Ga naar inhoud

boobsie : 19 januari 2012 : Dr. Melis : Rode Kruis Ziekenhuis


Gast boobsie

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Na al een tijdje rond geneusd te hebben hier op het forum, en wat ben ik blij met alle verslagen van iedereen!

Nu een topic van mezelf, ben 23 jaar en heb in augustus na jaren van twijfel (vond t toch wel eng) besloten door te

zetten en voor een operatie te gaan :D gelukkig staan me ouders helemaal achter me! maandag op consult geweest bij dr Melis en had er een super goed gevoel bij B) het gaat 325 cc high profile dual plane worden ben er super blij mee heb nu een a cupje en hoop op een c uit te komen! Het enige enge mijn borstplooi zit te hoog in verhouding met me tepel deze gaan ze zo'n 2 cm verlagen, vind dit best eng heeft iemand anders dit ook?(dit is omdat anders me tepels naar beneden zouden wijzen zeg maar) Heb trouwens wel alle vertrouwen in me pc dat t goed gaat komen maar toch ben wel benieuwd! Vandaag even gebeld en 19 januari wordt mijn dag, kon 29 december al maar helaas kon dit niet ivm werk :huh: dus nu aftellen geblazen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey faye, ja het is zeker spannend en voor jou is het al helemaal snel, met je nieuwe boobies het nieuwe jaar in hihi B) ben benieuwd naar hoe het je vergaat dus ga je zeker volgen! Nou de tijd kan mij niet snel genoeg gaan tel de dagen af :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is nu helemaal echt :1bouncingboobs:

Ik weet al vanaf augustus dat het januari ging gebeuren alleen nog geen precieze datum :D

Nouja nog een maandje dus het schiet op!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Niet twijfelen meis, die C ga je echt wel krijgen met 325cc! Ik zit nu met 345cc op een 75E/80D! Maar ik had al n lege C van mezelf dus komt goed! Mijn herstel loopt best goed. Natuurlijk niet zo snel als ik zou willen en mijn lijf heeft toch wel een opdonder gehad van de narcose en de ingreep zelf. Ik ben echt nog zoooo moe en mijn conditie is echt beneden peil. Maarja... Ik ben voor mijn operatie ook nog 3 weken ziek geweest en daar wordt je ook niet fitter van :124: En ik ben ook een beetje heel erg ongeduldig...

T aftellen gaat nu echt snel voor jou, let maar op... NICE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maris ik moet ook elke x aan jou denken als ik ga twijfelen omdat we hetzelfde krijgen, ik weet wel dat het anders uit kan vallen maar het is wel een geruststelling :D

Ja faye dat denk ik ook wel denk nu al goh nog 2 weekenden zonder boobies haha heb je verslag gelezen wat een goed idee van die portopoons, wij hebben net nieuwe telefoons thuis een set van 2 ik zei al kan ik mooi van de 1 naar de ander bellen als ik wat nodig heb!

Vandeweek nog even pyama's gekocht met voorsluiting dat ik ze makkelijk aan kan doen en een huispak!

Hebben jullie ook arnica druppels gebruikt?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Erika, ik zag je post in mijn topic. Vandaag zijn mijn hechtingen verwijderd door de verpleegkundige. Mijn pc heb ik niet gezien, die spreek ik over vier weken weer voor de nacontrole. Het verwijderen van de hechtingen heb ik nauwelijks gevoeld. Ik heb wel twee plekjes op het litteken die ik even in de gaten moet houden. Bij mijn linkerborst heeft het knoopje mijn huid wat geïrriteerd en bij mijn rechterborst was er een plekje wat nog niet helemaal goed genezen was. Er zit geen gaatje, maar ook dat plekje moet ik even in de gaten houden op ontstekingen. T is nog ff spannend dus.

