Ga naar inhoud

Kimmen : 23 januari 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo meiden.

Zal mij even voorstellen,ik ben kim, 28 jaar.

volg dit forum al een tijdje en heb al veel handige tips gelezen.

ik moet voor mijn bv 23 jan :126: moet zeggen ben stik nerveus,nu het zo dichtbij komt.

Maar heb er dalijk veel moois voor terug,ik heb nu cup mini AA dus weet niet wat ik mee maak dalijk haha.

Ik heb kipfile nmr 5 aangeraden gekregen door dr van onselen,maar weet eigenlijk nog steed niet hoeveel cc dit eigenlijk is,kan iemand mij dit vertellen!

ik vertrouw op zijn oordeel maar had wel gelezen dat als je tenger bent mensen vaak op 4 uitkomen,want ik ben 1.68 en weeg 58 kilo.

ik hoor graag van jullie groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Kim,

Ik ben 3 weken geleden geopereerd door dr van Onselen.

Ik zou eerst ook prothese nr 5 krijgen,dat is 380cc.

Vlak voor de operatie hebben dr van Onselen en ik besloten om te kijken tijdens de operatie of ik ook wat meer kon krijgen omdat ik toch twijfelde over het aantal cc.

Uiteindelijk heb ik 405cc gekregen en nu denk ik het had groter gemogen :blush: Je went er echt snel aan.

Ik ben ook 168 en weeg 67 kilo. Hiervoor had ik een 80/85 aa,broek maat 36,bovenmaat 38.

Foto's staan in de galerij.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden.

Zal mij even voorstellen,ik ben kim, 28 jaar.

volg dit forum al een tijdje en heb al veel handige tips gelezen.

ik moet voor mijn bv 23 jan :126: moet zeggen ben stik nerveus,nu het zo dichtbij komt.

Maar heb er dalijk veel moois voor terug,ik heb nu cup mini AA dus weet niet wat ik mee maak dalijk haha.

Ik heb kipfile nmr 5 aangeraden gekregen door dr van onselen,maar weet eigenlijk nog steed niet hoeveel cc dit eigenlijk is,kan iemand mij dit vertellen!

ik vertrouw op zijn oordeel maar had wel gelezen dat als je tenger bent mensen vaak op 4 uitkomen,want ik ben 1.68 en weeg 58 kilo.

ik hoor graag van jullie groetjes kim

Hoi Kim,

ik ben ruim 1 week geleden geholpen door dr kruppa, hij is een collega van dr van onselen. Ik zou eerst een 5.5 krijgen maar ik twijfelde heel erg ik had namelijk haast geen ver (75 aaa 65 kg 178 lang) dat ik bang was dat er randen tezien zijn. Ik had 1 dag voor de operatie nog met de conculente gebeld. zij zei dat er op de ok nog gekeken werd of het zou passen, past het niet dan komt er een andere maat in. Dit stelde mij heel erg gerust. Op de dag zelf vroeg gr kruppa of ik nog vragen had, ik zei dat ik bang was dat er straks randen tezien zijn, hij zei dat hij zou kijken op de ok of dat zo is en dat hij dan een andere maat zou kiezen. ik zou eigelijk 430cc krijgen maar het is 410 geworden. :136: ik ben er erg blij mee ze zijn precies goed :136::136: . Misschien kun je bellen over de twijfels en kunnen ze je gerust stellen, ik heb ook gelezen dat meerdere dames een tweede concult nemen misschien is dat ook een iedee.

suc6

kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kim, spannend nu het allemaal zo dicht bij komt he, ik wordt zelf 19 januari geopereerd, soms ga ik weer ineens twijfelen over het aantal cc en ben ik bang dat ze te klein worden, maar ik ben 2x wezen passen en allebij de keren vond ik een maat groter te groot ik krijg nu 325 cc! Nou succes met aftellen nog 3 weekjes dan hebben we ze :D

Liefs Erika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb kipfilet nummer 6 gekregen en dat is 430 cc. Bij mij was dat echt even het uiterste werd mij vertelt. Nou als ik zo kijk heb ik enorme boobs gekregen en dus ben ik er echt heel erg blij mee. Je kan beter kijken of je iets groter kan dan voor jezelf te klein want zoals Mir zegt "de grote went snel"

Spannend he als het zo dichtbij komt.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

miran 83

hey meis,bedankt voor de info,ze waren daar niet zo duidelijk in op het consult.

