Ga naar inhoud

boobsie : 19 januari 2012 : Dr. Melis : Rode Kruis Ziekenhuis


Gast boobsie

Aanbevolen berichten

dank je sporty, ben ook zeker heel positief, heb af en toe best wel kleine pijntjes maar vind het zeker goed te doen! net inderdaad even een leuk topje besteld hoef ik me boobs niet in een vest weg te stoppen zaterdag :D

@ benneton dank je wel, zag dat je me toegevoegd had als vriend, als het goed is kan je nu wel mijn foto's bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeej Erika, wat een leuk verslag heb je geschreven. Ik heb het met plezier gelezen. :D Ik vind dat je boobies er nu al heel mooi uitzien! Fijn dat je er zelf ook blij mee bent. Heb je nog wat leuks kunnen shoppen voor je verjaardagsfeest? Haha.. Dat heb ik ook veeeeel gedaan de afgelopen weken: internetshoppen. :43: Zalando heeft weer goede zaken gedaan wat mij betreft, hahah...

Hopelijk heb je niet teveel pijn en verloopt je herstel goed en snel. Doe het rustig aan en laat je maar lekker verwennen.

Dikke knuffel Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee faye, dank je wel ze moeten nog wel wat zakken maar denk dat ze prachtig gaan worden hihi, heb een mooie haltertop besteld die vandaag bezorgd wordt, volgens mij perfect voor over de sport bh zag dat we dezelfde dragen dan heb je een idee ;) ga vandaag me boobs eens opmeten ben stiekem wel benieuwd naar de maat :D! Doe zeker nog rusitg aan lekker op de bank filmpjes kijken en het beste maken van me vakantie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update :D

Maandag ging het eigenlijk wel goed met nichtje is me nieuwe vriendinnen even komen bewonderen en we hebben gezellig bijgekletst verder veel op de laptop gezeten en tv gekeken om half 12 richting me bedje gegaan om vervolgens om 7 uur weer wakker te worden met erge pijn in me rechterborst dus me bedje en richting de bank gestrompeld, lekker een ijspack gepakt en lekker op me borst gelegd samen met 2 paracetamol werd de pijn al snel minder! Waarschiijnlijk toch maandag teveel gedaan en besloten dat elke x de laptop tillen misschien niet zo'n slim idee, dus de rest van de dag niet veel gedaan en lekker op de bank me series gekeken! Weer rond 12 uur richting me bedje gegaan en nu heerlijk geslapen tot 9 uur! Al met al mag ik niet klagen, heb wel bij me linker litteken vaak steken maar dat schijnt erbij te horen! Ik moet er gewoon aan wennen dat ik rustig aan moet doen ookal voel ik me wat beter!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update :D

Maandag ging het eigenlijk wel goed met nichtje is me nieuwe vriendinnen even komen bewonderen en we hebben gezellig bijgekletst verder veel op de laptop gezeten en tv gekeken om half 12 richting me bedje gegaan om vervolgens om 7 uur weer wakker te worden met erge pijn in me rechterborst dus me bedje en richting de bank gestrompeld, lekker een ijspack gepakt en lekker op me borst gelegd samen met 2 paracetamol werd de pijn al snel minder! Waarschiijnlijk toch maandag teveel gedaan en besloten dat elke x de laptop tillen misschien niet zo'n slim idee, dus de rest van de dag niet veel gedaan en lekker op de bank me series gekeken! Weer rond 12 uur richting me bedje gegaan en nu heerlijk geslapen tot 9 uur! Al met al mag ik niet klagen, heb wel bij me linker litteken vaak steken maar dat schijnt erbij te horen! Ik moet er gewoon aan wennen dat ik rustig aan moet doen ookal voel ik me wat beter!

Liefs

Hey meis,

Super voor je dat alles al zo veel beter gaat.. Ik herken mezelf er helemaal in.. Zat vannacht aan het donsdeken te trekken die helemaal achterop het bed lag, zat vanmorgen al de tafel te dekken,... Maar dat is allemaal jammer genoeg NIET goed :140: , dus heb ik besloten het ook rustiger aan te doen. Zit nu wat in de zetel, terwijl mijn mannetje de pizza's in de oven steekt, Mmmmm hihi Wat een schatje :55: . Hoop dat het altijd maar betert en kijk al uit naar de foto's die zullen komen naarmate de maanden zullen voorbij gaan! Ik zal er ook gauw eens opzetten en vanmiddag stuur ik m'n vriend om een ice-pack (met dank aan jou voor de tip :143: ). Zo, tot gauw!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ben blij dat het goed gaat en we zullen gewoon moeten accepteren dat we rustig aan moeten doen ;) die pizza klinkt heerlijk, eet smakelijk :D wat lief dat je vriend een icepack gaat halen voor je, hoop dat het bij jou net zo helpt als voor mij! Je mag hem alleen niet op je blote huid doen he! Ja spannend he die veranderingen, ik heb er al foto's opgezet, staan in me gallerij als je wil kijken!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meisje het klinkt super je herstel :D

