden over hoe het er nu uitziet (op het verschil in grote na maar daarvan hoopik dat het bijtrekt!).

Hebben jullie allemaal foto's online staan? Ik ben zo benieuwd naar de eindresultaten van andere borstlifts met prothese na wat langere tijd qua vorm en littekens enzo.

Gr.anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemorgen allemaal,

Omdat we midden in een verhuizing zitten ben ik hier even iets minder. Afgelopen donderdag heb ik nacontrole gehad. De pc was zelf bijzonder tevreden over het resultaat. Inmiddels is de ongelijkheid in tepels volledig weggetrokken! Ik wist niet wat ik meemaakte!!! Blij! Qua volume is rechts nog wel groter dan links. Volgens de pc is de zwelling daar groter. Ik heb aangegeven dat ik dit wil corrigeren als dit zo blijft. Nu mag ik over 3 maanden terugkomen en dan kijkt ie nog even hoe of wat.

Het herstel is mij best tegengevallen. Ik ben nu 4 weken po en nog niet alles zit dicht en bij inspanning heb ik nog best veel pijn. De littekens worden best mooi vind ik.

Groetjes,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

Omdat we midden in een verhuizing zitten ben ik hier even iets minder. Afgelopen donderdag heb ik nacontrole gehad. De pc was zelf bijzonder tevreden over het resultaat. Inmiddels is de ongelijkheid in tepels volledig weggetrokken! Ik wist niet wat ik meemaakte!!! Blij! Qua volume is rechts nog wel groter dan links. Volgens de pc is de zwelling daar groter. Ik heb aangegeven dat ik dit wil corrigeren als dit zo blijft. Nu mag ik over 3 maanden terugkomen en dan kijkt ie nog even hoe of wat.

Het herstel is mij best tegengevallen. Ik ben nu 4 weken po en nog niet alles zit dicht en bij inspanning heb ik nog best veel pijn. De littekens worden best mooi vind ik.

Groetjes,

Anna

Ik heb net ook even een foto geplaatst van vandaag waarop goed het bijtrekken van de tepel te zien is. Dit had ik echt niet durven hopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.