Ga naar inhoud

Graziella1 : 14 december 2012 : Dr. Luijendijk : Diaconessenhuis


Aanbevolen berichten

Oef, morgen is het dan zover. Ik ben zo zenuwachtig echt niet normaal. Ik moest vanochtend bloedprikken om te kijken of er misschien iets met mn schildklier is, ijzer etc. en toen vroeg die vrouw: gaat het wel met je? Ik zei ja hoor, hoezo? Nou je ziet zo witjes zei ze. Ik oh nee gaat wel. maar heb gewoon slecht geslapen, had hoofdpijn en kon mn draai niet vinden. Komt gewoon echt door de spanning voor morgen denk ik.

Ik heb de sportbeha in huis gehaal. Een C cup. Ga m zo ff passen, kijken hoe leeg ie nu nog is, haha.

Ik zie erg tegen het wakker worden en de pijn dan op. Hoop zo dat t allemaal meevalt!! Ben ook al braaf vitamine C aan t slikken. Spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit m'n ziekenhuis bed een kort verslagje. Ik ben gisteren middag geholpen. So far so good. Werd wel n bte paniekerig wakker. Daar hebben ze me wat voor gegegeven en toen voelde ik me wat beter. Herkennen jullie dat? Was onbewust toch bang en de spanning kwam er allemaal uit.

Toen teru op zaal mocht ik meteen kijken. Het viel ons op dat de ene borst veel groter was dan de ander. De arts kwam erbij en wat bleek: bloeding :( moest ik weer onder narcose. Was erg geschrokken en moesten een tijd wachten tot er plek was op de ok. Uiteindelijk half zes geholpen. Rond 7 terug op zaal. Hebben toen besloten om n nachtje te blijven. Nu gaat het eigenlijk best goed. Weinig pijn ( komt dat nog...?). Zelf uit bed komen en naar de gang om te plassen gaat ook heel goed. Net lekker beschuitje gegeten en straks hopelijk lekker naar huis!! Moet t nog ff allemaal laten bezinken merk ik.

Er zit 225 in. Meer paste niet. Maar heb nu n C cup sportbeha aan van fila en die zit goed! Als t n echte C is ben ik blij!!!

Over de artsen en verzorging overigens zeer tevreden. Hebben echt adequaat gehandeld!!

Ik ga nog ff verder proberen te tukken. Tot later!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, gefeliciteerd met je boobies. Wat schrikken van die bloeding zeg!wat goed dat je uit bed kunt en naar wc. Hopelijk blijft het meevallen met de pijn,dat zou fijn zijn. Ik wens je een goed herstel. Ik ben zelf de 13e geopereerd trouwens. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm heb dus helemaal niets meegekregen. kwam ook omdat ik zaterdag pas naar huis ging denk ik... ik moet 27 december terugkomen dan krijg ik ook de spec's denk ik. ik zet ook wel ff wat foto's in mn galerij. misschien geeft dat n indruk. Las net over de spier dat die ook nog moet ontspannen en dat ze daardoor ook nog wat groter worden? paniekkipje ben ik haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou BB heb om mn paspoort gevraagd en heb de kaartjes met stickertjes binnen. Ik heb gekregen: Mentor 225 CC, CPG 322 Gel Breast Implant Cophesive III, Medium Height, Moderate Plus Profile.

ik kom van een A cup en heb nu een D cup sportbeha aan en die zit goed gevuld. Ze zijn dual plane geplaatst. Gaat t een C cup worden...? Hope so :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.