Ga naar inhoud

Kenza.S : 3 januari 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

En hoe gaat het tegenwoordig met de pijntjes?

Het is nu bijna 3 weken, heb je er nog veel last van?

Elke keer ik kijk naar je foto's denk ik,.. ja mag toch trots zijn hoor op je :1big_boobs: !!

Heb zelf een foto van je :1boobs: meegenomen toen naar men consult :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

man man wat kan ik me vinden in jouw verhaal. alles steeds zwart voor mijn ogen kotsmisselijk maar toch honger en zo vreselijk veel pijn:( bij mij is er ook een vrachtwagen overheen gereden. ben nu 1 dag na po vanacht redelijk geslapen, maar de pijnstillers helpen niet echt super veel. mijn vriend heeft me ook steeds uit bed moeten tillen want ik kom gewoon niet overeind. en net op het nippertje niet flauwgevallen toen ik vanochtend naar de wc moest en om alles nog even wat erger te maken ben ik ook nog eens ongelofelijk ongesteld. pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw jee blondboobies, wat erg je menstuatie erbij. Die can mij moet ook rond de boobie periode komen. Je bent nu al niet op z'n sterkst, vandaar misschien dat flauwval effect. Hou je goed en niet meer zo eng doen hoor. Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.