Ga naar inhoud

Anna123 : 19 maart 2012 : Dr. De Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

Afgelopen maandag ben ik geopereerd en heb ik een borstlift met protheses (200cc) gekregen. Dit nadat ik na een aantal zwangerschappen en wisselingen in gewicht niet meer tevreden was over mijn borsten. Ik heb er heel lang over nagedacht en het uiteindelijk gedaan!

Het is nu dus de 2e dag na de operatie. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen zo kort naar de operatie. Mijn borsten zijn erg gespannen en ik verlies af en toe en paar druppels bloed. Ik heb al gebeld met de kliniek maar dit schijnt geen kwaad te kunnen. Hebben jullie ervaring met gespannen borsten na de operatie en bloedverlies? Ik hoor het graag even want ik vind het wat eng!

Groeten,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag anna

ik ben nu 14 dagen po en mijn borsten zijn ook nog steeds gespannen wel iets minder aan het worden, ik had dreens na de operatie en werden de 3de dag eruit gehaald.

heb jij geen dreens gehad dan? en als ze zeggen dat dat niet zo erg is zou ik het ff aankijken neem aan dat je bedoeld ergens langs de hechting? rustigaan doen zodat het goed kan sluiten zo ik zeggen.

hebben ze niet gezegd hoelang je het moet aankijken? als je het niet vertrouwd of erger word zou ik gewoon weer bellen al is het alleen voor de gerust stelling!

misschien kan je een foto maken en die mailen naar je pc?

sterkte!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag anna

ik ben nu 14 dagen po en mijn borsten zijn ook nog steeds gespannen wel iets minder aan het worden, ik had dreens na de operatie en werden de 3de dag eruit gehaald.

heb jij geen dreens gehad dan? en als ze zeggen dat dat niet zo erg is zou ik het ff aankijken neem aan dat je bedoeld ergens langs de hechting? rustigaan doen zodat het goed kan sluiten zo ik zeggen.

hebben ze niet gezegd hoelang je het moet aankijken? als je het niet vertrouwd of erger word zou ik gewoon weer bellen al is het alleen voor de gerust stelling!

misschien kan je een foto maken en die mailen naar je pc?

sterkte!

xxx

Goedemorgen!

Dank voor je snelle reactie! Dat is fijn! Mijn drains zijn er de ochtend na de operatie uitgehaald dus ik ging zonder drains naar huis., Dat mijn borsten zo gespannen zijn komt volgens de kliniek door het wondvocht. Zolang het bloedverlies bij een druppel of 5 per kant blijft is er niks aan de hand maar bij twijfel mag ik langskomen. Als mijn gaasjes doorweekt zijn moet ik wel aan de bel trekken zei ze. Ik vind het maar niks hoor! Ik heb inderdaad even een foto gemaakt maar die hoefde ik niet te mailen. Ze vond mijn verhaal niet verontrustend. Ik had gewoon niet op bloedverlies gerekend denk ik... Mij werd verteld dat ik na 2 weken al weer aardig op de been zou zijn en al best weer veel zou kunnen doen. Hoe is dat bij jou?

Lfs Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke nou let er goed op en hou het goed schoon, en de spanning op je borsten komt ook door vocht dit is heel normaal maar niet fijn! hihi

ja de meesten zijn aardig op de been na 2 weken, ik niet echt helaas heb heel veel pijn gehad en gaat nu sinds een dag of 3 veel beter, het herstel is echt heel verschillend en maakt ook nog uit of je ze voor of achter de spier hebt in herstel.

ik kan nu zelfstandig omhoog komen na het slapen,douchen,afdrogen,aankleden maar het duurt ff hahaha.

vanmiddag weer op controle!

als je nog vragen hebt stel ze gerust zijn hier veel meiden die uit ervaaring spreken!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anna,

Welkom! :D

Heb je titel alvast een beetje aangepast en je topic verplaatst naar de operatieverslagen aangezien je operatie al achter de rug is. Laat je nog even weten waar je geholpen bent en door wie, dan kunnen we dat bijzetten in je titel.

Wens je veel lees- en postplezier op het forum en een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk is het forum zichtbaar voor iedereen, alleen de profielen en galerij zijn alleen toegankelijk voor members.

