Ga naar inhoud

snuitje : 8 juli 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik ben snuitje en ben 41 jaar,mama van 5 kids waarvan de oudste al 22 is en de jongste 3.

Na 5 zwangerschappen dan niet veel meer over dan "theezakjes" en op consult geweest bij Dr visser in de wellnesskliniek op 12 mei j.l voor een bv.

Zij raadde mij aan ook een lift te doen omdat ze ook hangen,maar ik wilde alleen een bv en die gaat dus morgen plaatsvinden!!! :rolleyes:

Ben heel erg zenuwachtig en hoop dat alles goed gaat,zal jullie ervan op de hoogte houden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snuitje,

Welkom hier! :D

Wat spannend zeg, morgen al!!!!

Wat ga je precies krijgen? Hoeveel cc? Welk type?

Alvast heel veel succes in ieder geval, ik ben benieuwd naar je verslagje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi!

Whauw, morgen al! Veel sterkte toegewenst, hopelijk lukt het allemaal met het prive leven (vooral de kids dan!). Zoals Nina al scheef: wat gaat het allemaal worden? Van welke cup naar welke, hoeveel cc, wat voor een soort! Hihi, wat een vragen allemaal he? Nou, sterkte morgen, die rustig aan en hopelijk een operatieverslagje!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooo

IK HEB ZE!! :rolleyes:

Hier dan mijn verslagje,,

Moest vanmorgen om 6.30 in de kliniek zijn en werd al heel snel geroepen om foto's te maken.

Was ontzettend zenuwachtig maar de verpleegster stelde me echt gerust,ze gaf me een kalmeringspilletje,alprazolam,en daardoor werd ik al heel snel een stuk rustiger van binnen.

Toen werd ik naar de kamer gebracht,(was meer een soort van zaal met allemaal bedden gescheiden door een gordijn en alles zag er heel netjes uit)Daar kreeg ik een operatieshirt en een broekje en een netje voor op mijn hoofd en mocht me omkleden.

Na ong. drie kwartier kwam Dr visser om mijn borsten af te tekenen,ze was heel erg vriendelijk en vroeg me of ik ze nu langs de tepel wilde of langs de borstplooi.

Ik vroeg of t veel uitmaakte maar ze zei dat t niks uitmaakte en omdat mijn borsten nogal hangen heb ik gezegd dat t mss een beter idee was om dan langs de plooi te doen,en ze was t daarmee eens.

Moest mijn lenzen uitdoen dus de verpleegster bracht mij aan de arm naar de ok (want ik zie zonder lenzen echt niet veel)en daar mocht ik op het bed gaan liggen.

Door het pilletje was ik nog steeds heel kalm en de mensen in de ok waren echt héél vriendelijk.

Ze deden de plakkertjes op en brachten het infuus in

Ik hoorde nog zeggen dat t een beetje zou prikken in mijn arm wat ik ook gevoeld heb maar dat deed echt geen pijn,prikte gewoon een klein beetje.

Toen zag ik nog net hoe ze mijn borst met jodium insmeerden en hoorde ik nog zeggen t voelt koud aan,en wég was ik.

Ik werd wakker toen ze me terug naar de kamer brachten en schijn geroepen te hebben waar is mijn vriend mijn muppie :blush: (die narcose was echt net of ik dronken was)

Daarna hebben ze me heel goed verzorgd,kreeg een beschuitje met choco en een glas cola,was totaal niks misselijk en had ook geen pijn,enkel een drukkend gevoel op mijn borst.Dr visser kwam ook nog even kijken en zei nog lachend zie je nou dat ik best wel een lieve vrouw ben :rolleyes: ze is écht heel aardig!!

De verpleegster heeft me uitgelegd hoe ik mijn gaasjes moet verschonen en wat ik wel en niet mocht de komende dagen.

Om 12.00 was ik dan ook alweer thuis!!!

