Ga naar inhoud

Bonnie : 20 juli '09 : Dr. Malfeyt : Reinaert Kliniek


Gast Bonnie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast miranda1983

wat ook wil helpen is je rug insmeren met SRL Gelei van spiroflor dit ontspant je rug en nek spieren ook enorm

groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook last van gehad. Ik voelde 'm zelfs bewegen als ik liep terwijl ik normaal gesproken niet eens een buik heb haha.

En als ik erin drukte voelde ik belletjes en bubbeltjes. Maar dat is nu gelukkig allemaal weer verdwenen. Dat bolle zit er nog wel wat, het is bij mij nu 8 dagen geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mijn hemel! Niezen was echt verschrikkelijk, maar tegelijkertijd weer grappig om uit te vinden hoe creatief je kunt zijn in minder pijnlijk niezen :P Het kan, wat de meiden zeggen, helemaal geen kwaad. Al voelt dat wel zo. Maar het mag echt allemaal. Het is voor jezelf alleen iets minder prettig ;)

Moet je opletten als je straks minder pijn hebt hoe raar het is om weer normaal te niezen enz. Dat is echt wennen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bonnie,

Ik heb al je onderwerpen even samengevoegd in je eigen topic, want hierin kun je gewoon al je vragen stellen,

gegarandeerd dat iemand het leest en je antwoord geeft.

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt Nina!! inderdaad handiger..bedankt!

het gaat nu eigenlijk best goed met me, doe al wat huishoudelijke dingetjes (nu 7 dagen PO) en wandel elke dag minimaal een uurtje, ik loop alleen nog krom, heb zo'n raar gevoel als ik recht loop..heel gek. Op staan en gaan zitten gaat nu ook wat beter, soms wat pijn vnl met niezen of lachen aan de L-kant. en ben zo stijf als een strijkplank in mn nek enzo...maandag 3 aug. moet ik terug voor de hechtingen (denk ik tenminste, ben vergeten te vragen waarom ik terug moet komen haha)...

mag je erna dan voor een nieuwe sport BH gaan kijken?? Kun je wat meer afwisselen he!! en ohja, als je ong 5 weken PO bent moet je dan toch nog geen beugelBH dragen he??

soms ben ik bang dat ik misschien wat te veel doe..maar ik luister goed naar mn lichaam en slik geen pijnstillers meer..ben anders bang dat ik dan te veel ga doen en je geen signaaltje krijgt uit je hersenpan he?! :140: de dames zijn wel wat gevoelig en he begint nu af en toe lekker te jeuken grrrr :144:

bukken gaat ook best goed zolang ik maar uit mn benen zak en omhoog kom met rechte rug.

Ik heb alleen nog ERG veel last van die dikke buik, is soms zo gespannen en opgezet dat het me gewoon pijn doet en vooral als je zit dan drukt het zo dat ik soms moeite heb met ontspannen ademen. Hebben jullie dat ook? dan drukt het zo op je middenrif.

ben wel blij als ik weer mag autorijden..wanneer deden jullie dat weer? heb het gevoel dat ik het nu al zou kunnen maar ik laat het maar uit mn hoofd!! :150:

mis het sporten wel enorm, ben blij als ik een beetje mag fietsen op mn hometrainertje zonder armen maar wanneer zou dat weer mogen denken jullie? of moet je toch bepaalde dingen niet doen ook al heb j energens last van??

daaag allemaal, tot gauw

bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonnie :D

Hahaha dat niezen herken ik ook :152: Als ik nieste was het: "HatchoeAUW"!!

Je kan gerust gaan shoppen voor een sportbeha hoor :D Gewoon verschillende maten mee de paskamer in, iemand meenemen die je evt helpt, dan komt t goed ;)

En nee beugelbeha's nog maar even niet, al was het maar vd zekerheid ;)

Autorijden deed ik na 3 weken, maar dat was meer omdat mn pc had gezegd "absolute rust de eerste 3 weken'.

