Ga naar inhoud

Laura : 27 februari 2012 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ben dus Laura en mama van 2 kids, 16 mnd en 3 jaar. Ben al heeeel erg lang aan t twijvelen over een bv. Nu na 2 kids ben ik er echt klaar mee ,heb cub AA voorheen kleine b ben op concult geweest in velthuiskliniek velp. Erg tevreden over alles,maar vind t toch wel erg spannend krijg 325cc onder spier rond. Graag advies over na de bv en evt tips!!? Gr laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Lautje

Geen idee wat er met mij gaat gebeuren :106: , maar ik ga 2 februari voor mijn eerste consult naar dr Malfeyt in de Valkenhorstkliniek. :D Ik wil een borstvergroting van B naar grote D (denk ik). verder ga ik 17 feb.nog op consult bij Marleen Meesters in Orbis, Sittard. Kan helaas op beide fora niet veel vinden over deze pc's maar wil ook niet te ver weg geopereerd worden, vandaar.

Dus voor mij is het ook nog allemaal spannend, en amuseer mij aaaavonden met lezen op dit forum. :P

Heb jij toevallig wel eens ervaringen gehoord over Sittard of Valkenburg?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben Laura en ik krijg 27 febr. Een Bv + tepelcorrectie,mijn linker tepel is naar binnen gedoken de laatste jaren na de kiddies! Kan er nog wel uit maar ben t beu! Verlang zo naar mooie borsten!

Hey Laura,

Welke cup heb je, en wat zou je graag willen?

Heb je al een pc in gedachten?

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lautje, welkom hier!

Gefeliciteerd met je datum, spannend hoor... Bij welke pc wordt je geopereerd? Ik ben 30 december geopereerd door dr. Schiettecatte bij de Velthuiskliniek te Velp. Superkundige en aardige man. Heeft gouden handen wat mij betreft! Ook over de kliniek ben ik heel erg tevreden. Je bent daar echt in goede handen.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura

Jouw datum komt ook al lekker dichtbij! Ik ben zelf een weekje eerder aan de beurt, 20 feb.

Ik wordt geopereerd in het SLAZ door dr. van Selms. Ik heb a.s donderdag mijn 2e consult en de afspraak bij de anesthesist. Ga ervan uit dat het aantal cc's zo blijft, maar ik twijfel of het niet te weinig is, dus wil nog eens even extra kritisch gaan passen! Nu is het nog Natrelle rond high profile, 295 cc, dual plane.

Er valt hier van alles te lezen, maar daardoor zijn er bij ook weeer veel vragen ontstaan:) Dus ik heb een hele lijst voor donderdag.

Succes met aftellen!

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inge,

Ja doordat je veel leest ga je er veel over nadenken.

Ga 325cc doen,en vorige week twijfelde ik nog of het niet te groot zal zijn voor mij(heb nu nl niks!) Maar heb deze wk al weer veel positieve verhalen gehoord waar ik mezelf mee kan vergelijken,wil zo

graag een mooi en natuurlijk resultaat! Vertrouw de pc maar toch... Erg spannend allemaal

Ben benieuwd naar je 2e concult als je erzelf maar een goed gevoel bij hebt.

Liefs Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Faye,

Heb jou topic ook al gelezen hi hi.... was zo benieuwd naar ervaringen enz.

Ben je blij met je boobs? En hoeveel heb je precies gekregen en hoe is het geplaatst?

Geweldig al die verhalen,doet me goed.

Liefs Lautje

Hoi Lautje,

Ik ben super happy met mijn boobs! Ik heb de prothesen van Mentor gekregen, die krijg jij ook want dat zijn de enige waar de Velthuiskliniek mee werkt. Mijn PC heeft gekozen voor CPG 323: cohesive III, medium height, high profile, 345cc. Ze zijn bij mij dual plane geplaatst.

Leuk om te lezen dat je wat aan mijn verhalen hebt, dat was ook mijn bedoeling. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inge,

Ja doordat je veel leest ga je er veel over nadenken.

Ga 325cc doen,en vorige week twijfelde ik nog of het niet te groot zal zijn voor mij(heb nu nl niks!) Maar heb deze wk al weer veel positieve verhalen gehoord waar ik mezelf mee kan vergelijken,wil zo

graag een mooi en natuurlijk resultaat! Vertrouw de pc maar toch... Erg spannend allemaal

Ben benieuwd naar je 2e concult als je erzelf maar een goed gevoel bij hebt.

Liefs Lautje

Ik zou toch niet minder gaan dan de 325cc, ikzelf heb 300cc achter de spier gekregen, meer wou de pc niet doen.

