Ga naar inhoud

Bonnie : 20 juli '09 : Dr. Malfeyt : Reinaert Kliniek


Gast Bonnie

Aanbevolen berichten

Haha heb je nou 2 topics? Hoe is het afgelopen met je werk? Mijn contract loopt eind oktober af, maar hopelijk kan ik verlenging krijgen.. even afwachten dus.

Is het bij jou nog steeds zo gevoelig allemaal? Bij mij de ene dag wel, andere dag weer niet. Alleen mijn tepels dan, niet de hele borst ofzo.

En dat klitteband is wel irritant ja, bij mij kan het nu een stuk strakker maar dan heb je dus een stuk wat 'krult' en dan lijkt het net alsof ik een bult of bobbel onder een shirtje aan heb. Draag jij je band nu nog?

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nou hier lees ik dus ook weer een reactie van je ;) Hahah maarem, ik heb maar 1 sportbh. Voor die 6 weken ga ik er niet nog 1 bij kopen.. vind ik een beetje zonde :blush: Als ik ga douchen gooi ik mijn bh snel in de wasmachine, dan ga ik masseren en even met de littekencreme erop en dan snel in de droogtrommel met de bh en dan snel weer aan. Ik kan je dus niet adviseren met een sport bh ;) Weet wel dat Johanna erg tevreden was over een Fila bh, moet je eens in haar topic kijken.

Lag het niet aan de bh? Misschien zit een andere C je wel weer heel goed?

Gaat dat sporten goed? Ik wil deze week ook weer beginnen met de ligfiets en crosstrainer, ben vandaag weer wezen fietsen naar het werk en dat ging goed. Deze week wordt het mooi weer dus wil sowieso deze week even fietsen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Excella, mijn ' sportbh' van de kliniek is niet meer zo super..en ik heb sowieso nog een sportbH nodig voor later aangezien mn oude me niet meer passen..ze hebben gisteren mn pleisters enzo verwijderd en ik zie eruit alsof ik uit Vietnam kom, mn boobies dan..hele huis is kapot, bloeduitstorting en de huid is dun geworden ..pffff, maar de grootte is wel oke..was ff bang dat ze te klein waren, ben benieuwd wat ze straks in de winkel voor een maat meten!!

ps ik snap niet hoe ik ineens aan 2 Bonnie's in dit forum kom by the way????

liefs

bonnie

ps sporten goed naar je lichaam luisteren , ene dag gaat het wat minder..doe wat ligfietsen, loopband wandelen en oefeningen beentjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik weeerrr...de band is er gisteren van af, beetje raar gevoel nu...voelde ook wel ' veilig' alles zo ingepakt te hebben!! ja ik zit nu thuis, solliciteren gaat moeilijk nu, slechte tijd..maar donderdag as op vakantie..ga ik je en het forum wel missen hoor!!

echt zwemmen gaat nog niet maar een beetje poedelen he??!!

bij mij ook erg gevoelig,maar de huis is ook helemaal aan flarden door 4 weken pleisters enzo..dus als er nu stof tegenaan zit..grrr, gevoeliggggg..mn tepels is nu ietsjes minder gelukkig, ik smeer die candula creme die jinx me zei erop..mn boobies zelf nu wel wat meer steekjes als vooreen..misschien door het inkapselen??

fijne zonnige dag en tot later!!

xxx

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.