Ga naar inhoud

G-force : 28 augustus 2012 : Dr. Rhemrev : Medisch Centrum Haaglanden : Westeinde


Aanbevolen berichten

Hoiiii Gefeliciteerd met de nieuwe boobies!

Hihi en idd wat een verhaal over de vrachtwagen. Ik denk dat je een soort van Pethidine in je been hebt gekregen, net als bij de bevalling kan. Haalt dan nét de scherpe kantjes van de pijn weg :35:

Lekker uitrusten nu.... ons vooral up to date houden :45: en goed je medicijnen pakken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe boops....en wat het misselijk zijn en overgeven weet ik alles van... ;-)

Geniet maar lekker van je mooie kunstwerken en ook van een week of 2 heel weinig doen....en ik weet zeker dat je elke dag met een big smile rond loopt.....

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden.

Gisteravond ging het even wat minder werd helemaal duizelig op de wc en drijfnat van koud zweet in één keer :88: dus even met mijn hoofd tussen mijn benen en daarna met mijn hoofd tegen de koude muurtegels. Mijn vriend schrok zich zowat lam toen hij mij zag zitten en hielp mij op de bank na 5 min liggen op de bank ging het weer. Daarna maar naar bed gegaan en mijn medicijnen genomen en getempt gelukkig geen koorts.

Vannacht redelijk geslapen op mijn rug/zittend maar werd wel om de 2 uur wakker denk automatisch om te controleren of ik niet op mijn zij stiekem lag te slapen.Gelukkig niet meer misselijk en kan alweer beetjes eten. Paracetamol neem ik trouw in samen met de 3x daags artrotec ( diclofenac met maagbeschermer ineen) Dit laatste heb ik zelf geregeld de dag voor de operatie bij de huisarts want in de papieren van de kliniek staat alleen paracetamol nou ik heb het geprobeert en dat gaat hem niet worden. In de papieren van het ziekenhuis stond paracetamol met diclofenac en lees van de meeste dames hier dat ze deze combi nemen. Die artrotec is echt super en merk een uur na innamen dat het echt wat doet :3:. Hadden jullie dat ook ik wil ze de hele tijd maar vasthouden als ik loop alsof ik bang ben dat ze eraf zouden vallen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het alweer wat beter met je?

Vervelend dat duizellige he.

Ik heb het ook een dag of 4 gehad hoor, gewoon heel rustig bewegen en vooral niet snel met je hoofd draaien.

En ja je borsten vast houden, dat herken ik ook, vooral de 1e x douchen vond ik heel eng.

Zorg maar dat je vriend bij je in de buurt staat als je gaat douchen, voordat je misschien weer duizelig wordt.

Sterkte verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey. Alles gaat een stuk beter vandaag. Verband is eraf en wat zijn ze groot :45: . Durfde bijna niet te kijken toen het verband eraf ging zo eng vond ik het. Thuis toch even goed bewonderd en ja hoor de tranen kwamen hahaha vond ze eng en durfde ze niet aan te raken. De pc zei het wordt 75c en het is maar goed dat ik bh 75d ook had gekocht want die ging gelijk terug het tasje weer in hahhaha. Helemaal blij hopelijk worden ze met de dag mooier. Foto heb ik in mij galarij geplaatst zonder verband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,

echt Wauw....supermooi!

En je hoeft ze niet eng te vinden hoor...het went heel snel. Al was ik ook bang in het begin dat ze er af zouden vallen hahaha..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag alweer een week geleden dat ik geopereerd ben. Ik voel mij eigelijk best goed misschien soms te goed waardoor ik teveel hooi op mijn vork neem en dan super moe ineens ben of pijn krijg. Ben ook geen stilzitter en kijk al uit naar het autorijden weer terwijl ik normaal een hekel aan auto rijden heb. Ik werk in de zorg maar de eerste dagen kon ik mij heel goed inbeelden hoe mij patiënten zich soms voelen jeetje wat hulpbehoevend voelde ik mij. Heb vandaag weer een foto geplaatst hoe ze er naar een week uitzien :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien er mooi uit, meid.

