Ga naar inhoud

G-force : 28 augustus 2012 : Dr. Rhemrev : Medisch Centrum Haaglanden : Westeinde


Aanbevolen berichten

Gewoon bellen! Makkelijk gezegd door mij want ik ben ook zo'n schijterd, bang dat ze denken pfff....wat een zeikerd...

Maaaaarrrr....de nazorg hoort er natuurlijk ook gewoon bij! Daar heb je voor betaald tenslotte.

En je zegt zelf al dat ze hartstikke lief zijn daar Dussss.....bellen meid anders zit je alleen maar met de zorgen en die kunnen na 1 telefoontje al weg zijn...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Je hebt er idd voor betaald meid, gewoon even bellen en een tussentijdse controle vragen. Dat is meestal echt geen probleem. Het is ook niet de bedoeling dat je hiermee blijft rondlopen he :) Als het als 'door een zure appel heenbijten' voelt om te bellen, dan moet je maar even door die appel heenbijten ;) Gewoon een tussentijdse controle vragen, zeg dat je je echt zorgen maakt en dan ben je na je controle gerustgesteld of je weet waar je aan toe bent :) Dan kun je de appel daarna weggooien :)

Succes :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook gewoon even bellen...wat maakt jou die mensen uit???

Die zie je straks toch niet meer.

En voor jou is een een geruststellende gedachte als je daar bent geweest..

Gewoon doen!

succes.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo meiden. We zijn weer 3 maanden verder en alles leek toch nog goed te gaan. wondje was dicht en andere borst en is helemaal goed nadat er was vast gesteld door de pc dat die borst strak voelde door lymfevocht wat ik vast hield. Maar vorige week toch een domper. Litteken aan de kant waar het gaatje was werd dunner en het leek wel een soort blaar zo dun dus had de kliniek gebeld voor een afspraak voor vandaag dus. Dinsdag avond stond ik in de badkamer en voelde ineens wat lopen en dacht neeeeeeeeeee. Ja hoor er zat een gaatje in het litteken weer en werd even helemaal duizelig. schoongemaakt en verboden en gelijk gebeld gisteren dus kon nog die avond komen. Onder het litteken voel je een gat zo dik als mijn pink bijna ( de binnenste hechting was door de vorige keer lekkage geknapt en zou zelf dicht moeten groeien :103: nou niet dus. Gisteren heeft de verpleegkundige ernaar gekeken en zei dat het niet ontstoken was en dat ik het vandaag moest laten beoordelen door de pc. Vandaag helemaal zenuwachtig naar de pc en zij was best geschrokken over het feit dat het weer open was na 3 maanden. Heb de borst laten zien en ze zei gelijk al. Zal eerlijk tegen je zijn dit gaat vanzelf niet goed komen en zal je opnieuw moeten opereren. Mijn hart sloeg op hol en ik begon te huilen. Litteken was er slecht aan toe en er was een poort naar binnen. Door de infectie die ik had gehad heb ik erge kapselvorming wat niet zo erg zichtbaar is (alleen dat hij wat kleine was en 1 cm hoger zat :9: ,maarja welke bost is gelijk dacht ik terwijl ik mij er wel aan stoorde) maar die borst voelde wel altijd strakker en soms deed hij zeer een soort spierpijn. Het kapsel wil ze helemaal verwijderen, borst schoonspoelen, stukje litteken verwijderen en nieuwe silicone erin. Ze wilde dat ik gelijk dat we gingen kijken wanneer dit zou gebeuren en ik moet dinsdag al onder het mes :88::24: en moet 3 dagen van te voren beginnen met een AB kuur. Ik heb vandaag alleen maar gehuild wat een domper en alles moest ik regelen thuis en met werk. Dinsdag 7.30 uur dan moet ik aanwezig zijn en zullen ze mij zo 9 uur opereren. Maar hoe zal het herstel zijn? Hoelang mag ik geen auto rijden en kan ik weer dingen doen? Het hele gesprek ging als een waas en alles gaat zo snel. Ik weet het allemaal niet meer, wil dat ik kan genieten nu eindelijk.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och shit, verdorie!!!! Hoe kan dit nou opeens???