Hetzelfde geldt voor fietsen. Je kan gerust op je hometrainer gaan hoor!! Zolang je maar geen last krijgt van het voorover steunen ( dus rechtop met losse handen moet geen probleem zijn) ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties :116: ...ik wandel nu maar flink, elke avond een goed dik uurtje..anders kom ik meteen weer aan als ik niet kan sporten hetgeen ik voorheen veel deed..en let nog eens extra op het eten, maar ja..ik ben zo'n pechvogel met aanleg grrr..mochten jullie na 2 weken wel wat oefeningen voor de benen doen op de sportschool, dus alles waarbij je je armen niet gebruikt zeg maar?? anders dacht ik wat oefeningen te gaan doen over een dikke week (nog ff rustig aan) voor de benen en mn achterwerk haha, dan zit je toch en ik doe het maar lichtjes en wat wandelen op de loopband (heb je tenminste wat te kijken haha) of hoe Trici aangeeft op een fiets/hometrainer zonder armen te gebruiken. Buiten lopen verveeld me nu ook al na 1 week..beetje saai steeds dezelfde buurt want autorijden mag nog niet grrr :(

wanneer gingen jullie eigenlijk de zonnebank weer op met de boobies natuurlijk goed afgedekt :61: en ik heb nog steeds erg veel last van een opgezwollen buik en ik ben nu al 9 dagen PO..vind het nu een beetje 'storen'..krijg mn normale broeken niet eens meer aan, maar ben niet dikker geworden op de weegschaal..vreemd he?! hopelijk gaat het weg nog :102: want dit is niet echt leuk.

nou een beetje zeurderig verhaal haha..ohja ik heb mn BH maar gewassen eens of liever mn vriend heeft dat braaf gedaan voor me, en ze zitten nog ingepakt natuurlijk maar ze lijken kleiner als een volle C of gaan ze zich nog 'zetten'na een paar weken??

Daaag tot gauw,

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag Bonnie

Het is leuk om je perikelen te lezen, en jij hebt het al achter de rug. Het is zeker handig om je handtekening te plaatsen, zo krijg je onder al je berichtjes de info die handig is, althans voor mij, om te lezen, bijv datum bv, soort prothese etc.

Je ziet boven in je scherm een aantal opties, de eerste is instellingen, die klik je aan. Dan verschijnt een hele rij aan de linker kant met een menu

Menu

Persoonlijke Berichten

Niet verstuurde PB's

Maak PB Mappen Leeg

Wijzig PB Boxen

PB Block Lijst

Berichtenarchief

Berichtenvolger

Verder naar beneden staat ook nog ergens Persoonlijk Profiel, en daar staat dan in wijzig je handtekening. Die aanklikken, een tekstje erin zettenop Update je handtekening klikken, en voila!!! hij zou er dan moeten staan!

Is het misschien mogelijk om op termijn een fotootje van jou te zien. Ik ben iets smaller dan jij maar heb ook een redelijk brede bouw, en mij is 310 Dual plane geadviseerd. Twijfelde eerst erg over de grootte hiervan, maar het begint nu ook bij mij door te dringen dat die grotere inhoud ook nodig is om de breedte op te vullen. Mijn BV staat nog niet gepland, eerst nog wat obstakels zoals financien, werk, kids regelen,en dan is de weg ook vrij voor mij. Ik zit te denken aan november....

Meid,heel veel sterkte deze dagen met alle kwaaltjes en pijntjes. Ik neem aan dat je die voor lief neemt.

groetjes,Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl, :blush:

Zit ik net een heel verhaal te typen aan je, verdwijnt het zo van mijn schermpje!!!?!!! :angry:

Anyways, allereerst nog gefeliciflapstaart met je nieuwste aanwinst(en)! :119:

K wilde je vertellen dat ik met sporten nu pas weer ben begonnen (bwz 3 wkn terug). Maar dat is wel heel laat hoor. Denk dat wanneer je rustig aan begint na 4 / 6 weken met bijvoorbeeld enkel wat fietsen (hometrainer), dit best kan. Erna mag je voorzichtig aan steeds een beetje meer, maar probeer zoveel mogelijk enkel, buik, rug, benen en billen te pakken. Hiermee voorkom je te zware belasting op de plekken waar je dit nog wilt vermijden en hou je de bijna onvermijdelijke :wacko: kilo's een beetje tegen... hahaha.. volg je me nog? :rolleyes:

Je boobs gaan nog zo veranderen van vorm en dus eigenlijk ook van grootte. gelukkig maar. We willen toch niet de rest van ons leven zo strak in de ballen blijven sitten, hahaha... Bij mij zijn ze mega verandert van vorm. De protheses zijn goed ingedaald en inmiddels weet ik ook mijn bh maat. Heeft overigens best lang geduurd voor ik naar de winkel liep om bh's te shoppen. was er emotioneel ff nog niet aan toe... :139:

Nu gaat het weer lekker en geniet ik volop al zijn ze nog heel hard. Haha, ik weet nog zo goed hoe dik ik werd net na de operatie. Ik hield niet alleen vocht vast. Had ook last van verstopping pf... heb echt met dulcolax de boel weer op gang moeten krijgen. Misschien achteraf maar goed ook, hihi, vies verhaal maar ik was zo gehandicapt de eerste dagen dat ik waarschijnlijk niet eens m'n eigen kont kon vegen... :107: en had toch echt geen zin om het aan mijn vriend te vragen, hahaha... ooow wat een gedoe was het. Maar gelukkig is het goed gekomen.

Ik ging na 4 weken voor het eerst onder de zonnebank. Toen met een opgerold handdoekje over mijn littekens. Lag ik helemaal verstijft, pfff.. Inmiddels ben ga ik nu en smeer met een factor 50+ van Roc. tubetje verkrijgbaar bij de drogist. gaat prima.

Succes girl! :71:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar ben ik weer, jazeker zal ik fotootjes plaatsen Kaatje..ik zit alleen nog helemaal ingetapt dus je ziet nog niet veel. mn vriend heeft wel al wat foto's gemaakt, zal ze zsm toevoegen. Nog bedankt voor de uitleg van de handtekening!!! is wel zo handig, en ik vond het in het begin niet.. :blush:

Pat jouw bortsen zijn heel mooi geworden zeg!! doe je normaliter ook veel aan sporten? wat had jij in de eerste weken gedaan om je bezig te houden...ik wandel me suf, dat gaat op zich ook erg goed, alleen bergaf voelen ze zwaarder aan en heel af en toe een steekje maar niet pijnlijk ofzo.

deden jullie in je 2e week ook al iets dragen, klein boodschapje ofzo?? ik heb het vanmiddag wel gedaan en heb nergens last van of moet je het toch maar niet doen ook al voel je niks??

verder had ik de eerste 4 dagen ook verstopping, vreselijk..toen ontplofte ik helemaal, was net een zwangere vrouw!!! :3:

nu is het nog steeds erg opgezet we ben 9 dagen PO alweer...de tijd gaat toch snel..hoe pijnlijk ik de eerste 2-3 dagen ervaarde zo 'goed'gaat het nu wel eigenlijk ..JIPPIE :5: sta er een beetje versteld van hoe snel je lichaam weer hersteld na een toch best zware ingreep toch he?

ik mis alleen het sporten, gaat mn vriend naar de fitness toe en ik kan niet mee..baal ik erg van! :90: over 2 1/2 week gaan we gelukkig op vakanie, dan verveel ik me niet zo..ben sowieso eentje die niet stil kan zitten haha :158: je moet me echt vastketenen.

nou tot gauw!

:166::179::178::178::173::169:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey :166::179::178::178::173::169: ,

Gaaf je letters zo! :blush: Thanks voor je lieve compliment! :109:

Ik was ook een fanatiek sporter. Nu heb ik wel heel errug lang rust gehouden. Was waarschijnlijk ook weer niet echt nodig achteraf. Maar voorzichtig zijn kan geen kwaad! Nu ben ik wel blij dat ik eindelijk weer ben begonnen. Ben behoorlijk wat kilootjes zwaarder geworden...

