Ga naar inhoud

kris : 27 februari 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag eindelijk de moed bij mekaar verzameld en naar de wellnesss kliniek gebeld ik kan 25 januari al langskomen,

ze vroegen waar mijn voorkeur naaruit ging en zei dat ik alleen de namen dr Visser en dr Damen kon van hier dus nu mag ik bij dr Damen langskomen

Maar nu ik lees zie ik vaker de de naam Visser dan Damen wat zijn jullie ervaringen/voorkeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom! :viannen_01:

Ik ben zelf door dr. Visser geholpen en ben erg tevreden.

Van dr. Visser weet ik dat ze al jarenlange ervaring heeft en het graag natuurlijk houdt (laag aantal cc's). Ze plaatst voornamelijk dual plane en achter de spier. Ze werkt ook in de Arenborghoeve kliniek in Nederland.

Dr. Damen plaatst meestal rond de 300 cc achter de spier. Als je door hem geopereerd wordt moet je een verband dragen, in tegenstelling tot bij dr. Visser die een kliniekbh voor 6 weken adviseert.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladies,

ik heb meteen de volgende dag gebeld en heb nu 1 feb mijn consult bij Dr Verdonck ik lees hier ook veel meer over hem terug dat geeft wel een fijner gevoel. Dus nu is het dagen aftellen en ik hoop dat ik dan eind feb geopereerd kan worden heb dan al vrij geregeld op mijn werk :1:

kus kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dames wat namen jullie mee naar de 1e afspraak? ik heb de mijne a.s woensdag maar ze vertelde me dat ik niks mee hoefde te nemen.

Hoe doen ze dat dan met passen enzo ( ik ga naar de wellness kliniek) straks kom ik daar aan met me push-up bh en is dat misschien niet goed haha

ja zenuwen beginnen nu ook op te lopen maar wie weet hebben jullie nog tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kris,

Ik kan je het volgende aanraden:

- Neem een vragenlijst mee (op het forum te vinden), ga al deze vragen af en noteer de antwoorden (door stress/enthousiasme vergeet je een hoop!)

- Neem eventueel foto's mee van andere dames, hoe je het graag wel wilt zien en hoe absoluut niet

- Draag een strak shirt zonder print (ook niet te donker) voor het passen van de pasprotheses, hier zie je het resultaat het duidelijkst in

- Draag ipv een push up bh een sportbh of een te grote bh (in je gewenste maat) zonder vulling.

Ik wens je alvast veel plezier op je consult! Bij wie ga je?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parkiet ik heb een afspraak bij dr Verdonck hoelang duurde jou consult bij de Wellness kliniek?

Dus ik moet alleen nog een te grote bh gaan kopen.... volgens mij heb ik nog nooit een bh zonder vulling gekocht

maar die vullen ze dan om mee te passen neem ik aan, ook raar dat ze zeggen dat ik dan niks mee hoef te nemen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

soms hebben ze voor je een sportbh liggen (verschillende maten) heb ook weleens meegemaakt dat ze daaroverheen een heel dun top laten aantrekken om te laten zien hoe het resultaat in je blootje zou zijn..

daarom hoef je denk niets mee te nemen ,dat ze dat wel hebben.

vragenlijst inderdaad, en schrijf de antwoorden op want ik dacht zelf ook: dat vergeet ik niet!

wel dus..

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm bij mij denk ik 10 minuten? Ik heb geen idee meer! :P

Haha ik droeg ook altijd vullingbh's maar had een bh van mijn zusje mee.

Tja als ze er van uitgaan dat je geen bh's met vulling draagt hoef je in principe ook niets mee te nemen maar denk zelf dat je het resultaat het beste kunt zien met een te grote bh of sportbh.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ik denk dat mijn allereerste consult iets van een goede 20 minuutjes duurde. In die tijd heb ik vooral veel gevraagd, had een vragenlijst bij me, maar die kende ik inmiddels al uit mijn hoofd. Er is gemeten en gepast. Ik had geen grotere bh bij me, niet aan gedacht. Pasprothese propte ik gewoon in mijn bh, dat ging wel.

Gaf ook aan,wat mijn wensen waren en daar ging de pc gelukkig in mee.

Succes!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

tnx parkiet ik dacht dat paracetamol ook bloedverdunnend was,, word er echt chaggie van maar komt gewoon door de stress van morgen :79:

Niet dat ik weet, paracetamol is in principe enkel een pijnstiller.

Nog even aftellen en dan is het alle stress waard geweest! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.