Ga naar inhoud

Margje : 26 januari 2012 : Dr. Cromheecke : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Oh, wat is dat dan snel gegaan, dat je borsten niet meer zo hard aanvoelen! Fijn dat je ook geen randen voelt - ik voel het bovenste randje iets, maar het lijkt af te nemen.

Je spieren moeten inderdaad weer even gaan wennen, aangezien ze de afgelopen tijd minder te doen hebben gehad... maar dat zal vast weer snel bijtrekken!

Vooraf heb ik niet naar het verschil gekeken, dus daar kan ik niks over zeggen.... jammer eigenlijk, was wel leuk geweest om het verschil te weten! Wat waren jouw maten vóór de BV?

Zo, gelijk even een nieuwe update! Ze worden wat korter, maar er is dan ook niet heel erg veel verandering meer te vertellen :P

DAG 17

Vandaag gaat het een stuk beter dan de afgelopen dagen, maar ik heb dan ook de hele dag rustig aan gedaan. Mijn sportbeha, die ik van de kliniek mee heb gekregen, zit nu op z'n strakst! De HEMA sportbeha (80E) zit nu nog wat te strak. Mijn littekens en mijn tepels zijn echt overgevoelig voor aanrakingen en daar drukt/schuurt de stof van de HEMA sportbeha op/langs. Hoop dat die overgevoeligheid binnenkort afneemt, want het is een beetje een irritant gevoel.

Vannacht heb ik weer een poging gedaan op mijn zij te slapen. Op zich gaat het nu best goed, behalve dat ik mijn bovenste arm nergens kwijt kan. Als ik die voor me neer leg, voelt het alsof ik mijn borsten plat druk en dat voelt niet fijn. Leg ik die arm op mijn zij of achter me, dan verkrampt mijn spier... ik ben wat in de weer geweest met kussens om mijn arm te ondersteunen, maar heb nog niet DE oplossing kunnen vinden. Toch maar weer op mijn rug geslapen dus. Maar we blijven proberen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha dat op de zij slapen had ik waar laat je je arm, het was ook maar even proberen want regels zijn op je rug slapen ...

Mijn maten voor de bv waren gemiddeld 75 A ( eentje AA en de andere een Btje) Nu een C volgens de maattabel.

Wat precies het verschil ik voor de spier over erachter weet ik ook niet wel dat ik weinig vet had en anders zouden ze zichtbaar worden die randjes dan.

Wel lekker dat het al zo goed gaat bij jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Dames,

Ik heb zo'n Kooizi warmtekussen waar ik ook altijd mee op mijn zij slaap. Dan kan ik mijn armen daar omheen doen.

Misschien ook iets voor jullie. In de winter staat hij op warm, en in de zomer haal ik het stroom snoer eraf en dient het alleen als kussen om mee op zij te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ben er blij mee hoe het gaat! Het is inderdaad zo dat je ze niet voor kunt krijgen als je daar te weinig vet hebt en dan is dual plane het beste... volgens mij is voor de spier ook een manier om een natuurlijke borstvorm te krijgen, omdat het later beter meebeweegt met de rest. Maar achter de spier blijft volgens mij strakker... En dual plane zit tussenin, dus EN het strakker blijven en natuurlijker meebewegen :D

Enne, 75C is een mooie maat! Ben benieuwd of de maat nog wat gaat veranderen als je verder PO bent!

Wat een luxe, zo'n warmtekussen :D Kende het niet, maar ik gebruik nu een extra hoofdkussen, is een beetje hetzelfde idee! Wel een goede tip, die kun je zelf straks ook goed gebruiken!

DAG 19

Gisteren merkte ik dat niet alleen de tepels, maar ook de rest van mijn borsten heel gevoelig waren. Gisteravond zag ik opeens dat ik gigantisch aan het vervellen ben op en om mijn borsten! Het is er heel droog, terwijl ik vaak met zalfjes smeer en een keer eroverheen wrijven geeft een halve sneeuwbui :P Las hier op het forum gelukkig dat het niks bijzonders is en wel bij meer mensen voorkomt, door de huid die uitgerekt is.

Mijn littekens genezen mooi, heb nog een paar kleine korstjes, maar alles lijkt mooi dicht te zijn.

