Ga naar inhoud

Kimmen : 23 januari 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Kimmen,

Wat leuk dat je geopereerd zal worden op 23/01! Ik krijg ook mijn borstvergroting op 23 januari en ik kan je zeggen dat ik sedert een paar dagen ook soms in paniek sla... Dan begin ik te twijfelen over de cc's, dan weer over de pijn, dan weer over de narcose en de operatie zelf, dan weer over: heb ik wel genoeg dagen verlof genomen of te bekomen van de operatie.. Jeetje, wat kom ik er soms gek van :106: haha..

Ik krijg 280 cc rechts en 240 cc links, ronde prothesen en achter de spier.. Met mijn 1m71 groot en 62 kg, zou ik moeten op een grote C uitkomen.. Hoop ik toch!! :63:

Nou meid, nog 2 weken en het is zo ver!! We kunnen er samen naar uitkijken! :43:

Kus :1bouncingboobs:

He meis

Ja spannend he indd om gek van te worden!!

ja ik heb dat ook hoor die dingen,soms moet ik mezelf echt even terugfluiten,en denk ik doe normaal haha.

Maar zeker leuk dat we allebei moeten 23 e .

zit je ook bij accz dr onselen of...?

nog 2 weken :101: aftellen maar!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis

Ja spannend he indd om gek van te worden!!

ja ik heb dat ook hoor die dingen,soms moet ik mezelf echt even terugfluiten,en denk ik doe normaal haha.

Maar zeker leuk dat we allebei moeten 23 e .

zit je ook bij accz dr onselen of...?

nog 2 weken :101: aftellen maar!!

liefs kim

Hey meid,

Ja super spannend hoor!! Maak m'n vriend soms gek denk ik :45:

Ik woon in België en zal geopereerd worden in Oostende (aan de kust). We gaan elkaar dus niet zien, maar het zal een extra steun zijn wetende dat we allebei hetzelfde gaan ondergaan. Hoeveel cc krijg jij nu? Iedereen spreekt hier altijd over 405 cc of 350 cc.. Maar hier wordt alles per borst uitgedrukt.. Soms denk ik dat ze mss te klein gaan zijn, maar andere dagen denk ik dan weer te groot?!

Inderdaad aftellen gaan we zeker doen! Keep me posted :38:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuus voor de late reactie meiden!

Maar inderdaad, het herstel is echt per persoon verschillend. Ik lees ook veel verhalen van meiden die het nog meer wel meevalt (Faye en Sporty bijvoorbeeld). Tuurlijk, het doet echt wel ff goed zeer, het is ook niet niks natuurlijk en blijft altijd een operatie.

Heel veel succes en sterkte alvast toe en inderdaad, ga maar van het ergste uit, dan kan het altijd meevallen! Haha!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim, het begint al op te schieten voor je! Leuk en spannend :43: Ik ben nu 8 dagen PO en heb 345cc dualplane gehad. Vanmorgen bij het meten kwam ik op 76cm onder en 94cm boven, dus dat is een 75D en dat vind ik helemaal super! O ja, ik ben 1.68 en was voor mijn vergroting 57kg, nu 57.7kg :D

He Fay,ja nog 7 dagen aftellen maar :3: .

Maar gefelicteerd met je nieuwe boobies,valt je herstel mee,of heb je veel last gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Kim, ik vond zowel de operatie als het herstel 100% meevallen! Ik ben nu 17 dagen PO en het enige wat mij zwaar valt is dat ik het zo rustig aan moet doen. Maarja, dat ik belangrijk voor het inkapselen dus geduld, geduld...

Begint t al een beetje te kriebelen? Leuk hoor, geniet ervan!

Knuf Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen

ik heb mijn tijd binnegekregen vandaag,maandag 10.00 pffff nu komt het echt dichtbij allemaal.

Fay:fijn dat je zo een goed herstel hebt,en ja dat rustig aan doen zal ik gaan herkennen de aankomende tijd haha

Ben alleen nu wel een stuk minder enthousiast door dat gedoe met die inplantaten! heb jij dat ook of...?

xxx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim

Wat fijn dat je al om 10.00 uur mag! Ik vond het zelf ook heel fijn dat ik vroeg geholpen werd. Dan krijg je ook niet zoveel tijd voor zenuwen, honger en dorst.

