Ga naar inhoud

Laura84 : 20 juli 2009 : Dr. van Trier : Rode Kruis ZH : Beverwijk


Gast Laura :)

Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Laura :)

Hoi hoi,

Even een kort berichtje. Ik ben weer thuis! Het is me 100 % meegevallen.

Bijna geen pijn alleen wat gespannen gevoel :)

Ben er super blij mee!! Totaal 900 gram verwijdert en geen drains.

Vandaag nog beetje rustig aan doen en me lekker laten verwennen ;)

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke mooi! Heb je ze al kunnen bekijken?

900 gram is ook niet niks. Dat hoef je voortaan niet meer mee te zeulen! Gek is dat hè, als er zo'n stuk van jezelf weg is.

Maak van dat "vandaag nog even rustig aan doen", maar "deze week nog even rustig aan doen". Daar kun je verderop in het genezingsproces nog veel plezier van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug :D 900 gram is inderdaad veel, scheelde bij mij ook niet veel, ik had in totaal 887 gram :)

Laat je lekker verwennen, je hebt het achter de rug!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Ja ben in spaghetti truitje naar huis gegaan ;)

Ben uiteindelijk van een F/G cup naar een grote C, kleine D gegaan.

Nu de D sportbeha aan want de C zit iets aan de krappe kant..

Ik heb ze natuurlijk al bewonderd, echt zo gek! Ben er helemaal blij mee en trots op.

En mijn vriend gelukkig ook haha.. Mijn bloesje die ik niet dicht kreeg krijg ik nu gewoon dicht en heb nog ruimte over.

Ik kijk uit naar al die mooie bikini, truitjes en jassen die dicht gaan :)

De napijn valt me echt zo ontzettend mee maar moet daarom wel uitkijken dat ik niet teveel ga doen.

Bedje op de bank en verplicht blijven liggen ;)

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, ja daar heb ik ook onwijze last van! Ik heb ook helemaal niet zo'n pijn dus moet mezelf echt dwingen om rustig aan te doen..... Maar, je kunt je nu wel lekker laten verwennen door je vriend natuurlijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura ben blij dat het zo mee valt met de pijn! jezelf lekker laten verwennen maar he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Laura,

Ik was te laat om je nog succes te kunnen wensen. Ben blij om te horen dat alles goed is gegaan en dat je weinig pijn hebt. Heel veel succes bij je herstel en het keyword hier is echt GEDULD! Dus rustig aan doen ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Hoi hoi,

Hier gaat het nog steeds goed :)

Gisteravond even wezen douchen met mijn nieuwe borsten ;) Wat een verschil!

Aan de zijkanten zijn ze een beetje gezwollen en blauw rondom de littekens. Wat me wel opvalt is dat het onderste litteken niet helemaal in de plooi zit,

denk zelf dat dit door de zwelling komt en dat het straks nog beetje gaat zakken, wat julllie?

Vanmiddag eventjes naar de verjaardag van mijn schoonmoeder, dan zien anderen (behalve mijn vriend) het resultaat. Ben benieuwd!

Liefs Laura

p.s. O ja en het rugliggen vind ik echt verschrikkelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zitten ze allebei niet helemaal in de plooi, dacht ik, maar iets meer richting borst ("omhoog"). Ik nam aan dat dat was zodat je dan minder last van het litteken hebt dan wanneer een bh band er precies overheen zit. Die band zit er nu als het goed is iets onder.

Ik zal vanavond nog eens goed kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Ja inderdaad, zo zit het bij mij ook (iets omhoog)..

Als dit de genezing bevordert vind ik het goed! Vind het voornamelijk belangrijk dat alles goed heelt en geneest

en littekens, ach die heb ik al genoeg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Laura!

Sorry voor mijn late reactie, ik ben heel blij dat alles goed is gegaan en dat je bijna geen pijn hebt! Super!

En ook dat je zo blij al bent!

Ben benieuwd naar de reacties van je familie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Hoi hoi,

Nou de eerste reacties zijn binnen, iedereen was erg positief! En verbaasd dat ik er alweer zo bij zat...

De autorit is me reuze mee gevallen en op de verjaardag zelf ook, ik moet alleen oppassen dat ik niet teveel wil gaan doen.

Ik heb vanacht weer op mijn zij geslapen, heerlijk!

Ik las bij jullie over de hechtingen naar mijn weten moeten die van mij 7 augustus eruit worden gehaald en lossen deze niet vanzelf op.

Ik wacht het maar gewoon af.

Ik zal vnvnd vriendlief even wat foto's laten maken en ze dan proberen hierop te zetten, ben niet zo computertechnisch ;)

Ik heb momenteel alleen last van wat zwelling aan de zijkant en beetje bloed aan de onderkant maar dit is maar heeeel weinig

Ben benieuwd naar jullie deskundige reactie, haha

Vandaag weer dagje rustig aan en bankhangen en dan morgen op naar mijn eigen familie, volgende verjaardag.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

hoi Laura,

Goed dat je vandaag een wat rustiger dagje hebt!

Wat die hechtingen betreft: Worden er niet altijd oplosbare hechtingen gebruikt? Lijkt me heel erg pijnlijk als ze er uit moeten worden gehaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Ja dat lijkt mij ook!! Misschien zijn het wel gewoon oplosbare hechtingen maar de verpleegkundige zij de afspraak is 7 aug. en dan worden de hechtingen verwijdert, ach ik zie het wel... Misschien kunnen jullie ze herkennen als ik de foto's erop heb gezet. Het lijkt mij ook wel lang (2 wkn) als ze dan nog moeten worden verwijdert.

Je foto's zien er mooi uit! Ben benieuwd wat jullie van de mijne vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Ik heb wat foto's geupload maar hij pakt ze niet allemaal.. krijg ik een error melding.

Paar keer later nog geprobeer maar doet het niet :(

Probeer morgen de rest nog een keer te uploaden maar de eerste foto's staan erop :)

Ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.