Ongelooflijk!!!

Ik kan me voorstellen dat het gesprek als een waas aan je voorbij ging! Wat een rot nieuws! Was er iemand bij je die nog iets weet van het gesprek?

Heel veel succes weer!!!

Qua herstel zullen dezelfde regels gelden als vorige keer. 2 weken geen autorijden en 6 weken sportbh en rustig aan... Bah, wat een vieze tegenvaller!! Sterkte!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Txn BB.

Ja de pc stond ook met een mond vol tanden en heeft dit nooit meegemaakt. wond is nooit dicht gegaan na de complicatie van de eerste keer en het plekje was een dun velletje wat kwetsbaar bleef. Ik was alleen in de kliniek omdat de verpleegkundige mij gisteren nog zei dat ik mij geen zorgen hoefte te maken en het vandaag alleen nog even voor de zekerheid na moest laten kijken want ja zij was geen arts en behandeld alleen de wonden. De kosten daar maak ik mij wel een beetje druk om want ze had het over de verzekering en als dat niet lukte dan zou ze wel wat minder pindakaas op der brood smeren zei ze. Komt goed zei ze. mmmm betekend dat ook 6 weken niet werken net als de vorige keer? Dat zou ik echt heel erg vinden want mijn baas vroeg al of ik dinsdag na de operatie als ik thuis kom haar wil bellen. Ze wil dan weten hoe en wat :102: . Nou heb gezegt als ik aanspreekbaar ben en mij goed voelt om te bellen. Ik snap het wel ,werk in de zorg en de feestdagen komen eraan maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Weet je.... Je moet even naar het ziekenhuis bellen en die vragen daar stellen, want ik weet niet precies wat jouw pc belangrijk vindt... Anders schrijf je vragen op en stel ze voor de operatie, of laat iemand anders de vragen na de operatie stellen aan je pc en de antwoorden op het papier schrijven!!! Echt opschrijven, want anders vergeten jullie misschien iets :)

Ik kan me voorstellen dat je baas denkt... oef... maar het gaat om jouw gezondheid he meid, dus sta je mannetje :)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op gesprek bij de anesthasist geweest en ze heeft gezegd dat ik dormicum krijg voor de operatie zodat ik rustig de ok in zal gaan en er dan ook rustig hopelijk uitga. Vorige keer was het niet zo super omdat ik er heel onrustig uit kwam. Ze zijn heel lief bij de kliniek en vroegen vandaag nog of ik een beetje bijgekomen was van de schrik en dat het helemaal goed ging komen, Ze vertelde dat het zo snel moet omdat de pc bang is voor een hematoom binnenin ofzo :98: . Nog een paar dagen en dan is het voorbij zeg ik de hele tijd maar tegen mijzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Dormicum! Super!

Op de kinderafdeling waar ik gewerkt heb, gingen de kindjes roze olifanten zien ervan haha, dus wie weet ;)

Hoop dat je al wat berusting gevonden hebt in wat er gaat gebeuren. En probeer je niet te veel zorgen te maken over je werk.... Het is nu eenmaal zo, je moet opnieuw onder het mes.. Jij wilt dit zelf ook niet en dit was ook niet je bedoeling, dus dan hoef je je ook niet schuldig te voelen! Als het een collega van je was, die dit overkwam zou je ook niet willen dat ze zich schuldig zou voelen toch? Dan zou je een dagje extra werken en dan was het geen probleem :)

Probeer er een positieve draai aan te geven en zorg ervoor dat je gezondheid voor gaat!

Succes!!

X BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooooooo de operatie is weer achter de rug. Had toch minder zenuwen dan de eerste keer maarja nu had ik ook pijn en ik moest er wat aandoen. Operatie is goed gegaan alleen heeft het wat langer geduurt ipv 1 uur 2 uur. Kapsel hebben ze geheel verwijderd en was best dik en alles is schoongespoeld met AB. Wond heeft ze extra strak gehecht om te voorkomen dat het weer open zal gaan. Na de operatie was ik zeer moe en toch heel misselijk maar niet overgeven. De terugweg was een hel normaal rij je van den haag naar hier in 20 min maar door file en een ongeluk reden we hier 70 min over en ik wist niet meer hoe ik moest zitten of liggen in de auto en thuis heb ik wel even een potje gejankt ( leek wel alsof alles er in 1x uit moest) Morgen weer terug om het witte tape en verband eraf te halen. Vandaag gaat het redelijk alleen hele erge keelpijn ( heel mijn huig is blauw) <_< en af en toe misselijk. Laat jullie morgen weten hoe het is gegaan bij de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey G-force

Nou, allereerst: FIJN dat het weer achter de rug is!! Hoop dat je herstel goed gaat deze keer!!!