Ben je al een beetje gewend aan ze.

Ik begin er langzaam aan te wennen ja. Vandaag was het mooi weer dus ik in een hemdje de kids van school halen maar had het idee dat iedereen mij op straat aankeek als of erop mij voorhoofd stond " boobjob" :45: Gevoel is ook terug want dat had ik 2 dagen niet in 1 borst maar ohhh wat zijn die tepels gevoelig wind, airco zelfs wrijving van kleding is niet lekker. Ben zooo blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen en mij door jullie over mij angst heb heen gezet anders zat ik volgend jaar zomer weer tegen die bikini op te hikken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D het lijkt in't begin echt alsof het op je voorhoofd staat geschreven he :45: iedereen ziet gewoon die gigantische brok zelfvertrouwen ipv de boobies :45: dat maakt wat hoor!

Goed dat je na een weekje al redelijk hersteld bent. Het risico is inderdaad dat je je gaat forceren.. nog een weekje kalm en dan weer met de auto rijden! In't begin zal dat schakelen enzo toch wel zwaar zijn hoor. Toen ik terug reed met de auto was ik na 5 minuten al bekaf aan m'n rechterkant :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

Tot zaterdag ging het super misschien wel te goed want ik was zaterdag vol in de running. Tuincentrum, veel lopen enz. Zaterdagavond kreeg ik ineens pijn in mijn rechter borst terwijl eigelijk vanaf het begin mijn linker borst eigelijk meer gevoelig was en nu voelde die ineens prima, ( leek wel of het over gesprongen was :unsure: ) Gelijk diclofenac en ijs erop en mijn bed in. Zondagochtend wat een hel ik kon niet meer overeind komen, mijn rug deed zo zeer dat ik niet meer wist hoe ik moest zitten of liggen. Kinderen waren heel lief door te helpen maar ik kon ze niet helpen dus de kids gingen naar oma zodat ik even kon rusten. Ik had het zo warm, misselijk en vet aan de diaree :11: . Toch maar even koorst meten en jahoor shit 38,1. Gelijk mijn borsten gecontroleerd op rode warme plekken enz. Zag niks gek en voelde niks geks behalve gespannen borsten. De volgende de dag had ik een afspraak bij de kliniek om de hechtingen te laten verwijderen dus dacht neem braaf mijn medicijnen optijd in want dat was een beetje versloft omdat het zo goed ging en ik hoor het morgen wel. De volgende dag voelde ik mij iets beter minder pijn en helaas nog wel verhoging en diaree. s'Middag had ik een afspraak bij de kliniek en heb alles verteld en ze stelde mij gerust want ze zagen er prachtig uit al en de hechtingwonden waren ook heel mooi aan het genezen. Er heest dus griep vertelde ze en daarom liep ze ook 20 min uit want haar 2 collega.s hadden hetzelfde pfffffff. Volmaakt tevrede verliet ik de kliniek ondanks dat ik mij beroerd voelde :43: . Oja ik kreeg nog wel de tip mee "ga nou geen 10 dingen op 1 dag doen want je bent nog steeds herstellende" Jaja dat valt mij wel heel zwaar want als ik mij goed voel wil ik dingen doen en ben nou eenmaal een druktemakertje maar ga toch maar braaf luisteren dit keer. Vandaag gaat het eigelijk weer beter en geen verhoging meer :) maar heb het heel rustig aangedaan want manlief was thuis. Jullie zijn weer helemaal op de hoogte en zal binnenkort weer een foto plaatsen van mijn :1big_boobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Germaine....

Meid meid, dat geduld is ook niet jouw sterkste kant he hahaha. Doe het nou rustig aan joh, de enige die je ermee hebt, is jezelf! Let goed op jezelf en op je herstel. Je hebt er niets aan om nu te veel hooi op je vork te nemen. Je lichaam kan dat gewoon nog niet aan. Het is niet niks zo een operatie!! En jij wilt toch volgend jaar in een mooie bikini lopen, met mooie boobies? Dan zul je nu toch echt even naar je lichaam moeten luisteren :)

Zo, effe een preek van BB haha, sorry, maar het is zo zonde als je het voor jezelf zo lastig maakt om te herstellen :) De rest komt wel weer als je hersteld bent. ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Germaine,

so..dus nu ben je toch met de neus op de feiten gedrukt.. :141:

Het is inderdaad moeilijk als je je goed voelt om niet van alles te doen, maar ...neem de tijd ..Echt rustig aan blijven doen..Dit is ook een teken van je lichaam dat je toch TE veel doet.