Ze praten niet graag in cupmaten had ik door,dus dan is het moeilijk om daar een voorstelling te maken.

maar hij heeft goed naar mijn lichaam gekeken en nam daar ook de tijd voor,dus misschien moet ik hem maar vertrouwen. :7:

Heb jij trouwens veel pijn gehad na de operatie?

@kleintje13

He meid dat is indd een gerustellende gedachten,dat ze op de dag zelf nog even kijken wat je wil,want 2e consult is voor mij erg ver weg ,ik woon in middelharnis( zuid holland).En heb op het moment ook geen auto,dus word erg ingewikkeld.

Maar zal nog wel even bellen om wat dingen te vragen,hoe dichterbij het komt hoe meer vragen ik heb haha,word gek van mezelf ;) .gaat je herstel goed ,want voor jou is het nog niet zo lang geleden! ik heb gelukkig 4 wk vrij denk ook wel dat dat nodig is,ben namelijk werkzaam in de horeca.

groetjes kim

He Erika

Ja echt spannend word met de dag nerveuzer haha.vooral het idee dat ze je in je lichaam gaan snijden :79: .

maar ja we hebben dalijk gewoon eindelijk mooie :1boobs:. Wat voor maat heb je nu eigenlijk?

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ik zat je topic te lezen, en ik dacht he ik ben 167 en weeg 56/57 kilo een beetje hetzelfde, ik heb 350cc gekregen van de heer van onselen ben 19 dec geopeerd lift+implantaten en buikwandcorrectie. Ik heb van de kliniek bh maat 70/C en zelf een bh besteld 75/d en ik had nog een bh in de kast ook een D cup en die zit ook perfect dus zo zie je maar, ik wou ze ook niet te groot hoor, ik had eerst voor 300cc maatje 4 gekozen maar omdat je borstspier toch wat naar beneden druk dacht ik ik ga voor 50cc meer en hij zou tijdens de operatie kijken wat mooi bij me zou passen. Hij was er ook van overtuigt dat te groot niet zou staan bij mij omdat je dan toch wel niet zo groot bent om het maar even zo te noemen. Al met al is het me echt meegevallen, mijn hechtingen zijn er vanmorgen uitgehaald en het ziet er al echt mooi uit mijn borsten moeten nog wel flink indalen dus ik moet echt wel even geduld hebben.

Hoop dat je voor jezelf eruit komt kwa hoeveel cc?? Ik ben toch voor de 350 cc gegaan en echt geen spijt, nou veel succes en ik ben benieuwd naar je verslag is zo leuk om te lezen allemaal!!

groetjes Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

He cindy.

Ja word echt heel spannend nu pfff,nog 21 dgn.

Maar geloof zeker dat het snel went,ik weet zoizo niet wat ik mee maak want heb echt niets van mezelf.

de consulente zei 5.5 maar van onselen raadde toch de 5 aan.ben best tenger dus 380 cc lijkt al zo veel haha.

Hoelang geleden ben jij geholpen?

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej,

ik heb nu een gevulde bh maat a aan maar als ik zonder vulling zou dragen zou ik denk aa nodig hebben ik hoop uit te komen op een mooie c, maar probeer nu maar niet teveel aan alles te denken want de dagen duren veeeel te lang haha! Waar hoop jij op uit te komen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim!

Ik ben nu voor het eerst weer aan het werk en het valt me best wel tegen. Ik heb 3 week vrij genomen.

Mij is het herstel vies tegen gevallen. Je kan mn operatie verslag lezen in mn topic.

Ik ben absoluut niet kleinzerig,maar dit? Pfffff....!

Ik heb omtrek 80/85 en de kliniek bh was 75c,dus je kan nagaan dat dat geen pretje was/is.

