Ga naar inhoud

Kenza.S : 3 januari 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Heyhey meiden,

hier komt me operatieverslagje, omdat ik me absoluut niet lekker voel ga ik het kort houden en mijn idiootigheden er van tussen houden.. Als ik me beter voel zal ik het nog wel is opnieuw zetten met alle details :).

Duuuuuus zal dan maar van bij het begin beginnen..

Moest er om 7u00 zijn, maar omdat ik alles de nacht voordien al had klaargelegd en me had gedoucht kon ik smorgens opstaan en direct vertrekken ( joggingpakkie lag klaar, boxershortje, tas gemaakt met blikje cola en kinderbueno om iets te kunnen eten na de operatie, laptop en usb stick )..

Dus om 06u00 lekker nuchter opgestaan met een maag die verlangde naar een tasje koffie en een sigaretje en hoppa om 06u10 was Kenza vertrokken richting boobs ! :1bouncingboobs:

Om 06u35 aangekomen, niet druk op de baan en van Antwerpen is Overijse niet zo ver.

Om 06u45 heeft Val ( zo superlieve vrouw.. ) me in mijn kamertje gestoken, kamer 2 :ph34r:.

Mocht daar alles uitdoen buiten me boxertje en in kamerjas wachten op Mister Plovier !

Die kwam om 07u15, dus in de tussentijd dat ik wat ' me ' time had heb ik nog wat met me oude borsten geprutst, niet dat ik ze ging missen, maar toch effie afscheid genomen haha.

Dokter Plovier kwam om 07u15 dus binnen en mocht me foto's nog is tonen en zeggen wat ik juist wou. Heel me uitlegje nog is gedaan, paar grapjes verteld en stomme dingen ( wat weer typisch mij is ) dus enfin het was een leuk praatje, dan fototjes genomen, erna ging hij een tekeningetje maken.

Tijdens dat hij zijn tekeningetje maakte stelde hij mij de vraag wat ik zou kiezen, 450cc met een high profile, of 390cc met een medium profile.. Ik zei dat ik naturel boven groot verkoos en zei dat ik absoluut medium profiel wou. Waarop hij antwoorde dat hij net hetzelfde voor mij wou en hij het enorm mooi ging maken :) wat ik natuurlijk leuk vond.

Dan mocht ik op de anesthesiste wachten, deze kwam om 07u45 binnen, vragenlijst doorgenomen en mocht meestappen naar de operatiezaal.

Daar op de tafel gaan liggen, was lekkeerrr warm, Val me badjasje over me gelegd en nog een groot zwart laken. Dan werd de infuus geprikt, en kreeg een mondmasker op. En toen riep ik uit het niks ineens STOOOOOP waarop iedereen verschoot.. Valerie vroeg meteen wat er was, ja ik was me tongpiercing vergeten uitdoen daarom dat ik alles even stillegde haha. Oke tongpiercing eruit in een plastic handschoentje gestoken en in de zak van me kamerjasje. Dan weet ik nog dat ik me arm voelde tintelen en het warm aanvoelde, Plovier kwam naast me staan ook en nog wat tekenen en was wat met Valerie aan het lollen en toen weet ik van niks meer..

Om 09u00 was ik terug op me kamertje, vriend lag bij me op bed toen ik wakker werd. En weet alleen nog dat ik enorm hard aan het huilen was, bijna hysterisch, en me zo depressief voelde, heb me nog nooit zo slecht gevoeld trouwens :s was heel raar, en wist ook niet waarom. Vriend zei ook dat ik 100 x dezelfde vragen aan hem gesteld heb en echt rare dingen brabbelde maar dat weet ik zelf niet meer. Valerie dan gekomen om is te kijken en envelopje af te geven, ben dan met me koekje begonnen en blikje cola op te drinken en voelde me direct goed. Ben wat gaan rondlopen en huppelen en me zelf terug aankleden. Want mevrouwtje kenza dacht dat ze haar natuurlijk op en top voelde en de wereld aan kon, ja niet dus, ben flauwgevallen, en wakker geworden in bed terug met enorme pijn. Heb dus alles serieus geforceerd. Anesthesiste nog is komen kijken ook en vroeg of ik naar huis mocht gaan want wou echt naar huis toe, en ze zei dat dokter Plovier nog effie ging komen kijken, dus wou ook wel op hem wachten.. Na zoveel uur gewacht te hebben heb ik toch maar besloten om door te gaan zonder praatje met dokter Plovier.. Heb nog bij het buitengaan afscheid genomen van valerie en nog praatje gedaan en ineens ook siliconen pleisters aangekocht voor me littekens die ze in Be-Clinic aanraden.. En huppa de auto in en naar huis, eerste 5 minuutjes ging het ritje goed, tot ik me weer slecht ging voelen en zwarte plekken begon te zien en weg te draaien. Ja hoor, ging weer flauwvallen, airco dan vollop aangezet dat ik toch wat frisse lucht had en dit hielp. Geparkeerd en dan gedragen geweest tot me appartementje, omdat ik geen lift heb moest ik tot het 2e met de trap. Na de eerste trap ben ik op de grond gaan liggen omdat ik me echt niet goed voelde, vriend me dan tot boven gedragen. Me in de zetel gelegd met hoop kussens en donsdeken, en ben direct in slaap gevallen.

