Ga naar inhoud

PIP-prothese ALARM + OPROEP


krispy71

Aanbevolen berichten

Shemna,

Ik kreeg pijnen/steken aan de bovenkant van mijn borsten die uitstraalde naar onder mijn oksel.

Echt een snijdende, soms zelf brandende pijn.

Had eerst zoiets van, dat zijn mn spiren maar dat bleek dfus niet zo te zijn. Want het werd

erger en de pijn is niet meer weg gegaan tot de operatie.

Hoop dat je er wat mee kan, waar zit je pijn precies?

Groetjes Cyn

Dag Cyn hoe gaat het nu met jo u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Milo denk je dat ik zou kunnen bellen naar de quan clinic,ik heb ook niks van gegevens gekregen,ik werd geopereerd in april 2008 bij BODY AND FACE;.

Hoi Shemna,

ja hoor, zeker doen

Ik heb ook in 2008 mijn bv gehad bij body and face

In de brief die ik kreeg stond dat zij nu alle dossiers hadden

ik geef je alvast het nr 051/ 221321

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shemna,

ja hoor, zeker doen

Ik heb ook in 2008 mijn bv gehad bij body and face

In de brief die ik kreeg stond dat zij nu alle dossiers hadden

ik geef je alvast het nr 051/ 221321

grtjs

Dank je wel,kzal morgen bellen,en hopend dat ik dan zeker zal zijn dat het pips zijn,groetjes shemna
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shemna,

ja hoor, zeker doen

Ik heb ook in 2008 mijn bv gehad bij body and face

In de brief die ik kreeg stond dat zij nu alle dossiers hadden

ik geef je alvast het nr 051/ 221321

grtjs

Dag Milo heb vandaag gebeld nar Quan,en ja het zijn pips,heb morgen een afspraak met hen,maar ik vertrouw het niet helemaal,een speciaal tarief voor de mensen die bij body and face waren.Wat zou jij doen in mijn plaats,had de indruk dat ze wat druk zetten op mij.Om toch maar bij hun die wissel te laten doen.Ben al naar een plastisch chirurg geweest maar niet in een privékliniek,en daar moet ik volgende week terug.Denk je dat ik mijn fotos van mammoe en echo zal meekrijgen daar in quanclinic?Anders moet ik nog eens naar het andere ziekenhuis tegen dat ik naar pc moet volgende week

grtjs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Milo heb vandaag gebeld nar Quan,en ja het zijn pips,heb morgen een afspraak met hen,maar ik vertrouw het niet helemaal,een speciaal tarief voor de mensen die bij body and face waren.Wat zou jij doen in mijn plaats,had de indruk dat ze wat druk zetten op mij.Om toch maar bij hun die wissel te laten doen.Ben al naar een plastisch chirurg geweest maar niet in een privékliniek,en daar moet ik volgende week terug.Denk je dat ik mijn fotos van mammoe en echo zal meekrijgen daar in quanclinic?Anders moet ik nog eens naar het andere ziekenhuis tegen dat ik naar pc moet volgende week

grtjs shemna

Hoi Shemna, Sorry had deze te laat gelezen, ik heb op jou ander post geantwoord, Je moet maar eens lezen, nee je hebt gelijk het ziet er allemaal nogal ongeloofwaardig uit wat ze vertellen !!!! Je moet jou arts de resultaten doen opvragen van mammo, normaal moeten ze die geven dan

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er sinds kort ook achtergekomen dat ik PIP implantaten heb. Mijn borstvergrotig heb ik in 2003 in Bangkok laten doen waar ik destijds woonde, welliswaar in 1 van de beste ziekenhuizen aldaar, maar helaas domme pech en wij zitten er maar mee. Ik wist wel dat ooit nog eens een wissel zou moeten ondergaan, maar dat het al zo snel zou moeten.

Ik heb niet echt klachten, misschien af en toe een branderig gevoel.