Ik denk dat het bij iedereen verschillend werkt. De hele operatie op zich was bij mij weer anders dan bij jou. Jij kreeg de protheses op de spier. Normaliter doet dit minder pijn. Wat niet weg neemt dat je wel de eerste weken rust moet nemen. De proteses moeten in kapselen en daar is die rust voor. Ongeacht de manier van plaatsing.

Ik heb heel veel pijn gehad. De eerste weken kon ik niets! Maar ik ging dan ook voor een wissel. Ik had 11 jaar terug mijn protheses net als jij op de spier, maar dit maal ging het allemaal anders...

Allereerst moesten de oude protheses uit m'n borsten verwijderd, het kapsel losgemaakt/ verwijderd, de spier door gesneden/ de pocket gemaakt en de protheses geplaatst worden. De dual plane techniek is een pijnlijkere dan op de spier. Daarnaast is het een beetje een dubbele operatie zo vanwege het eerst verwijderen van de oude protheses.

Ik ben blij dat ik het achter de rug heb en goddank is het goed gekomen, want in het begin (de eerste 6 weken) ben ik heel ongerust geweest en bang dat ik wederom terug moest om opnieuw te laten plaatsen, doordat de protheses zo lelijk zaten bij mij...

Wat ik me kan herinneren van 11 jaar terug is dat ik ook eerder hersteld was. Maar rust is wel heel belangrijk. Ook met tillen moet je heel voorzichtig zijn, ook al voel je niets!

Liefs! Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonnie,

Waauw, zo sportief!! Het is de bedoeling dat ik in september ook ga fitnessen, hihi..

Niet inzitten met die dikke buik hoor, kan even duren.. Ik had ook een enorme pens na de operatie! Mijn vriend moest mijn broek toe doen, zo strak was die geworden :blink:

Maandag ben je verlost van die pleisters se.. Ik had geen tape om, enkel pleisters op litteken en dat kon ook jeuken..

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johanna, je schrijft zo grappig, die 'pens'haha..ja zo voel ik het ook ..ben net zo'n waggelende eend als ik loop, trek nu maar rokjes aan die makkelijk los zitten want mn broeken gaan nog niet dicht!! grrrr :81: knotterdeknot..loop ik over 3 weken op het strand met leuke boobies en een dikke pens, nou dat wordt lachen (ps dan zal ik dit forumpje wel echt gaan missen hoor!! :102::102: )..hoop dat het dan wat weggetrokken is..vooral s'avonds heb ik wel eens steken in mn buik of onder mn boobies waar ze niet eens in gesneden hebben zeg maar..raar is dat..en dan staat mn buik nog het meest gezwollen, echt op spanning. Doet me dan ook best 'pijn', en kan ik niet fatsoenlijk zitten :162: met mn bordje groenten haha..

gelukkig lees ik dat de meesten hier ook wel wat last daarvan hadden..vandaag voelen de dames ook best 'zwaar'aan en heb het gevoel dat de R-kant omhoog willen glippen, zal wel schijn zijn want het zijn ronde maar gek he??

Nou ja genoeg gebrazeld..

In ieder geval vind ik dit forum echt :183::185::180::169::182::182::182: ,echt waar!! ben er heel happy mee :116:

tot laters!!

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

daar ben ik weer..gisteren mn hechtingen eruit.ik blij..dacht EINDELIJK fatsoenlijk te douchen en vrij te zijn van al mn tape en verband....Kreeg ik weer nieuw strak tape erop omdat ik wat peervormige borstjes had en mn tepelhof wat gezwollen was en dat moest dan nog wat zakken..en kreeg ik ook nog zo'n mega strakke band om me heen gesnoerd!!! dus ik heb alleen ff snel bij de kliniek mn nieuwe aanwinsten gezien in een spiegel , voordat ze weer bedekt werden met pleisters en de troep!!!! heb ik nog geen fotootjes zonder pleisters en de hele mikmak erop snik!!! over 2 weken moet ik terug en dan zou wel alles eraf mogen..