Heb de rest van die dag + nacht enorm afgezien van de pijn, zelfs met pijnstillers nemen ging het echt niet. Voelde me alsof er een vrachtwagen over me had gereden :133:

Dag 1 PO beloofde ook niet veel goeds, ben opgestaan, kon niet uit bed, heb er met erg veel pijn een uur over gedaan letterlijk, en eens ik recht was verergerde de pijn alleen maar, ben door me benen gezakt ook maar gelukkig op me knieen een landing kunnen maken en niet op de boobies. En voor de rest van die dag heb ik in totaal 3x gaan overgeven en me ook nog heel miserabel gevoeld.

Maar eerlijk gezegd is het die nacht wel iets beter gegaan. Heb voor het slapen ook even me bh uitgedaan, en toen verdween die pijn allemaal even en kon het me allemaal niks schelen, want me boobies zijn gewoonweg PRACHTIG! Gewoon perfect in mijn ogen, huid staat eigenlijk niet strak en heb een supermooi spleetje nu al door dat medium profiel, maar ze lijken wel erg groot :P, en voelden ook zo raar, net of ze er af gingen vallen :63: . En als ik dan een beetje erin porde voelden ze niet zo hard als ik had verwacht, dus ben heel happy in slaap gevallen..

Ben nu aan de 2e dag PO begonnen en ben nog steeds wat misselijk precies, pijn is nog steeds dezelfde, alleen brand mijn linkerlitteken enorm hard en dat had ik gisteren niet :85: , en jeukt die bh enorm hard.

Ook heb ik enorm veel vocht op mijn buik en ribben, ben net zwanger van een tweeling en voel me een walvis..

Aja ik heb uiteindelijk 430 cc gekregen, de 50cc meer is een ' kadootje ' van dokter plovier zei valerie omdat we allebei hetzelfde wouden, ofzo iets, was weer zo'n grapje :). Dus verschoot toen ook wel effe maar ben happy happy. Heb ze dual-plane gekregen, en Medium Profile. Ook zijn mijn protheses van cohesieve gel van sebbin :)

Zo dit was het een beetje denk ik, ik hoop dat ik snel die eerste week doorkom, maar ach ik weet waarvoor ik het doe uiteindelijk:), en ik wel happy ben, maar soms wel denk wil aub iemand die protheses eruit rukken als ze weer zo branden en steken.

Ook span ik soms onbewust mijn borstspieren aan, heel irritant en pijnlijk maar komt door de dual plane denk ik. Laat ook me armen mooi naast me lijf bengelen en kom nooit hoger dan schouderhoogte als ik iets moet nemen ofzo..

Later vandaag als het forum nog online is en na het douchen post ik foto's van de boobies :)

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej!

wat leuk om te lezen dat je ook naar dr plovier gaat! Ik heb 26 januari mijn consult, spannend!!

Ik ben heel benieuwd hoe je nieuwe boobies eruit komen te zien :D Ik wil namelijk ook graag een D cup, ik ben alleen een stuk kleinder dat jou haha 1.63 ongeveer.

Heel veel succes!!

Liefs, Marieke

Ja had ook een D cup gevraagd, en had een C cup en heb 430cc gekregen ze zijn nu net al groter als een D cup :P haha

dus ben heel happy, te groot kunnen ze niet zijn, ik zou gewoon naar Plovier luisteren, wat hij zegt dat bij jou zou passen enzo, heb mijn wensen verteld, en hem dan ook aan het woord gelaten over wat hij zou doen, en heb hem eigenlijk zijn gang laten gaan ( al wou hij hetzelfde als mij eigenlijk bij mij doen:) ) en het kon niet mooier zijn naar mijn mening !