Gelukkig werd vorige week het nieuws bekend gemaakt dat alles door de verzekeringen word betaald, dus het verwijderen en (evt.)plaatsen nieuwe implantaten.

Ik heb bij de huisarts al een verwijskaart gehaald voor een PC, maar zij vond het niet nodig om een mri of echo te laten doen, dus heb geen verwijsbrief daarvoor gekregen.

Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij dr. vd Lei in de Bergmannkliniek in Heerenveen voor 22 Feb, ik kon ook deze week al bij langskomen maar dan kwam ik bij een andere PC, oa bij dr van Dam zij schijnt ook goed te zijn, maar dr. vd Lei heb ik goede verhalen over gehoord, hij is ook professor en leid ook mensen op tot pc.

Door al die verhalen over lekkende en zwetende implantaten ben ik een beetje bang geworden, want zelfs andere merk implantaten kunnen zweten en kun je dus ook giftige stoffen in het lichaam krijgen. Ik twijfel nu af en toe of ik wel weer nieuwe wil laten plaatsen, maar ja aan de andere kant, dan krijg ik weer cup - a en waarschijnlijk is het nog minder dan voor de bv omdat de huid nu opgerekt is. Bovendien ben ik nu erg trots op mijn cup c, de kleding staat nu ook veel beter, je kan nu tenminste zien wat mijn voorkant is.

Ik heb mijn verzekering opgebeld en zij zeggen dus dat het volledig vergoed word en dat de pc een brief moet sturen naar de verzekering zodat het vergoed word, hebben jullie ook een schriftelijke bevestiging van jullie verzekering gekregen of is dat niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo waar ga jij je laten opereren?ZIJN je implantaten gescheurd?

ik ben geopereerd . implantaten waren gelukkig niet gescheurd. de verhalen van de quan clinic zijn uiterst ongeloofwaardig. ik vind het zeer onrechtvaardig dat een man als arts van body en face gewoon opnieuw kan beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Silke en moet jij alles zelf betalen en ga je nog nieuwe plaatsen,erg é dat Belgie niks wil doen als ze niet gescheurd zijn en erg dat sommoge vrouwen niet eens weten welke het zijn omdat ze niks meekregen in body and face.kwens je veel sterkte

ik heb het verwijderen niet moeten betalen omdat er duidelijk complicaties waren door de prothesen

het plaatsen van nieuwe moet ik achter 3 maanden wel betalen

jammer want as ze die nu hadden kunnen plaatsen had ik eigenlijk alleen de prothese moeten betalen

maar door het geknoei van vercouteren ging dat niet

en moet alles helemaal opnieuw gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben eveneens de geluksvogel die PIP had.

Gister zijn ze door een plastisch chirurg in het ziekenhuis vervangen.

Ze zouden nog niet lekken. Voelde nog intact en ik had geen klachten. Maar het eventueel wel of niet lekken zou pas op de OK te zien zijn.

Gelukkig zijn ze eruit en vervangen voor gel. Tijdens het openen van het oude litteken bleken ze al behoorlijk te zweten en kwam er veel vocht mee. De chirurg gaf ook aan dat het hard nodig was...en dat na een kleine 3 jaar. Wat kan ik de fabrikant PIP op zijn ...... slaan. Zo lopen sollen en risico's nemen met een mensenlevens. Opsluiten die vent en nooit meer los laten. En nog ontkennen ook. Ontkent hij ook het vermogen dat hij heeft binnen gehaald, om met goedkope troep de implantaten te vullen, om zo grote winst te boeken.....?