En je huig blauw??? Wow, dan hebben ze wel hard gedrukt met intuberen zeg....... Mag je best wat van zeggen op je controle, want dat is toch niet helemaal de bedoeling.....

Probeer veel water te drinken! Dat helpt tegen de misselijkheid. Dat narcosespul wordt dan goed verdunt en zo heb je er minder last van :)

Ben benieuwd wat je pc morgen nog zegt :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB

Ga het morgen zeker even zeggen want ik heb al de hele dag last van mijn keel en mijn hand doet ook zeer een soort spierpijn. Misschien kregen ze hem er niet goed in en heb ik hevig verzet geen idee was er niet bewust bij. Heb een foto ervan gemaakt ,let maar niet op mijn koffie tong. De vorige keer had ik echt nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de meest gave foto hier op het forum!! :45:

Maar wel duidelijk te zien dat er bloeduitstortinkjes op zitten!

Ijsjes eten en koud drinken kan de pijn verlichten!!

Die hebben wel wat uit te leggen, als ik het zo zie........

Denk namelijk niet dat dit normaal is, al heb ik mijn eigen huig niet zo minitieus bekeken na de operatie.. eigenlijk heb ik mijn eigen huig nog nooit zo close-up bekeken als dat ik de jouwe nu bekeken heb :4:

Ben benieuwd wat ze voor excuus bedenken :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou BB.

Ik kreeg toen ik wakker werd uit de narcose een peerijsje en ik zat hem te eten en 5 min later dacht ik wat ben ik nou aan het doen hahahah. Toen ik besefte dat ik een ijsje aan het eten was werd ik misselijk en was bang dat ik erin zou stikken omdat ik zooo moe was.

hahahahah die foto heb ik genomen met mijn mobiel maar als ik nu op die foto klik zie ik idd dat hij wel groot uitvalt. Ach dan weten jullie waar ik het over heb , dat heb ik weer een blauwe huig :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi G-Force

Fijn dat je de operatie weer achter de rug hebt, nu weer volop herstellen, ik wens je veel beterschap.

Van je huig zou ik inderdaad echt wat zeggen! Hij is echt behoorlijk blauw(net even die van mij met een lampje in de spiegel bekeken, nog nooit gedaan eigenlijk haha, niet zo goed gekeken in ieder geval) maar dat is niet normaal zeg, en je dan afschepen met een perenijsje:(

Ik wens je heel erg veel beterschap!

xx veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gemeld bij de kliniek over mijn huigje en de verpleegkundige had niks gehoord van de pc dat er iets raars was gebeurt tijdens het inbrengen van dat pijpje. Maar ze zou het zeker melden en dat verhaal van het ijsje vond ze ook maar vaag :44: . Nou als ik de pc zie zal ik mijn foto wel even laten zien als bewijs. Het tape hebben ze vandaag verwijderd en de borst zag er al heel anders uit zeg, hij hing nu even hoog als die andere en voelde heel zacht dus dat was een hele opluchting al. Nu is het weer rustig aandoen en de sportbh dragen, maarja alles voor een mooi eind resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm.... dus het staat ook niet in het dossier... :44: die hebben gehoopt dat je je niet meer kon herinneren dat jij met een ijsje wakker werd..... gevaarlijke boel ook eigenlijk, iemand een ijsje geven als ie niet goed wakker is, :44:

Fijn dat je borst al helemaal goed lijkt te zitten en dat het er gewoon goed uitziet!!

Neem die foto van die huig maar mee naar die pc idd... die heeft wat uit te leggen :45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.