En jaaaa kan ik geloven dat het spannend is, had meer zenuwen met me consult dan voor de operatie :P haha. Maar komt wel goed, en die zenuwen zijn eigenlijk voor niks nodig :141: , je kan trouwens met je consult als je tevreden bent ineens beter ook al een operatiedatum vastleggen.. Want dokter Plovier heeft het nogal druk voor zover ik weet, dat je niet superlang moet wachten en een datum kunt kiezen die voor jou goed uitkomt, succes alvast !

En ja ben wel een pakje groter dan jou haha :P maar klein met boobs is toch ook mooi ! :D xx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps die boobs op foto 4 vind ik wel super hoor,zouden die echt zijn? 125.gif Og groter gemaakt met photoshop haha,kan ook he.

Tgo vlinder, heb die meid nog nooit live naakt gezien, dus zou het niet weten :P haha, maar denk wel wat bewerkt ze, die zou ik ook wel willen hoor wowie :1bouncingboobs: , maar toen ik die toonde moest plovier lachen en zei dat da nie haalbaar is om na te maken met plastiek zei hij hahaha :P

ja daar ging me kopje wel even van :D naar :139: maar alsik me boobs nu zie gaat het koppie terug naar :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

seg meiden trouwens is mijn kliniekbh veels te klein :s, wat nu? want weet dat die ' martelband ' heel belangrijk is en die een constante druk moet geven, maar zou liever toch een sportbhtje aandoen want een grote pijnoorzaak is die rotbh die te hard spant eigelijk

sebiet groeie me boobies niet omdat ie zo knelt :( haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee girl,

Gefeliciteerd met je mooie boobs. Op de foto's zien ze er al mooi uit. He bah wat rot dat je je so miserabel voelde na je operatie. Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af. Dat opgeblazen gevoel ken ik wel hoor. Bij mij wordt het nu dag 6 PO eindelijk iets minder. Ook de (spier)pijn en het trekken van de littekens komen mij bekend voor. T is echt ff doorbijten die eerste week. Ik hoop dat vandaag mijn drains er eindelijk uit mogen. Ik zie op jouw foto's dat jij geen drains had. Daar zit dus wel verschil in van kliniek tot kliniek. Ik ben wel blij dat ik ze had want mijn borsten staan heel erg gespannen. Ik moet er niet aan denken dat daar ook nog eens wondvocht bij komt... Brrr... Ik ben wel heel blij dat die BH zo strak zit, ondanks het knellen en de pijn van de band, geeft het me toch wel een veilig gevoel, hihi...

Nou meis, ff op je tanden bijten nog... Bij mij helpt het als ik denk aan het eindresultaat... Dat verzacht de pijn wel iets :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee girl,

Gefeliciteerd met je mooie boobs. Op de foto's zien ze er al mooi uit. He bah wat rot dat je je so miserabel voelde na je operatie. Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af. Dat opgeblazen gevoel ken ik wel hoor. Bij mij wordt het nu dag 6 PO eindelijk iets minder. Ook de (spier)pijn en het trekken van de littekens komen mij bekend voor. T is echt ff doorbijten die eerste week. Ik hoop dat vandaag mijn drains er eindelijk uit mogen. Ik zie op jouw foto's dat jij geen drains had. Daar zit dus wel verschil in van kliniek tot kliniek. Ik ben wel blij dat ik ze had want mijn borsten staan heel erg gespannen. Ik moet er niet aan denken dat daar ook nog eens wondvocht bij komt... Brrr... Ik ben wel heel blij dat die BH zo strak zit, ondanks het knellen en de pijn van de band, geeft het me toch wel een veilig gevoel, hihi...