Zal weer even wat doen hier,haha!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ik zat je topic te lezen, en ik dacht he ik ben 167 en weeg 56/57 kilo een beetje hetzelfde, ik heb 350cc gekregen van de heer van onselen ben 19 dec geopeerd lift+implantaten en buikwandcorrectie. Ik heb van de kliniek bh maat 70/C en zelf een bh besteld 75/d en ik had nog een bh in de kast ook een D cup en die zit ook perfect dus zo zie je maar, ik wou ze ook niet te groot hoor, ik had eerst voor 300cc maatje 4 gekozen maar omdat je borstspier toch wat naar beneden druk dacht ik ik ga voor 50cc meer en hij zou tijdens de operatie kijken wat mooi bij me zou passen. Hij was er ook van overtuigt dat te groot niet zou staan bij mij omdat je dan toch wel niet zo groot bent om het maar even zo te noemen. Al met al is het me echt meegevallen, mijn hechtingen zijn er vanmorgen uitgehaald en het ziet er al echt mooi uit mijn borsten moeten nog wel flink indalen dus ik moet echt wel even geduld hebben.

Hoop dat je voor jezelf eruit komt kwa hoeveel cc?? Ik ben toch voor de 350 cc gegaan en echt geen spijt, nou veel succes en ik ben benieuwd naar je verslag is zo leuk om te lezen allemaal!!

groetjes Sporty

He Sporty

Ten eerste gefeliciteerd met je boobs,kan echt haast niet meer wachten als ik het zo lees van iedereen.

ik denk dat ik het maar maar van dr van onselen laat afhangen,hij heeft echt goed naar mij gekeken,en moet vertrouwen op zijn oordeel denk ik ,hij heeft er al zoveel gedaan haha.

hoop alleen dat ik niet al te veel pijn heb na de operatie :19:

Ik had je verslagen gelezen,dus leuk je nu te spreken,ik hou je op de hoogte.

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim!

Ik ben nu voor het eerst weer aan het werk en het valt me best wel tegen. Ik heb 3 week vrij genomen.

Mij is het herstel vies tegen gevallen. Je kan mn operatie verslag lezen in mn topic.

Ik ben absoluut niet kleinzerig,maar dit? Pfffff....!

Ik heb omtrek 80/85 en de kliniek bh was 75c,dus je kan nagaan dat dat geen pretje was/is.

Zal weer even wat doen hier,haha!

Liefs!

He meis.

Heb je verslag gelezen,wat een ramp zeg,zal er wel even op drukken dat ik geen te kleine bh wil hebben.

ik heb dan 4 wk vrij en langer mocht dat nodig zijn pfff.

mijn dochter is de eerste week bij haar vader,en mijn moeder komt me dan helpen gelukkig,ben blij dat ik dat gedaan heb nu ik dat zo lees.ik hoop dat je je snel beter voelt!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej,

ik heb nu een gevulde bh maat a aan maar als ik zonder vulling zou dragen zou ik denk aa nodig hebben ik hoop uit te komen op een mooie c, maar probeer nu maar niet teveel aan alles te denken want de dagen duren veeeel te lang haha! Waar hoop jij op uit te komen?

Liefs

He meis

nee probeer ik ook niet te doen :wacko: maar word met de dag erger haha.

ik hoop ook uit te komen op een mooie c.

Echt,laat de dag maar komen hihi.ben wel erg benauwd voor de narcose droom wel eens dat ik er in blijf of zo,en hou ook echt niet van naalden.maar volgens mij krijg je een kalmerings tabletje,gelukkig maar. :12:

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi echt he van mij mag het nu ook wog 2 weken wachten pff! Narcose moet je gewoon niet teveel aan denken, denk maar aan t moment dat je wekker wordt en onder die dekens kan spieken ;) ik droomde laatst dat ik ze al had maar helaas werd wakker zonder boobies haha dat is gek!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kleintje13

He meid dat is indd een gerustellende gedachten,dat ze op de dag zelf nog even kijken wat je wil,want 2e consult is voor mij erg ver weg ,ik woon in middelharnis( zuid holland).En heb op het moment ook geen auto,dus word erg ingewikkeld.

