Ga naar inhoud

boobsie : 19 januari 2012 : Dr. Melis : Rode Kruis Ziekenhuis


Gast boobsie

Aanbevolen berichten

Heej meid,

Ik wil jou alvast SUPER veel succes wensen :43: !! Ik zal zeker aan je denken. Morgen heb je mooie boobs :63: !!

Ik kijk alvast uit naar je operatieverslagje en hoop dat je niet te veel pijn zal hebben! Ik moet maandag om 07u30 in het ziekenhuis zijn om waarschijnlijk om 09 uur geopereerd te worden (ben de tweede)..

Alles komt goed meid, geen stress en good luck! :71:

Liefs,

Kilibili :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

dank je wel wijffie :) lekker dat jij ook zo op tijd mag! ga je smiddags weer naar huis dan? ik moet namelijk een nachtje blijven, vind dit wel een prettig idee :67: ik weet niet hoelaat ik geholpen wordt maar neem aan dat daar niet veel tijd tussen zit, anders had ik niet zo vroeg hoeven komen lijkt mij!

nou zodra t kan zal ik wel even wat laten horen! jij succes met aftellen :D geloof me de laatste dagen zullen voorbij vliegen voor je het weet heb jij ze ook :127:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden, ik heb ze hoor :D alleen net te horen gekregen dat ik vanacht toch nog een nachtje in het ziekenhuis blijf omdat me ene drain teveel loopt, aan de ene kan wel een prettig idee maar aan de andere kant verlang ik wel naar me eigen bedje, zeker omdat ik op t moment best wel pijn heb! Nou meiden tot snel

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik hoop ook dat ik een beetje kan slapen, vanacht ging t voor geen meter maar ach hopelijk morgen echt naar huis :D

Uitgebreid verslagje komt wel als ik thuis ben ;) en met natuuurlijk wat beter voe!

Knuffel een meisje met boobs :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meisje met boobs! :1bouncingboobs:

Gefeliciteerd! Blij om te lezen dat alles goed is gegaan. Hopelijk mag je vandaag naar huis, want er gaat toch niets boven je eigen omgeving en je eigen bedje. Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht? En goed die pijnstillers nemen hoor dat scheelt al meer dan de helft! Moeten de drains eruit voordat je naar huis mag? Ik mocht namelijk gewoon naar huis. Bij mij hebben die dingen wel 6 dagen gezeten, pfff... De kliniek is natuurlijk niet bij jou om de hoek, dus wellicht dat dat ook de reden is dat ze je liever zonder flesjes naar huis sturen...

Ik ben benieuwd naar je operatieverslagje en naar hoe de terugreis naar huis is gegaan... Sterkte met de pijntjes meis, maar het is voor een goed doel he?

Dikke knuffel! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee faye, ik ben thuis wat heerlijk is dat, zal vandeweek een uitgebreider verslagje typen maar voel me eigenlijk wel goed drains mochten er uiteindelijk begin van de middag uit gelukkig, en de terug reis die viel mee ik woon namelijk 5 min van t ziekenhuis waar ik geholpen ben! Vergeleken met gister voel ik me vandaag echt super kan ook zelf uit bed komen dus dat ik wel lekker! Heb alleen paracetamol voorgeschreven gekregen, hoop dat t voldoende is! Draag nu een bh xl :D en ik moet zeggen ik blijf maar naar dat spleetje kijken hihi love it! Dacht gister wel even waar ben ik aan begonnen maar dat was ook vooral pijn en baalde dat ik nog niet naar huis mocht! Hoe voel jij nu 3 weken po? Nou ik ga weer even liggen!

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

:143: Gefeliciteerd met je verjaardag, meis! :51:

En wat fijn dat je weer lekker thuis bent! Heerlijk ook dat je die drains kwijt bent, het grote herstellen kan beginnen. Rust maar lekker uit hoor. Met mij gaat t goed, ik zal later vandaag mijn profiel nog even updaten.

Slaap lekker! :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Erika,

Heb je verslag gelezen en ben zo benieuwd wat he van het resultaat vind!

Ikzelf krijg nl ook 325cc dualplane high profile achter de spier.

Ga van een AA naar een C,vind het erg spannend maar dit is al zo lang een grote wens van mij!