Kijk uit dat je niet teveel doet hoor je word van zelf terug geroepen hihi! Wat vond je nichtje ervan? :D

Je slaapt ook al heel goed als ik het hoor geniet er van!! Ben benieuwd hoe ze eruit zien over 2 weekjes ze gaan nog veel veranderen

Geniet er van meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, ik heb gemerkt dat ik terug geroepen werd dus heb me nu weer beperkt tot de tv :D net wel even meegelopen naar de supermarkt, maar heb nu een heel warm gevoel onder me borst bij me littekens zeg maar hoop dat het niks ernstigs is! Hoop iad dat ze nog veel gaan veranderen vooral dat de onderkant wat ronder wordt! Maar wil nu echt al niet meer zonder hoor hihi

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, heb jou topics even bekeken maar wat heftig allemaal zeg! Ik hoop dat het snel stopt met druppelen en je protheses er niet uit hoeven! Dan kan je er eindelijk van genieten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Erika,

Heb je topic gelezen en had je al n x eerder een berichtje gestuurd.

ik zelf word nl 27 febr geopereerd en krijg ook 325cc dualplane ga van 75a(a) naar c?

Ik ben zo benieuwd naar jou resultaat!

Zo te lezen ben je er al erg blij mee,geniet van je 2 nieuwe aanwinsten.

Ben erg benieuwd hoe het bij mij gaat worden,kijk er al zo lang naar uit maar heb soms nog twijfel(of het de juiste maat gaat worden)

groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

He laura, wat spannend dat je volgende maand ook mag, heb je berichtje inderdaad gelezen ja foto's staan in me galerij moet je me even als vriend toevoegen? Ik moet wel zeggen dat ik het op de foto er heel anders eruit vind zien! Zal vandeweek proberen nieuwe te maken! Ik heb me zojuist gemeten en kwam uit op 80D maar is bij iedereen verschillend ik ben zelf 1.74 en weeg 65 kilo... Krijg je ook ronde prothese?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maris als je dit lees, me nichtje vond ze erg mooi ze zei nu heb je ze eindelijk na zo lang wachten :D ik heb gister trouwens even gemeten en kwam op 82 onder en 100 boven wauwie dat zou een 80D zijn. Denk ik :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel is heel normaal denk dat iedereen dat wel heeft het is toch niet niks en je geeft er veel geld voor uit! ik heb nog gedacht of het niet te klein zou worden maar bijde keren dat ik gepast heb vond ik 350 teveel (had verder 300 gepast) maar uiteindelijk is het 325 high profile geworden om de juiste breedte te krijgen! Ik ben er echt heel blij mee ze zijn niet te groot in verhouding met de rest van me lichaam heb niet dik maar ook niet super mager zeg maar. Denk dat je gewoon vertrouwen moet hebben in je pc ! Herstel valt me alles mee de eerste dagen waren het zwaarst maar zou het zo weer doen :D nou als je nog vragen heb stel ze gerust hoor ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je faye, zat me er vandaag ook over te verbazen hoe goed ik me voel, heb helaas wel last van overgevoelige tepels wat soms best pijnlijk is :blush: zal snel weer even foto's maken ik ben echt benieuwd hoe ze gaan veranderen :D fijn weekend

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update,

Donderdag, dag 7.

Vandaag weer lekker rustig aan gedaan en op de bank een beetje tv gekeken, pfff weet af en toe niet meer hoe ik zitten moet maar wil het toch nog rustig aan doen.had alleen in de ochtend nog 2 paracetamol genomen en voelde me goed, toen vlak voor ik wilde gaan slapen voelde ikin me vest de paracetamol van sochtends zitten hihi die was ik dus vergeten in te nemen dus heb eigenlijk pijn vrij geleefd de hele dag, heb ze voor de zekerheid voor het slapen gaan toch maar ingenomen omdat ik geen zin had snachts wakker te worden met pijn! Al met al is de eerste week me echt alles meegevallen. Had me op het ergste voorbereid en eigenlijk waren alleen de 1e 2 dagen heel pijnlijk daarna ging het elke dag beter!

Vrijdag, dag 8.

Morgen ga ik me verjaardag vieren dus vandaag tijd voor de boodschappen en even lekker naar buiten met moeders. Die mensen in de winkel zullen wel gedacht hebben wat een rotmeid aan niks kon doen aan spullen pakken en tassen inpakken en dragen hihi. Savonds kwam ik mezelf wel weer even tegen door het vele lopen na al dat niks doen had ik toch wel erg last aan de zij en onderkant van me borst of eigenlijk meer het stuk onder me litteken alsof het wat gekneust is maar dat zal ook vast zo zijn! Ook heeft me moeder vandaag me bedje gewassern en zal ik weer terug verhuizen naar mijn eigen bente een leeskussen kunnen lenen en ik moet zeggen dit ligt heerlijk.

Zaterdag, dag 9.