De protheses zijn wat ongelijk aan het indalen volgens mij, gisteren leek de ene kant hoger te zitten dan de andere... verdorie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herken ik wel alles wat onder de tepel zit is overgevoelig.

Een naar gevoel, dat is het wel.

En dat droge ook hoor, het schilferd niet normaal

gelukkig is het nu de masseer weken dus extra vet erop.

Het komt denk ik ook van het schuren in de bh.

groetjes

Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 WEKEN PO

Zoooo, vandaag ben ik alweer 3 weken PO! :D Ik heb weer nieuwe foto's in mijn album geplaatst en ik zie dat rechts hoger zit dan links. Of het nog bij zal trekken weet ik niet, maar voor de BV was rechts ook kleiner dan links... Ik hoop natuurlijk wel dat ze op gelijke hoogte komen, maar we zullen het zien!

Gisteren had ik opeens een omschakeling: ik was mijn litteken aan het insmeren en besefte me opeens dat ik de vorm van mijn nieuwe aanwinsten al heel mooi vind :wub: terwijl ik de afgelopen tijd nog niet echt tevreden was over de vorm. De zijaanzicht vind ik absoluut nog niet mooi, maar de voor- en 3/4-aanzicht dus wel :wub:

Mijn littekens zijn ook al mooi aan het helen, al zit er rechts een hard stukje in het litteken. Ik moet me HEEL erg inhouden er niet aan te gaan pulken, maar tot nu toe lukt dat me gelukkig. Ben benieuwd wat het eigenlijk is...

Ook kan ik nu weer op mijn zij slapen! Het gaat wel met behulp van een aantal kussens die ik tussen mijn armen prop, om niet met mijn bovenste arm op mijn borsten te drukken, maar als ik dat doe ligt het toch best lekker. En mijn rug is er superrrrblij mee, want die begon steeds meer te protesteren tegen het rugslapen.

Vandaag ga ik een poging doen te gaan stadten en ik ga lopend heen, omdat ik wel weer eens zin heb in wat beweging! Als alles goed gaat en ik niet zo'n last krijg van steken bij de littekens ga ik ook even naar de Hunkemöller, BHs en bikini's passen :D Dat vond ik voor de BV altijd verschrikkelijk, dus ik hoop dat alles nu al een beetje leuk zit, ook al zit alles nog niet op z'n plek bij mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ga ik een poging doen te gaan stadten en ik ga lopend heen, omdat ik wel weer eens zin heb in wat beweging! Als alles goed gaat en ik niet zo'n last krijg van steken bij de littekens ga ik ook even naar de Hunkemöller, BHs en bikini's passen :D Dat vond ik voor de BV altijd verschrikkelijk, dus ik hoop dat alles nu al een beetje leuk zit, ook al zit alles nog niet op z'n plek bij mij!

Ik ben nu 6 weken po en ben ook reeds 2 keer naar de Hunkemuller geweest, vroeger ging ik enkel als ik echt iets nodig had, nu gewoon om te passen.

Eerste keer nog niks gekocht, was toen maar 4 weken po, denk ik.

Maar de tweede keer wel een bikini gekocht, normaal ging ik enkel eens passen, maar vond hem zo mooi, eindelijk gevuld, kon me niet bedwingen.

Heb zelfs hulp aan de verkoopster gevraagd voor de maat, zou ik vroeger nooit gedaan hebben.

Veel plezier met het shoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 6 weken po en ben ook reeds 2 keer naar de Hunkemuller geweest, vroeger ging ik enkel als ik echt iets nodig had, nu gewoon om te passen.

Eerste keer nog niks gekocht, was toen maar 4 weken po, denk ik.

Maar de tweede keer wel een bikini gekocht, normaal ging ik enkel eens passen, maar vond hem zo mooi, eindelijk gevuld, kon me niet bedwingen.

Heb zelfs hulp aan de verkoopster gevraagd voor de maat, zou ik vroeger nooit gedaan hebben.

Veel plezier met het shoppen

Ja, dat passen is leuk hè? :D Ik kan het me zo voorstellen dat je je niet kon bedwingen, groot gelijk!

Wat een heerlijk gevoel om ook echt te gaan shoppen!!! man wat gingen jou weken snel!

