Ga naar inhoud

Bonnie : 20 juli '09 : Dr. Malfeyt : Reinaert Kliniek


Gast Bonnie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben maandag voor de 2x bij de Reinaert kliniek te maastricht geweest bij dr Malfeyt om nog ff wat vraagjes te laten beantwoorden. was er een paar weken terug ook en had een goed gevoel bij mn PC. hij nam zich ook dit keer (kostenloos) ruim de tijd, alsof ie uren voor je de tijd heeft :116: vond ik wel fijn aan deze wat 'oudere'heer. Ik was aan het twijfelen over de grootte. Ik zal ong 300CC krijgen voor de spier, ronde eurosilicone, en dacht dat ze veel te groot zouden worden, want ik wil maar max een volle C en aangezien ik een maand later ook op vakantie ga, wilde ik nog ff checken of dat oke was en of de operatie in dat geval op de 20e juli as door kan gaan. In ieder geval stelde hij me heel erg gerust en legde alles goed uit en vroeg wel 10x of ik niet nog vragen had..aangezien ik dus 85 cm (85 B) in omtrek ben heb ik ook wel wat meer CC nodig omdat de 'breedte'ook gevuld moet zijn anders ziet het niet uit, iemand met 'smallere'borsten vertelde hij me, heeft dan voor het zelfde te krijgen minder CC nodig. Ik had wat foto's meegenomen van hoe ik het in ieder geval wel en niet wil en dat heeft ie goed begrepen :141: ...dus ik ben helemaal gerustgesteld...naja 'helemaal'...ben toch wel bang voor na de operatie vooral!! Maar gelukkig heb ik veel steun aan jullie op dit forum, mocht ik met vragen komen te zitten!! (alvast iedereen een dikke pluim!! :101: vind het super hoe jullie iedereen elkaar helpen!!

Ik heb nu wat peervormige borsten, wel stevig, maar ik zou ze wat ronder willen (nu wijzen ze ietwat naar beneden als ik geen BH aan heb), ze hoeven niet hugh te worden (hoewel mn vriend dat natuurlijk wel leuk vindt haha..). Maar aangezien ik veel sport, zou me een D of E bijv. alleen maar in de weg zitten...

daar zit ik ook het meeste mee..dat ik zolang niet mag sporten snik :139: ...mag je wel lekker wandelen?? de PC zijn van wel..na hoeveel weken zijn jullie weer wat gaan doen en hoe voelde jullie je erbij? (ben bang dat ik dadelijk weer wat kilootjes aankom van niksdoen, ben net bezig met wat dieeten haha..).

Ohja maak me dus wel wat zorgen over de pijnen erna. Narcose heb ik eerder tijdens een kijkoperatie gehad, daar ben ik niet zo bang voor..pfff, maar als ik lees over drains (die houden ze ff erin bij deze kliniek), vurige brandende pijn..oeioei!! krijg ik het beetje warm van!! :20:

nou alvast truste en tot de volgende x!!

knuf

Bonnie

ps nu wil ik ook zo'n mooie 'handtekening erbij zetten, maar zie niet hoe grrr

dus: van 85B, naar max volle C, met max 300CC medium high profile, van het ronde protese merk Eurosilicone!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

:rolleyes: eindelijk is het zover, ik heb gisteren gebeld en ik ben as maandag om 7.50 aan de beurt, naja dan moet ik er zijn, in Maastricht in de Reinaert Kliniek bj PC dr Malfeyt..ben er 2x op gesprek geweest (maar 1x hoeven te betalen 40 euri en dat wordt dan nu verrekend) en die man nam zich echt uren de tijd voor je als je dat zou willen, dus ik heb er wel vertrouwen in....ben alleen erg zenuwachtig voor de pijn erna!!! en dat ik ff niet mag sporten (oepsie, wil niet bijkomen!!)..maar ik mag wel wandelen zei hij mij!

dus dan ga ik van een peervormig stevig cupje B naar een maximale volle C cup..zou met max 300CC, medium profile op de borst worden...heb nu een 85B nl. maar zou het graag wat appelvormiger willen hebben.

wisch me luck!! ik houd jullie op de hoogte...en bedankt voor jullie steun!! :116:

knuf

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Zo, ook al bijna aan de operatie!