Vandaag lekker rustig aan gedaan was weer vroe wakker, dus heerlijk tv gekeken, en er kwam een pakketje had een vestje en een shirt besteld in maat s, vorige was m van dat merk me veel te groot maar nu zat het te strak dus weer terug gestuurd en hopen dat ik dinsdag de goede maat in huis heb! Smiddags ben ik nog even een uurtje gaat liggen, daarna gedouched waarna me moeder meewassen heeft, dit durfde ik toch nog niet zelf aangezien ik toch wel een dikke bos haar heb en lang met me handen boven me hoofd zou staan!optutten en savonds me verjaardag vieren, iedereen wist van me bv dus de nodige grapjes gemaakt maar iedereen rreageerde heel leuk! Heb aardig wat bonnen voor lingerie winkkels gehad dus kan niet wachten om te gaan shoppen!

Zondag, dag 10.

Vandaag heerlijk op de bank gehangen lekker stukje left over taart gegeten en tv gekeken.

Ow ik heb ook weer nieuwe foto's gemaakt zal die morgen even posten maar volgens mij zie je niet veel verschil op de foto's!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Erika,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag maar natuurlijk ook met je new boobs!

Goed om te lezen dat vooral alleen de eerste 2 dagen pijn hebt gehad, dat stelt me gerust. Waren alleen paracetamols voldoende?

Heb net je foto's bekeken, super mooi. Ben zeld over 2 weekjes aan de beurt, echt spannend wat het resultaat is.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :D ik kreeg de eerste 2 nachten in het ziekenhuis een diclofenac erbij voor het slapen gaan deze kreeg ik niet voorgeschreven maar had ik thuis nog liggen dus heb die denk de 1e week erbij gehad voor t slapen gaan en overdag alleen paracetamol en vond dat prima te doen!

Dank je wel voor je compliment op me foto's had nieuwe gemaakt maar en mislukt zag ik net dus morgen maar weer even proberen!

Wat spannend dat je over 2 weken de beurt bent! De dagen zullen nu wel snel voorbij gaan voor je het weet is het zover! Ben je al zenuwachtig?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter dat je die thuis nog had. Ik ben naar mijn eigen apotheek geweest laatst, maar daar gaven ze aan dat de arts deze moet voorschrijven. Dus dat gaan we dan nog maar even aan hem vragen. Hoop ze mee te krijgen dat ik de eerste nachten goe door kan komen.

Ben benieuwd naar de nieuwe foto's, zal van de week nog eens kijken of je ze erop gezet hebt,

Zenuwachtig nog niet, maar geen geduld, zou willen dat het nu al zover was. Maar ben er wel erg mee bezig, haha zijn dus toch Miss wel zenuwen ;)

Welke maat sport BH draag of heb je na de operatie gedragen? Ik krijg deze er niet bij dus heb maar een 80D gekocht van fila. Hele fijne, lijkt me, met voorsluiting en ook bovensluiting. Heb bewust geen 80c gekocht omdta ik verwacht dat die te strak zou zitten.

Hoeveel weken blijf je thuis voordat je weer aan t werk/school gaat?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter dat je die thuis nog had. Ik ben naar mijn eigen apotheek geweest laatst, maar daar gaven ze aan dat de arts deze moet voorschrijven. Dus dat gaan we dan nog maar even aan hem vragen. Hoop ze mee te krijgen dat ik de eerste nachten goe door kan komen.

Ben benieuwd naar de nieuwe foto's, zal van de week nog eens kijken of je ze erop gezet hebt,

Zenuwachtig nog niet, maar geen geduld, zou willen dat het nu al zover was. Maar ben er wel erg mee bezig, haha zijn dus toch Miss wel zenuwen ;)

Welke maat sport BH draag of heb je na de operatie gedragen? Ik krijg deze er niet bij dus heb maar een 80D gekocht van fila. Hele fijne, lijkt me, met voorsluiting en ook bovensluiting. Heb bewust geen 80c gekocht omdta ik verwacht dat die te strak zou zitten.

Hoeveel weken blijf je thuis voordat je weer aan t werk/school gaat?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had ze een x ergens anders voor gekregen van de dokter maar gooi nooit wat weg ;) kan je pc geen recept uitschrijven?

Ik draag een bh van t ziekenhuis dat is xl maar zit achter wel ruim maar kleiner ging voor weer niet dicht :D ben dat ding af en toe wel zat hoor hihi zit zo strak! Knip anders de kaartjes er nog niet af dan zou je hem kunnenn ruilen als ie niet past?

Ik was er ook heel erg mee bezig, was heel veel op t forum en zat echt te denken in boobies nog 1x werken zonder boobies nog 1 weekend zonder boobies haha heb zelfs gekke dromen gehad!maar de ochtend van de operatie was ik eigenlijk heel rustig hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet trouwens dinsdag over een week weer gaan werken maar denk wel dat het lukt iedereen weet ervan dus ze kunnen we wel helpen als ik iets niet red :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.