Gr een geluksvogel (die net op tijd verlost is vd PIP)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt blij voor jou,en waar heb jij destijds je PIPS gekregen?Bij mij was het 1 chaos in mijn borst,en bij milo ook hier op het forum,bij tinywiny zitten er 3 implantaten in alle 3 pips en dat allemaal door die klojo van dokter in maldegem,vl succes met je nieuwe boobs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ga AUB niet naar de quan clinic. ik zelf ging langs in 2008 in Body en face en dezelfde arts opereert daar nu.

kreeg bovendien een zeer ongeloofwaardige uitleg toen ik belde naar de quan clinic na ontvangen van een brief

De moeder van een vriendin van mij heeft in 2008 een BV ondergaan in Body & Face en zij is ook PIP slachtoffer. Zij heeft reeds ook een prothesewissel ondergaan bij de Quan Clinic en werd geopereerd door Dr. Van Renterghem. Ook super content. Via haar weet ik ook dat Quan Clinic niets te maken heeft met Body & Face in Maldegem. De eigenares was een vrouw genoemd Nathalie Carton. De moeder welke geopereerd werd in B&F was heel gelukkig dat ze een brief kreeg van Quan Clinic. Quan Clinic heeft tenminste de moeite gedaan om PIP gedupeerden te bereiken. Via haar weet ik ook dat Quan Clinic de dossiers op een correcte wijze in handen heeft gekregen. Er waren vele vrouwen welke naar Quan Clinic en andere klinieken belden met de vraag of ze PIP prothese hadden. Natuurlijk kun je dat als arts niet weten als je geen kaartje hebt. Quan Clinic is na onderzoek er achter gekomen dat B&F uit het pand werd gezet door een deurwaarder. Via die deurwaarder, 4orde der Geneesheren heeft Quan Clinic met toestemming alle patiëntendossiers opgehaald bij de gemeente Aalter alwaar de deurwaarder ze in bewaring had gegeven.

Wat betreft Dr. Vercoutere, lees dit: Het laatste nieuws "Quan Clinic stopt samenwerking met Dr. Vercoutere"

In 2010 verkozen door www.kliniekinfo.nl als best privékliniek van België. Staat bij www.reserveer.nu Quan Clinic nr1 privékliniek als het om patiënten referentie en tevredenheid gaat. Dus ik begrijp niet voor de angst die hier gezaaid wordt. Je kan van elke PC wel een ontevreden patiënt vinden. Als je niet tevreden bent praat met je arts en vertel waarom je niet tevreden bent. Vaak komt het omdat je geen voldoende uitleg hebt gekregen.

Als je wat verder zoekt op het internet en niet alleen op dit uitstekende forum dan vindt dat Dhr. van der Linde overal gevraagd wordt als betrouwbare referentie:

Radio één: http://www.radio1.be/programmas/peeters-pichal/onrust-belgi%C3%AB-over-lekkende-borstimplantaten

Televisie Reyers laat: http://video.canvas.be/reyers-laat-maandag-9-januari

Groetjes, HappyChick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt blij voor jou,en waar heb jij destijds je PIPS gekregen?Bij mij was het 1 chaos in mijn borst,en bij milo ook hier op het forum,bij tinywiny zitten er 3 implantaten in alle 3 pips en dat allemaal door die klojo van dokter in maldegem,vl succes met je nieuwe boobs xxx

Hoe kan je nu 2 prothese in een borst hebben?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt blij voor jou,en waar heb jij destijds je PIPS gekregen?Bij mij was het 1 chaos in mijn borst,en bij milo ook hier op het forum,bij tinywiny zitten er 3 implantaten in alle 3 pips en dat allemaal door die klojo van dokter in maldegem,vl succes met je nieuwe boobs xxx

Waar heb jij je prothesewissel laten uitvoeren?

Groetjes, HappyChick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal me maar even verduidelijken. Ik werk voor het ministerie...... en zie veel dingen. Meer ga ik niet zeggen.

Ik begrijp dat jullie kwaad zijn op Dr. Vercoutere maar dat staat los van de Quan Clinic. Ik wil alleen maar zeggen dat er veel genomeerde ziekenhuizen, privéklinieken etc... zijn waar ook dingen fout zijn gelopen. Er zijn twee zieden aan een medaille. Ik werk voor het ministerie en zie veel klachten binnenkomen van gerenomeerde PC's die jullie hier ophemelen. Als je tevreden bent is de arts goed, als je niet tevereden bent is die slecht. Zo ervaart iedereen zijn ingreep. Ik veel verhalen hier op het forum gelezen van vrouwen die complicaties hebben gehad maar toch tevereden zijn. Als een arts in opspraak komt is hij meteen een beenhouwer.

