Ga naar inhoud

G-force : 28 augustus 2012 : Dr. Rhemrev : Medisch Centrum Haaglanden : Westeinde


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik zal mij even netjes voorstellen. Mijn naam is Germaine en ben moeder van een dochter en zoon. ( 9 & 5 jaar ) Na mijn zwangerschappen ben ik niet meer happy met mijn lijf en heb besloten om een BV te laten doen. Ik ben hard aan het sparen maar door mijn werk moet ik het 1 en ander gaan inplannen want ik zal onbetaald verlof aan moeten vragen als dat mogelijk is. Ik werk ik de zorg op een groep met ernstig meervoudig gehandicapten en dit is erg zwaar werk dus ik kan niet snel aan de slag helaas.

Op dit forum ben ik mij nu aan het verdiepen en zie echt prachtige resultaten bij jullie ! Nu heb ik ook al verschillende website's bekeken en kreeg ik wel een fijn gevoel bij de Haaglanden kliniek. Je hebt de service van een prive kliniek maar wordt in het ziekenhuis MCH (Leidschedam) geopereerd. Wie heeft ervaring met deze kliniek dan hoor ik graag wat je ervaring was/is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

22 Maart op consult bij de haaglanden kliniek. Dit is voor mij al een hele stap aangezien ik best wel bang ben voor de operatie omdat ik nog nooit in mijn leven onder het mes ben geweest :unsure: Gelukkig gaat mijn vriend mee en kan ik als alles bevalt een afspraak maken zodat ik eind augustus kan geopereerd worden want ik heb groen licht van mijn werk gekregen en kan een maand vrij krijgen in september en plak er dan 2 weken vakantie aanvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 Maart op consult bij de haaglanden kliniek. Dit is voor mij al een hele stap aangezien ik best wel bang ben voor de operatie omdat ik nog nooit in mijn leven onder het mes ben geweest :unsure: Gelukkig gaat mijn vriend mee en kan ik als alles bevalt een afspraak maken zodat ik eind augustus kan geopereerd worden want ik heb groen licht van mijn werk gekregen en kan een maand vrij krijgen in september en plak er dan 2 weken vakantie aanvast.

Ja effectief op consultatie gaan vond ik persoonlijk ook een zeer grote stap! Een vraagje waarom ga je erna niet gewoon op ziekteverlof? ik wordt morgen geopereerd en heb 2 weken ziekteverlof, hopelijk kom ik daar mee toe, want ik werk in het ziekenhuis als verpleegkundige.

Alvast heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja effectief op consultatie gaan vond ik persoonlijk ook een zeer grote stap! Een vraagje waarom ga je erna niet gewoon op ziekteverlof? ik wordt morgen geopereerd en heb 2 weken ziekteverlof, hopelijk kom ik daar mee toe, want ik werk in het ziekenhuis als verpleegkundige.

Alvast heel veel succes!

Mijn werk zegt dat niet medisch is dus dan valt het niet onder ziek zijn. 2 weken dat is best wel kort na een bv en vooral omdat je zwaar werk hebt. Ik werk met meervoudigcomplex gehandicapten en ik heb 6 weken vrij en dat heb ik hard nodig denk ik. Ik hoop dat de operatie goed is verlopen bij je en valt de pijn mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Dames,

Vandaag mijn consult gehad bij de PC en gelijk een afspraak gemaakt voor de operatie het wordt dus 27/8, 28/8, 3/9 of 4/9 omdat zij op maandagen en dinsdagen opereren in het MCH. Jeetje wat was ik zenuwachtig voor deze afspraak en ik moest ook gelijk naar de wc van de zenuwen toen ik binnen kwam :45: .Ik had een vrouwlijke arts en zij stelde mij zeer gerust en nam alle tijd voor mij. Ze vertelde mij ook dat als ze ergens niet achterstond ik dan eventueel een afspraak kon maken bij een collega. Ik heb puur gekeken naar wat ik mooi vind en het is 320 of 350 cc high profile voor de spier geworden. Ik heb nu een slappe 70B en zij denkt dat ik met dit aantal cc op de 75C of 70D uitkom maar ik twijfel hieraan een beetje omdat een kennis van a70 met 280 cc achter de spier ( anatomisch ) op 75C is gekomen en soms 70D. Wat denken jullie wat het zou gaan worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn werk zegt dat niet medisch is dus dan valt het niet onder ziek zijn. 2 weken dat is best wel kort na een bv en vooral omdat je zwaar werk hebt. Ik werk met meervoudigcomplex gehandicapten en ik heb 6 weken vrij en dat heb ik hard nodig denk ik. Ik hoop dat de operatie goed is verlopen bij je en valt de pijn mee.