Ik moet zeggen dat het mij 100% is meegevallen tot nu toe. Ik heb helemaal geen pijn gehad, alleen het eerste uur was even vervelende pijn. Alsof ze erin hadden geknepen en eraan hadden gedraaid ^_^ Nu voel ik alleen hele erge spierpijn, maar als ik lees dat je graag sport, dan herken je dat gevoel wel en vind je dat vast goed te doen.

Tsja niet mogen sporten vind ik ook wel jammer.. maar ik ben net even meegeweest naar de supermarkt, en elke stap die ik zette voelde ik alles bonken, dus aan sporten denk ik nog lang niet haha. (als je niet snoept enzo, dan kom je toch niet aan verder?)

Alvast heel veel succes maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonnie!

Spannend meid!! Maandag is jouw BV day :101:

Morgen nog ff lekker tuttelen, je haar lekker uitgebreid wassen, nu je het nog zelf makkelijk kan haha!

Al je spulletjes klaar leggen, wat je mee wil nemen naar de kliniek en zo ;)

Voor je het weet, is het achter de rug en als je dan onder je laken spiekt heb je boobiessss :43:

Liefs, :116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal!! wat lief jullie berichtjes..ja ik heb me morgen ook nog ff een verwendagje ingepland, lekker rustig aan doen, alles klaarleggen, op tijd naar bed en hopen dat ik wat slaap! ..mn vriend werkt de eerste week gelukkig thuis, dus ik heb wel hulp enzo..ja ik sport altijd veel en eet gezond maar heb altijd wat aanleg op bij te komen, dat is best frustrerend! hoef maar naar een wortel te kijken haha...naja..ik zal nog meer opletten nu ik minder/helemaal niet kan sporten, heb ik straks boobies en ben ik een dikkertje haha...PC zei me dat ik wel lekker kan wandelen, dus g aik dat maar doen ,beetje calorien verbranden he..en anders ga ik me ook maar vervelen..maar goed de 1e week zal ik wel nergens veel zin in hebben..

ben blij dat ik deelgenoot ben van dit super forum want ik denk dat er nog veel vragen gaan komen en dan zijn alle tips va harte welkom!! alvast allemaal heel erg bedankt!

groetjesss

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

het zit erop!! ik heb ze, heb wel erg veel pijn nog en was als 1e aan de beurt om 8.00 gisteren, maar kon pas om 21.00 naar huis, en mocht ook daar blijven, ik was zo slap en duizelig steeds..heb nu nog veel moeite om op te kunnen staan en vice versa..de verpleegkundigen van de reinaert kliniek en Dr Malfeyt verdienen een echte dikke pluim..zoooooooooooooooooooo geduldig en lief je dat ze waren!! en mn prive kamertje leek wel een suite vaneen sjiek hotel!!

vandaag mochten de drains er al uit, links deed geen pijn, maar rechts was ff echt heel hard op mn tanden bijten...

vrjdag as ga ik op controle..ik mail gauw wat langer, ben erg moe nog en tikken doet me wat pijn, zit niet zo goed achter de pc thuis

tot gauw,

knuf

bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

:107: Hallo allemaal

ik ben nu 5 dagen PO...ik heb nog steeds erg veel moeite met recht lopen.lijk wel een oud vrouwtje :blush: en heb zoveel pijn aan mn rug, mn vriend moet me ook telkens helpen met overeind komen, duwtje in mn rug geven zeg maar..ik heb goede buikspieren maar als ik daarmee omhoog wil, dan voel ik het pijnlijk in mn boobies dus dat laat ik maar ff...

ohja mn nek zit ook helemaal vast..ik slaap wel goed door, op kussens verhoogd...wanneer mag je eigenlijk helemaal plat op je rug liggen??

en mn vriend geeft me voorzichtig massage, maar dat doet best 'auwa'!! :139:

hebben jullie daar ook last van??

ik doe wel wat knullige huishoudelijke dingetjes..neem aan dat dat wel mag, en een beetje wandelen, (als een oud vrouwtje heb ik het temo maar ach..beetje bewegen he, lijkt me toch wel oke??)!!

bedankt voor jullie info!!

knuf

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo daar ben ik weer...

ik kijk in ieder geval voorlopig geen lach films meer, maar mn vriend krijgt me soms ook om niks helemaal aan het lachen..dat is normaal wel leuk...maar nu krijg ik hevige pijnscheuten en steken in mn boobies en helemaal de slappe lach--> gevolg nog meer pijn...het is nu 2 x gebeurd!! (en hij germ wilde me helemaal niet aan het lachen krijgen haha..) :rolleyes:

is dit heeel erg??