Ervoor had ik ook niks (AA),

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kirstin,

Wil graag een c cubje.

Word geholpen door dr Bos in velthuis kliniek te velp.

Wil dit zo graag,verlang er al heeeel lang naar.

Gr laura

Hey Laura

Ik ga op consult 1 feb bij Dr Lagey , hier in België, en zij heeft ook in het Velthuis kliniek gewerkt destijds, ik heb de indruk dat dit een zeer goede kliniek is !

Dezelfde dag heb ik ook afspraak bij Dr Plovier - Be Clinic... zal daarna zien welk het wordt.

Ik heb een lege B cup en zou graag een volle C - D hebben, weet het nog niet goed want ben niet groot, 1.57 cm. + moet lift hebben ook..veel te lage tepels, niet leuk dus !

Ik wens jou alvast het beste en de mooiste boezem !!! :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb het alvast gereserveerd omdat ik die weken ook vrij heb genomen en moest zeker weten dat het dan ook gaat gebeuren vandaar...

ik heb nu een platte c draag altijd push-up bh's en hoop toch wel op een D/E uit te komen ik ben ook moeder van een dochter van 10 gelukkig kan zij al een hoop zelf

ik heb ook jarenlang zitten twijfelen maar nu ook eindelijk de knoop doorgehakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen. Heeft er ook iemand ervaring met Laura Moojen bij de Velthuiskliniek? Zij spreekt mij erg aan. Ik wil een eerstw consult plannen met haar.

Hadden jullie overigens ook een wens wie de pc moest worden?

En wie heeft ook kleine kinderen (2 jr en 0,5 jr)) en hoe heb je dat de eerste tijd opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben dus Laura en mama van 2 kids, 16 mnd en 3 jaar. Ben al heeeel erg lang aan t twijvelen over een bv. Nu na 2 kids ben ik er echt klaar mee ,heb cub AA voorheen kleine b ben op concult geweest in velthuiskliniek velp. Erg tevreden over alles,maar vind t toch wel erg spannend krijg 325cc onder spier rond. Graag advies over na de bv en evt tips!!? Gr laura

Laura!

Hoe ga je het regelen met de kids? Ik heb er ook twee nl, 2 en 0,5 jaar. En kan niet goed inschatten hoe Lang je niets kunt en wanneer je wel weer iets kan... Jij? Of anderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura

Ik ga op consult 1 feb bij Dr Lagey , hier in België, en zij heeft ook in het Velthuis kliniek gewerkt destijds, ik heb de indruk dat dit een zeer goede kliniek is !

Dezelfde dag heb ik ook afspraak bij Dr Plovier - Be Clinic... zal daarna zien welk het wordt.

Ik heb een lege B cup en zou graag een volle C - D hebben, weet het nog niet goed want ben niet groot, 1.57 cm. + moet lift hebben ook..veel te lage tepels, niet leuk dus !

Ik wens jou alvast het beste en de mooiste boezem !!! :42:

Thanks Kirstin!

Ben benieuwd naar je concult,vertrouw ook helemaal op mijn pc,maar blijft toch wel erg spannend!

Heb veel aan de verhalen hier,

succes met het concult!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura!

Hoe ga je het regelen met de kids? Ik heb er ook twee nl, 2 en 0,5 jaar. En kan niet goed inschatten hoe Lang je niets kunt en wanneer je wel weer iets kan... Jij? Of anderen?

Hoi Axx!

Mijn man is de eerste week veel thuiis en de kids gaan 2 dagen per week naar het kdv. beide omas kunnen ook bijspringen,heb al tegen manlief gezegt dat hij de 2e +3e week de kindjes ook nog moet aankleden,optillen etc hoop dat ik dit na 3wk weer zelf kan doen.

Ga naar 3wk ook weer werken.

Bij bij de velthuiskliniek terecht gekomen door ervaringe van kennissen van mij,en het is lekker dicht bij! Had geen voorkeur voor pc(ga ervan uit dat hier alleen maar goeie pc's werken!!!

Vond het consult hier ook erg prettig had er meteen een vertrouwd gevoel.

Succes verder.

Groetjes Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, onze opvang ziet er ook zo uit ja. Toevallig! Moet idd met de oma's erbij ook lukken. En wat ik me me nu realiseer, zelf heb je natuurlijk ook hulp nodig ja! Met name de 1e week denk ik of niet? Maar met manlief moet dat wel lukken als de kdo en oma's de kids opvangen overdag.

Thanks voor je ideetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.