Ga naar inhoud

strikje : 14 november 2011 : Dr. Koeijers : Aesthetic Beauty Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben 34 jaar oud en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt dat ik een borstvergroting ga laten doen. Erg spannend. Ik heb me er goed in verdiept en heb meerdere consulten gehad. De wellnesskliniek in Belgie vond ik erg tegenvallen. Aesthetic beauty clinics vond ik helemaal geweldig. Ben daar goed voorgelicht en had meteen een goed gevoel bij dr. Koeijers die mij de 14de gaat opereren. Hij heeft secuur alles opgemeten en uitgelegd hoe te werk te gaan. Het is wel lastig om het aantal cc te bepalen, ik heb een paar maten gepast en ter plaatse gaan we het bepalen. Ik heb nu een 70-75 A en wil naar de 70 C. Ik heb er alle vertrouwen in. Ik zal mijn ervaring nog laten weten. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom strikje,

Gefeliciteerd met je datum. Inderdaad nog een paar nachtjes en dan heb je mooie nieuwe boobs. Wens je succes met aftellen en ben benieuwd hoe je het ervaren hebt.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi,

Maandag heb ik een bv gehad en ik vind het lastig wat ik wel en niet mag/kan doen nu. Er zit nog best veel zwelling. Gisterenochtend stond ik goed op en dacht het ergste gehad te hebben. Ben toen de was gaan opruimen maar daarna heb ik veel last gehad. Doe het nu maar weer rustig aan. Wanneer zou ik bijv. kunnen stofzuigen. Ik probeer ook iedere dag te wandelen wanneer mijn vriend de hond gaat uitlaten, dan voel ik wel dat er meer spanning op komt te staan. Op 1 plek onder mijn borst voel ik een gemene pijn, wat zou dat kunnen zijn, een doorgesneden zenuw ofzo? Voor de rest valt het me allemaal goed mee hoor en ben ik er erg blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Maandag heb ik een bv gehad en ik vind het lastig wat ik wel en niet mag/kan doen nu. Er zit nog best veel zwelling. Gisterenochtend stond ik goed op en dacht het ergste gehad te hebben. Ben toen de was gaan opruimen maar daarna heb ik veel last gehad. Doe het nu maar weer rustig aan. Wanneer zou ik bijv. kunnen stofzuigen. Ik probeer ook iedere dag te wandelen wanneer mijn vriend de hond gaat uitlaten, dan voel ik wel dat er meer spanning op komt te staan. Op 1 plek onder mijn borst voel ik een gemene pijn, wat zou dat kunnen zijn, een doorgesneden zenuw ofzo? Voor de rest valt het me allemaal goed mee hoor en ben ik er erg blij mee.

hoi,

bij mij is het nu 2 weken geleden en vind het ook lastig , ikheb gisteren voor de 1 ste keer een beetje gestreken maar gestofzuigd heb ik nog niet , het is anders wel nodig,hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strijken, stofzuigen, dweilen ed. wordt geadviseerd de eerste 6 weken niet te doen.

misschien toch maar ff een werkster gaan zoeken want m'n vriend vindt het nu al een beetje teveel worden, weet hij tenminste wat ik normaal allemaal doe. tis nie anders. bedankt voor jullie advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik van internet:

Maximale dosis per dag (=24 uur) is 6-8x 500 mg voor de tabletten (bij chronisch gebruik 6x 500 mg), 3-4x 500–1000 mg voor de zetpillen. Er dient een periode van minimaal 3-4 uur tussen de doseringen in te zitten. In de bijsluiter staat meestal een dosering van maximaal 6x 500 mg of 3x 1000 mg aangegeven.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Zelf vergat ik de paracetamol na een paar dagen steeds in te nemen maar het bleek dat ik ze ook niet meer nodig had dus stopte ik ermee. (Heb ook dual plane)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is per persoon ook verschillend natuurlijk

ik ben 4 weken geleden geopereerd heb 350cc op de spier gekregen

en ik heb helemaal geen paracetamol of andere pijnstillers nodig gehad

maar lopen andere dingen weer niet gelijk haha

mijn protheses zakken totaal niet moet donderdag weer terug na de pc

maar zo werkt ieder lichaam anders natuurlijk en bij duurt het herstel wat dat betreft lang helaas

maar ik zou me er niet druk om maken je zult vanzelf merken dat je het met minder kunt gewoon goed na je lichaam luisteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook dual plane en had veel pijn .

