Ga naar inhoud

Iemand ervaring met een losgekomen prothese?


boobies8

Aanbevolen berichten

Wat bedoel je met losgekomen prothese? Ik kan me er geen voorstelling van maken. Heb al wel gehoord van een prothese die is gedraaid (bij een anatomische vorm), of een die gekanteld zit. Of dat de pocket te groot is (geworden) en dat de prothese wat verzakt (of gaat wandelen).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met losgekomen prothese? Ik kan me er geen voorstelling van maken. Heb al wel gehoord van een prothese die is gedraaid (bij een anatomische vorm), of een die gekanteld zit. Of dat de pocket te groot is (geworden) en dat de prothese wat verzakt (of gaat wandelen).

Groetjes van Ingrid.

Het fijne ervan weet ik zelf eigenljk nog niet maar ik denk dat de prothese niet meer is ingekapselt dus los is gekomen. Ik wist zelfs niet dat een prothese zou kunnen loskomen?...Als de prothese echt is losgekomen moet ik waarschijnljk een nieuwe operatie ondergaan :102: ze zijn nog maar 5jaar oud....

Groetjes Boobies8tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben benieuwd wat er uit je scan komt. Het klinkt wel raar in m'n oren, een losgekomen prothese, wist ook niet dat dat kon. Dat kapsel moet je jezelf voorstellen als een dun vliesje wat er normaal rond je prothese vormt, dat is een natuurlijk proces (afweerreactie van je lichaam). In sommige gevallen wordt er in verloop van tijd teveel kapsel aangemaakt en dan verwringt je prothese en dus ook borst, maar dat het kapsel loskomt heb ik niet eerder gehoord. Wanneer heb je de scan, en houd je ons op de hoogte hoe het afloopt?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas een afspraak eind deze maand (30/03/12)...ik heb ondertussen al vanalles gevoeld maar echt pijn kan je het niet noemen, je voelt gewoon dat er iets niet juist zit, mijn borst op zich ziet er langs de buitenkant nog zeer goed uit maar vanbinnen heb ik soms van die korte pijnlijke trekjes pijn is zelfs een te groot woord hiervoor. Ik wil gewoon weten wat het is! Ik wil echt niet nogmaals een BV met al die pijnen en onzekerheden of alles goed en op de juiste plaats zit....

Ik ben wel tot conclusie gekomen vanaf je met een BV begint leef je eigenlijk met een soort van tikkende bom er kan namelijk elk ogenblik wel iets misgaan, door een verkeerde beweging misschien, de ouderdom van de protheses, kapselvorming en noem maar op maar om terug naar mijn cup AA te gaan,...NEE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap helemaal wat je bedoeld met dat laatste paragraafje .

Ben ook benieuwd wat de scan uitwijst .

Weet je welke plaatsing je hebt ? (voor/achter/tussen de borstspier ?)

Vind het ook een beetje een raar verhaal ivm loskomen .

Wat ik ook wel ervaar (ben 4 jaarPO) zijn soms kleine pijntjes .

Soms zie je die verhalen wel opduiken hier , over dames die wat ongerust zijn

Hoort er nu eenmaal bij als je protheses hebt denk ik ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht achter de borstspier, ik weet het eigenlijk niet meer, in ieder geval wat de pc op dat moment het best vond voor mijn lichaam :) Ik heb eigenlijk geen problemen gehad in die 5 jaar tot nu. Dus ben zelf ook heel benieuwd naar die scan en hopelijk niets ergs! In ieder geval heb ik dichter in mijn buurt een andere pc kunnen vinden die mij verder wilt opvolgen omdat ik van antwerpen ben en mijn eerste pc van Limburg is wou ik toch iemand dichter aan huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hey boobies8 :-)

Ik heb je topic gelezen en ben ook wel benieuwd naar wat de scan heeft uitgewezen.

Ik denk eerlijk gezegd ook,dat je ze (gedeeltelijk) onder de spier hebt.Meestal doen ze dat wel bij een A of AA cup.

Bij mij ook:-) Dat ziet er natuurlijker uit.

Ik zal je topic in de gaten houden....ik hoop voor je dat je gerust gesteld bent en goed nieuws hebt gehad!

xxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.