Die onzekerheid over implantaten had ik ook. Een paar dagen voor mijn operatie kwam de ellende rond de PIP implantaten ineens heel nadrukkelijk in het nieuws. Ik wist op dat moment wel dat ik een van de best gesteste implantaten van dit moment zou krijgen: Mentor implantaten. Dus dat stelde mij wel enigszins gerust. Ik was er wel van op de hoogte dat ik mogelijk meer gezondheidsrisico´s zou lopen na het plaatsen van de implantaten. Zweten blijken namelijk alle implantaten te doen en ieder lichaam reageert weer anders.

Toch heb ik weloverwogen besloten om me te laten opereren. Ik ben op de hoogte van de risico´s en weet wat de consequenties kunnen zijn. Ik heb zeker niet mijn kop in het zand gestoken en ik heb ook besloten dat als ik ooit ziek zou worden door de implantaten, dat ik ze direct laat verwijderen. In dat geval zit je dus in het gunstigste geval met beschadigde gezondheid, lege boobs en littekens. Dat lijkt me vreselijk, maar als je zeker wilt weten dat je niet ziek wordt van de implantaten moet je ze niet laten plaatsen. Aldus mijn bescheiden mening...

Je hebt (net als ik 2,5 weken geleden) nog tijd om het terug te draaien Kim, ik heb dat niet gedaan en ik heb er tot nu toe absoluut geen spijt van. Ik heb me wel voorgenomen om om de 2 jaar een breast coil MRI laten maken uit voorzorg.

Sterkte met je beslissing! Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim

Wat fijn dat je al om 10.00 uur mag! Ik vond het zelf ook heel fijn dat ik vroeg geholpen werd. Dan krijg je ook niet zoveel tijd voor zenuwen, honger en dorst.

Die onzekerheid over implantaten had ik ook. Een paar dagen voor mijn operatie kwam de ellende rond de PIP implantaten ineens heel nadrukkelijk in het nieuws. Ik wist op dat moment wel dat ik een van de best gesteste implantaten van dit moment zou krijgen: Mentor implantaten. Dus dat stelde mij wel enigszins gerust. Ik was er wel van op de hoogte dat ik mogelijk meer gezondheidsrisico´s zou lopen na het plaatsen van de implantaten. Zweten blijken namelijk alle implantaten te doen en ieder lichaam reageert weer anders.

Toch heb ik weloverwogen besloten om me te laten opereren. Ik ben op de hoogte van de risico´s en weet wat de consequenties kunnen zijn. Ik heb zeker niet mijn kop in het zand gestoken en ik heb ook besloten dat als ik ooit ziek zou worden door de implantaten, dat ik ze direct laat verwijderen. In dat geval zit je dus in het gunstigste geval met beschadigde gezondheid, lege boobs en littekens. Dat lijkt me vreselijk, maar als je zeker wilt weten dat je niet ziek wordt van de implantaten moet je ze niet laten plaatsen. Aldus mijn bescheiden mening...

Je hebt (net als ik 2,5 weken geleden) nog tijd om het terug te draaien Kim, ik heb dat niet gedaan en ik heb er tot nu toe absoluut geen spijt van. Ik heb me wel voorgenomen om om de 2 jaar een breast coil MRI laten maken uit voorzorg.

Sterkte met je beslissing! Liefs Faye

He mop,na een nachtje slapen heb ik besloten om het toch te doen,het is niks nieuws wat ze zeggen en wacht hier al mijn halve leven op,eindelijk gewoon borsten.Ga ook gewoon om het jaar zo een scan doen voor de zekerheid.

weet zeker dat ik er ook geen spijt van ga krijgen,en zeker niet al s ik op het strand loop haha of in de lingerie winkel sta :101:

Dus ik ga ervoor :-)

Ja me tijd is echt ideaal,zeker voor mijn grote etenslust moet er niet aan denken om een halve dag niet te eten. :106:

Ga zondag al naar Bocholt lekker hotelletje pakken,heb je ook niet zo een stres met file en zo,wij wonen in rotterdam,dus het is best een endje rijden.