Heb tot nu toe nog geen echte pijn gehad alleen dan die druk en heb al 10.000 keer ademloos voor de spiegel gestaan :rolleyes::rolleyes:

Ben echt heel blij met mijn aanwinst en hou jullie van mijn verdere herstel zeker op de hoogte!!!!

O ja,ik heb aan beide kanten 320cc monobloc onder de spier gekregen.

Ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen.

Groetjes van een happy snuitje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

Klinkt goed allemaal zeg! Je bent al weer aardig op de been.

Op mijn operatiedag was ik echt 3 x niks waard, kon me haast niet bewegen, was hartstikke moe en duf............ Wilde alleen maar slapen, hihi!!

Een volle D klinkt ook super, ben benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey snuitje :D

Haha uhm.... welkom op het forum, gefeliciteerd met je boobies, wat een leuk verslagje... zo poeh! Gebeurt niet gauw, dat al deze uitspraken in één zin zitten :152:

Ok, ff overnieuw! ;)

Gefeliciteerddddd :43: Zo te horen heb je ook niet zo veel last van de narcose, eenmaal thuis, want je 'klinkt' lekker helder :D

Ik zou zeggen, geniet ervan, laat je lekker verwennen en rust lekker uit!

Ondertussen wachten wij dametjes aan de andere kant met smart op je foto's hahaha!!

Nee hoor ;) die komen vanzelf wel! Eerst ff lekker 'settelen' in je luie positie voor de komende week ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Super snuitje dat alles zo goed is verlopen en super gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Ben wel neiuwgierig naar de foto's maar die komen snel genoeg denk ik he!!!! :blush:

Hoop dat het bij mij ook zo pijnloos allemaal gaat hihi

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Een vriendin van mij zou ook graag een bv gecombineerd met lift hebben ( in de WK gedaan) dus ik ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen zodat ik haar wat kan informeren .

Onder de spier joh , auw ! Lekker kalm aan de komende dagen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik moest dus een sportbeha aantrekken vanavond.

Nou heb ik ze dus via de borstplooi en die bh doet echt wel pijn op de wonden als ik die aantrek????

:unsure:

Ben eigenlijk ook bang dat ze dan opengaan of zoiets :unsure:

Zit nu zonder bh maar zal m toch aan moeten,wat denken jullie?

Gewoon aandoen?

Pff weet t echt ff niet :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey snuitje,

Van harte gefeliciflapstaart! Het is zeker de bedoeling dat je een goed stevige sport bh draagt gedurende 4 of 6 weken dag en nacht. Maar, wat bij veel van ons blijkt, dat je ondermaat ook iets is opgezet. Je moet dus even zien of je nu niet een maat bijvoorbeeld (5 cm) groter moet hebben. Dit kan wel schelen. Je littekens zullen niet open gaan, maar wanneer je het voelt snijden is dat heel naar. Probeer de bh ook iets naar beneden te trekken zodat de rand net niet op de littekens valt. Lukt het je niet, dan is het t beste dat je iemand zsm een nieuwe voor je laat halen. Je kunt ook hele goede bestellen bij "kies de juiste sportbh .nl

Even googlen anders. Als je hem daar besteld heb je hem de volgende dag in huis. Wel belangrijk dat je er 1 hebt die goed zit. Je moet er nog een tijd mee doen. Waarom het zo belangrijk is hem te dragen heeft alles te maken met dat de borsten op dezelfde plaats moeten blijven zodat ze in alle rust kunnen inkapselen. Heel belangrijk want het voorkomt allerlei nare complicaties.

Groetjes en sterkte,

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het linkje naar de site waar je goede bh's kunt kopen. Ze kosten wel wat, maar het is wel heel fijn als je deze weken rustig door komt. Het kan allemaal nog best zeer gaan doen en dan is een goede bh echt een must. Er staan meerdere compressie (sport) bh's op. Je moet er dan ook niet mee sporten, maar rusten... :blush:

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/

Er staat volop info op, hoe je het t beste kunt opmeten en zo weet je ook ongeveer wat te bestellen nu...