Nou meis, ff op je tanden bijten nog... Bij mij helpt het als ik denk aan het eindresultaat... Dat verzacht de pijn wel iets :1bouncingboobs:

Dankje meid ! ja vind ze ook al mooi eigenlijk, en idd alsik ze dan effie zie denk ik toch de pijn is niet voor niks :) .. Nee had geen drains, ziet er ook beetje eng uit die drains, is dat niet irritant beetje? Ja idd als die bh uit is ben ik bang dat me boobs er gaan afvallen, ale zo voelt het toch, ook merk ik dat ik in de 1ne tepel al me gevoel nog heb, en in de andere het gevoel wat weg is, ook als ik aan me borsten kom voelen ze zo lam aan :D niet enorm hard eigenlijk zoals ik had verwacht, maar zo dood :P.. Dus idd die band geeft wel een veilig gevoel, maar bij mij ook een hoop miserie, drukt enorm op die gezwollen ribben en buik en aan me oksels, ook als ik na het douchen de bh terug wou aandoen had ik enorme pijn, paste er precies niet meer in, en hij staat al op de grootste omtrekstand :s, dus het is niet echt strak, maar eerder dat hij enorm hard knelt, gewoon te klein net :s er steekt ook borstvet bovenuit nu, achja zoals je zegt nog even tandenbijten, we doen het ergens voor he :141:

Wij wijfies zijn toch wel iets dappers he :P haha als je er bij stil staat :D, Hoe ver ben jij nu al? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag leek iets beter te gaan, maar ben terug bij af precies, pijn word alleen maar erger en erger, mijn linkerborst brand zo hard en niet normale branderige steken er in, vooral rond me tepel, en die band drukt zo hard, is allemaal erger geworden na mijn douche :s kan het zijn dat dit komt omdat me borsten terug in die bh moeten gepropt worden :s pff, alsik me band los doe gaat het beter, maar het is natuurlijk de bedoeling dat die dichtblijft en aan blijft.. Dus hou hem toch maar aan, alhoewel het beter is zonder

ook voelt me rechter heel raar, ben ook op van gewoon van de zetel naar de keuken of toilet te gaan, kan ook al niet meer alleen een pipitje gaan doen, dit ging eerst wel, voel me miserabel en zit deze avond alleen, kan niks alleen doen.

Ook vandaag weer paar keer overgegeven, alhoewel ik de tramadol niet meer genomen heb.

Voel niks als ik de ibu of para inneem, maar doe dit wel op de juiste tijdstippen, tesamen durf ik ze niet nemen omdat ik nu al loop de kokhalzen van de pijn.

Was vanmorgen zo happy dat ik me borstjes goed had kunnen bekijken en foto's kunnen nemen, maar vervloek ze nu echt terug en vind er niks meer aan.

Ik weet dat ik niet moet klagen en we sinds de operatie maar 2 dagen verder zijn, maar voel me zo ellendig.. En ben normaal geen kleinzerige.

Ga me afmelden van het forum en op naar een nieuwe po dag, hopelijk brengt die wat beters, durf me allesinds niet meer douchen of de bh uitdoen, uit schrik dat als ik die terug aandoe ik me er weer moet inPROPPEN en mezelf weer moet bezeren.

Die bh is gewoon gans te klein, ook is het etiketje eruit geknipt, dus weet de juiste maat niet.

Zal er toch doormoeten, hopelijk gaan de komende dagen sneller voorbij zucht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Jammer dat je je zo rot voelt de eerste dagen! Wel heel herkenbaar! En je mag rustig klagen, ook daar is het forum voor! Ik voelde me de eerste dagen ook verschrikkelijk,dacht ook; wat doe ik mezelf aan...? Maar na week 1 ging het al 100 % beter. Ben nu 3 weken po en voel me goed! Laat je lekker verwennen! Iedere dag is er 1 vooruit,dus het kan alleen maar beter worden!

Voor wat betreft je bh, misschien moet je een maatje groter? Bij mij hadden ze toen 75C aangemeten, maar na de ingreep hou je vocht vast en zat dat ook veel te strak, was zo pijnlijk. Ik heb toen een 80C laten halen en die zat echt stukken beter! Misschien een ideetje?