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je er helemaal achter staat! Haha, ja ik kan ook niet wachten tot de luchtige topjes, jurkjes en bikinies weer zonder kippenvel gedragen kunnen worden. Flashen die boobies :01: haha...

Goed idee om een hotelletje te pakken. En met een beetje geluk kan je na je ingreep weer voor de grote drukte op de weg richting t westen.

Heel veel succes alvast! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid,

Alles goed met jou? Nu komt het echt wel dicht hé! Ik begrijp wat je bedoelde met het twijfelen omtrent de implantaten historie, maar net zoals jij heb ik beslist om ermee door te gaan. Het zijn zeker geen zo een implantaten dat ze gebruiken dus ... Wat leuk dat je al om 10:00 uur kan gaan! Ik moet om 07:30 uur in het ziekenhuis zijn, om vervolgens om 09:00 uur geopereerd te worden.. Ik dien er dan een nachtje te blijven en op dinsdag 24/01 zou ik dan naar huis mogen rond 13:00 uur.

Jeetje, wat beginnen de zenuwen te komen.. :68: Ik maak zondag nog vlug spaghetti en lasagne voor m'n mannetje, zodat hij zelf geen eten hoeft te maken hihi :46: . Ik kijk al uit naar je operatieverslagje! Alles komt goed! :71:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimmen,

Spannend, ik ben ook door van Dhr,van Onselen geholpen, en in Bocholt, wij wonen in Huissen (Arnhem) en ik moest er om 7:00 zijn en we zijn om 5:14 gaan rijden moesten eerst nog even pinnen, maar we waren er al om 6:00 dus moesten ook echt iets minder dan een uur wachten want ze kwamen echt pas om 6:53 of zo toen mochten we ook meteen naar binnen, toen weer wachten en dan zie je iedereen binnen komen zo spannend allemaal!!!!

Heel veel succes en zie je verslag tegemoed....

gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid,

Alles goed met jou? Nu komt het echt wel dicht hé! Ik begrijp wat je bedoelde met het twijfelen omtrent de implantaten historie, maar net zoals jij heb ik beslist om ermee door te gaan. Het zijn zeker geen zo een implantaten dat ze gebruiken dus ... Wat leuk dat je al om 10:00 uur kan gaan! Ik moet om 07:30 uur in het ziekenhuis zijn, om vervolgens om 09:00 uur geopereerd te worden.. Ik dien er dan een nachtje te blijven en op dinsdag 24/01 zou ik dan naar huis mogen rond 13:00 uur.

Jeetje, wat beginnen de zenuwen te komen.. :68: Ik maak zondag nog vlug spaghetti en lasagne voor m'n mannetje, zodat hij zelf geen eten hoeft te maken hihi :46: . Ik kijk al uit naar je operatieverslagje! Alles komt goed! :71:

Liefs!

He meis,ja spannend he nog heel even pfff :107:

Jij hebt ze ook lekker vroeg,vind dat wel prettig een beetje op tijd,zeker omdat ik 6 uur vantevoren nuchter moet zijn,ben altijd snel hongerig :106: en dan met die zenuwen ga ik snel van mijn stokje haha.

En goed dat jje de operatie doorzet,het komt allemaal wel goed,ze zeggen niks wat al niet bekend is dus ja.

over 2 dagen eindelijk onze droom boobies (hoop ik) hihi.

Nou wijfie ik hou je op de hoogte en kijk uiteraard ook naar jou verslag uit.

knuffel kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimmen,

Spannend, ik ben ook door van Dhr,van Onselen geholpen, en in Bocholt, wij wonen in Huissen (Arnhem) en ik moest er om 7:00 zijn en we zijn om 5:14 gaan rijden moesten eerst nog even pinnen, maar we waren er al om 6:00 dus moesten ook echt iets minder dan een uur wachten want ze kwamen echt pas om 6:53 of zo toen mochten we ook meteen naar binnen, toen weer wachten en dan zie je iedereen binnen komen zo spannend allemaal!!!!

Heel veel succes en zie je verslag tegemoed....

gr sporty

He meis

Dat is wel heerlijk dat je zo dichtbij woont,ik woon echt 3 uur er vandaan,maarja lekker hotelletje pakken zondag dan moet het goed komen.ben blij met dr van Onselen van alles wat ik lees,gaat het helemaal goedkomen.