Ik ben benieuwd.

Groetjes Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Erika,

Fijn voor je Erika dat je lekker weer thuis bent en in je eigen bedje kan slapen, las alleen net dat je wakker bent geworden met erge pijn, dat is minder voor je!! bah hoop dat het een beetje uit te houden is...neem lekker je paracetamol, ik had ook nog een zwaarder medicijn maar die hoefde ik niet in te nemen, hoop voor je dat het een beetje uit te houden is...fijne zondag

groetjes Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslagje :D

Donderdag 19 Januari

om 7.10 moest ik me melden in het ziekenhuis, dus om 6 uur op gestaan even de krant gelezen aangezien ik toch niks mocht eten of drinken, en toen om 10 voor 7 richting het ziekenhuis. 7.00 waren we in het ziekenhuis alles nog erg donker en verlaten hihi, boven aangekomen heb ik me gemeld en al snel kwam een zuster me ophalen, ik mocht in een kamer me kleding uitdoen en het sexy operatie jasje incl onderbroek aandoen. Toen nog even wachten ik moest verneveld worden omdat ik (heel slecht) een roker ben :blush: heb helaas niet kunnen stoppen. toen kwam de zuster vertellen dat ik omdat me pc er nog niet was ik alvast naar boven gebracht zou worden en dus geen kalmeringspilletje kreeg, maar ach ik was totaal niet zenuwachtig dus vond dit ook helemaal niet erg.

boven in de uitslaapkamer aangekomen waren daar al meer mensen maar gelukkig had ik de mazzel als eerste geholpen te worden, al snel was dr. Melis er om me af te tekenen hij bleek net op me kamer te zijn geweest dat ik boven kwam... dus even een mooie tekening op me gemaakt, werd er nog even een infuus geprikt en werd ik doorgereden naar de ok. nog even snel controleren of ik de juiste persoon was en toen werd ik in slaap gebracht,

voor ik het wist werd ik wakker, en was het half 10 op de klok, meteen even onder de dekens gespiekt en ja hoor daar waren me boobies met tape en al :rolleyes: maar erg mooi :D toen een beetje om me heen gekeken voor in om half 11 opgehaald werd en naar me kamertje werd gebracht waar ik een nachtje zou blijven, daar mocht ik zelf me moeder even bellen hihi ik ben alleen een snelle prater, waardoor ik veel haperde omdat ik me borstkas niet genoeg uit kon zetten :46: , moeder gerust gesteld nog even me vriendinnen gesmst en af en toe een beetje weg gedoezeld, en bezoek gehad van me ouders tijdens bezoekuur, ik mocht alleen nog niks eten omdat ik veel pijnstillers had gehad tijdens de operatie en ze bang waren dat ik misselijk werd en zou moeten overgeven, ik moest eerst een kop thee drinken maar aangezien ik geen thee lust mocht t appelsap zijn 's avonds gelukkig een broodje gekregen want ik rammelde hihi die nacht wel slecht geslapen was zowat wel elk uur wakker maar gelukkig het was ochtend en ik dacht lekker naar huis te gaan, maar helaas de artsen kwamen hun ronde doen (mijn eigen pc was er niet) en ik kreeg slecht nieuws me drains hadden teveel gelopen en ze zouden tegen de middag kijken of ik misschien naar huis mocht. dus smiddags kwam er weer iemand kijken, en ja hoor weer teveel vocht ze ging weer weg en kwam even later weer even voelen om vervolgens mijn pc te gaan bellen, toen wist ik al dat ik moest blijven eigenlijk en ja hoor ik had gelijk... baalde hier ontzettend van want ik had veel pijn en wilde het liefst gewoon me eigen bedje in, maar niks aan te doen. moeders gebeld en gewacht op wat gezelschap tijdens het bezoekuur, me ouders en een vriendin kwamen even langs met allemaal lekkers :43: . deze nacht wel wat beter geslapen gelukkig maar wel weer vroeg wakker, om een uur of 8 werd ik gewekt kreeg paracetamol en jahoor, de drains hadden nog teveel gelopen dus of ik het erg vond nog een nachtje te blijven, nouja eigenlijk wel dus ze ging het even overleggen als de arts zou bellen, misschien dat ik met de drains naar huis zou kunnen, ik vond het allang best want verveelde me maar in dat ziekenhuis ondanks dat alle zusters heel lief waren... toen om 11 uur goed nieuws :D me drains hadden de afgelopen uren niet meer gelopen dus ik mocht zonder drains naar huis, woepii wat heerlijk ik had namelijk al een stuk minder pijn als de dag ervoor dus, me drains eruit en moeders gebeld dat ze me eindelijk mocht ophalen, de "autorit" ging prima aangezien we 5 min van het ziekenhuis wonen...