Veel sterkte!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop het echt.. Mijn probleem is ook dat ik niemand bij mij heb nu, en s'avonds mijn vriend er is na het werk een uurtje, dan gaat die voetballen ( dagelijks ) en rond een uur of 23u is die dan terug thuis en is het tijd om te slapen.. Dus heel veel dat ik voel dat niet goed gaat of pijnlijk is, moet ik wel doen, zoals me broekje uit doen en optrekken, ik doe het dan wel rustig en doe er een halfuur over. Maar moet het wel doen. En da's maar een voorbeeldje.. Dus moet het soms wel forceren, wat ook enorm pijnlijk is, maar het is helaas niet anders. Deze nacht ook maar een uur geslapen, momenteel zijn mijn borsten nog enorm aan het branden en steken, heb toch nog eens proberen tramadol te nemen, al weet ik dat ik hier waarschijnlijk zal van moeten overgeven, maar die andere pijnstillers helpen helemaal niks. Heb door de pijn ook helemaal geen honger of eetlust, eet gewoon een beetje omdat het moet bij de pijnstillers.

Vooral het branden in mijn borsten is het ergste, maar is een teken dat alles op zijn plaats komt en mijn borsten alles vanbinnen aan het ' fixen ' zijn zeker?

Hoop dat het over een week ook beter gaat, want hou dit echt geen 2 weken vol..

Heb gewoon een dipje denk ik door al die pijn :) Bedankt voor de woorden alvast meid xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jeetje...dat is ook haast geen doen als je alles alleen moet doen. Is er niemand die even een paar uurtjes per dag kan meedraaien dan? En eventueel een iets grotere bh voor je kan kopen? Dat de ergste druk van de wonden af is....Tramadol hielp bij mij wel redelijk, werd er wel heel suf van. Dat branden had ik de eerste paar dagen ook, echt een rotgevoel!

Heel veel sterkte!

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kenza.S,

Ik ben 1 dag na jou geweest, maar voel me ook echt nog niet lekker, er is nog geen beterschap te bemerken.

Mijn ventje heeft wel enkele dagen verlof genomen om me te helpen, gelukkig want alleen zou ik het niet zien zitten.

Naar toilet en zo lukt wel alleen, maar uit de zetel of uit bed komen voor geen meter.

Daarnet nog een poging ondernomen maar kan het echt niet.

Jammer genoeg is mijn ventje nu zelf ook nog ziek geworden, zware verkoudheid.

Hij ziet dus af met mij en met zichzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo meissie toch :54:

Wat rot voor je dat je zoveel alleen bent nu je je zo ellendig voelt... Kan je mannetje niet 1 avondje de voetbal skippen vanavond om voor je te zorgen? Ik breng nog veel tijd in mijn bedje door omdat ik daar het lekkerst zit en lig. Verder draag ik het liefst alleen maar mijn bh en laat ik andere kleding zoveel mogelijk uit. Dan hoef ik ook niet iedere keer mijn broekje omlaag en omhoog te halen na een toiletbezoek. Ik gebruik gewoon doekjes van lactacyd en zwitsal billendoekjes om alles lekker fris te houden :67:

Dat branden en steken heb ik niet echt gevoeld, maar ik nam ook trouw mijn tramadol, naproxen en paracetamolletjes. Gelukkig was ik niet misselijk dus heb ik weinig pijn hoeven hebben. Is er dan geen andere pijnstilling die je zou mogen nemen of iets in de vorm van een zetpil ofzo? Misschien een idee om de kliniek ff te bellen hierover? Wellicht kunnen zij je ook adviseren over je bh.

Ik heb t met je te doen meis, je hebt zulke mooie boobs gekregen en je hebt er nu alleen maar pijn aan... Een ding is zeker: het komt goed en de pijn wordt echt minder. Ik ben nu precies een week PO en ik ben helemaal zonder pijnstilling nu.

Sterkte lieverd, dikke knuffel voor jou X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kan hij niet, voetbal is bij hem eigenlijk meer als een job dan als een sport, word er ook voor betaald en moet op elke training aanwezig zijn, als hij er niet is moet hij hem met doktersbriefje verantwoorden enzo en seizoen begint nu net terug na de winterstop dus kan hij het hem niet permitteren zegt ie. Wist dit ook van te voren wel, maar toch..

Ja uit bed komen kan ik ook niet, door dat mijn ribben zo gekneust voelen moet ik zelfs bijna van de pot afrollen zeg maar, en door de pijn heb ik ook precies geen kracht in me benen, heel raar..

Ja faye doe ik nu ook, heb eigenlijk dikke warme sokken aan ( verdraag blote voeten niet goed ) en de kliniek bh, en ook met het doekjessysteem, zoveel pijn voor een stomme slip..

Voel me nog steeds niet lekker, vandaag weer kunnen overgeven omdat ik de tramadol nog een keer probeerde. Heb nog steeds erg veel last, vooral van het branden in mijn borsten, dat is non stop en dan af en toe een gemene nare steek erbij.