Ziekteverlof is inderdaad niet van toepassing. Wel fijn hoor dat je 6 weken vrij hebt kunnen regelen. Dat is ook de tijd die voor het herstel staat! Ik heb net een lift met protheses gehad (ook na 2 kids) en ik kreeg 2 weken volledige rust en in totaal 6 weken niet tillen en sporten voor geschreven. Heel veel succes met je plannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Vandaag mijn consult gehad bij de PC en gelijk een afspraak gemaakt voor de operatie het wordt dus 27/8, 28/8, 3/9 of 4/9 omdat zij op maandagen en dinsdagen opereren in het MCH. Jeetje wat was ik zenuwachtig voor deze afspraak en ik moest ook gelijk naar de wc van de zenuwen toen ik binnen kwam :45: .Ik had een vrouwlijke arts en zij stelde mij zeer gerust en nam alle tijd voor mij. Ze vertelde mij ook dat als ze ergens niet achterstond ik dan eventueel een afspraak kon maken bij een collega. Ik heb puur gekeken naar wat ik mooi vind en het is 320 of 350 cc high profile voor de spier geworden. Ik heb nu een slappe 70B en zij denkt dat ik met dit aantal cc op de 75C of 70D uitkom maar ik twijfel hieraan een beetje omdat een kennis van a70 met 280 cc achter de spier ( anatomisch ) op 75C is gekomen en soms 70D. Wat denken jullie wat het zou gaan worden ?

Ik zou niet al te groot gaan. Het moet natuurlijk blijven vind ik en hoe meer hoe groter de kans op verzakking. Ik heb net 200 cc gekregen en dat voelt al GROOOT! ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet al te groot gaan. Het moet natuurlijk blijven vind ik en hoe meer hoe groter de kans op verzakking. Ik heb net 200 cc gekregen en dat voelt al GROOOT! ;-))

De PC zei ook dat ze niet meer dan 350 cc wilde geven omdat zij vond dat het er dan niet mooi meer zou uitzien. Ik heb ook grotere cc gepast maar dat werd mij een beetje over de top. Ben wel blij met een eerlijk vrouwlijk PC die kijkt er net wat anders tegen misschien dan een man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Germaine,

Fijn dat je zo'n goed consult hebt gehad!!! :101: Ik vermoed ook eerder als je ondermaat 70 hebt, dat je op een E misschien zelfs F zult uitkomen, ik ben met 200cc twee cupmaten omhoog gegaan.

Ik zal zo je titel wat aanpassen en je topic naar de operatieverslagen verhuizen, maakt het net weer iets echter!!! :43:

Liefs, Eefje, :54:

PS: als je nog even wilt laten weten ook wie je gaat opereren, zet ik het ook bij in je titel. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vandaag op werk zag ik dat ik een voicemail bericht had en wat bleek de kliniek had mij gebeld. De zenuwen braken uit en zei tegen mijn collega dat ze hadden gebeld en of ik wilde terug bellen. Heel lief van haar ik mocht ik eerder naar huis en thuis gelijk gebeld. Ik heb een datum 28 augustus !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nog 30 nachtjes wat gaat het ineens snel :20: en ohhh wat ben ik zenuwachtig.2 weken geleden bij de anesthesist in het MCH geweest voor een gesprek en pre medicatie gevraagt voor de zenuwen ( 2 tabletten oxazepam ) 1 voor de avond ervoor en 1 voor s 'ochtends.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Germaine

Zie nu pas dat jij al echt een datum hebt!! Gefeliciteerd!

Heb je zo een stress meid? Gewoon op je af laten komen, komt helemaal goed ;)

Straks heb je mooie boobies en is het je allemaal reuze meegevallen! Oke, pijn hebben we allemaal, maar dat is ook weer zo vergeten :)

Je weet waar je het voor doet en ze zeggen niet voor niets: wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha.

Succes met aftellen, over een maandje heb je ze!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Germaine

Zie nu pas dat jij al echt een datum hebt!! Gefeliciteerd!

Heb je zo een stress meid? Gewoon op je af laten komen, komt helemaal goed ;)

Straks heb je mooie boobies en is het je allemaal reuze meegevallen! Oke, pijn hebben we allemaal, maar dat is ook weer zo vergeten :)

Je weet waar je het voor doet en ze zeggen niet voor niets: wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha.

