Ga naar inhoud

kris : 27 februari 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo dames hier een kort verslagje van mij,

Ik heb afgelopen maandag eindelijk mijn bv gekregen ik moest 10.40 aanwezig zijn

daarna even gewacht in de wachtkamer vervolgens mocht ik mee naar boven met mijn vriend

en heb ik daar nog overlegd met de verpleegster over de aantal cc en gepast.

uiteindelijk ben ik voor 380cc gegaan dat paste toch beter bij mijn lichaam dan de 425cc

Toen mocht ik mij omkleden slippers aan schort om en muts op zetpil erin en toen was het afwachten

...................................toen kwamen de zenuwen heel erg denk dat het een half uurtje heeft geduurd

maar voor me gevoel duurde het veel langer, maar toen mocht ik dus mee naar de operatiekamer

dat was best wel schrikken die ruimte maar er stond gewoon een radio aan en moest meteen gaan

liggen kreeg van alles op me lichaam geplakt en kreeg ik iets waarvan ik meer ging ontspannen

volgens mij werd ik daar een beetje melig van.

Vervolgens kwam de anesthesist om mij in slaap te brengen en dr Verdonck heb ik nog wel een

paar woorden mee gewisseld maar ik zou niet meer weten wat haha, ik werd wakker heb ik

even mijn borsten gezien daarna weer in slaap gevallen volgens mij want daarna zat de band erom

en lag ik op een kamer ernaast,, daar wilde ik liever weer zo snel mogelijk weg wilde naar me vriend

beneden op mijn eigen kamer.

Daar aangekomen was mijn vriend er nog niet die was nog ergens iets eten.

Ik kreeg cola van de verpleegster en had het erg koud.

Toen kwam de anesthesist langs die vertelde dat ik na de operatie ook erg lacherig was

maar daar weet ik ook helemaal niks van hoop dat ik niks raars heb gezegd haha

Mijn vriend was er inmiddels weer en na een tijdje moest ik plassen en mocht ik naar huis.

Over de kliniek ben ik erg tevreden het is er schoon personeel is ook erg vriendelijk

1e 2 dagen waren wel erg zwaar maar voel me nu al stukken beter.

Ben vannacht nog een paar keer wakker worden maar kon gelukkig al zelf mijn bed uitkomen

Die band zit wel erg vervelend ben benieuwd of ik het uithou die 14 dagen

xxx Kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames hier een kort verslagje van mij,

Ik heb afgelopen maandag eindelijk mijn bv gekregen ik moest 10.40 aanwezig zijn

daarna even gewacht in de wachtkamer vervolgens mocht ik mee naar boven met mijn vriend

en heb ik daar nog overlegd met de verpleegster over de aantal cc en gepast.

uiteindelijk ben ik voor 380cc gegaan dat paste toch beter bij mijn lichaam dan de 425cc

Toen mocht ik mij omkleden slippers aan schort om en muts op zetpil erin en toen was het afwachten

...................................toen kwamen de zenuwen heel erg denk dat het een half uurtje heeft geduurd

maar voor me gevoel duurde het veel langer, maar toen mocht ik dus mee naar de operatiekamer

dat was best wel schrikken die ruimte maar er stond gewoon een radio aan en moest meteen gaan

liggen kreeg van alles op me lichaam geplakt en kreeg ik iets waarvan ik meer ging ontspannen

volgens mij werd ik daar een beetje melig van.

Vervolgens kwam de anesthesist om mij in slaap te brengen en dr Verdonck heb ik nog wel een

paar woorden mee gewisseld maar ik zou niet meer weten wat haha, ik werd wakker heb ik

even mijn borsten gezien daarna weer in slaap gevallen volgens mij want daarna zat de band erom

en lag ik op een kamer ernaast,, daar wilde ik liever weer zo snel mogelijk weg wilde naar me vriend

beneden op mijn eigen kamer.

Daar aangekomen was mijn vriend er nog niet die was nog ergens iets eten.

Ik kreeg cola van de verpleegster en had het erg koud.

Toen kwam de anesthesist langs die vertelde dat ik na de operatie ook erg lacherig was

maar daar weet ik ook helemaal niks van hoop dat ik niks raars heb gezegd haha

Mijn vriend was er inmiddels weer en na een tijdje moest ik plassen en mocht ik naar huis.

