Ga naar inhoud

Kimmen : 23 januari 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, wat spannend morgen ochtend, ben je aan de beurt!! Zo benieuwd hoe je alles door staat?? Nou kijk echt uit naar je verslag!!

heel veel succes en hoop dat je niet te veel pijn krijgt, ik vond het zo mee vallen maar dat is voor iedereen anders.....

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

He lieve meiden.

Ik heb ze hoor :101:

Bedankt voor alle lieve berichtjes iedereen

Hier een veslag van mij:

Het begon zondag middag al om12.00 vertrokken we uit rotterdam,en om half 3 kwamen we aan bij het hotel,en je raad het niet,was het gesloten wtf.Wij bellen naar de eigenaar,en die zei ons dat ze om 4 uur open gingen,beetje vreemd dus wij wachten tot 4 uur in de auto haha.

Maar eenmaal in het hotel was het ok,want alles was netjes verzorgt en schoon.

Lekker in de stad gegeten en langs de kliniek gelopen pffff toen kwamen de zenuwen,daar gaat het gebeuren morgen dacht ik!!!

Die avond ook een uur gedoucht om rustig te worden,dat hielp.toen gaan slapen (ging voor geen meter)

Maar goed maandag half 10 waren we dr,even wachten in de hal en oooh wat was ik nerveus :98:

toen kwam conny,en mocht ik mee aaaah.

Ik mocht gelijk mee in de sluis zoals ze dat noemen,kleren uit en sexy ponnetje aan haar in een netje en charmante slofjes aan.

Van onselen kwam met zijn happy face mij aftekenen en fotos maken en god wat voelde ik mij staan en nog nerveuzer hihi.

Maar hij zei dit is je blije dag een groot feestje,daar had hij een punt :106:

Conny stelde me erg op me gemak echt een lieverd,en kreeg ik mijn chill pil,daarna kwam de anasesist met zij fijne naald brrr en nog een verhaaltje waar ik geen reet van verstond wederom was lieve conny er haha.

Het infuus duurde even,want was echt bang (held op sokken) dus conny hiel mijn arm even vast en ik mijn ogen dicht,viel alles mee gelukkig.

Nou daar ging ik hoor mee in de operatie kamer,moest bayna huilen van de zenuwen,op de tafel liggen en mijn armen gestrekt,infuus werd aangesloten en de assistent wreef gerustellend over mijn hand,nog erg nerveus,ik moest maar aan een vakantie denken,ik dacht aan alles behave dat haha.

daarna voelde ik mijn arm tintelen en mijn hoofd zwaar worden ik weet nog dat ik zei ,nee stop er maar mee :45:

Maar was daarna weg.voor mijn gevoel werd ik kort daarna wakker,en was al vrij snel bij, beetje trillerig,daar kreeg ik een spuitje voor en een buis met warme lucht onder mijn deken (heerlijk kan ik je vertellen)

De vrouw waarmee ik in de wachtkamer zat kwam kort daarna ook,en werd wakker gemaakt,hoorde haar zeggen waar ben ik nou,dus moest wel lachen.Ik werd naar de uitslaapkamer gebracht en moest een broodje en thee drinken (voorde meiden die nog moeten doe er suiker in) knap je van op!

de vrouw die naast mij lag nog lekker mee gekletst,daarna kwam er een vrouw die alles nog even ging uitleggen en zo(pittige tante) want je moest je broodje opeten helemaal.had wel trek dus dat ging goed.

even plassen en kwart over 2 mocht ik naar huis,dat was wat minder leuk want die rit duurde 3 uur,had een flesje cola mee voor de misselijkheid,maar wer toch nog even naar pff, dus mijn hoofd op het kussen tegen het raam en toen ging het wel weer.we waren half 6 thuis en de pijn was dragelijk,klein beetje gegeten,en half 10 naar bed.

s,nachts werd het wat minder pijn in mijn rug en het bekende olifant gevoel.niet fijn!!

Was er ook van ellend 6 uur uit en ben lekker op de bank gaan zitten.

Doet vandaag wel zeer en kan niks zelf maar al met al is het te doen behave met opstaan en naar voren komen doet het erg zeer.

Hoop dat het morgen iets beter gaat,want dat afhankelijke is niks voor mij.

nou meiden tot zover mijn verslag ga even rusten met mijn mooie meiden.