dus weer lekker thuis heerlijk op de bank beetje tv kijken enz, toen savonds bleef me schoonzusje bij me omdat me ouders weg moesten en niet wilde dat ik alleen bleef, nog even een vriendin op visite gehad toen ik het voor gezien hield en naar bed wilde. dus me schoonzusje mee naar boven en heeft me met een berg kussens in bed gelegd maar het lag voor geen meter die kussens zakten in en ik lag veel te plat, dus moeders kwam 10 min later thuis en toen verwisseld met hun bed, aangezien bij hun de achterkant en alles omhoog kan, dus daar heerlijk ingekropen en in slaap gevallen, tot ik om 5 uur wakker werd en hele erge kramp had in me rechterborst alsof ie eruit geduwd werd en zou ontploffen ofzo :45: klinkt grappig maar zo voelde het niet dus ben maar uit bed gegaan om beneden op de bank te gaan zitten even later moest me moeder plassen dus kon mooi even vragen hoe stuwing voelde (aangezien ik hierover op het forum gelezen had) en jahoor me moeder omschreef een soort gelijk gevoel dus ik weer gerust en een uur later weer in bed gedoken, tot ik om 9 uur weer wakker werd met hetzelfde gevoel, lekker naar beneden gegaan en paracetamol genomen en lekker een ijspack erop gelegd om te koelen, even met me moeder gekletst om na een kwartier maar te zeggen, volgens mij vergeet je wat, wat is er dan wat wil je hebben? dus ik zeg niks maar ik ben jarig hihi was ze even helemaal vergeten omdat we alleen maar met me borsten bezig waren :wub: verder de dag wel goed doorgekomen en niet veel pijn gehad en lekker voor me laten zorgen, savonds kwamen me broer en ze vriendin nog even op visite (vier het volgend weekend pas ivm de operatie) en toen kwam me broer erachter dat lachen me nogal zeer deed dus lekker de hele avond grapjes gemaakt tot ik zoveel gelachen had dat het geeneens meer pijn deed :45: toen lekker om 12 uur richting me bedje en geslapen tot kwart voor 10 vanochtend, vandaag heerlijk rustig dagje gehad, vanochtend met een beetje hulp van me moeder kunnen douchen weliswaar met bh omdat ik nog niet zonder durfde maar dat gaan we morgen dan maar proberen, heb ook me littekens gezien en valt me alles mee hoe ze er nu al uit zien! vandaag ook eigenlijk weinig pijnstillers genomen en voel me goed.

zo nog even internet shoppen aangezien ik wat leuks aan wil op me verjaardag en het nog niet aan durf om iets over me hoofd aan te doen :46: haha niet echt een straf dus..

zal zo nog even proberen foto's te uploaden ze moeten nog wel dalen maar ben wel benieuwd naar jullie mening!

ik ben er in iedergeval super blij mee :55: zou het zo weer over doen en vond het tot nu toe alles meevallen :105:

Liefs Erika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslagje meid :D

En natuurlijk nog een keer gefeliciteerd dit is pas een leuk verjaardag cadeautje :D

Ik ben heel benieuwd naar je foto's ga je een album maken?

Rust lekker uit en ben blij voor je dat alles al zo goed voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee maris, zeker een super leuk cadeau van mezelf ;) foto's staan in me galerij!

ja ben ook blij dat ik me zo goed voel, ze worden zelf aan de bovenkant al iets zachter :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi erika,

Wat een super positief verslag..goed om te lezen dat alles goed met je gaat en dat de pijn meevalt, echt fijn voor je!!

Even lekker online schoppen voor kleding, helemaal goed en dat je dat al wil zegt genoeg ......

Goed herstel en kijk uit naar je foto's

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.