Ga naar inhoud

Laura : 27 februari 2012 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee lautje,

Zo alweer een week verder, hoe voel je je nu? Ben je tevreden met het resultaat tot nu toe? Je kreeg ook 325 cc toch?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Lautje,

Gefeliciteerd. Hoe gaat het nu met je?

Ik heb zelf 16 februari een bv gehad bij Velthuiskliniek in Velp. Ik heb 295 cc CPG 322, cohesive III, medium high, moderate plus profile van Mentor. Dual plane geplaatst.

Ook ik heb 2 kleine kids. Naar de zwangerschappen ben ik van een ooit volle C cup naar een lege A cup gegaan. Ik hoop nu weer een volle C cup te krijgen (maar zoals ik het nu zie gaat dat zeker lukken, ze lijken wel groot, maar kijk natuurlijk al bijna 5 jaar na 2 lege A cupjes aan ;)

Heb je veel pijn?

Ik heb zelf veel pijn gehad. Eerste 3 dagen kon ik niet uit bed komen. Nu na bijna 2 weken nog pijn (voelt als kramp). Vooral smorgens. Het wel elke dag een beetje beter (maar wel langzaam). Ik sport veel (krachttraining, dus misschien dat het daarom meer/langer pijn doet).

Verder heb ik het idee dat de prothesen nog wat hoog zitten, heb jij dat ook?

Gr Visje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Erika,ben nu alweer 8dg po en het gaat echt super!! kan al best veel weer maar doe nog wel voorzichtig! Heb idd325cc rechts zit nog ietsje hoger en is iets harder,maar het word met de dag zachter gelukkig.

Heb ook helemaal geen pijn meer.

Heb links ook tepelcorrectie gehad,is nog helemaal ingepakt zie alleen tepel ziet er ook goed uit! Ben helemaal happy!

Hoest met jou boobs,volgens mij wel goed als ik di er fotos zie!! ;-)

Liefs lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met de boobys :43:

Gaat het al beter met je,ik ben 23 jan geopereerd de 1e week is een drama(bij mij dan) heb ook een kind en alle hulp was welkom.

Maar daarna gaat het beter hoor,goed uitrusten en je zelf lekker laten verwennen.

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met de boobys :43:

Gaat het al beter met je,ik ben 23 jan geopereerd de 1e week is een drama(bij mij dan) heb ook een kind en alle hulp was welkom.

Maar daarna gaat het beter hoor,goed uitrusten en je zelf lekker laten verwennen.

Beetje late reactie,nu 8dg po en gaat erg goed.

kids gaan me wel uittesten!!boefjes!

Liefs lautje

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.