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wijffie, leuk om zo snel je verslagje al te lezen! En wat heerlijk dat je al thuis ben, hoe vind je je boobs? Ja hoor ik rook ook nog gewoon, het eerste wat ik deed dat ik thuis kwam hihi zit de hele dag al thuis niks te doen als ik nu zou stoppen zou ik gek worden hihi :blush: en doe nog maar even lekker rustig aan hoor ik dacht gister o het gaat een stuk beter maar heb dat vandaag weer moeten bezuren, waarschijnlijk doordat ik ook elke x me laptop pakte, dus nu weer gewoon berichtjes vanaf me bb :D en lekker zitten en laten verzorgen! Nou mop rustig aan en hoop dat je vanacht wat beter slaapt! Ik was er vanochtend ook heerlijk om 7 uur uit :(

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kimmen,

Leuk je verslag, en het komt me allemaal zo bekend voor hi hi ....het is wel grappig om te lezen dat iedereen hetzelfde verhaaltje krijgt !!!

En wat mocht je weer lekker snel naar huis? heerlijk toch, wel lang zeker de rit naar huis dan wil je ook niks anders dan snel thuis zijn als je je niet zo lekker voelt!.

Ik sliep ook heel slecht de eerste dagen, heb je ook zo,n band boven je borsten, en wat is je bh maat? weet je natuurlijk nog niet ze zitten goed ingepakt. Wij hadden ook die pittige dame moet wel zeggen dat ik er niet helemaal bij was ik ben natuurlijk wat langer onder narcose geweest....Wel goed te lezen dat het eigenlijk best goed met je gaat ben benieuwd naar je foto,s en zo snel een verslag schrijven zegt genoeg "chapeau"

Veel sterkte met je herstel en hoop dat je toch een beetje kan slapen, ik sliep de eerste dagen lekker op de bank....

L. Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kim,

Ik heb je niet gezien je moeder heb ik wel gesproken.

Fijn dat alles goed gaat,

ik slaap met een rekje, in mijn bed. Daardoor kan ik zelf mijn bedje uit komen

zal mijn verslag nog hier neerzetten

Gelukkig is de olifant nog niet gekomen.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden.

Alweer een week po,wat gaat het hard!! Alles gaat goed,de pijn is al een stuk minder en kan alweer wat meer.

Maar moet toch zeggen dat ik best veel pijn heb gehad,en het niet te onderschatten is allemaal,je bent totaal afhankelijk de eerste dagen.

Kon niet eens m,n drinken pakken en aan mij mond zetten.Gelukkig was mijn moeder dr om mij te helpen(de schat).

en dat was maar goed ook want mijn dochtertje luna kwam ziek thuis van dr vader,handje vol dus!

Nu ben ik weer voor het eerst alleen thuis en morgen begint het normale leven weer,vroeg eruit en kind lief naar school brengen.

Gelukkig is de school hier een paar honderd meter vandaan dus kan ik rustig lopen:-)

Verder maar rustig aan deze week,je wil al snel teveel doen merk ik.En koken doen mijn vriendinnen voor me dus aar ben ik erg blij mee.Wanneer mag je eigenlijk weer zelf koken? heb geen idee

@ Mous: he meid jammer dat ik je niet gezien heb,hoe gaat het nu met je?

Me moeder heeft erg om je moeten lachen,vanwegen de opmerking schouder vullingen(als jij dat was)

goed herstel verder meis.liefs kimmen

Oh ja kan helaas geen foto,s plaatsen camera is stuk,maar ga me best doen om ze binnekort te plaatsen.

mijn cup maat weet ik echt niet,in mijn kliniek bh staat 70 B maar had begrepen dat dat niet veel zegt!!

over 6 weken laten meten :101:

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ja dat was ik dus van de schoudervulling.

Vandaag heb ik voor het eerst maar is geen parcetamol meer genomen,

Heb het gevoel dat ik dat niet nodig heb, De celebrex had ik na een dag al terug gedraaid naar 1x voor het slapen, ( je slaap er wel op )

Ons mams wil dat ik het halve doosje opmaakt maar .....

of het nodig is. De olifant kon mijn adres niet vinden dus als ik hier zo lees heb ik veel geluk gehad. Moet wel zeggen dat ik veel mijn borstspieren in het dagelijks leven gebruikt en mss is dat toch een voordeel gebleken.

Ik vind het afhankelijk zijn het ergste, maar armen langs je lichaam en je kan toch wel wat.

Niet te veel anders heb je idd dure schoudervullingen, en dat zeg ik dus maar tegen me zelf.

Maar gelukkig gaat het bij jou ook al beter, zal is terug kijken wat jou maten waren want bij mijn staat 70 c nl in de kliniek bh.