Maar voel me al iets minder depressed :), heb gewoon even een dipje, omdat ik niks kan en dan een hele dag loop de snotteren omdat alles pijn doet en ik er zo alleen voor sta nu ik net iemand nodig heb eigenlijk, maar goed gaat wel weg, net zoals het nu even tandenbijten is maar het resultaat uiteindelijk de moeite wel waard zal zijn :)

En ik mag geen andere sportbh aan doen eigenlijk, omdat deze kliniekbh zo 1 is met een band erboven, op het forum noemen meeste meiden ( en terecht ) deze een martelband, en chirurg zegt dat die band zeer belangrijk is en ook een constante druk moet geven, dus ga hem niet uitdoen of veranderen van bh voor de zekerheid, als het water wegtrekt en de borsten meer in positie komen zou de bh beter passen. Maar de bh is bij mij net een push up bh, is echt de bedoeling niet denk ik , er steekt keiveel tiet bovenuit en duwt ze omhoog precies, alsik foto's van meiden hier op forum zie, zie ik gewoon bij mezelf dat dit niet zo hoort, en me okseltjes zien er ook vanaf, en hij staat ook op zijn ruimste, dus valt niet veel aan te vergroten.

Maar oke deze 3e dag PO is bijna voorbij, heb ook niet meer lopen janken en gewoon de pijn genomen voor wat hij is en vandaag proberen een boek te lezen, dat verzette mijn gedachten ook, heb deze nacht ook echt slecht geslapen weer, dus heb in de namiddag gedut een paar uurtjes. Nu komt vriend snel iets te eten brengen en gaat hij voetballen, en na het eten ga ik proberen een dafalgan met codeine te nemen, die zou naar het schijnt de slaap bevorderen en ook een goeie pijnstiller zijn :) ben benieuwd!

Dank je alvast meisies om naar mijn gezaag en geklaag te luisteren :) xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, hopelijk voel je je vandaag iets beter... He bah, wat vervelend dat je die BH aan moet houden. Vreemd dat daar per PC en kliniek toch verschil in zit... Mijn kliniekbh zit niet superstrak, sterker nog, ik zou wel wat meer steun kunnen gebruiken. De martelband zit bij mij niet vast aan mn bh, het is gewoon een losse elastieken band die ik over mijn bh draag. Enneh... klagen mag hoor, t is allemaal niet niks! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

ik ben hier hardstikke nieuw en snap er ff niks van.

moet alles nog uit gaan zoeken

ik wil met jullie praten over borstvergroting :36:

hellluupppp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pipie, misschien begin je zelf beter een voorsteltopicje? :D dan ga je meer reacties krijgen denk ik, als je vragen hebt ofzo waar ik je mee zou kunnen helpen.. Mag je die altijd stellen :)

@ Faye: ja die band zit er aan vast bij mij dusja :), en vandaag ging 10000000x beter! Ben naar een huisarts gegaan om toch andere pijnstillers te halen of vragen, heb Zaldiar gekregen, zijn eigenlijk hetzelfde als tramadol, maar andere naam. Heb die genomen en werken zo goed, word er wel suf van, maar is juist leuk, kan ik hele dag liggen suffen op de zetel, zalig :) en voel veel pijntjes niet meer, natuurlijk wel het branden nog en soms is een steekje, maar heel draagbaar.. Ben er ook niet ziek van geworden, dus neem deze smorgens en ga voor het slapen nog 1tje nemen om goed te slapen, want mag die teveel ook niet nemen sinds tramadol normaal ook maar 2x per dag mocht :)..

Ben super happy! Alleen zit ik nu met de hik, en die hik is wel heel pijnlijk :P, ook vandaag moeten niezen, en viel ook niet mee :D

Ook heb ik vandaag even mijn bh losgedaan om mijn oksels enzo wat op te frissen aan de lavabo, want wou niet douchen, vind het wat eng en hou dat voor mijn haar te wassen echt enzo meer dat douchen :), dus wasjes aan de pompbak :P, en merkte ook dat mijn gevoel in mijn tepels helemaal terug was, vanonder aan mijn borst is alles nog wel lam, maar boven en tepels voelt wel al goed aan en van mezelf precies :43: , ook heeft de vriend gisterenavond echt tijd in mij gestoken en me wat verzorgd, vanmorgen en middag ook, heeft me ook deugd gedaan, toch het gevoel niet dat ik alleen op de wereld ben haha, was zo depri afgelopen dagen fieuw

