Ga naar inhoud

Slechte doorbloeding tepel na transplantatie


Moonte4711

Aanbevolen berichten

Ben gelukkig wel op vakantie geweest met koffer vol gazen, maar was ondanks alles toch leuk.

Ben geopereerd in orbis, sittard. Moet nu maandag terug voor de wonden te laten kijken aan een prof. van ziekenhuis Maastricht. Hopelijk weet hij nog een oplossing en moet ik vrijdag niet onder het mes, maar ben bang dat ook hij niets anders meer weet. Ben over de verzorging prima tevreden, vooral door mijn 2 vaste verpleegkundige. Ze verzorgden niet alleen maar denken ook mee wat er nog te proberen valt, ook als ik het niet meer zie zitten zijn er voor me.

Nu hopend op een wonder morgen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg wat een ellende wat jij mee moet maken

Gelukkig doen ze hun best voor je om er voor je te zijn en te verzorgen. Toch vraag ik me af.. ben je al ergens anders te rade gegaan? zoveel artsen zoveel methoden..

Heel veel sterkte meis, leef met je mee

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja morgen bij een prof. Uit AMZ Maastricht, mijn plastisch chirurg stelde het zelf voor ( maak je ook niet veel mee ). Dus afwachten of hij nog een andere oplossing weet maar ze hebben al zoveel geprobeerd en steeds als het vel groeit gaat het op een andere plaats weer weg. Ben dus bang dat het toch de snijtafel wordt vrijdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover, moet toch weer geopereerd worden. Ze snijden langs de open wonden en trekken dan alles samen en hechten het dicht.

Bohhhh zal blij zijn als het schter de rug is, moet wel weer 2 weken dag en nacht een sport bh aan.

Als dit allemaal genezen is moet ik weer terug voor de tattoo.

Nu nog stressend thuis en afwachtend op het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben weer thuis na operatie, heb nu een verticaal litteken over bijna de hele borst(en). Gisteren bij het ontslag zagen ze wel dat de linkerborst rood en gesoannen was. Dit is waarschijnlijk een ontsteking en heb meteen antibiotica gekregen. Normaal wachten z ff maar in mijn geval moest ik maar meteen beinnen. Ze hebben he gebied afgetekend en moet maandag of dinsdag weer terug ( arts belt morgen) om het te laten controleren. Bovendien zijn de borten een flink stuk kleiner geworden. De arts zei, als ik dat wilde, op hun kosten tzt grotere proheses erin gezet konden worden, maar hier moet ik nog nie aan denken.

Bahhhhh nooit kan er iets goed gaan.

Nu maar weer afwachten en hopen dat ht goed gaat.

Heb een uitnodiging van vrienden gekregen ( ff afschakelen, want zit er helemaal doorheen)om mee te gaan naar wimbledon, hij moet zelf spelen, maar ben bang om te gaan, dat ik weer andere complicaties krijg.

Dus ik wacht af wat de arts zegt en beslis dan maar.

Groetjesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Nou daar ben ik weer eens.

Na de operatie in juli, waar ze de wonden bij elkaar hebben getrokken, is het gelukkig beter gegaan dan na de eerste operatie.

De wonden genazen goed, na 2 weken weer terug om de hechtingen eruit te laten halen.

Het zag er allemaal goed uit, er zat alleen nog veel spanning op de wonden dus kreeg ik er van die zwaluwstaart pleisters erop geplakt die 3 dagen moesten blijven zitten.

Dit gedaan en na 3 dagen onder de douche en pleisters verwijderd. Tjee wat ik toen weer had ..............!!

Het vel bleef aan de pleisters plakken, overal waar ze zaten was het vel weg.

Blijkt dus achteraf dat ik een allergie voor pleisters heb, vraag me af hoe dat opeens kan omdat ik daar nooit last van had gehad.

Ben nu, 6 weken geleden, weer opnieuw geopereerd om de protheses te vervangen voor wat grotere omdat de borsten kleiner waren geworden door de 2de operatie.

Dit is gelukkig prima verlopen !!! Ze. Hebben bewust nu geen pleisters gebruikt en ander hechtdraad.

Ben vorige week op controle geweest en alles is goed.

Moet nu over 4 weken terug en krijg ik in het ziekenhuis mijn tepeltattoos, dus ben benieuwd.

Dit was wel na een hele poos, het laatste nieuws.

Bang gestresst haasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je...ik geloof dr geen barst van....iedere keer andere naam, geen foto's geen naam van pc en prof...aandacht nodig???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.