Wel fijn dat het vandaag weer beter gaat..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe al braaf :93: en rustig aan nu. Heb vandaag voor het eerst auto gereden met vriend ernaast als het niet zou gaan. Moest vandaag stemmen en het gemeentehuis is hier nog geen km vandaan dus een mooi proefritjes. Maar jeetje wat is het gek auto rijden met dikke borsten hahahaha heel voorzichtig heb ik als een slak gereden en daar blijft het dan vandaag ook bij. Wanneer konden jullie weer fietsen :56: ? De kliniek had gezegd dat ik dat al mocht en autrijden ook maar ik wil even jullie ervaring hierover. OHHH en fietsen is bij mij korte afstanden hahahah ik ben geen fietser voor de lol maar meer voor de kids naar school brengen hier nog geen km vandaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kinderen zijn 6 en 9, maar mijn zoon zit naar school nog achterop bij bij maar kan er zelf of en afstappen dus dat scheeld wel. Nu loop ik iedere keer naar school 10 min heen 10 min terug en met de fiets ben ik er toch wat sneller.

Heb trouwens weer foto's geplaats en ook van de hechtingen. Of die pc kan zo mooi hechten of ik heb geluk gehad want normaal genees ik voor geen meter als ik een wondje heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Germaine,

Ik heb net je foto's gezien...Wauw...mooi zeg!

Ik weet eigenlijk niet meer wanneer ik voor het eerste ben gaan fietsen, dat zal ook wel na een paar weekjes zijn geweest. Maar als het lukt, dan kun je dat toch doen en het scheelt dat je jongste zelf op je fiets klimt.

Goed van jou dat je zo goed geluisterd hebt...!!! :38: ..just kiddin', maar het zou toch te jammer zijn als er iets mis zou gaan...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames. Heb even een tegnslag met mijn boobies :( . Paar dagen geleden erg last van vocht in mijn buik en rechter borst en buik. Z.n druk dus ik met ijs in de weer en de plek van het litteken deed zeer. geen koorts of andere gekke verschijnsels. Toen ik een tijdje met ijs had gezeten vroeg ik aan mijn vriend hoe het eruit zag van onder en hij zei ineens zie een druppel vocht :wacko: . Ik kijken met een spiegel en verrek idd en een raar bultje. Wondje afgedekt en de volgende dag de kliniek gebeld en ik mocht s avonds komen. Een verpleegkundige heeft gekeken en fucidine zalf erop gedaan en dicht geplakt. Ze vertelde dat het bultje VET was (uit mijn borst) :24: Ik werd echt even naar maar ze stelde mij gerust en vertelde dat ik zo veel vocht had dat het een zakke plek heeft opgezocht waar het uit kan komen. Als de pleisters nat werden moest ik ze vervangen en niet gek staan te kijken dat het veel vocht kon zijn, Thuis gekomen was het gaasje, plakkers,bh en shirtje nat. KUT KUT dacht ik neeeeeeee. Heb het opnieuw afgeplakt en tussen mijn bh en topje nog een washandje gedaan voor eventuele plek partij s nachts. Nou je kan het al raden de volgende dag was alles drijfnat tot mijn zij toe. Vandaag contact gehad en moest het wondje spoelen en laten lopen onder de douch en het vocht eruit masseren er kwam veel uit :98: . Hoe meer eruit ging hoe beter het voelde. Ik heb totaal geen pijn eraan alleen het moment voor het ijs en ik heb vandaag maar wondgaasjes gekocht die veel opsorberen en wel lucht doorlaten. Morgenochtend ga ik langs de pc zodat zij ook nog even kan kijken en gelukkig zie ik op het vetje geen onrustige plekken of dingen. Het vocht is nu ook nog weinig en hoplijk morgen nog minder want morgen heb ik een trouwerij en ik zou het erg vinden dat ik dadelijk met een doorweekte jurk moest lopen. Kennen jullie dit of heb je er wel eens van gehoord een vetje uit je hechtingwondje :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè..wat vervelend voor je.

