Ga naar inhoud

Vragen over BV in Wellness kliniek


Jeanne M

Aanbevolen berichten

Hey pinky, thnx voor het reageren. Ik heb op 7 maart een consult bij Dr.Damen. Ben nu info aan het opzoeken over de plaatsing van de prothesen. En hoe weet je ong hoeveel cc je wilt hebben? Sorry hoor voor deze vragen. Bedankt in ieder geval.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pinky, thnx voor het reageren. Ik heb op 7 maart een consult bij Dr.Damen. Ben nu info aan het opzoeken over de plaatsing van de prothesen. En hoe weet je ong hoeveel cc je wilt hebben? Sorry hoor voor deze vragen. Bedankt in ieder geval.

Xx

hoi hoi,

Ik ga woensdag morgen mijn bv doen bij dr. damen ben heel erg zenuwachtig en bang maar wil dit al jaren dus moet toch echt de stap nemen.

als je wilt weten hoe het was kan ik je dat na woensdag vertellen.

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey channie,

Wat ontzettend spannend! Ik zou willen dat het voor mij al zover was! Ik heb precies hetzelfde,ik zit er al jaren mee en wil dit ook al zo lang. Nu is het dan eindelijk zover,maar gevoelsmatig duurt het nog zo lang.

Hoeveel cc ga jij doen? En hoe laat je je prothesen plaatsen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jeanne M ,

voor mij is het al bijna 4 jaar geleden maar als ik het hier lees is er in de Wellnesskliniek nog niet veel veranderd (zelfs de 'maandelijkse' aanbieding niet) .

Het consult verloop vrij snel .

Schrijf eventuele vragen op voorhand op en neem iemand mee want je bent zo overdonderd dat je de helft mist .

Probeer ook voor jezelf na te gaan welk rezultaat je graag zou hebben en welk zeker niet : de cupmaat , wil je rondere borsten , veel vulling bovenaan of wil je net een natuurlijke look . Hou ook in het achterhoofd dat niet alles (plaatsing) voor iedereen mogelijk is .

Ik had geen bh aan toen ik vertrok (wel eentje mee in de handtas) omdat ik geen aftekeningen wou op mijn huid wanneer ze mijn 'borstjes' moesten afmeten en bekijken . Best trek je een éénkleurig strak shirt aan : daaronder worden pasprotheses op je blote huid gestoken .

Algemene info ivm protheses/plaatsing lees je hier

Ervaringen over dames met de Wellnesskliniek : operatieverslagentopic bv : de namen van de klinieken/chirurgen staan in de titels .

Succes met de zoektocht naar extra info en een fijn consult !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pinky, thnx voor het reageren. Ik heb op 7 maart een consult bij Dr.Damen. Ben nu info aan het opzoeken over de plaatsing van de prothesen. En hoe weet je ong hoeveel cc je wilt hebben? Sorry hoor voor deze vragen. Bedankt in ieder geval.

Xx

De cc's hebben we bepaald tijdens het passen :D Weet jij al ongeveer wat je wil?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dat jullie reageren, ben.de afgelopen tijd erg veel op onderzoek geweest.

Hey pinky,

Ja ik heb zelf een a cupje, en zou graag een volle c a/kleine d willen. Ik weet niet hoeveel cc dat is. En hoe is bij jou de prothese geplaatst? Indien mogelijk zou ik graag dual plane willen.

Weet jij wat het meeste voorkomt?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dat jullie reageren, ben.de afgelopen tijd erg veel op onderzoek geweest.

Hey pinky,

Ja ik heb zelf een a cupje, en zou graag een volle c a/kleine d willen. Ik weet niet hoeveel cc dat is. En hoe is bij jou de prothese geplaatst? Indien mogelijk zou ik graag dual plane willen.

Weet jij wat het meeste voorkomt?

Xx

Ik heb ook tegen mijn PC gezegd; een volle C kleine D, en raadde mij 300cc aan.

Hij zei dat hij ze het liefst achter de spier plaatst, omdat hij daar het meest voor is, dit tegen het hangen enzo :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,dan heb ik een beetje een indicatie van de hoeveelheid cc. Had jij ook een a cup dan Pinky?