Liefs en succes! :119:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, heb ik weer wat, wil me niet aan je opdringen nu hoor hihi... wil je alleen helpen, zit ik weer te kijken op die site vind ik weer de beste mooiste sport bh's speciaal voor na een borstoperatie zoals deze, http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.ph...e=super-shape-3 of deze; http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.ph...ortbeha-support

Maar zie zelf maar. :rolleyes: Misschien vind je ze wel helemaal niets hahaha, of gewoon te prijzig, want dat zijn ze wel. Er zijn ook best goede sportbh's gewoon bij de Hema, alleen die zijn meer om te sporten en deze zijn speciaal gemaakt voor na een borstvergroting.

Liefs! :116:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Bedankt voor jullie adviezen.

Mijn eerste nacht zit erop :rolleyes:

Wat een ellende zeg dat rugslapen :107: hoop dat ik daar uberhaupt aan kan wennen ik sliep nooit op mijn rug.

Maar over t algemeen toch best nog beetje kunnen doezelen,ben ook zo blij met mijn boobs dat ik er alles voor over heb hihi.

Vanmiddag is er een bbq van mijn mans werk...zou ik t aandurven mee te gaan?

Ik hoef er natuurlijk alleen maar te zitten en t eten wordt me geserveerd :rolleyes: maar ik zal even afwachten hoe deze morgen verder gaat,ik heb bijna geen pijn,alleen die druk en als ik opsta na gelegen te hebben,zijn ze wel een beetje "zwaar" zeg maar :rolleyes:

Ik denk idd dat ik geen 80 maar 85 omtrek had moeten kopen...STOM dat ik daar zelf niet aan gedacht heb zeg :blush:

Maar mijn dochter gaat zo meteen op pad om een 85 te halen,had die bij hunkemuller gehaald en was wel een fijne bh,die mevrouw zei dat ze die vaak verkochten speciaal na een bv.

Moet m ook dag en nacht aan een maand lang dus hij moet wel goed zitten hé.

Ik schrijf senl weer hoe t gaat,ga nu even samen met mijn nieuwe aanwinst koffie drinken :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid gefeliciteerd met je boobies. :43: ik moet erlijk zeggen dat ik nu gewend ben om op mij rug te slapen :4: na 4 weken ga je automatisch op je rug liggen . meid doe rustig aan en veel succes met hertellen van je boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snuitje,

Goed te lezen dat het al zo goed met je gaat. Ik kan me herinneren van mezelf dat ik 2 weken helemaal niets kon. Na een week was ik voorzichtig voor t eerst naar buiten gegaan een stukje gaan lopen. Was niet zo'n succes. Bij mij duurde het dus wel wat langer eer ik echt op de been was... Ik werd ook gevoerd, kon niet zelf eten of drinken. Alles was te zwaar... pfff... Goed dat je dochter meteen voor een andere bh gaat. Zit vast een stuk beter. Rust maar goed uit, maar doe wat je kunt, dan heb je niet zo het gevoel van verveling gedurende je herstel.

Succes meis en leuk dat je zo heerlijk trots kunt zijn!

Yeah, you go girl! :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdekke , ze zijn al weg om een nieuwe sportbh ?

Je kan die maar een week of 2 dragen omdat je vocht tegen dan bijna weg is en je omtrek dus terug kleiner .

Ik had nog een goedkopere oplossing : koop een tussenstukje > doe je tussen de haakjes en oogjes en je hebt enkele cm gewonnen ...

Btw , had een sporthb van Fila én eentje van Hunkemoller , een 'duurdere' en goedkopere om af te wisselen dus . Ze zaten beide goed :38:

Laat de bbq u smaken . Moet zeggen dat ik de eerste dagen me'n vlees niet doorgeneden kreeg , valt dat wat mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoikes allemaal,

Ik heb een 85 gehaald en die zit al een stuk beter!!