Echt strak zit dat ding ook niet

Wanneer moet jij terug naar Zeist, ( je moeder zei dat je ook naar zeist ging)?

groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mop wat vervelend dat je zoveel pijn heb gehad, gelukkig was je moeder er om je te verzorgen! Wat vind je zelf van het resultaat? Ben je der blij mee? Nou vanaf nu wordt het alleen maar beter, maar inderdaad nog lekker je rust pakken en wat super lief dat je vriendinnen komen koken voor je!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mop wat vervelend dat je zoveel pijn heb gehad, gelukkig was je moeder er om je te verzorgen! Wat vind je zelf van het resultaat? Ben je der blij mee? Nou vanaf nu wordt het alleen maar beter, maar inderdaad nog lekker je rust pakken en wat super lief dat je vriendinnen komen koken voor je!

Liefs

Ja echt he!! goud waard die meiden.

Maar indd kan nu alleen maar beter gaan,en ben er super blij mee eindelijk de boobs die ik nooit had haha.

Hoe gaat het met jou nu?

knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ja dat was ik dus van de schoudervulling.

Vandaag heb ik voor het eerst maar is geen parcetamol meer genomen,

Heb het gevoel dat ik dat niet nodig heb, De celebrex had ik na een dag al terug gedraaid naar 1x voor het slapen, ( je slaap er wel op )

Ons mams wil dat ik het halve doosje opmaakt maar .....

of het nodig is. De olifant kon mijn adres niet vinden dus als ik hier zo lees heb ik veel geluk gehad. Moet wel zeggen dat ik veel mijn borstspieren in het dagelijks leven gebruikt en mss is dat toch een voordeel gebleken.

Ik vind het afhankelijk zijn het ergste, maar armen langs je lichaam en je kan toch wel wat.

Niet te veel anders heb je idd dure schoudervullingen, en dat zeg ik dus maar tegen me zelf.

Maar gelukkig gaat het bij jou ook al beter, zal is terug kijken wat jou maten waren want bij mijn staat 70 c nl in de kliniek bh.

Echt strak zit dat ding ook niet

Wanneer moet jij terug naar Zeist, ( je moeder zei dat je ook naar zeist ging)?

groetjes Mous

Ben ook al veel minder paracetamol gaan slikken,alleen s,avonds voor ik naar bed ga en celebrex want daar slaap je heerlijk op.

ik moet 6-2 om half 12 in zeist zijn,en jij?

Fijn dat het zo goed gaat met je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me eigenlijk wel goed, moet er alleen wel op letten nog niet teveel te doen want dan moet ik het. 's avonds echt bezuren :blush: woensdag moet ik terug voor controle en gaan me hechtingen eruit ben benieuwd wat me pc ervan vind, ik ben er in iedergeval super blij mee! Zal morgen proberen weer nieuwe foto's te plaatsen!

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Kim,

Ik iets later moet er om 1 uur zijn.

wie weet zien we je daar nog.

Ja je slaap lekker op die celebrex ik slik nu nog 1x celebrex voor het slapen gaan verder geen paracetamol meer, en als ik het eerste stripje celebrex op heb vind ik het genoeg.

Pak het nog omdat het ontstekkend remmend werk.

groetjes

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen.

Even een kleine update,nu bayna 3 po en alles gaat weer goed gelukkig.

Zondag kreeg ik ineens hoge koorts 40.2 en ik was echt zo bang dat het iets met mijn borsten te maken had,maar moest maandag toch naar de 1e controle dus dat was mooi.

Maandag nog steeds hoge koorts,maar toch maar naar accz gegaan,alles zag er prima uit en het lag niet aan de borsten of littekens gelukkig.

Hechtingen zijn eruit gehaald,maar daar had ik niet zoveel van mee gekregen(sliep alleen maar van koorts) mijn vriendin heeft alle informatie meegekregen.dr Kruppa kwam ook nog even kijken en schreef mij antibiotica voor want ik hoeste nogal en was bang voor een infectie in luchtwegen,en als die op je borsten slaat ben je verder van huis.

Maar goed daarna opweg naar de dokter,en jaaa hoor een zware luchtweg infectie, heb ik weer.Antibiotica gekregen en slaat aan gelukkig.

Ben weer beter gelukkig en mijn borsten gaat het ook goed ze dalen al flink zijn alleen nog wel vrij hard hoor!!

de foto,s komen binnenkort dan heb ik een camera.

nou meiden een heel fijn weekend allen!

liefs kimmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

He mous.

goed te horen dat het zo goed gaat met je,

Ik heb 380 CC gekregen en kom van een AA

Dit was ik aan het zoeken,

Ik heb ook 380 cc gekregen in mijn kleine kant die was ook AA

Nu wil ik ook wel eens mijn maten weten, nog een dagje wachten haihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.