Maar wat is dan het echte verschil tussen achter de borstspier en dual plane? En is het resultaat ook wat je wilde? En wat is cup maat nu? Neigt het meer naar een d cup? Sorry voor al deze vragen hoor.....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niets, ik had ook zoveel vragen haha, nu nog trouwens..

Ik had ook een A cup;

Over dual plane heeft mijn PC het nooit gehad, dus dat weet ik niet..

Ik ben super tevreden met het resultaat. Ik ben vandaag gaan shoppen en heb een 75d en soms een 75F . Ja echt mega! Ik had het zelf nooit gedacht, maar ze zien er echt niet zo groot uit hoor. Door de siliconen moet je naar een maatje meer grijpen :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww ok, dan wacht ik dat zowiezo af tot het consult. Mag ik je vragen hoe lang je bent en je gewicht? Ik ben namelijk 1.59 m en 57 kg. Ik wil echt graag een kleine d, wat raad je mij aan dat kk aangeef aan de pc? Omdat ik veel lees dat de veelal kleiner uitvallen....bedankt he....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook het gevoel dat ik voor de 300 cc wil gaan. Heb je ook voor en na foto's? Ik zou graag het resultaat willen zien, gezien ik ook een a cup heb en naar jouw cupmaat wil gaan met de bv. Thnx, Xx

Als je me te vriend vraagt kan je in mijn album kijken :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! Het is echt supermooi gedaan! Heel mooi staat het jou, ook bij je lichaam! Hoe was trouwens jouw intake consult? Hoe lang duurde het? Want ik hoor verschillende dingen over WK. Dat sommige vrouwen maar tien minuten hadden of zoiets. En hoe was dr.damen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo allemaal..

ik ben afgelopen vrijdag 6 april geholpen in de welness kliniek aan een borstvergroting door dr visser.

ben zeer tevreden over haar.. het consult was heel duidelijk en ze was heel aardig heb haar ook goed kunnen vertellen wat mijn wensen zijn. de dag van de operatie is ook goed gegaan ben erg goed geholpen en had een hele nette kamer..

zelf wel wat last gehad van de narcose 1ste en 2e dag veel pijn gehad nu de derde dag voel ik me al een stuk beter. spierpijn begint al wat minder te worden.

keuze is moeilijk waar je een borstvergroting wil laten doen maar tot nu toe ben ik erg te spreken over dr visser in de welness kliniek.

moet ook zeggen dat ik de eerste dag dr visser nog gebeld heb omdat ik zoveel last heb en last heb van zwellingen en ze reageerde heel lief en behulpzaam aan de telefoon.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

hoi hoi

Zijn er dames die bijv langer geleden geholpen zijn in de wk in belgie? Ik was op een ander forum en las er nare verhalen, dat na 1 maand problemen en complicaties en verminkingen....en ik zoek oudere foto,s van de bv waar het al echt ingedaald is en gedaan...de meeste die ik zie zijn vlak na de operatie, maar zou graag het eindresultaat willen weten, en of het er natuurlijk uitziet.ik heb 1 mei consult bij dr van onselen...maar wil ook gesprek bij de wk en was er van overtuigd tot dat...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Hoi hoi ,

Ik heb hier eindelijk de mogelijkheid en is de knoopdoorgehakt voor een bv

En dan zo natuurlijk mogelijk gewoon zoals ik had voor mn zwangerschap/ borstvoeding een C / C+

Nu is hier niet recent geregeerd im dit topic over de welnesskliniek en ben ik benieuwd of het nog steeds een goede kliniek is voordat ik bel voor een consult vind allemaal spannend :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

Ik heb hier eindelijk de mogelijkheid en is de knoopdoorgehakt voor een bv

En dan zo natuurlijk mogelijk gewoon zoals ik had voor mn zwangerschap/ borstvoeding een C / C+

Nu is hier niet recent geregeerd im dit topic over de welnesskliniek en ben ik benieuwd of het nog steeds een goede kliniek is voordat ik bel voor een consult vind allemaal spannend :-)

Ik ben 30 Januari 2015 door dr verdonck geholpen in de wellnesskliniek en heb er een prima ervaring mee!

fijne nazorg (al is dat meer dr verdonck) en ben enorm happy met het resultaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.