voor de rest gaat het me nu ook wel redelijk af zonder pijnstillers..hoelang hebben jullie deze geslikt?? ben maandag geopereerd en de eerste dag was een kleine HEL en 2e dag ook (drains ook eruit, AAAAUUUW!!) ,maar nu gaat het best oke...(of juich ik te vroeg??!)..daar ben ik wat bang voor..hebben jullie ook al wat gewandeld en een beetje gekookt enzo thuis (wel op krukje staan steeds als ik wat moet pakken bijv, dus het gaat wel langzaam allemaal..maarja ..heb de tijd nu he?)!

ik heb geen last van brandende boobies wat ik veel lees , wel af en toe wat kriebelachtig gevoel en wat steekjes..en heeeeeel veel pijn aan mn nek/rug, snik...

de verpleegkundige zei dat ik mn BH wat losser mocht doen eventueel maar dat durf ik niet goed, ook omdat ze me de 1e dag toen de PC ff kwam checken en het opendeed ..ik kapot ging van de pijn!!! kleine schock aan overgehouden :107:

vanmiddag moet ik op controle om 16.00 uur...ben benieuwd!!! heb ze nog niet gezien..ohja ik heb ze op de borst, beide 300CC, medium profile, eurosilicone, van een 85B naar volle C was de bedoeling!!

tot laters!!

groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden!!

daar ben ik weer..vanmiddag ga ik op controle om 16.00 uur..heb ze zelf nog niet gezien..ja de PC deed ze ff checken maandag na de operatie maar ik verging zowat van de pijn toen hij mn BH losdeed..dus ik ben wel beetje bang voor straks..de 1e 2 dagen waren niet zo prettig, vooral van beweging veranderen deed me veel pijn, mn vriend moest me met alles helpen, zelfs met plassen (sh.tttt)..maar hij was heel lief en me goed geholpen...heb een giga buik, hadden jullie dat ook, ben gisteren weer gelukkig kunnen gaan na veel laxeermiddel, pfff...

maar mn buik ziet eruit alsof ik zwanger ben!!!! kom mn broeken die me normaal te groot zijn niet eens meer in!!

gisteren een stukkie gewandeld, ben net een omaatje zo traag gaat het, maar goed en wat huishoudelijke dingetjes gedaan, rustig aan hoor..en op krukjes enzo staan als ik nergens aan kom natuurlijk...bukken gaat redelijk als ik maar recht blijf met mn rug en mn benen goed gebruik...de 1e 2 dagen erg suffig ,lezen lukte me niet eens, zag alles dubbel hihi..en gaan staan of zitten was echt een crime, pijn pijn!!

ze wilde me eerst nog een nachtje daarhouden, ging pas om 21.00 naar huis omdat ik zo slap en duizelig was en moest hyperventileren, maar wilde graag naar huis..

soms ben ik bang dat ik misschien wat te veel doe?? ik heb soms wat steekjes en kriebelig gevoel, maar niet dat ze branden wat ik vaak lees..of komt dit nog??hopelijk niet!!!

ik loop ook erg krom maar durf BH niet losser te doen , wacht maar ff vanmiddag af!! mn armen kan ik goed gebruiken, duw wel niet met ze af, maar gewoon wat lichte dingen pakken en terugzetten gaat goed.

mn nek en rug zijn erg stijf, mn vriend masseert me wel voorzichtig en slaap op paar kussen wat verhoogd (tot wanneer moet dat eigenlijk?)??

voor de rest zijn de mensen van de reinaert kliniek en de PC dr Malfeyt echte schatten :116: , ze nemen zich zooooo de tijd voor alles (al tijdens de intake! dat viel me echt op)...de PC staat er ook om bekend dat alles uitloopt bij hem omdat ie zich gewoon zo de tijd en moeite voor iedere patient neemt, hij is ook zooo rustig en een echte fijne, normale man. hij ging pas laat naar huis om nog ff naar mij te komen kijken maar dat vond ie niet erg, dat hoort erbij en doet ie graag zei hij. ook de de anestesist was enorm aardig en grappig en alles was zoooo luxueus!! een echte aanrader deze kliniek!!

nou ik hoop dat jullie mijn vraagjes kunnen beantwoorden..

ohja ik heb 300CC L en R gekregen, had 85B en wilde een volle C...medium profile op de spier, merk: eurosilicone

groetjes

Claudia

ps sorry voor mn hak op de tak verhaal ..schiet me nu ook zoveel te binnen ineens haha :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bonnie,

Eerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!

