Ga naar inhoud

Graziella1 : 14 december 2012 : Dr. Luijendijk : Diaconessenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben na twee kindjes gebaard te hebben aan het onderzoeken of een borstvergroting iets voor mij is. Ik zou het graag willen maar wil wel dat het goed gebeurd en dat het er wel natuurlijk uit komt te zien. Waar ik n btje tegenop zie is het herstel en hoe ik mijn afwezigheid ga verantwoorden aan mijn werkgever. Ik hoop via dit forum meer informatie te krijgen van anderen. Hoe heb je het ervaren etc. Ben benieuwd!

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hey,

fijn dat je nu een beslissing hebt genomen.

Nu aftellen naar december. Dus jij gaat je vakantie dagen ervoor opnemen. Goed geregeld dus.

Succes.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

dat ligt er helemaal aan welk profile je krijgt :) Zo, puur op het aantal cc gebaseerd, is daar weinig zinnigs over te zeggen. Dat je anatomisch krijgt, wil wel al zeggen dat je met je 255 cc meer projectie krijgt dan met een ronde prothese (al is het dan ook nog afhankelijk van het profiel....)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bb wat bedoel je met meer projectie? Ga nog wel even op het forum snuffelen of ik daar iets over kan vinden. Ik moet er maar op gaan vertrouwen dat hij weet wat ie doet.

@aem2610 ik heb een goed gevoel bij hem. Ik vind het dual wel een beetje hectisch. Hij heeft het erg druk en probeert alles zo goed mogelijk te doen in zo min mogelijk tijd. Hij komt een beetje gehaast over. Desalniettemin heb ik er alle vertrouwen in dat hij kundig is! Hij doet alleen wat laconiek over de pijn met wat paracetamol is t goed te doen en na een week ben je wel weer mobiel. Dit staat haaks op de verhalen die ik hier lees. Ben benieuwd hoe het zal gaan na de operatie. Wanneer moet jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat je zo'n gehaaste indruk van hem hebt gekregen. Ik ken hem juist echt als een rustige, vriendelijke man. Ik heb hem wel alleen maar in het weekend gezien haha, misschien ligt het daaraan... :P ik heb nog steeds geen datum, mijn werk maakt het me moeilijk, ze willen me geen vrij geven de komende tijd! Terwijl ik er allang klaar voor ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh balen dat je nog geen datum hebt! Je hebt toch recht op vakantie, wat is dat nou?! Hij is ook wel vriendelijk en rustig hoor, maar je hebt gewoon het gevoel dat als je bij hem in het kamertje zit dat je maximaal 10/15 min hebt, maar goed iedereen is druk he?! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde dat hier meer over hem. Dus niet zo gek dat jij het ook zo ervaren hebt! Ik was de laatste op zaterdag en was meer dan 3 kwartier te laat door enorme file. Desondanks mochten we nog komen en ben ik meer dan een uur binnen geweest. Dat gaf voor mij de doorslag. Ja ik weet dat ik recht heb op vakantie, maar mijn werk denkt daar anders over nu het te druk is op de afdeling. Duim maar voor me dat het in januari mag, veel later wil ik niet, wil er in de zomer goed van kunnen genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde dat hier meer over hem. Dus niet zo gek dat jij het ook zo ervaren hebt! Ik was de laatste op zaterdag en was meer dan 3 kwartier te laat door enorme file. Desondanks mochten we nog komen en ben ik meer dan een uur binnen geweest. Dat gaf voor mij de doorslag. Ja ik weet dat ik recht heb op vakantie, maar mijn werk denkt daar anders over nu het te druk is op de afdeling. Duim maar voor me dat het in januari mag, veel later wil ik niet, wil er in de zomer goed van kunnen genieten!

Sorry, daar ging iets mis (a))

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zouden gaan voor 300-350 cc anatomisch dual plane. Dat komt uit op een ruime c. Tijdens het passen vond ik de maat groter net te groot. Ik ben ook maar 58 kilo dus ik wil geen enorme joekels. Heb nu een 75a ongeveer. Als je me even vertelt welke toelichting je precies bedoelt, kan ik je misschien nog iets wijzer maken! Ik word trouwens wel geopereerd bij de Bergman kliniek. Maar die voorkeur is natuurlijk hartstikke persoonlijk. Ik wil het liever vandaag dan morgen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dat is groter dan ik! ik ben ook vrij tenger en hij raadde mij dus 255 cc aan. Ik ben zo bang dat dat dan straks te klein is. Ik heb nu ook iets van een a cup, vroeger voor zwangerschappen 75b. Maar het heeft toch ook met de projectie te maken, medium of high? welke projectie krijg je? en mag ik vragen wat voor jou de overweging is geweest om je te laten opereren in de bergman kliniek? hoop vragen he, sorry! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag me alles vragen hoor ;) projectie weet ik even niet uit mijn hoofd, maar ik krijg medium of high profiel. Tijdens de operatie wordt bekeken wat het beste staat.

Over de cc's, het schijnt bij iedereen volkomen anders uit te pakken dus probeer jezelf aub niet te vergelijken met mij. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij je de hoeveelheid heeft aangeraden die het mooiste is bij jou! Kreeg je een goede indruk tijdens het passen van de protheses?

Mijn keuze voor de Bergman kliniek is onder andere gebaseerd op het feit dat ze als beste uit de test kwamen bij de consumentenbond haha. Zei voor mij wel wat. Daarnaast heb ik alle youtubefilmpjes gekeken van hun eb kreeg ik daarbij een goed beeld. Toen ik eenmaal op gesprek was geweest wist ik het zeker, voelde me daar heel erg op mijn gemak! Het is voor mij wel ver rijden maar ik sta er helemaal achter :) en jij dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde sowieso bij hem, maar zag op zijn site dat het best veel scheelt waar je je laat opereren. Dus daarom gekozen voor diaconessenhuis. zelfde arts alleen goedkoper. daarbij komt dat je toch dezelde dag naar huis mag, dus erg lang zul je er niet zijn. en als er dan wel wat is dan ben ik in een ziekenhuis, vandaar diaconessenhuis.

thanks voor de informatie. ik heb voordat ik onder het mes ga nog een gesprek met hem hierover dus dan gaan we het nog wel doornemen wat er precies aan cc's in gaat en wel profiel. ik zal als ik ben geopereerd min operatieverslag posten, dan kan je meelezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd! Ken jij dan zulke positieve verhalen over hem, dat je per se deze chirurg wilde? IK Lees momenteel alles mee over dr Luijendijk en de Bergman kliniek hier, ik zit weer helemaal in haha. Maandag weer gesprek met de manager over wanneer ik me kan laten opereren en dat is mijn laatste poging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.