ik stik zowat met die band en loop alweer wat krom..en was wat stijf in mn schouders/armen, ik moest wel een beetje dingetjes gaan doen...naja gaat wat moeilijk als je je nauwelijks kunt bewegen haha..moet ik hier weer aan wennen! grr :( nou ik ga dan maar deze week de fotootjes met pleisters erop zetten hier..tja..beter iets als niks he? moet zeggen dat ze zonder al die zooi erop inderdaad groter uitzagen...was bang dat ze geen volle C zouden zijn, maar dat waren ze gelukkig wel!! Jippie :43:

ohja van de hechtingen zag je niks!!! een dun lijntje, hij had er nu een ander pleistertje op gedaan en ik hoefde nog niks te smeren enzo, ik was ook niet blauw of rood ofzo, was een miniscuul lijntje heel klein maar gelukkig..goed werk gedaan...

Ik zei nog tegen mn PC dat ik er toch wat aan moet wennen nog dat ze bij mijn lichaam horen, waarop hij grappig antwoorden "tja ze zijn nu nog een beetj evan mij"..heeft wel leuke humor altijd mn PC tje...de assistenten was ook weer superlief en geduldig.

nou wordt vervolgd, ik ga nu maar aan de slag met mn sollicitaties...mn contract is nl niet verlengd wegens bezuinigingen..helaassss...maar goed ..wel een goed moment om mn BV te laten doen in alle rust, ik had nog veel verlof open en over 2 weken op vakantie maar ja ..je moet blijven solliciteren he!..alleen erg moeilijk in deze tijd, snik :24:

daag

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonnie,

Dat zat wel balen zijn met die hitte! Hier in Belgie is het te warm! Pfff!!

Ja, ik verschoot ook van dat litteken(tje), zo fijn en egaal, leuk he?

Nog even en je kan je borsten bewonderen! Ik ben die van mij al zo gewoon, net of ik geen bv heb gehad? Hihi.. Je hebt wel een grappige pc, haha

Blijf solliciteren meid er komt zeker iets uit de bus :35:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johanna, bedankt voor je berichtje..ja die hitte is nu niet fijn he..pff. jeukt ook allemaal zo erg.grrr ben blij als ik de 17e terug mag en dat alles dan (hopelijk) wel eraf gaat..

hoe is het verder met jou???

groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik heb nieuwe (grote) pleisers gekregen Johanna (om het wat meer naar boven te liften geloof ik allemaal haha) en zo'n band wat Excella heeft. Nu is die band me wel wat losser gaan zitten door het dragen afgelopen dagen..moet ik hem zelf dan weer wat strakker vastmaken denk je??

ben net ff een bikini gaan halen, was nu al bijna niks meer te krijgen, maar passen lukt eiegnlijk niet zo goed nu, maar een beetje gegokt bij de cupmaat, naja eruit vallen zullen ze straks toch niet hihi..

heb nu wel wat meer last by the way van branden en kleine steekjes, niet echt pijnlijk maar beetje irritant.......en mn tepels doen bijna pijn zooo gevoelig zijn ze..heb die Candula zalf maar gekocht wat Jinx (Trici) me adviseerde. Ben benieuwd...ben blij als ik me na 4 weken eens fatsoenlijk kan douchen, want die pleisters mogen verdikkeme niet nat worden :84: , dan ga ik dan maar voor een sportBH kijken voor erbij..

daaaag

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonnie

Wat shit zeg van je baan :( Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Na 1,5 jaar weten ze nog niet of ik kan blijven en loopt mijn contract ook af.

Die band is bij mij ook losser gaan zitten. Eerst leek het niet helemaal dicht te kunnen en had ik nog wat over, maar nu zet ik 'm zelfs wat strakker want het werkt goed.

Hoe douche jij je dan? Wel apart trouwens. Ik stond na 1 dag onder de douche, mag je dan 4 weken niet douchen?

Mijn tepels zijn ook heeeel gevoelig. Als ik ze alleen al aanraak voel ik het al supergoed.