Ikzelf heb er nooit van gehoord maar wel fijn dat je zo snel terecht kon bij de kliniek. Succes morgenvroeg bij je pc, hopelijk gaat het dan al iets beter...

En wel rustig aan morgen bij de trouwerij... :6:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi G-force

Ik zal het trouwens ook even aanpassen in je titel van je topic, want zie daar nog een andere naam staan haha. oeps...

Shit zeg, maar het vocht moet er idd uit. Als je zegt dat het nu al veel minder is, dan heb je best kans dat het grootste leed geleden is!

Voor de bruiloft kun je er ook maandverband tegenaan leggen, misschien dat dit net iets meer absorbeerd, gewoon zo een extra large of zo en ieder uur even wisselen als het nodig is?

Hoop dat de pc morgen goed nieuws heeft voor je!!

Houd je ons op de hoogte?

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend ben ik bij de pc geweest en ze heeft het vetje teruggestopt en hechtpleisters erover geplakt. De borsten zagen er rustig uit zei ze nog wel wat vocht maar geen aanwijzingen op eventuele ontstekingen :3: . De hechtpleister moet ik laten zitten tot deze er zelf vanaf vallen en als en ik zal haar over 2 weken weer zien als er geen gekke dingen meer voordoen.Borsten zijn alweer wat gezakt en de wurgband hoef ik ook niet meer om alleen met inspanning Nu net terug van de bruiloft en heb geen drup wondvocht meer verloren sinds vanochtend dus daar ben ik erg blij mee, Die tip van het maandverbandje gaf mijn schoonma ook hahahah onder het mom van jaaaa dat is goedkoper dan al dat verband en het neemt veel op. :154: Maar al met al viel het mij gelukkig mee want ohhh wat was ik geschrokken gisterenochtend van die grote plas wondvocht, had gewoon het gevoel alsof mijn boob haar vruchtwater was gebroken. Zo rook het trouwens ook echt z'n vruchtwater lucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja we willen alleen maar goed nieuws. Moet zeggen heb ook haast geen pijn meer, heb meer last van mijn schouders en nek omdat ik wat voorover gebogen loop ipv rechtop borsten vooruit. Op de bruiloft heb ik het ook rustig aangedaan en iedereen volgens mij weet dat ik iets aan mijn boobs gedaan heb want mijn half dove oma riep hard Germainnnnn hoe gaat het nu met die borsten hoorde dat er vocht uit kwam :67: . SSSSSST oma je praat hard zei ik nog pfffffff. Wel lief maar zoooo niet grappig, maarja dat mensje is ook al oud en toonde haar intresse :) Zal snel weer foto's maken want dat is er een beetje bij ingeschoten dan kun je zien of ze alweer veranderd zijn. Zelf vind ik het moeilijk zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een update. Gaatje in de hechting van rechter borst is dicht en sinds zondag komt er geen wondvocht meer uit en die borst voelt goed. Borsten worden wat zachter maar mijn linkerborst voelt strak aan soms van binnen aan de bovenkant van mijn borst. ( kan het niet omschrijven maar je ziet niks geks aan die borst en hij voelt niet hard) Als ik dat soort spierpijn trekkerig gevoel heb zie ik ook niet dat mijn borst samentrekt ofzo maar het voelt wel zo en dan alleen aan de bovenkant. Ben 4 weken PO nu maar ben een beetje sip omdat het mij niet lekker zit omdat die borst aan de bovenkant zeer doet. Zijn voor de spiergeplaats dus wat kan het dan zijn? Ben zo bang voor teveel kapselvorming ofzo :103: maar durf de kliniek ook niet te bellen want dan ben ik bang dat ze denken heb je haar weer tewijl ze echt super lief zijn daar hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.