Dat is je goed recht, mijn bv is ook niet geweten in m'n omgeving. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je begrip! Misschien wil ik het nog wel eens melden hoor maar ik heb al eerder gemerkt dat mensen vrij snel linken aan een verhaal en ook gewoon googelen. Ik voel me zo even vertrouwder. Ben trouwens wel blij dat er een forum is!! Super! Ik vind het doodeng allemaal! Helemaal als ik zoals nu wat bloed heb verloren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

You're welcome! :D Mocht je het toch nog willen laten weten dan doe je me maar een pbtje (persoonlijk berichtje), je ziet maar! :106:

Als je je onherkenbaar hebt aangemeld hier (onder een nicknaam), zullen ze je verhaal niet zo snel linken, dus mocht dat je probleem zijn dan kun je nog steeds admin een berichtje doen om je naam te veranderen.

En dat is zeker waar, het forum is van onschatbare waarde, we hebben er allemaal heel veel aan gehad! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Afgelopen maandag heb ik borstlift met protheses gehad. Ik ben gisterochtend thuisgekomen en voordat ik de kliniek verliet zijn de drains eruit gehaald. Nu werden er gisteren een paar plekken bloed zichtbaar door de gaasjes heen. Een paar (3 per kant) druppels van 1 à 2 cm zeg maar. Vandaag had ik dit aan mijn rechterborst nog een keer. Ik heb 2 x de kliniek gebeld en die gaven aan dat zolang het geen gazen vol bloed zijn het niet erg is. Toch vraag ik me af of jullie het wel herkennen uit de dagen na jullie operatie? Dat zou me erg geruststellen namelijk. Ik heb veel spanning op mijn borsten. Het voelt als stuwing na een bevalling. Ik hoop zo dat jullie mij kunnen geruststellen! Ik ben bang voor lelijke littekens nu er nog wat bloed doorsijpelt.

Groetjes,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken het nog niet van mijn operatie zelf, maar ik heb in het ziekenhuis gewerkt op de chirurgie en orhopedie afdeling. Daar zag ik ook regelmatig dat de wondjes nog iets na lekken na een operatie.. Als het goed is wordt het steeds minder. Maar als je het niet vertrouwd gewoon de dokter bellen ;)

Ik weet verder niet wat het doet met de littekens, dus daar kan ik je niet mee helpen helaas..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb afgelopen december een borstlift gehad ook met 200 cc!!

Ik ben erg benieuwd hoe het er bij jou uit gaat zien... En ook ben ik benieuwd of jou borsten veel groter zijn geworden.

Ik ben namelijk niet tevreden over mijn resultaat, ik wilde geen grotere borsten alleen voller en rond. Nu heb ik ruim 2 cupmaten groter en na 6 weken had ik weer hangborsten.

Ik snap niet dat ik met 200 cc 2 cupmaten gegroeid ben.

Hopelijk wil je je foto's delen, die van mij kun je in mijn album zien.

Ook ik heb een tijdje (paar weekjes) bloed verloren, vooral bij mijn tepels. maar ik had er geen last van. Het herstel is me super mee gevallen. Waar ben jij geholpen?

Liefs, `Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

DaG Anna

bij is het morgen 4 weken dat ik borstlift had met prothese 270CC?En bij mij kwam er bloed uit tot een grote 2weken na operatie.En de korstjes die zijn er nu nog maar pas af.Zou me nog geen zorgen maken meisje,knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve meiden!!! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit ervaart!!

Risje,

Ik wil mijn foto's wel delen maar ik weet nog niet of ik het per mail of hier op het forum wil. Kan ik een wachtwoord op mijn fotoalbum zetten?

Ik had een hangende C/D na 2 zwangerschappen met iets verschil tussen de borsten. De pc kon ook alleen liften alleen zou ik dan een kleine C over houden en dat vond ik niet bij mijn postuur passen. Ik ben 1.77 en weeg 76 kilo. Ik heb om de verhoudingen gelijk te houden gekozen voor implantaten. De arts gaf aan 180 en 200 te doen maar het zijn 200 en 240 geworden. Ik heb gevraagd om een grote C/kleine D. Ben benieuwd wat het is geworden... Nu zijn ze nog erg opgezwollen. Het is voor de spier gebeurd aangezien ik nog best wat weefsel had van mijzelf. Ik ben geholpen in de Bergman Kliniek. Wat had jij voor de lift dan?