Maar zal nog wel even bellen om wat dingen te vragen,hoe dichterbij het komt hoe meer vragen ik heb haha,word gek van mezelf ;) .gaat je herstel goed ,want voor jou is het nog niet zo lang geleden! ik heb gelukkig 4 wk vrij denk ook wel dat dat nodig is,ben namelijk werkzaam in de horeca.

groetjes kim

He kim,

Mij herstel gaat tot nu toe goed, heb deze 2 week haast nergens last van moet me zelf inhouden om wat te gaan doen haha. Ik heb zelf 3 kids dus drukke boel hier, ben wel blij dat ik het voor de kerstvakantie heb gedaan. Zie erg tegen volgende week op dat ze weer naar school moeten, nu hebben mijn schoonouders aangeboden om ze te brengen en halen maar ik wil dat niet 4 weken zo doen ,voel me dan zo schuldig :blush: . Het is net te ver om te lopen en heb geen auto die heeft mijn man nodig. Ik werk in een winkel en had 2 weken vrij heb mij ziek gemeld, dat werk is mij nu nog veel te zwaar, hoop over twee weken wat licht werk te mogen doen, ze doen op mijn werk heel erg moeilijk over andere werkzaamheden, dus moet maar afwachten. ik ben heel erg blij met het resultaat tot nu toe :136:

hoop dat je goed uit de narcose komt, als je je aan de richtlijnen houd komt het wel goed hoor. suc6 straks en op naar mooie :1boobs:

xx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee!

Wat spannend hè nieuwe boobs? Ik moet zeggen dat ik er bijna niet mee bezig was, echt 10 min van te voren werd ik beetje zenuwachtig. Ik heb 410 cc gekregen en heb vandaag m'n eerste bh gekocht; 80 E.. Slik! Wat een mega memmen!! De 23e ben ik verlost van de bh en band, fijn!

Sommige meiden hebben idd super veel napijn, maar bij mij was dat maar 3 tot 4 dagen. Het is per persoon verschillend hoor, dus pin je niet teveel vast op de verhalen die je hier allemaal leest!

Succes iig!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim, het begint al op te schieten voor je! Leuk en spannend :43: Ik ben nu 8 dagen PO en heb 345cc dualplane gehad. Vanmorgen bij het meten kwam ik op 76cm onder en 94cm boven, dus dat is een 75D en dat vind ik helemaal super! O ja, ik ben 1.68 en was voor mijn vergroting 57kg, nu 57.7kg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimmen,

Wat leuk dat je geopereerd zal worden op 23/01! Ik krijg ook mijn borstvergroting op 23 januari en ik kan je zeggen dat ik sedert een paar dagen ook soms in paniek sla... Dan begin ik te twijfelen over de cc's, dan weer over de pijn, dan weer over de narcose en de operatie zelf, dan weer over: heb ik wel genoeg dagen verlof genomen of te bekomen van de operatie.. Jeetje, wat kom ik er soms gek van :106: haha..

Ik krijg 280 cc rechts en 240 cc links, ronde prothesen en achter de spier.. Met mijn 1m71 groot en 62 kg, zou ik moeten op een grote C uitkomen.. Hoop ik toch!! :63:

Nou meid, nog 2 weken en het is zo ver!! We kunnen er samen naar uitkijken! :43:

Kus :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daphneh1

He meid.

ja toch wel spannend nu,nog maar 15 dgn pff.

ben er wel mee bezig,wil dit ook al zo lang dus ja beetje onwerkelijk.

Fijn dat je herstel zo goed is gegaan,het kan dus ook zo!

Maar dat is indd per persoon anders,ik ga dr maar van uit dat het afzien word,dan valt het mischien mee hihi.

We zien het wel,maak me nog het drukst over het infuus,haat naalden namelijk!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee!

Wat spannend hè nieuwe boobs? Ik moet zeggen dat ik er bijna niet mee bezig was, echt 10 min van te voren werd ik beetje zenuwachtig. Ik heb 410 cc gekregen en heb vandaag m'n eerste bh gekocht; 80 E.. Slik! Wat een mega memmen!! De 23e ben ik verlost van de bh en band, fijn!

Sommige meiden hebben idd super veel napijn, maar bij mij was dat maar 3 tot 4 dagen. Het is per persoon verschillend hoor, dus pin je niet teveel vast op de verhalen die je hier allemaal leest!

Succes iig!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.