Ga naar inhoud

Laura : 27 februari 2012 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zou toch niet minder gaan dan de 325cc, ikzelf heb 300cc achter de spier gekregen, meer wou de pc niet doen.

Ervoor had ik ook niks (AA),hay baileysker!

Ben je wel tevreden met je 300cc? Of had je misschien toch iets meer gewilt.En hoe zijn ze geplaatst? Groetjes Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

hay baileysker!

Ben je wel tevreden met je 300cc? Of had je misschien toch iets meer gewilt.En hoe zijn ze geplaatst? Groetjes Lautje

Misschien zou ik ze nog iets groter gekozen hebben, maar ja, als er niet meer in kan, dan kan het niet hé.

Meer zou onnatuurlijk geweest zijn en ook meer kans op complicaties volgens de pc.

Maar ben wel tevreden, mijn ventje zou ze zelfs niet groter gewild hebben.

Ik heb anatomische prothesen, medium profile, geplaatst achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen voor mn 2e consult naar de kliniek.

Heb toch nog wat vragen voor de pc en wil nog nog een keertje

passen,neem gezelli mn zusje mee en mijn dochtertje gaat ook mee ben benieuwd wat hun zeggen.

Verlang heel erg naar mijn nieuwe borsten,maar vind het ook erg spannend,vooral hoe gaat het na de tijd en hoe in combi met gezin.

Nog maar 2 weekjes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Erika,

Ben helemaal gerust gesteld vanmorgen heb er nu echt zin in!

Mijn zusje was mee en die zei ook dat 325cc perfect waren bij mij.

Mijn consulente heeft ook nog extra grote pasprotese bij me geprobeerd iets van 500cc,was wel groot maar niet eens zo heel gek hi hi!

Maar ga nu echt voor de 325cc ben nu echt plat en wil het wel natuurlijk houden.

Ja nog maar 2 weekjes................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady!

Jaaaah spannend nog maar een paar nachtjes.

Ben nog niet zenuwachtig,maar vind het natuurlijk wel spannend.

Hoop gewoon dat alles goed gaat, en dat ik heeeel erg blij zal worden met mn nieuwe boobs!

Zal tzt verslagje plaatsen!

Liefs Lautje

Ha ha! Dacht dat ie de 1e keer niet was geplaatst! Oeps!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2e dag po.

Gisteren om 8.45u melden en werd naar de zaal gebracht,omkleden en kreeg een mooi tenu aan;-)

Op de ok aangekomen ging het allemaal heel snel,voor ik het winst lag ik al weer op mn kamertje!

Was wel erg moe en werd ook een beetje misselijk,beschuitje gegeten + theetje erbij toen ging het al beter.

Alleen toen moest ik omhoog komen...au au pijn! En werd ook erg dissie!

Uiteindelijk werd ik rond half 4 opgehaald door manlief en dochtertje was ook mee,ze had een roosje voor me...lief!

Met pijn viel het mee,weinig eetlust gisteren verder,maar wel goed geslapen

Vanmorgen uitbed was erg pijnlijk! Auwah!!!in bed liggen gaat goed.

Borsten zijn wel behoorlijk gezwollen,ben al aan het koelen!

Verder gaat het redelijk,als ik maar een paar dagen verder ben!

Liefs Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lautje,

Gefeliciteerd met je boobies!!

Ik ben nu bijna een week verder, morgen is het voor mij een week geleden!

Maar het gaat echt toppie, alleen sochtends uit bed komen is bij mij ook een ramp.. Maar gaat steeds beter!

Zitten jou boobies ook in tape? Ik ben ook naar velthuiskliniek geweest, alleen dan in Rotterdam.

Succes met herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lautje,

Gefeliciteerd met je boobies!!

Ik ben nu bijna een week verder, morgen is het voor mij een week geleden!

Maar het gaat echt toppie, alleen sochtends uit bed komen is bij mij ook een ramp.. Maar gaat steeds beter!

Zitten jou boobies ook in tape? Ik ben ook naar velthuiskliniek geweest, alleen dan in Rotterdam.

Succes met herstellen!

Hey Sill,ook nog gefeliciteerd.

Nee heb er geen tape meer omheen,heb alleen een sportbh aan

Succes met herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lautje,

Gefeliciteerd. Hoe gaat het nu met je?

Ik heb zelf 16 februari een bv gehad bij Velthuiskliniek in Velp. Ik heb 295 cc CPG 322, cohesive III, medium high, moderate plus profile van Mentor. Dual plane geplaatst.

Ook ik heb 2 kleine kids. Naar de zwangerschappen ben ik van een ooit volle C cup naar een lege A cup gegaan. Ik hoop nu weer een volle C cup te krijgen (maar zoals ik het nu zie gaat dat zeker lukken, ze lijken wel groot, maar kijk natuurlijk al bijna 5 jaar na 2 lege A cupjes aan ;)

Heb je veel pijn?

Ik heb zelf veel pijn gehad. Eerste 3 dagen kon ik niet uit bed komen. Nu na bijna 2 weken nog pijn (voelt als kramp). Vooral smorgens. Het wel elke dag een beetje beter (maar wel langzaam). Ik sport veel (krachttraining, dus misschien dat het daarom meer/langer pijn doet).

Verder heb ik het idee dat de prothesen nog wat hoog zitten, heb jij dat ook?

Gr Visje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi visje!

Hen wel pijn vooral met opstaan uit bed en weer liggen verder is het goed te handelen.

Optijd medicatie innemen en voor de zwelling.af en toe koelen met koelpads(erg fijn)

Vind dat het wel mee valt met de hoogte,durf de bh nog niet uit te doen hoor!

Hoe oud zijn je kids?

Die van mij zijn 1,5 en 3,5jaar.

Succes verder,

Liefs lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd nog met je nieuwe boobs!! :43:

Ik kom zelf ook van Velthuis kliniek vandaan ,net als faye door dr schiettecatte geopereerd,fijne man idd. :38:

Leuk om te horen dat dr steeds meer meiden daar geopereerd zijn/worden.

Voor mij is het inmiddels al weer 2 jaar geleden,maar herrinner me het nog als de dag van gisteren. :88:

Sterkte met je herstel iig,zal je nodig hebben zo te horen. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Mijn kids zijn 3 en 5 jaar. Ze helpen me erg goeg. Zo lief. Ik kon de eerste week bijna nergen bij dus pakte zij het voor mij. De jongste heeft gister zelfs de wasmachine leeggehaald voor me :57: .

Hoe is het nu met je? Heb je al gespiekt?

gr Visje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.