Ga naar inhoud

strikje : 14 november 2011 : Dr. Koeijers : Aesthetic Beauty Clinics


Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb een grote week geleden een paar truitjes gestreken zonder mijn arm te bewegen dus alleen met mijn hand maar durf het nimmer te doen heb iemand laten komen. heb gehoord dat sommige na 2 weken al terug aan het werk zijn maar zal eraan liggen wat voor werk bureauwerk ofzo is wel goed te doen denk maar zoals ik ( verzorging) echt wel die 6 weken dat ik nodig heb . ik ben nu 4 weken en begin me terug normaal te voelen zonder al die pijntjes. maar denk dat de rust van jezelf ook met de inkapseling te maken heeft

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

14 nov. ben ik geopereerd door dr. Koeijers van de Aesthetic Beauty Clinics. Ik had een 75A en heb links 295 cc medium height gekregen en rechts 305 cc tall height gekregen va het merk mentor en dual plane geplaatst. Ik denk dat ik nu 75C heb. Het is allemaal goed gegaan, na 10 dagen heb ik geen pijnstillers meer hoeven slikken en kon ik weer vanalles doen. Het is nu bijna 3 weken geleden en ik ben benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden, ze staan bij de galerij. voor, de dag erna en nu 3 weken later. Het voelt nog wel wat strak en zal nog wel soepeler worden en wat gaan dalen. Ik doe het nog 3 weken rustig aan geen hond uitlaten, stofzuigen, dweilen en tillen. Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat en erg te spreken over de kliniek.

Groetjes Wieteke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.