Ga naar inhoud

Dokter Damen


Pinky

Aanbevolen berichten

Heey iedereen!

Ik heb onlangs een bv gekregen van Dokter Damen, en wil hem aanraden bij jullie!

Toen ik opzoekwerk ging doen over Dokter Damen kwam ik eigenlijk nergens echt concreet uit.

Ik vond Dokter Damen een zeer vriendelijk man. =)

Aan het begin van het consult kwam hij mij en mijn vriend in de wachtzaal halen en gaf ons een hand.

Hij was te laat. (Dit komt wel meer voor heb ik al gelezen)

Aan het begin van ons gesprek vroeg hij wat het probleem was en wat ik graag wou bereiken. Van grootte, vorm,..

Na enkele minuten gingen we naar een ander deeltje van de kamer dat gescheiden was door een gordijn. Daar gingen we passen.

Hij liet ons goed de tijd nemen om de prothesen te passen en te vergelijken.

Hijzelf zei dat hij persoonlijk voor mij 300cc wou doen. Dit zou de grootste NATUURLIJKE maat zijn die overeenstemt met mijn lichaam.

Ikzelf ben 170cm en 55kg. Dit is niet te klein niet te groot.

Ik heb gelezen van mensen dat ze zeggend at Dr Damen eerder voor kleinere maten gaat, maar dit vind ik niet volledig correct gezegd.

Hij gaat voor het natuurlijk zicht. Je ziet dat hij mooi werk wil verrichten, en dat als jij buiten stapt, hij kan zeggen; Dat heb ik weer eens goed gedaan :)

Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat als jij 600cc wil, dat hij dit niet zal plaatsen!

Hij zei tegen mij, dat als ik meer wou, dat hij er geen voorstander van zou zijn omdat het te opgeblazen zou zijn, maar dat hij dit even mooi zal maken en er ook zo natuurlijk mogelijk uit zal laten zien.

Dan als we het eens waren over de CC's mocht ik mijn truitje weer aan doen en terug gaan naar zijn bureau.

Daar heeft hij alles over de operatie en de nazorg uitgelegd.

Hij heeft ook zijn tijd genomen om de siliconen voor te stellen (monobloc)

Deze zouden bijna niet kunnen lekken, omdat ze cohensief zijn. En moesten ze dan nog lekken, is de inhoud van de siliconen niet gevaarlijk! Het zou op zich geen kwaad kunnen of iets beschadigen.

Hij is erge voorstander van plaatsing langs de borstplooi, en achter de borstspier. Hij vindt dat dit veel natuurlijker oogt, en alles beter op zijn plaats blijft. Dit zal ook het hangen van de borsten naar de toekomst iets of wat afremmen. Als je voor de spier zou pakken, zouden je borsten sneller gaan hangen.

Deze siliconen heeft hij extra high bij geplaatst, waarom weet ik op zich niet goed :) .

Dan hebben we nog vele vragen gesteld, die hij met plezier beantwoordde.

Ik denk dat ik er gemakkelijk 3 kwartier binnen gezeten heb!

Ik kan niet meer zeggen dat ik Dokter Damen wil aanraden bij meiden die een bv willen laten doen.

Dit ook omdat je ze bijna nergens zo goedkoop kan laten plaatsen.

1999 euro is GEEN GELD voor een borstvergroting.

Hij had me gelijk een garantiebewijsje voor de siliconen meegegeven, deze houden in als er binnen de 10 jaar een implantaat gaat lekken, dat je een volledig gratis operatie krijgt, + de implantaten die je laat plaatsen ( in dezelfde maat)

Ik hoop dat er veel meiden hier wat aan hebben! :)

Greetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bedankt voor jullie reactie!!!

Groetjes Jersey

poeh,morgen bellen voor een afspraak,vind het spannend maar ergens ook heel erg eng..

Hij valt goed mee hoor :) Je hoeft er zeker geen schrik voor te hebben, alles loopt op het gemakje, en je legt je operatie vast wanneer jij wil, je bent tot niets verplicht! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hey Pinky!

Wauw je eerste post is écht superduidelijk en heel aanstekelijk :) Ik heb net zelf een afspraak gemaakt om op consult te gaan in Antwerpen bij Dr. Damen... ben er ook naartoe gestuurd door een vriendin die haar BV bij hem heeft laten doen in de Hair & Beauty clinic te Hasselt.

Ik was er beginnen over opzoeken en toen kwam ik op jou post terecht! :) Leuk leuk! Blij dat ik een afspraak gemaakt heb, ik wil nl ook niet TE groot, maar ook niet TE klein, dus denk dat hij wel goed is dan :)

Eerste afspraak is op 14 nov bij Dr. Demeyere in Gent, daar wordt ook wel veel goeds over verteld... ik heb nu vandaag ook nog de naam Dr. Verdonck horen vallen, bij de Wellness kliniek in Genk...

Hoe snel ben je voor je operatie kunnen gaan bij Damen? Na je afspraak? Want ik vind het best jammer dat hij maar 2x per maand in Antwerpen consult heeft en 1x in Hasselt, per maand... beetje weinig, en ik heb een onregelmatig uurrooster dus de kans is supergroot dat ik niet eens kan gaan wanneer hij zit...

Nu die 4e december is dus nog afwachten want heb mijn rooster nog niet van December... enfin... We zien wel :)

Bedankt voor de info! xxx katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.