Nog 7 dagen tot je boobie dag! Spannend meid. Ik was 10 dagen van te voren begonnen met arnica druppels. Maar daar ben ik na een paar dagen mee gestopt omdat ik een of andere vage voedselvergiftiging kreeg. Ik kon de druppels toen niet nemen omdat mijn maag niets kon verdragen. Na mijn operatie heb ik de arnica druppels ook niet meer genomen. Ik heb trouwens helemaal geen last gehad van blauwe plekken oid. Maar baat het niet dan schaadt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O maar even goed in de gaten houden dan, t gaat net zo goed! Ik heb ze vergeten te kopen hihi ging in me pauze speciaal daarvoor naar de etos en toen dacht ik nog even kijk voor wat ik voor me verjaardag wil van me collega's en toen was ik later terug op t werk bedacht ik me dat ik die arnica druppels vergeten was naja laat het nu maar zo zal het zonder ook wel redden :) nu gelukkig nog maar een weekje heb er zin in!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, ja komt echt dichtbij nu heb er zin in! Nee kan woensdag tussen 10 en 12 bellen voor de tijd, ik wordt in het ziekenhuis geholpen dus allemaal op t laatste moment, ik hoop lekker op tijd, dat is het maar achter de rug:D!

Voor jou schiet het ook op, voor je t weet is het zover! Ben je al zenuwachtig?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en gelukkig moet ik morgen en overmorgen gewoon werken want van zo'n vrije dag als vandaag wordt ik alleen maar ongeduldig :44:

kom net bij me fysiotherapeut vandaan en ze heeft me nog wat handige tips gegeven voor na de operatie met dingen pakken en om zelf uit te komen

hoop dat het gaat helpen, en vooral mooie rechte rug en borsten vooruit :blush: daar heb ik dus nogal moeite mee hihi

nou ik ga zo me bedje nog maar even wassen om de tijd te doden daar zal ik wel veel in liggen komende tijd :rolleyes:

al zei me moeder net ik snap niet dat je niet gewoon vrijdag zegt is me bed nog niet verschoont haha dan kan zij het mooi doen :P

hoe gaat het inmiddels met jou faye? ik zag op je foto's dat je borsten al steeds meer gaan zakken, ziet er echt mooi uit mag je trots op wezen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja hoor! Gewoon lekker zoveel mogelijk alles voor je laten doen... Ik heb geprobeerd om mijn mannetje wijs te maken dat ik het komende jaar niet mag stofzuigen. Trapte hij niet in helaas, maar is het proberen waard.

Bedje van te voren verschonen is een goed idee! Ik heb er toch wel twee weken in gelegen en nu alleen als ik me moe voel of pijn heb. Bedankt voor het compliment, ik ben zoo trots op mn boobies. Mijn verwachtingen zijn echt overtroffen. Ik zal zo ff een update op mn profiel zetten van de laatste 2 dagen.

Lekker bezig blijven is heel goed en opeens heeeeeel erg zenuwachtig worden en gaan twijfelen de aankomende dagen is heel normaal hoor! Niet van schrikken als dat je gebeurt :6: .

Knuffel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig woon ik nog bij mijn ouders en hoef ik hier thuis eigenlijk vrij weinig te doen, dus ga lekker veel rust nemen en voor me laten zorgen maar zou het toch fijn vinden zelf uit bed te komen dus misschien helpen de tips :3:

ja dat wachten wordt ik gek van zou blij zijn als het donderdag is haha, ga zo je update wel even lezen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej, ik mag me om 7.10 melden wat heerlijk hihi, heb eigenlijk niet echt het idee dat het morgen echt gaat gebeuren is zo onwerkelijk nog, wel af en toe een beetje zenuwen in me buik :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej, ik mag me om 7.10 melden wat heerlijk hihi, heb eigenlijk niet echt het idee dat het morgen echt gaat gebeuren is zo onwerkelijk nog, wel af en toe een beetje zenuwen in me buik :D

Liefs

He mop,morgen al :43: wat spannend joh,ik heb dat ook die onwerkelijkheid,maar het gaat echt gebeuren!!!!

alvast heel veel sterkte morgen,als je wakker word heb je mooie boobs!! :101:

Ik ga aan je denken.

knuffel kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.