Over de kliniek ben ik erg tevreden het is er schoon personeel is ook erg vriendelijk

1e 2 dagen waren wel erg zwaar maar voel me nu al stukken beter.

Ben vannacht nog een paar keer wakker worden maar kon gelukkig al zelf mijn bed uitkomen

Die band zit wel erg vervelend ben benieuwd of ik het uithou die 14 dagen

xxx Kris

Hey Kris!

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ik heb ze maandag ook gekregen,alled is goed gegaan en ben er erg blij mee.

Ben benieuwd naar het eindresultaat.

T is nog wel erg gezwollen en hard.

Heb jij ook veel last van zwelling? Ik heb het vooral als ik opsta uit bed!

Heb je het ook duelplane?

Liefs Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lautje,

jij ook gefeliciteerd!! gelukkig dat alles goed gegaan is.

Ik heb ze volledig achter de spier gekregen, mijn vriend zei gister ook je lijkt wel een bodybuilder haha

voel me net een driehoek breed van boven smal beneden

ben ook zo benieuwd hoe het eruit heb je ook een band om?

ja dat opstaan is verschrikkelijk maar gaat vandaag al stukken beter begint ook al af en toe te jeuken :wacko:

Hoeveel cc heb jij gekregen?

xx Kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haai Kris,

ik ben nieuw op de forum, en ben heel blij met je verhaal. ik ga op 14 maart aanstaande voor een consult bij dr. verdonck en als alles goed verloopt krijg ik mijn nieuwe boobs op 23 april !! ik ben heel erg benieuwd hoe alles verlopen. ik heb wel al 3 vriendinnen die boobies hebben gezet en heb ook het proces met ze meegemaakt, maar het blijft toch spannend als je het zelf moet doen !!

hoe was dr. verdonck verder tijdens je consult enzo ? ik hoor wel veel goede verhalen over hem !! :)

en hoe gaat het verder met je herstel ??

Liefs Leafarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Leafarah,

Ja tot nu toe gaat alles goed ben nu 11 dagen po en ga maandag weer aan t werk.

Ik voelde me op mijn gemak tijdens het consult en hij nam ook alle tijd om mijn vragen te beantwoorden dus hoop dat jij dat ook zo gaat ervaren

Het is superspannend ja ik heb er nog steeds rare dromen over haha maar je moet het gewoon over je heen laten komen allemaal

en als je het eenmaal hebt gehad kan je alleen maar blij zijn :01:

xxxkris

Link naar reactie
Delen op andere sites

He kris ben blij dat alles goed is gegaan met je! Hoe voel je je nu? Kan je al goed je armen gebruiken? Heb je al kunnen spieken na je borsten? Raar is dat he als je die operatie kamr binnekomt , ik kreeg zon raar gevoel en werd heeel zenuwachtig. Heb je slaapverdoving gehad? Je hebt toch voor de 380 gekozen zie ik ben beniewd hoe het word. Ik hoor het wel liefs aylin

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Leafarah,

Ja tot nu toe gaat alles goed ben nu 11 dagen po en ga maandag weer aan t werk.

Ik voelde me op mijn gemak tijdens het consult en hij nam ook alle tijd om mijn vragen te beantwoorden dus hoop dat jij dat ook zo gaat ervaren

Het is superspannend ja ik heb er nog steeds rare dromen over haha maar je moet het gewoon over je heen laten komen allemaal

en als je het eenmaal hebt gehad kan je alleen maar blij zijn :01:

xxxkris

hoi kris, ik ben blij dat je beter voelt !! vandaag ben je dus weer begonnen met werken, hoe is dat gegaan ??

ik kan niet wachten nog 2 nachtjes slapen en dan mijn consult !!

ik hoop dat het snel mooi weer wordt en dat je lekker in je topje kan lopen :1big_boobs:

liefs Lea

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladies,

nou vandaag gewerkt wat een hel pfff ik heb een sportbeha aan maar doordat ik de hele dag zittend werk doe is het helemaal schraal geworden tussen mijn borsten en buik

Ik zit nu de hele avond zonder bh en ga ook zonder slapen ik hoop dat t morgen beter gaat. Heb net watten gekocht en doe ik dat wel tussen mijn bh ofzo kan me moeilijk ziek melden :102:

verder gaat het allemaal goed hoor littekens zien er ook mooi uit maar dit had ik even niet verwacht :mellow:

Hoe gaat t met jou aylin? ja ik ben uiteindelijk voor 380cc gegaan en ook wel blij met die beslissing denk dat 425cc echt teveel zou zijn geweest voor mij

liefs kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh jee kris !

ik hoop dat het vandaag beter gaat meissie ! ik moet waarschijnlijk ook na 2 weken na me operatie weer gaan werken, en zo te zien na 3 dagen in een college op school gaan zitten !! ik hoop echt dat het allemaal meevalt !.

ik had een vraagje, heb jij ook het gevoel gehad dat sommige mensen niet begrepen waarom je een bv wou doen ?? mijn vriendinnen namelijk hebben echt een houding van jah het is echt niet nodig je moet het niet doen enzo, en op een of andere manier houdt dat me bezig. en het ergste vind ik dat zij GEEN HANGENDE BOOBIES hebben !! dus ik moet wel volgens hun met deze slofjes blijven rond lopen <_< . ik ben 24 en heb een zoontje van 3, voor mijn zoontje had ik gewoon mooie boobies, maar na heel lang bostvoeding te hebben gegeven zijn ze niet meer het oude !

reacties van andere ladies zijn ook welcome !!!

liefs, lea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer zeg, dat juist je vriendinnen niet achter je staan, zij zouden als geen ander moeten weten wat die "slofjes' met jou doen!

Niemand kan jou zeggen of je wel een bv nodig hebt of niet, alleen jijzelf. Het is jouw lijf, jij ziet jezelf elke dag in de spiegel en weet wat je voelt als je "ze" ziet. Er zullen helaas altijd voor- en tegenstanders blijven, als jijzelf er maar 100% achter staat.

Volg je gevoel!

Groettjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het daarom ook maar echt een paar mensen verteld,, mensen zullen altijd positief/negatief reageren helaas ook je naaste mensen

en denk precies als Grande het is jou lijf doe er zelf mee wat je wilt dus twijfel niet aan meningen van andere je zult je veel gelukkiger voelen erna.

Morgen ga ik op zoek naar een andere sportbeha misschien een maat groter :rolleyes: en dan zal de pijn misschien ook wel weer minder worden

liefs kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal op deze tppic,

ik ben ook door.dr Verdonck geopereerd. Op 8 maart. Heb er ook verband om gehad en dit eergisteren verwijdert en een sportbh omgedaan. Nu is de onderkant van mn borsten zo giga ingedrukt dat t echt nog heel plat is en alles bovenin zit. Ziet er vd zijkant heel raar uit. Wie kent dit ook?

groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel cc heb jij gekregen dan, ook achter de spier? misschien is het beter om toch die band voor een paar dagen om te doen

bij mij zag t er ook gek uit had t idee dat ze onder me oksels zaten maar weet niet of dat tzelfde is en anders bellen he met Verdonck veel sterkte

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

Gefeliciteerd met de voorgenomen consult afspraken en de borstvergrotingen! Ik heb deze afgelopen woensdag laten doen en ben nu trotse bezitter van 295 cc op de spier ! Ik vond de eerste 2 dagen heel pijnlijk! Was bang dat het niet goed gegaan was en dus alles mislukt was. Toen kwam er ook nog eens die docu over mislukte bv en toen zag ik de bui al hangen... Maar nu is de pijn aardig weg op flinke steken na en ben ik super happy! Heb last van mijn rug van het rugslapen pfff wanneer zijn jullie op jullie zij gaan liggen ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 330 cc achter de spier in mn linlerborst gekregen en 350 cc achter de spier in mn rechterborst.

Heb Verdonck gisteren gebeld, hij zegt ook dat t nog in moet dalen maar wat ik.al eerder schreef:

zie nergens foto's van vergelijkbare of waar dan ook op t internet.

Hoelang heeft t bij jou geduurd voor t normaal was?

groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel cc heb jij gekregen dan, ook achter de spier? misschien is het beter om toch die band voor een paar dagen om te doen

bij mij zag t er ook gek uit had t idee dat ze onder me oksels zaten maar weet niet of dat tzelfde is en anders bellen he met Verdonck veel sterkte

xxx

hoi,

heb 330 cc achter de linkerborstspier gekregen en 350 cc achter de rechter.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.