Maak je maar geen zorgen, ik heb die pijn ook gehad maar het gaat over het is omdat je nek en rug moet gewennen aan het nieuwe gewicht aan de voor kant ;) je moet vooral proberen om je rug en nek zo recht mogelijk te houden en als je het echt niet kan houden moet je gewoon even naar de huisarst gaan voor spierontspanners.

Wat betreft het plat op je rug liggen moet je gewoon proberen als je geen pijn voelt mag je plat liggen, het is bij iedereen anders tegen mij heeft de pc ook vertelt als je op een ochtend wakker op je zij mag je de volgende avond ook gewoon terug op je zij slapen als het niet lukt word je vanzelf weer wakker.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonnie,

Ik had ook zo'n dikke buik en moest net heel veel naar de wc, niet tof de eerste dagen hoor.

Maar mijn buik is ondertussen weg.

Ik slaap nog altijd half zittend, is voor mij het aangenaamste. Dat moest bij mij de eerste dagen hadden ze gezegd.

Ik denk niet dat je te veel doet hoor. Die pijntjes zijn normaal, de eerste dagen had ik elke dag een ander soort "pijntje".

Lastig dat hyperventileren he? Had daar in de kliniek ook even last van, tintelende armen, misselijk worden..ben heel gevoelig voor hyperventilatie.

ben blij dat het goed met je gaat!

Liefs Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonnietje,

Dat lachen had ik ook hoor..Weet je wat nog pijnlijker was...NIEZEN!! Haha..

Mijn vriend vond het een "raar" zicht als ik moest niezen.

Niet druk maken, is echt normaal..

Dacht ook dat mijn littekens gingen openknappen bij het opstaan enz..

Succes straks hoor, denk niet dat je beha uit doen nu nog veel pijn zal doen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja thuis heb ik gelukkig niet meer gehypert, ben daar ook wat gevoelig voor...hoelang heb jij die pijnslikker geslikt nog en die dikke buik zit me echt in de weg, grrrr

hoop dat dat snel wegtrekt!!

knuf

bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonnie,

Ik had 's nachts nog last van een "aanval", pff.

Ik had als pijnstiller, brufen, heb die een week moeten innemen. Moest ook antibiotica nemen en daar kreeg ik het van op mijn darmen,hihi! :98:

Niet tof die dikke buik he? haha..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

............en wanneer gaat het weer weg, ik progf lett zowat haha..ben inmiddels (gelukkkig) wel fijn naar de plee haha kunnen gaan..maar die dikke buik, pffff....ik lijk echt zwanger!! :107: vooral met die dikkere toeters nu erboven!! ze houden me al de deur open haha :rolleyes:

ben nu 5 dagen PO...hadden jullie dat ook zo erg??

groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Lachen, niezen, hoesten, huilen (vooral het snikken)...dat voel je goed, ik weet er alles van! Haha, maar net wat Johanna zegt, het kan geen kwaad. Zoiets kun je toch niet tegenhouden. ;) Maar ik begrijp je bezorgdheid, die had (en heb) ik ook. Een dag na mijn bv overleed mijn katje plotseling en ik heb me toch een partij gejankt...en pijn dat al dat gesnik en gesnotter deed! Maar ik kon het niet tegenhouden. Mijn vriend was doodongerust omdat ik net geopereerd was en heeft nog gebeld met de kliniek of dat het kwaad kon. Die zeiden ook dat het beter is om jezelf rustig te houden, maar dat het over het algemeen geen kwaad kon. In het ergste geval kon er een kleine bloeding optreden, maar ik had drains en dus kon dat weinig kwaad.

Kriebelen, steken...het hoort er allemaal bij. Bij mij gingen ze na 3 dagen ook verschrikkelijk gloeien. En in de eerste dagen had ik ook het gevoel alsof het 'regende' in mijn borsten, maar dat is nu weer minder. Op het moment heb ik alleen bij het opstaan 's ochtends een apart gevoel, alsof ze weer even op z'n plaats moeten zakken.

Dus jij mag vanmiddag op controle Bonnie, spannend! Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden!

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.