Succes met aftellen, over een maandje heb je ze!! :35:

xx BB

Dankjewel! Voor de pijn ben ik nog niet eens zo bang maar wel voor het infuus ( naalden fobie en dat voor iemand die in de zorg werkt hahahaha) Misschien dat ik zeg achteraf ohhhh dat viel reuze mee en met bloedprikken gaat het ook de laatste jaren beter (zenuwachtig ervoor en erna denk ik altijd ohhhhhh dat viel mee) Ik krijg ze ook voor de spier en dat zal denk ik qua pijn ook heel veel schelen. Mijn vriend is de dag zelf en de dag erna vrij en dan zal ik de kinderen zelf naar school moeten brengen want mijn schoonouders hebben vorige week ineens een vakantie geboekt :37: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ik ben ook geen fan van naalden en zelf verpleegkundige :45:

Het infuus voelt hetzelfde als bloedprikken, dacht ook dat dat veel pijnlijker zou zijn!

En inderdaad, voor de spier scheelt een heel stuk qua pijn, ligt er dan nog net aan hoe strak je eigen velletje is :D

Leuke schoonouders heb jij :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die borstjes zitten na 2 zwangerschappen ruim in het velletje :82: Vroeger 75 c na 2 zwangerschappen slappe 70 b pfff. Waar zal ik dan op komen met 350 cc mentor high profile voor de spier ? De pc zei 75c/70d maarja als ik die verhalen hier lees weet ik het niet meer.

en die schoonouders ja hahaha die denken zoek het maar uit wij gaan liever 2 weken met onze konten in de zon zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

350cc rond high profile van mentor geeft 4,9 cm projectie. Van een 70 b moet jij zeker een 70D gaan halen!

Ik heb 5,2 cm projectie, mentor high profile. Ben van 75B naar 75F gegaan, dus misschien zit er voor jou zelfs wel een 70E in?

De cc's vallen niet overal anders. Het is alleen zo dat het een verschil maakt of je anatomisch of rond hebt en dan nog welk profiel en welk merk prothese.... Elke prothese heeft namelijk zijn eigen breedte en projectie en dat bepaalt de uiteindelijke vergroting.

De breedte van jouw borst, bepaalt de breedte van de prothese.

Die schoonouders hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

350cc rond high profile van mentor geeft 4,9 cm projectie. Van een 70 b moet jij zeker een 70D gaan halen!

Ik heb 5,2 cm projectie, mentor high profile. Ben van 75B naar 75F gegaan, dus misschien zit er voor jou zelfs wel een 70E in?

De cc's vallen niet overal anders. Het is alleen zo dat het een verschil maakt of je anatomisch of rond hebt en dan nog welk profiel en welk merk prothese.... Elke prothese heeft namelijk zijn eigen breedte en projectie en dat bepaalt de uiteindelijke vergroting.

De breedte van jouw borst, bepaalt de breedte van de prothese.

Die schoonouders hahahaha

Eigelijk hoop ik ook dat ze groter uitvallen :45: want de pc zei dit was het maximale wat kon qua borstbreedt en ik mocht niet eigenwijs zijn van mijn vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

pfffffffffffffff nog 16 nachtjes. Wat ben ik zenuwachtig, humeurig, neergeslagen,bang en slaap heel slecht :102: !!! Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar het helpt niet. Vrijdag word ik 30 dus een feestje en 6 dagen voor mijn operatie nemen mijn lieve vrienden mij een dagje mee naar Londen zodat ik even mijn gedachten ergens anders hebt maar ik heb gewoon weinig zin erin en ik voel me er zo schuldig en kut over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Germaine

Wat een gedoe he, nieuwe boobies aanschaffen. Tis wat anders dan je druk maken over welke kleur auto je wilt als je een nieuwe neemt....

Waar ben je nou het meest zenuwachtig voor? Dat je boobs te groot of te klein gaan worden? Voor de operatie? Voor het infuus?

Heb je je dat al eens heel goed afgevraagd? Want misschien is er wel minder waar je je zenuwachtig over hoeft te maken, dan dat je denkt :)

De anesthesist, zal zeker zijn baan willen behouden. De plastisch chirurg ook! En het enige wat je doet is nuchter op die tafel gaan liggen en met boobs wakker worden!! :D

Heb je het al eens geprobeerd op die manier te bekijken, of denk ik nu erg makkelijk (omdat ik al twee keer nieuwe boobies gekregen heb haha)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.