De bbq was echt heel gezellig en ik heb nog nooit zoveel bekijks gehad haha mijn man had t aan zo ongeveer iedereen verteld,maar ik vind dat niet erg hoor :rolleyes:

Verder gaat t eigenlijk heel goed,pijn valt echt heel erg mee en morgenvroeg als ik gedoucht heb dan maken we foto's en dan kunnen jullie ze ook zien!! :43:

Wat me opvalt is dat ik echt nergens iets blauw kan ontdekken en ook was er geen spoortje meer van de mooie tekening die dr visser gemaakt had,echt wel heel netjes gedaan dus!

Ik heb wel t idee dat ik over mijn hele flank gezwollen ben?

Kan dat? herkent iemand dat? Moet echt moeite doen om mijn broeken dicht te krijgen...en dan bedoel ik niet de knoop he,maar net of ik in één dag dikker ben geworden haha hoop dat t idd van de operatie komt :roll:

Ik schrijf snel weer en morgen komen foto's!!

Groetjes van snuit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey snuitje! :D

Ja hoor, dat gloeiende gevoel hoort er helemaal bij! Ik had het gevoel, alsof ik verbrand was door de zon. En echt zon kon ik dan ook niet verdragen, dat irriteerde gelijk. Gewoon lekker insmeren met een goede olie ( vit E of bijv bio-oil) of calendulazalf, dat is ook heel goed vd huid. Het branden komt van het oprekken van de huid. Die staat onder spanning van de extra massa eronder ;) Met een weekje zal het waarschijnlijk weg zijn, of iig minder :D

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey snuitjes!

Allereerst, gefeliciteeerd:D!!

Dat warme heb ik ook hoor. Bij mij is het morgen een week geleden en als ik door mij kleding er aan voel zijn het ook echt van die gloeiende ballen :P

mijn huid is ook nog erg strak en moet nog rekken dus dat zal er wel bij horen ;)

gaat verder alles goed met je?

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snuitje!

Had gezien dat ik je nog helemaal niet gefeliciteerd heb en je hebt ze alweer 3 dagen! Hoe gaat het inmiddels met je? Ben je er helemaal blij mee? heb je veel pijn? Goed te doen allemaal? Wellicht ook al foto's? Doe rustig aan en geniet ervan!

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal!!

Bedankt voor jullie reacties,wat is het toch fijn zo'n forum hé,want thuis krijgen ze nu wel een beetje genoeg van mijn "tietengezeur" :101: kan nergens anders over praten ja kan r ook niks aan doen :131:

Het is nu 4 dagen geleden en ik voel me echt wel goed!

Ik werd vannacht al een paar keer wakker op mijn zij,en ik moet zeggen dat dat in elk geval al een stuk beter ligt dan de rug!!

Ik heb nog steeds geen foto's maar vandaag gaan die gemaakt worden,als t goed is kunnen de gaasjes zo meteen erafblijven,weer een stapje verder :101:

Het is me echt tot nu toe héél erg meegevallen,ik straal gewoon de hele dag door zei mijn man gister nog :123:

Ik heb nog naar je foto's gespiekt jinxx prachtige boobs zeg!!!!

En wat zie jij dr goed uittttt :116:

Ja,wat kan zo'n beslissing een mens goed doen hé? Ik ben er zeer zeker hélémaal hartstikke keiblij mee :101::101:

Groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He Snuitje ik word helemaal blij van hoe jij het schrijft.

Die beslissing neem je niet zomaar en ik denk dat ik ook veel vrolijker word als ik kleren aantrekken moet niet steeds die vulling etc erbij in niet altijd meer opletten dat je niet moet springen of te ver voorover dat je boobs uit bh schieten (slappe hap bij mij dus)

Nog even wachten voor mij maar jij hebt het gehad. Ben heel nieuwgierig naar de foto's dus hou je in de gaten haha

Listy :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.