Ja, was heel erg leuk! De weken gaan inderdaad snel... maar da's voor jou ook een goed teken, hihi! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE 3 WEKEN PO

Nou, ik ben dus naar de stad geweest! Ik heb een aantal beha's gepast... :wub: (foto's in mijn album! :D ) Wat een verschil met voor de BV, nu is alles eindelijk een beetje gevuld! Alleen die beha-maten, wat een gedoe zeg! Bij de ene beha zit een 85D goed, bij de ander is een 80D/E goed.

Voor het stadten heb ik mijn maten weer opgenomen en ik heb een grotere onderwijdte dan vorige week. Als ik nu op een beha-maatwijzer kijk, zit ik op een 85nogwat. Bleh, wat klinkt dat groot, 85 :o Ik hoop dat dat snel weer minder wordt, want heb nog nooit groter dan 80 hoeven dragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna 3,5 week PO (ik raak de tel qua dagen steeds kwijt, dan maar zo :P )

Er is eigenlijk geen verschil met donderdag qua hoe het gaat - het gaat gewoon goed. Alleen een dingetje: mijn linkerlitteken doet een beetje stom. Het binnenste stukje van mijn linkerlitteken is dikker dan de rest van mijn littekens en ook wat roder. Ik smeer het maar even niet meer in met de littekencrème die ik heb meegekregen en laat het even met rust, even afwachten wat er gebeurt. Klinkt dit toevallig herkenbaar voor de andere dames hier? :huh: Ik ga er niet vanuit dat er wat engs aan de hand is, maar ga het wel even in de gaten houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 WEKEN PO

Zo, en toen zaten we alweer op 4 weken PO :D Het gaat heel erg goed, op mijn zij slapen gaat steeds beter (maar ik heb nog steeds kussens tussen mijn armen in). Ook heb ik geen last meer van steken bij het lopen. Bukken is soms nog onprettigen af en toe heb ik vreemde steekjes of kriebels. Het vervellen is grotendeels over, dus het branderige gevoel is afgelopen. Wel zijn mijn tepels nog altijd overgevoelig en voelt het bij de onderkant van mijn borsten nog alsof ze verdoofd zijn. Ze voelen al een stuk zachter dan de afgelopen tijd!

Ik ben nog niet helemaal tevreden met mijn linkerlitteken, een centimeter aan de binnenkant van mijn linkerlitteken is wat donkerder en dikker dan de rest. Dat blijf ik dus goed in de gaten houden! Ook ben ik flink aan het smeren met creme en olie om alles een beetje soepel te houden.

Volgende week ga ik mijn eerste 'echte' BH halen! :43:

Ik heb ook weer nieuwe foto's in mijn album geplaatst :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 WEKEN PO

Jaaaaa, ik ben wezen shoppen en heb een prachtBH gekocht! :D Alles wat ik heb gepast stond zo goed en was zo mooi :wub: Maar heb het maar bij één BH gelaten, want mijn borsten moeten nog heel wat gaan veranderen en met sportbeha + deze BH kan ik wel even vooruit! Ook heb ik een leuk jurkje gekocht met een lage V-hals, die ook echt geweldig staat nu :wub:

Op mijn zij slapen gaat al zonder problemen, dus zonder kussens tussen mijn armen. Heerlijk is dat, ik kan weer gewoon lekker liggen!

Wel maak ik me stiekem een beetje zorgen: mijn linker litteken is aan de binnenkant altijd al wat dikker en wat donkerder geweest. Eergisteren zag ik een klein open plekje, ter grootte van een speldenprikje. Heeeeel klein dus, maar het zit er wel. Het is gelukkig schoon - er komt niks uit - maar ik vind het wel eng. De afgelopen dagen heb ik er voor de zekerheid steeds wat ontsmettingsmiddel en een steriele pleister op gedaan en voor de zekerheid slik ik Ibuprofen - vanwege de ontstekingsremmende werking. Ook doet mijn linkertepel behoorlijk vervelend - hij geeft een zeurende pijn - maar ik heb gisteren veel met mijn armen gedaan, dus ik hoop dat het daarvan komt. Mijn rechtertepel is ook wat gevoelig, maar niet zo erg als links.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.