Maar dat gevoel is gelukkig al weg, gisteren ook foto's genomen maar heb je gezien savonds, vriend was aant kijken en hele tijd wat gek gedaan in zover het ging, vanavond wel douchen en gaat hij mijn haartjes wassen :) ben daar ook wel blij om, want dat gaat nu nog niet zelfstandig, en hij ging ze ook drogen haha :P

Gaat het al wat beter met jou meid? En is je koortsje al weg? Maak me ook wel vaak zorgen hoor, zoals mijn borsten gloeien ook echt, voelen enorm warm, en dat wijst soms ook op infectie als er iets warmte uitstraalt, maar probeer aan niks te denken :) want alles dat ik voel of pijn doet, kan ik zo linken aan een complicatie, we weten gewoon TE VEEL denk ik :). Wat ik nu wel merk door de wasjes enzo is dat ik uitslag heb op mijn buik, armen en rug, maar dat zou door de narcose kunnen komen een reactie :)

xxxxxxxxxxxxx Liefs !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah ben blij dat al beter ging vandaag! :43:

Hopelijk stelt die uitslag en warmte niets voor, maar waarschijnlijk niet hoor! ik ben door het internet ook bij alles achterdochtig en denk steeds aan de ergste ziektes, terwijl dit nooit (gelukkig) zo is :106:

En van de momentjes dat je vriend helpt, geniet er maar lekker voluit van !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow zeg gefeliciteerd !!!

Hoop dat het kei mooi word!!!

Enne die bh zat bij mij ook zo strak, af en toe kreeg ik gewoon geen lucht..

Heb toen een tussenstukje gekocht en toen ging het beter.

Succes met je herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij zat hij ook superstrak heb tussenstukjes gekocht. als je even een pb stuurt met je adres erin, dan stuur ik er wel een paar op.

Ze zijn nog nieuw. Tegen de branderigheid had ik inlegkruisjes gekocht nat gemaakt en in de vriezer gedaan. En dan lekker tegen mijn boobs aan gehouden LOL.

Nog ff volhouden je gaat je straks echt beter voelen. De eerste week dacht ik ook oooh my god waar ben ik aan begonnen, maar is helemaal goed gekomen.

sterkte wijffie.

knuf shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij zat hij ook superstrak heb tussenstukjes gekocht. als je even een pb stuurt met je adres erin, dan stuur ik er wel een paar op.

Ze zijn nog nieuw. Tegen de branderigheid had ik inlegkruisjes gekocht nat gemaakt en in de vriezer gedaan. En dan lekker tegen mijn boobs aan gehouden LOL.

Nog ff volhouden je gaat je straks echt beter voelen. De eerste week dacht ik ook oooh my god waar ben ik aan begonnen, maar is helemaal goed gekomen.

sterkte wijffie.

knuf shoompie

Oh dat ga ik ook proberen van die inlegkruisjes meid! Mja had de kliniek voor die te strakke bh gecontacteerd en het schijnt dat het allemaal zo hoort te zitten, maar kan niet eens meer diep in en uit ademen, ook alsik die bh terug aan doe dan, moet ik mezelf er in proppen en dit is ook enorm pijnlijk eigelijk, dus kijk er altijd tegenop na een douche omdat ik in me achterhoofd weet straks dat ellendig ding weer aan :93: . Oooh superlief van je! stuur me adres dadelijk door :) dank je meid ! Ben trouwens vandaag aan het proberen voor de eerste keer zonder pijnstillers :) zien hoe het eigelijk al gesteld is. Maar voel me gelukkig niet meer zo ellendig als de eerste dagen, ben ik enorm blij om, wou de prothesen er bijna gaan uitsleuren op bepaalde momenten :) xxxx liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

voel me gelukkig niet meer zo ellendig als de eerste dagen, ben ik enorm blij om, wou de prothesen er bijna gaan uitsleuren op bepaalde momenten :) xxxx liefs!

Da ken ik, zag het de eerste dagen ook bijna niet meer zitten.

Nu al iets beter, alleen nog vreselijke pijn als ik achteruit ga zitten in de zetel of bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.