Aftellen maar!!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis

Dat is wel heerlijk dat je zo dichtbij woont,ik woon echt 3 uur er vandaan,maarja lekker hotelletje pakken zondag dan moet het goed komen.ben blij met dr van Onselen van alles wat ik lees,gaat het helemaal goedkomen.

Aftellen maar!!!

liefs kim

Gaat zeker goed komen hoor!! Bij mij ook alles heel goed gegaan ben alleen niet helemaal tevreden met mijn borsten, maar moet nog even geduld hebben, dus hopelijk komt dat allemaal goed, maar voor de rest allemaal goed gegaan in Bocholt staat ook heel goed beschreven op de route die je erbij hebt gekregen, is heel makkelijk te vinden. zit je vlak bij de kliniek in een hotel?? Spannend allemaal he ? dat had ik ook vond de tijd er naar toe zo spannend allemaal ....heb ook zoveel aan dit forum gehad en nog!!

Veel succes en sterkte en natuurlijk super mooie boobs.....

L.Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat zeker goed komen hoor!! Bij mij ook alles heel goed gegaan ben alleen niet helemaal tevreden met mijn borsten, maar moet nog even geduld hebben, dus hopelijk komt dat allemaal goed, maar voor de rest allemaal goed gegaan in Bocholt staat ook heel goed beschreven op de route die je erbij hebt gekregen, is heel makkelijk te vinden. zit je vlak bij de kliniek in een hotel?? Spannend allemaal he ? dat had ik ook vond de tijd er naar toe zo spannend allemaal ....heb ook zoveel aan dit forum gehad en nog!!

Veel succes en sterkte en natuurlijk super mooie boobs.....

L.Sporty

Ja heb ook super veel aan dit forum,volg het al een tijdje,er is echt een hele fijne sfeer.

Ik las het ja van je borsten,hoop echt dat het een geduld kwestie is,en dat je de borsten krijgt die je wilt.

en dat hij zijn opmerkingen voor zich houd,zou me daar ook niet prettig bij voelen hoor!!

mijn hotel zit in de winkelstraat dus is op loopafstand :-) ideaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ben ik weer,

Voor de rest ben ik erg tevreden hoor mijn buik is echt super en mooi laag litteken en ook niet te lang, dus heb niet te klagen nu afwachten hoe het litteken zich gaat helen maar zoals het er nu uit ziet gaat dat wel mooi worden!!! ze hebben me zeer zeker goed geholpen enzv en ik kon altijd terrecht en bellen, soms spreken ze elkaar wel eens tegen zijn personeel, maar als je zelf een beetje oplet kom je er wel uit ha ha ......

In duitsland ook alles ok en heel vriendelijk, maar je bent zo met jezelf bezig het is ook zo spannend allemaal!!!

Hoop toch dat je nog een beetje kan slapen de nachten die nog gaan komen ik sliep haast helemaal niet ha ha, vond het zo spannend !!!

L.Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wijffie, nog maar 2 nachtjes dan is het zo ver! Ik ben net thuis voel me gelukkig een stuk beter dan gister, wat ik nu zie ben ik er echt heel blij mee! Nou mop succes

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wijffie, nog maar 2 nachtjes dan is het zo ver! Ik ben net thuis voel me gelukkig een stuk beter dan gister, wat ik nu zie ben ik er echt heel blij mee! Nou mop succes

Knuffel

heey moppie ben blij voor je dat je weer thuis bent,en dat je je goed voelt :1:

ga morgen naar het hotel,vertrek om een uurtje of 12 vanwegen incheck tijd,en yee wat een spanning in mijn buik pfff :93:

Maar komt goed als ik jou zo hoor.ik wens een voorspedig herstel toe lekker uitrusten maar.

hou je op de hoogte

knuffel kim x

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Kim,

Lees ook al een tijdje mee met dit forum

Vrijdag had ik mijn consult, met dr van onselen.

En morgen ben ik aan de beurt, dit was ook wel op mijn verzoek.

Het is idd erg spannend.

Nog een paar uurtjes dan is het zover.

Succes mss zie ik je daar nog wel.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.