Slikte om de 6u 1 gram dafalgan , de héle eerste week !

Tweede week 's morgens ééntje en voor 't slapengaan : toch zeker tot bijna 3 weken PO hoor .

Pijn ? > pijnstiller slikken ! 't Is niet dat je eraan verslaafd geraakt op deze periode hé .

Je bouwt dat automatich wel af zoals parkiet en annoukie eigelijk al aangeven :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 9 dagen geleden mijn bv gehad en ik slik nogsteeds 6 paracetamol per dag.

Bij mij zijn ze ook dual plane geplaatst en had/ heb best veel last.

Mij hebben ze verteld dat je als je pijn hebt paracetamol moet slikken.

Je lichaam moet zich focussen op je herstel en niet op de pijn.

Zo hebben ze het tegen mij gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt als het allemaal goed gaat (,qua litteken) ook overgaan op ibuprofen,dat remt namelijk ook ontstekingen,dus is alleen maar goed.

Natuurlijk is t een bloedverdunner,dus daarom zeg ik erbij ,als het goed gaat met je hechtingen enzo,dan kan dat geen kwaad.

Bij mij hielpen die beter vd pijn.

heb je geen pijn meer dan gewoon stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3,5 weken po en slik zo nu en dan ook nog paracetamol. Zo en zo voor het slapen. Dan kom ik de nacht goed door anders word ik wakker van de pijn... Ik vind het zo en zo nog best gevoelig.... Heb prothese onder de spier. Paracetamol is vrij onschuldig als je je aan de dosering houdt volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI ik heb wel minstens twee weken lang pijnstiilers geslikt hoor, de eerste week Aleve (deze mag je maar 1 per dag) en daarna over op paracetamol en langzaam afbouwen!!

goed naar je lichaam luisteren, pijn betekend rustig aan!!!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht geen ibuprofen, niet alleen voor de litteken maar ook puur voor de wond van binnen! Ik zou dat wel even goed na vragen.

Ik slikte ook 1 week paracetamol, en dan gewoon om de 2 uur 1...ik had er meer dan 6 geloof ik...week 2 voor het slapen gaan en sochtends

Het lukt me nu om 1 per dag af te bouwen, vanavond nog 1 en dan heb ik er 3 gehad dus dat valt me mee, ik heb gelukkig die stekende pijn niet meer gehad vandaag dus het ergste heb ik denk ik gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo ,

Ik heb dus afgelopen dinsdag m'n hechtingen laten verwijderen en flink op m'n donder gehad dat ik al te veel deed.

Het enige wat ik in principe doe is me eigen aankleden, wassen en soms kleine dingen opruimen ow de honden uitlaten waarbij een pupsel van drie maanden bij is. Als ik hun kan uitlaten moet ik hem alleen naar beneden dragen (dit doe ik met m'n armen langs m'n lichaam) hij kan zelf de trap weer oplopen.

Verder qua huishouden doe ik niks ja stofzuigen zonder arm beweging ( 2x ) gedaan steeds stapjes naar voren en dan weer stapjes naar achteren.

Echter vind ik het best krom dat ik nog steeds hulp nodig heb volgen haar bij alles als ik nu moet starten met twee keer per dag masseren tegen overmatig kapsel vorming.. het zware werk zoals boodschappen, stofzuigen van tapijt en vaatwasser inpakken en etc. kan ik begrijpen wat ik daartegen niet begrijp is waarom ik het lichaam moet dwarsbomen in het heelingsproces als ik het met en inzet van 50 tot 75% doe.

Mijn linker kant is zo snel genezen dat de hechting niet meer te vinden was en rechts is wat minder snel genezen daar heeft ze wel de hechting kunnen vinden en verwijderd.

Toch vind ik het een beetje krom want je zou toch zegen dat het kapselvorming ook op en bepaalde snelheid plaatsvind ?

En hoe zit het met de mensen die werken al na een week?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.