Ga naar inhoud

Laura84 : 20 juli 2009 : Dr. van Trier : Rode Kruis ZH : Beverwijk


Gast Laura :)

Aanbevolen berichten

Gast Daantje87

Hé Laura!

Leuk, ik ben (of eh word) ook docent! Frans welteverstaan ;)

Je foto's zien er goed uit, makkelijk hè is mijnalbum.nl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Laura,

Fijn dat het nog steeds zo goed gaat! En, wat betreft werk.. Ik zou gewoon goed naar je lichaam luisteren ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

He Daantje,

Grappig zeg! Ik sta voor de kleuters, dus voorlopig geen fietsen en karren uit het hok tillen voor mij ;)

Verder zijn ze redelijk zelfstandig en kijk ik gewoon wat ik wel en niet kan.

Het scheelt dat er een onderwijsassistente is, dus zwaar werk kan ik overdragen ;)

Is er ook iemand die spijt heeft van haar BVK, dingen anders zou hebben gedaan???

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Bedankt voor de tip! Heb het meteen geprobeerd.

Wil iemand van jullie kijken of jullie het dmv deze link kunnen zien?<<<LINK VERWIJDERD>>>

En even laten weten of het zo lukt...

alvast bedankt!

Groetjes Laura

Laura, via de link in het berichtje dat ik hier gequote heb zijn je foto's nog steeds rechtstreeks te beander. Als ik jou was zou ik dat berichtje even wijzigen en net als ik gedaan heb de link verwijderen.

Deze berichten zijn namelijk door iedereen te lezen, ook als je niet bent ingelogd op het borstenforum.

Ik heb trouwens je foto's bekeken en volgens mij heb je een mooi klein maatje gekregen, of niet?Je littekens zit wel hoog, helemaal niet in de plooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Hoi hoi,

Bedankt voor de tip! Heb nu een D sportbeha aan, denk dat ik straks een C beha aan kan maar die zit nu nog aan de strakke kant...

Klopt van de littekens, denk dat dit is zodat mijn beha niet irriteert op het litteken. Ik vind de vorm erg mooi en littekens heb ik genoeg dus

die 2 zichtbare erbij neem ik voor lief ;)

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Vraagje: Hebben jullie (bijna) 24 uur per dag je sportbeha aan (eerste zes weken)?

Ik vind het zo lekker om hem voor het douchen uit te hebben maar trek hem daarna meteen weer aan...

Weet iemand of het een probleem is als je een uurtje zonder beha aanligt?? Het is nu een week na mijn operatie...

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het voor mij op de kop af 5 weken sinds de operatie.

Ik heb de eerste maand dag en nacht de "operatiebh" aangehad. Vanaf afgelopen zaterdag heb ik 's nachts een soort van corrigerend hemdje van de hema aan, dat voelt wel lekker vind ik, even wat anders, en niet te "los".

In mijn instructies stond dat ik de eerste 2 weken dag en nacht de "operatiebh" aan moest, daarna 2 weken alleen 's nachts (en overdag een gewone neem ik aan) en daarna alleen bij zware inspanningen. Na 6 weken alleen bij zware sport enzo.

Ik heb hem dus veel langer aangehad dan voorgeschreven, maar ik vind het goed voelen zo.

Ik vind een week dus wel kort om het zonder te doen... en ik ben nogal van voor de zekerheid gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij stond er op de brief dat ik hem de eerste 3 weken constant aan moest hebben en daarna nog drie weken alleen overdag. Ik heb hem nog steeds aan, ben op de zelfde dag geopereerd als Annca. Heb na 2 weken wel een paar dagen gehad dat ik even zonder bh rondliep, omdat ik gewoon gek werd van die strakke dingen, maar nu heb ik hem wel nog steeds constant aan. Gewoon even een zeker gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb inderdaad ook dat ik het niet snel durf omdat ik bang ben dat ik er iets mee beschadig..

Moet vrijdag 7 aug op controle dus zal het dan nog eens vragen.

Ik word inderdaad soms ook gek van die brede band aan de onderkant maar hou hem voorlopig nog wel aan, gewoon lang douchen haha ;)

Ben vandaag even naar een terrasje geweest, even weg uit het "vieze"huis. Gelukkig komt mijn moeder morgen even stofzuigen enzo.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik ben van plan 6 weken de sportbh dag en nacht te dragen, gewoon voor alle zekerheid.. Daarna wil ik hem snachts nog aanhouden, maar overdag gewone bh's gaan dragen, weet alleen nog niet echt wat het beste is, voorgevormd of beugel of weet ik veel wat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik heb netjes de voorschriften van de kliniek gevolgd: operatiebh 2 weken dag en nacht, daarna nog twee weken overdag. Droeg die twee weken 's nachts wel een andere lossere sportbh, op aanraden van m'n pc. Na 4 weken dus gewone bh's gaan dragen en 's nachts zonder gaan slapen. Nu slaap ik altijd wel in aansluitende hemdjes, dus dat scheelt ook wel :P.

Annca: ik denk dat jouw voorschrift ook was 2 weken dag en nacht, 2 weken alleen overdag en na 4 weken alleen bij zware inspanningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

ik heb nu pas een ww ingesteld dus ik weet nie of hij werkt! ik moet nog ff kijken of nie iedereen erbij kan! ik weet ook helemaal nie hoe ik een link bij mn handtekening kan zetten! ik stuur je ff mn ww per pb!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikmoest mijn annita compressie bh 6 weken dag en nacht dragen. Maar een uurtje op de bank liggen op je rug zonder kan geen kwaad hoor. Even de wonden laten luchten zeg maar. Dat heb ik ook na de eerste week gedaan.

