Ga naar inhoud

snuitje : 8 juli 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

he snuitje,

ik hed ook van die warme borsten en had naar de wellness gebeld omdat ik me ongerust maakte en ze hebben mij aangeraden om zón coldpak te gaan halen bij de apotheek heb mij ma dan daddelijk gestuurd voor een te halen en deze heb ik elke avond op mijn borsten gelegd dat voelt echt heerlijk vooral als het warm is zeker doen en als je vragen hebt moet je naar de wellness bellen heb dat zelf ook gedaan dat ik soms dacht ze worden daar nog gek van mijn vragen, maar integendeel ik ben altijd heel vriedelijk geholpen geweest aan telefoon en vond ik echt een gerust stelling.

was u verpleegster ook marie rose?

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Thx voor de reacties :rolleyes:

Inmiddels zijn ze niet meer zo warm,alles gaat beter dan t kan gaan geloof ik :101:

Ik wens iedereen zo'n herstel toe dan ik tot nu toe heb gehad!!!

En dydy,ja,ook ik had marie rose ze is lief hé? Ik ben ook heel tevreden over de kliniek,dat mag ook eens gezegd worden hé,dat t ook best positief kan zijn!

Listy,ik ben blij dat jij blij wordt van mijn verhaal!! Ik wens jou dan ook net hetzelfde toe,wanneer gaat het gebeuren,ik zal eens even zoeken of je al een topic hebt,kan ik daar neuzen :131:

En ik beloof hierbij plechtig dat ik morgen foto's ga uploaden,dus dan kunnen jullie meegenieten,heb net de gaasjes verwijderd en alles is helemaal mooi droog,dus die mogen eraf blijven :101:

Groetjes snuitje :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he snuitje,

das echt een heel lieve en ik ben ook zeer tevreden over het ziekenhuis er mag inderdaad ook eeens iets positief gezegd worden over de wellness in genk ben er ook super tevreden over.

als je vragen hebt slel ze gerust.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik ben moeder van 5 kinderen en ik weet wat je bedoeld met theezakjes hahaha want dat probleem heb ik nl ook omdat ik al mijn kinderen de borst heb gegeven.

zelf ga ik ook naar de wellnesskliniek en word op 17 september door dr visser geholpen.

kan niet meer wachten tot het zover is pffffff.

heb nu een uitgezakte 75b en krijg in de rechterborst 265cc en in de linker 295cc hoop uit te komen op een volle c/kleine d.(hoop dat dit ook zo is)

zou graag willen weten hoe jij het heb ervaren in deze kliniek omdat er toch veel vervelende verhalen zijn over de wellnesskliniek.

gr franny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi franny :126:

Ik herken helemaal wat je zegt van die theezakjes :134:

5 kids laat zijn sporen na hé.

Ik had ook een slappe héél slappe B en heb 320 cc gekregen.

Zit nu aan een D met de sportbh,had aan Dr Visser een C gevraagd waarna ze had gezegd ok een grote C kleine D en ik ben er heel tevreden mee!! De maat is goed!

Mijn ervaring met de kliniek is eigenlijk heel goed,ook ik was een beetje huiverig na de verhalen die de ronde doen over de klniek maar ik heb echt werkelijk nergens iets negatiefs over Dr Visser kunnen vinden,en geloof me,ik heb wat afgespeurd op internet hoor!

Ik ben echt tevreden,vond Dr Visser een eerlijke vrouw die gewoon zegt hoe zij t ziet,en dat mag ook vind ik,zij is tenslotte de deskundige!

Heb ook helemaal aan haar overgelaten hoeveel cc en achter de spier.

Ik heb ze via de borstplooi omdat mijn borsten nogal hingen en ik dacht dan zie je later zeker niks meer van t litteken,ze zei dat t niet veel uitmaakte of t via de tepel of de borstplooi ging,en dat t idd waar was wat ik opperde over dat hangen,ze had me nl ook al eerlijk gezegd dat ze een lift adviseerde maar dat wilde ik absoluut niet,dus vandaar mijn keuze via de borstplooi.

Ik ben nu een week po en ik moet zeggen voel me heel goed,bijna geen pijn en wat me ook erg opvalt is dat ik geen enkel blauw plekje eraan over heb gehouden,kan alleen maar zeggen dat alles heel erg is meegevallen.

Hoop echt dat t bij jou ook zo mag verlopen!

Mocht je nog vragen hebben,shoot!!!

Groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.