Nou succes met alles!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi excella, heb je dan gewoon het klitteband van die band los gemaakt en dus strakker om je heen getrokken toch he?? Plakt alleen het klitteband niet meer perfect op elkaar, maar ja... het strakke zit in het begin niet fijn maar erna vind ik het wel prettig, het idee dat het je meer steun geeft he??

zijn je borsten ook zo gevoelig? mn BH openen doet zo vreselijk 'gevoelige'pijn aan mn tepels, ai!! :139:

nou ik mag niet douchen omdat ik nieuwe pleisters over mn hele borst tot boven (onder mn hals zowat) heb zitten, ze hebben alleen een gaatje geknipt zodat mn tepels naar buiten kunnen kijken haha, daarom dus die band er daarover die BH..en de pleisters mogen niet nat worden omdat ze anaders geen 'steun'meer geven enzo..

balen dus....not douchen fatsoenlijk, sta er met mn onderlijfje een beetje stuntelig onder :56:

ik dacht dat ik die band ook niet zou krijgen, dat je dat alleen had als je ze achter de spier had geplaatst, en de mijne waren ervoor, maar blijkbaar omdat ik van die peertjes had :11: en mn tepels nog wat gezwollen waren na de ingreep heb ik die band toch na 2 weken PO alsnog voor 2 weken gekregen...snik..maar ja, het is voor een goed doel he?

ik heb nu wel wat meer last van kleine steekjes soms en wat branderig gevoel, vooral s'avonds en ik mag alleen nog op mn rug slape..weet echt niet meer hoe ik met al die verd.mse kussens moet liggen, slecht geslapen ook vannacht weer, vind mn juiste plekkie niet meer !! :(

autorijden en fietsen op straat durf ik nog niet goed, ben ook zo stijf nu haha..miscshien eens wat op de hometrainer proberen?? dan schudden mn boobies minder dan bij het wandelen haha..

ja rot van het werk he? wannneer loopt jouw contract af??

knuf :116: en bedankt!!

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonnie,

Ik zie jouw reacties overal maar hier in je eigen topic staat niet zo veel? Hoe is het met je? Je bent 4 dagen na mij geopereerd, zijn ze bij jou ook al zo mooi aan het zakken? Verder nergens meer last van? Gaat het goed met je littekens enzo, heb je ook zalf?

Ik moest vandaag zware poststukken tillen en dacht na 4 weken dat het wel kon maar kreeg toch nog licht wat steekjes te voelen.. heb jij dat ook nog?

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Excella , wat lief van je !!! :53:

Ik zie nog niet zo goed of ze zakken omdat die 'verd.mse'pleisers er nog op zitten..ik moet maandag terug en dan gaat alles ervanaf, de hechtingen zijn er wel uit, maar daar haddenze een bruin klein pleistertje op gedaan en dan die witte grotte erover om mn tepels nog wat omhoog te trekken of zoiets, di eheb ik tot onder mn hald hangen, en lekker zichtbaar of ik moet al met een sjawl /coltrui gaan lopen haha..en ik had 2 weken terug nog niks van zalf meegekregen, misschien maandag wel??? Mn PC is dan wel op vakantie, en dan moet ik na mn eigen vakantie nog eens terug..maak me steeds zorgen of die band nog wel goed zit, pffff

mn vriend zei me wel dat je niks zag van de littekens toen..

maar vind het een beetje vreemd wat het hele forum ligt te smeren met zalfjes haha behalve ik nog niet na bijna 4 weken PO (maandag as).

ik heb eiegnlijk de 4e week nu pas ook de meeste steekjes gevoeld en soms voelen ze branderig en zwaar, vooral links...ik doe wel wat wandelen en ligfietsen en wat oef.voor de benen in sportschool, anders word ik helemaal zo stijf!! mn linker schouder doet me erg veel pijn van dat liggen op mn rug steeds, slaap nu ook echt slecht van alsmaar wakker worden s'nachts ervan, en mn buikie is ook (wel iets minder als eerst) zo opgezwollen, vooral s'avonds...wellicht door die band en alles wat zo strak zit he??

Volgende week maar voor een andere sportBH kijken..heb jij ook al een andere gekocht en welk merk adviseer jij me??

ik had ene 80C eens geprobeerd, maar die was me in de cup nog iets te ruim...paniek!!!!!! straks heb ik nog maar een mini C?? snik .. :102:

tot mails!!

groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.