Ik ben na 6 weken een andere bh gaand ragen en na 7 a 8 weken ging de bh 's nachts uit.

Daarvoor vond ik het niet prettig voelen.

Ik moet zeggen dat ik mijn borsten nog steeds wat gevoelig vind, ik ben een buikslaper en dat voel ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Hier maar weer eens een update van mijn situatie.. Ik ben 20 juli geopereerd dus nu 1,5 week geleden.

Het gaat eigenlijk allemaal erg goed! Ik heb weinig last van wondjes (tot op heden nog steeds droge gaasjes) slaap inmiddels

weer op mijn zij en doe het lichte huishoudelijk werk zelf.

Mijn moeder is gister geweest voor een grote schoonmaakbeurt (stofzuigen en hoge dingen afstoffen). Ik heb inmiddels weer wat boodschappen gedaan.

Ik begin 13 augustus weer met werken (LIO stage van 2 dagen in de week) en ga per 1 september weer naar school (1 dag in de week).

Ik heb af en toe wel sneller last van wat vermoeidheid maar hopelijk gaat dit ook snel weer over en wordt mijn conditie weer wat beter ;)

7 augustus heb ik mijn eerste controle, ben benieuwd wat mijn PC van ze vindt, hahaha

Ik kijk uit naar mijn eerste "nieuwe"beha (ervaringen? vorgevormd? met beugel? wanneer weer gaan passen?) en naar de eerste keer hardlopen (maar dat zal nog wel even moeten wachten!)

Hopelijk gaat het met de rest van jullie ook allemaal goed, lees trouw mee maar heb niet zo vaak wat toe te voegen ;)

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hé meid!

Wat super om te lezen hoe goed het met je gaat!! :D

Begin je 13 augustus al joh? beginnen de scholen bij jullie dan alweer?

het is logisch dat je nog snel moe bent, da's niet zo vreemd!

Wat de bh's betreft, ik hou de beroemde 6 weken grens aan, hihi, dus dat houdt in: nog effe geduld, maar wanneer het moment daar is, jippieeeeeeeeeeeeeee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Hey,

Ja 13 augustus is onze voorbereidingsweek en de kids moeten vanaf 17 augustus weer naar school!

Volgens mij zijn wij de 1ste dit jaar, ben benieuwd of mijn collega's iets opvalt ;)

Ja ik wacht ook tot de 6wkn grens met het uittrekken van mijn sportbeha maar ben wel benieuwd of ik misschien iets eerder

al eens een lingeriezaak in kan lopen en even wat kan passen...

Nog een vraag: ik heb verder geen last van open wondjes, nog een paar korstjes. Draag nog wel steeds gaasjes in mijn sportbeha (deze zijn vanaf dag 2

al droog tot op heden). Eigenlijk heeft het zhuis niks gezegd wanneer ik zonder mag en ik moet 7 aug pas weer op controle. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Wat is jullie advies?

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht ze eigenlijk al direct weghalen, zodra het stopte met bloeden en lekken enzo. Maar mijn wondjes zijn ook wel iets langer open geweest. Ik denk dat je ze gewoon eruit mag laten maar misschien is het voor je eigen gevoel beter dat je ze erin laat tot de controle. Je weet maar nooit of het ooit weer eens gaat lekken enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Bij mij zijn de gaasjes na de eerste controle (op de vierde dag) weggegaan. Alles was toen ook al een paar dagen droog, dus het had niet veel zin meer. Als je ze voor je gevoel wilt laten zitten zou ik het doen, en anders kan weghalen ook geen kwaad ;)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Laura,

Ik wil je niet ontmoedigen hihi, maar bij mij waren de gaasjes ook heel lang droog, begon pas na ruim 4 weken, hihihi, lekker andersom dus.. Maar het verschilt dus echt gewoon per persoon, kijk maar gewoon aan hoe het bij jou gaat, als je het fijn vindt de gaasjes te dragen kun je dat natuurlijk gewoon doen, of voor de zekerheid alleen in witte bh's, dat kan ook..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat ik wel 3 of 4 weken gaasjes heb gedragen. Het was wel lekker zacht op het horizontale litteken en ik heb een waanzinnig gevoelige rechtertepel, dus daar wilde ik ook wel iets tussen bh en huid, tja en dan links ook maar voor de symmetrie ;)

Ik heb vandaag mijn tweede nieuwe bh gekocht (dwz gekregen :101: ), een Marlies Dekkers: binnenkort maak ik een foto!

Ik heb ook een ander merk aangehad, maar daarvan zaten de beugels toch een heel stuk minder fijn, deed aan de zijkant gewoon pijn. De MD zit echt hartstikke lekker. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Nou morgen nog even kijken of die Bjorn Borg wat is. Dan heb ik er al 3! De eerste (van de Hema) is voorgevormd zonder beugel, MD is met beugel en in dacht dat die BB zonder beugel en niet voorgevormd is. Van alles wat.

En dan nog een paar gewone zwarte, dacht ik zo, want van mijn oude bh's past er helemaal geen een meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoihoi!

Mijn gaasjes zijn de dag na de operatie al weggehaald: toen kwam er al geen bloed en vocht meer uit de wonden. Ik heb dus alleen in het ziekenhuis gaasjes gehad en daarna helemaal niet meer. Ik kan er dus niets over zeggen :).

Ik heb toen ik bijna 3 weken PO was al een bh gepast, maar dat was toen echt nog te pijnlijk. Na bijna 4 weken ging het prima! Heb vanaf toen dus ook gewone bh's gedragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.