Groet,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Risje,

Ik heb je foto's bekeken! Ik zie dat het weer een beetje hangt maar ik vind het dan nog een enorme verbetering met hoe het was hoor! Ze zijn echt niet lelijk! Zou het kunnen dat je boven je tepel gewoon veel huid hebt waardoor het niet mogelijk is om hem zo te liften dat de tepel altijd recht vooruit kijkt? Ik roep ook maar wat he! Ik vind het echt niet lelijk meis!

gr. anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik snap dat je je foto's niet openbaar wilt maken. Je kunt volgens mij via www.mijnalbum.nl een mapje maken met een wachtwoord erop. Dat hebben er vele op dit forum. Op dit forum moet het ook kunnen voor alleen vrienden zichtbaar te stellen maar ik weet niet hoe dat moet.

Mijn pc gaf aan dat er niks over zou blijven van mijn borsten als ik er geen protheses in zou doen. Ik had een slappe C cup voor de operatie. ik ben naar die pc gegaan omdat hij 1 van de weinige is die met een inwendige bh werkt en dat wilde ik zo graag, nooit geen hangers meer!! Maar hij veegde dat meteen van tafel omdat mijn borsten daar te klein voor zou zijn. Hij gaf dan aan dat het met protheses mooi zou worden. Ik was geshockeerd, ik aan de siliconen?? Ik heb altijd grote borsten gehad..... Voordat ik ging afvallen had ik een E cup en dat wilde ik nooit meer!! Ik wil geen grote hangborsten meer. ik wil mooi rond, van een 18 jarige zeg maar.

Ik zei dan ook dat ik een C cup wilde. En die zou ik krijgen volgens hem. Nou ja, als dit nu een C cup is dan mag hij ze gaan verkleinen tot een A cup!! Ik zit nu dus aan een volle E cup. En nu walg ik weer van mijn borsten, ik vind ze verschrikkelijk.

Die van mij zijn ook voor de spier gezet omdat ik sportief en en liever niet had dat er in mijn spieren gesneden werd. Ik moet zeggen (je kunt ze natuurlijk zien in mijn album) ze zien er super natuurlijk uit, je kunt echt niet zien dat er iets in zit. en dat terwijl ze op de spier zitten. Maar misschien dat ze daarom ook zijn gaan hangen??

Berman kliniek heb ik geen geld voor, haha. Maar ik moet toch weer gaan sparen voor een nieuwe operatie, want nu ben ik nog steeds erg verdrietig.

Ik ben echt hele benieuwd hoe ze er bij jou uit gaan zien en welke maat je hebt.

Liefs, Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ris,

Ben je al terug geweest met het verhaal dat je er ongelukkig mee bent? Bij de Bergman herstellen ze het dan voor de helft van het geld. Ik zou het zeker proberen! Het kost bakken met geld en dan moet je tevreden kunnen zijn! Ik had een c/d maar eentje die door de zwangerschappen was gaan hangen.

Groetjes,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nee ik moet midden april pas terug komen voor de 3 maanden controle. Ik wilde eerder gaan maar mijn man zei dat ik geen overhaaste beslissingen moet maken en daar had hij gelijk in. Maar ik heb het echt geprobeerd om het mooi te vinden maar het lukt me gewoon niet!

Het probleem is dat mijn arts alleen onder sadatie werkt en daar ga ik absoluut niet meer onder gezien ik bijna de hele operatie mee gemaakt en gevoeld heb! Dus ik weet niet of wij er uit kunnen komen. Maar anders wordt het echt weer heel lang sparen voor mij. Ik vind het zoooo jammer voor het geld. Ik heb ook 3900 euro betaald, hallo, dat is niet niks. dat geef ik niet iedere week uit zeg maar, haha!

Ik dacht dat bergman altijd erg duur was (wel erg goede kliniek). Ik moet een arts vinden die onder narcose werkt voor een leuke prijs.

Hoe gaat het met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.