Zijn jullie Dr. Hoeyberchs, Dr. Decoopman, Dr. Myny vergeten???? Deze werken ook in gerenomeerde ziekenhuizen en privéklinieken. Waren de goeroe's van de programma's als Beautifull, etc.... Hier op het forum worden ze geeerd en vervloekt. dat wil ik gewoon duidelijkmaken. Zo weet ik dat Quan Clinic, en dat is reden waarom ik me daar heb laten opereren, volledig gecontroleerd is geweest door het parket, Volksgezondheid, milieuinspectie, orde der geneesheren en goed beveonden is geweest.

Geloof je nu echt dat iemand 2 prothese in borst kan hebben???? Welke PC goed of slecht heeft 3 prothese op zijn tafel liggen???

Als je voor een second opnion gaat vragen wat denk je dat een concurent PC zal zeggen??

Wij weten van een patient die naar kliniek in Knokke is geweest waar verteld werd dat ze PIP prothese had omdat ze in Maldegem was geopreerd. Deze 2 patienten hebben een prothesewissel gehad en toen bleek achteraf dat ze helemaal geen PIP hadden maar Cereform. Ondanks dat de PC het dossier van Quan Clinic had gekregen en waarschuwde dat er GEEN PIP in zaten???

Hier loopt nu een onderzoek tegen door het parket. Dit is ook één van de geprezen PC's.

Dit is vertrouwelijke informatie, maar ik ben moe om maar even als een domme koe te worden bestempeld.

Groetjes,

HappyChick

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Happychick,

Ten eerste bestempel ik je niet als domme koe. Het gaat mij er meer om dat ik het idee heb dat je reclame wilt maken voor deze kliniek (zo komt het op mij over).

Natuurlijk zijn er mensen met goede en slechte ervaringen en slechte verhalen gaan altijd veel sneller de ronde. Als ik op het verhaal van 1 iemand was af gegaan was ik ook niet bij deze kliniek in behandeld maar ik ben op mijn gevoel af gegaan! Dat was achteraf een goede keuze ondanks de complicaties.

Het enige wat ik wil zeggen is dat dit topic bedoeld is voor meiden die hun PIP ervaringen willen delen en jij kwam bij mij niet zo over.

groeten Roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

happychick, niemand noemt jou hier een domme koe

ik vond en vind je verhaal nog steeds heel vreemd en voor mij was het een "slag in mijn gezicht" ... op een moment dat ik het gevoel kreeg zowat het meeste van die PIP affaire verwerkt te hebben,die vercoutere , maldegem enz wat te kunnen vergeten, kom je met je verhaal. je volste recht uiteraard, maar jezelfde verhaal post je op alle topics die iets met pip te maken hebben. waarom? ...

binnenkort wordt ik omtrent de volledige zaak ondervraagd en ik zal hen ook de waarheid vertellen. vreemd dat het onderzoek nog steeds loopt terwijl je vertelt dat alles goed bevonden is.

maar zoals je schrijft: iedereen heeft positieve en negatieve ervaringen., en toch heb ik gevoel dat je heel erg aantrekt voor quan en aanhang,en voor mij was het een opentrekken van oude wonden.

ik had hier op dit topic ook geen reclame campagnes verwacht, wel ervaringen van mensen die een wissel na pip hebben gehad.

gr smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had hier op dit topic ook geen reclame campagnes verwacht, wel ervaringen van mensen die een wissel na pip hebben gehad.

Het is idd een spijtige vaststelling dat de laatste tijd de discusie's hier maar weinig ter zake doen .

Laten we't verder on-topic houden dames !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.