Ga naar inhoud

Kenza.S : 3 januari 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Heeeeyyy meiden!!!

Ik ga me ffe kort voorstellen,

Ik ben dus Kenza, 19 jaar oud, 1m75, 58 kilo.

Nu ben ik eergisteren op consult geweest bij Plovier, manman wat was ik zenuwachtig, vlinders in me buik niet normaal :D.

Had een afspraak staan om 17u40, en natuurlijk was ik er al om 17u en tot 17u50 moeten wachten op Mister Plovier, elke seconde leek wel een uur zo zenuwachtig was ik:122:

En dat voor een consultje :P.

Zag vanuit de wachtzaal een schuifdeur opengaan, en ja hoor wie stond er, Dr. Plovier :123: , had hem helemaal anders verwacht, maar was pos verrast :D

Eerst ging ie ffie langs Valerie ( heel lieve vrouw! ), en dan kwam hij me halen :D woeepieeeee daar liep ik dan met me klamme handen haha.

Hij vroeg meteen voor wat ik kwam, ik dan ja voor een borstvergroting, moest me huidige cupmaat enzo geven en wat gegevens, hij vroeg welke cup ik graag wou, heb D gezegd, dan mocht ik me ffe uitkleden en ging ie meten. En ja hoe slim ik ook ben had ik een topje, bloesje met knopen, daarover een v-hals trui, daarover een cardigan, en daarover een jasje, en daarop een super dikke fluf sjaal :D hahaha en elke keer ik een stuk uitdeed, keek hij van de laagjes blijven maar komen lol :D hahaha ik schaamde me wel nogal dat het zo duurde om alles uit te doen.. Maar hey belgië is koud hoor!! :77:

Okeee dus na dat ALLES uit was, was hij aant meten, en kreeg ik direct te horen dat me 1ne borst hoger was dan de ander, nou had ik nog nooit gemerkt, maar blijkbaar heeft iedereen dat bijna? En is me linkerboob iets groter, maar dat wist ik wel:p

Dan mocht ik me terug aankleden, en zei hij dat hij voor de spier niet zou willen doen, al zou ik genoeg weefsel hebben, want dat vind hij persoonlijk zelf niet het mooiste ofzo iets, of het zou bij mij niet mooi zijn mss, weet niet.. Hij zou bij mij dual-plane steken, en maar 350cc? Had veel meer verwacht :( en profiel wist ie nog niet, dat bepaald hij tijdens de operatie. Had ook een papiertje bij met 40 vragen op die hij al keurig had beantwoord voor ik ze zelfs had gesteld:D. Vertelde ook dat ik naar hem ben gekomen via dit forum, omdat ik zijn werk wauw vond, en toen ie borstenforum hoorde moest hij lachen:D waarschijnlijk omdat de helft van de vrouwen via hier ofzow komen hahahaha:D :43:

Durfde niet goed zeggen dat ik 350cc weinig vond, maar hij zal het wel beter weten.. Want zoals ik bij velen las hier ook als ze een D vroegen hadden ze uiteindelijk van cup een E. Dus had zoiets van ja ga geen E vragen om met F te eindigen :140:

Nuja hij zal het wel weten, mss heb ik toch meer weefsel dan datk zelf zie of doorheb en bekom ik met 350cc grote boobs.. maar toen ik dat prothese voelde vond ik het zo klein, net zo'n kipfiletje dat je koopt in de hunkemoller om in je bh te steken. Maar dan wel een kipfiletje van 2700euro :154:

Het consult duurde mss maar een 10 minuten ofzo maximum, ging zo snel, en toch zijn al me vragen beantwoord, en dacht ik achteraf nou was dat alles? waar zat ik om te stressen:D

Dan langs Valerie gegaan ( ze is zoo lief! ), me voorschot betaald cash, allemaal papieren gekregen, wat uitleg wat ik moest meenemen en nog uitleg, voorschriftje. Ik had al een operatiedatum vaststaan 6 januari om 10 u, vroeg haar of ik mss niet vroeger kon komen, en dan zei ze dat 3 januari nog een plekkie was om 7u :43:

Heb die datum dan genomen, wat eigelijk niet meer zo lang is, pffffff ik voel me net verliefd, zo zenuwachtig alsik eraan denk dat het nog een maandje is!! :D en met de feestdagen ertussen zal het wel vooruit gaan, en dan ben ik tegen de zomer totally beachproof :101: yeaah!!

Maar nu toch ffie over de cc's, zou ik een mailtje naar Val sturen om toch voor meer te vragen, of doe ik dat gewoon de operatiedag zelf tegen Plovier zeggen?

Had ook foto's meegenomen, 2 van leden van hier en dan 5 van op internet, en hij zei dat ie dat zou doen bij mij, zal ze er ineens bijvoegen:D

Of zou ik het gewoon bij zijn idee houden? Het zou mooi natuurlijk worden met 350, want men vorm van nu vond hij ook al mooi dus lelijk kan het niet worden zei hij..

Volgens mij word ik gewoon beetje gek gemaakt door alle big boobs dat ie normaal maakt, en verwacht ik dat ie dat altijd doet ofzow, terwijl dit mss beter bij mijn lichaam zou staan? Maar twijfel zo hard want wil het nu gewoon goed hebben, dat ik alleen over 10 - 15 jaar moet wisselen, maar voor de rest alles goed is..

Buuhh :huh: lastig seg!

Aja nog iets belangrijks, ik draag nu in bh cupmaatje B80 bij hunkemoller, en bh's van de h&m draag ik C80, dus het is grote B kleine C denk ik, dus zei tegen Plovier datk een C had, heeft ie ook zo genoteerd, na me opgemeten te hebben ook dat laten staan , maar heb mezelf nooit gemeten ofzo dus weet niet hoe het eigelijk zit, ben ook nooit opgemeten geweest ( behalve door Plovieeer :125:)

Nou meiden dat was het een beetje denk ik :D!

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Kenza

heb met plezier je verslagje gelezen,zo leuk neergezet,vooral je laagjes kleding hahaha zie dat al weer voor me,lol

ik zou als je echt serieus twijfelt,idd even een mailtje doen,ze beantwoorden snel hoorde ik van Piepke op forum hier.

die twijfels zijn vervelend en word je onzeker van,end at tot 3januarie,nee word echt lastig,dus een mailtje doet vast wonderen.

ik denk dat je een mooie maat gaat overhouden hoor,als je al zelf op een c zit en 350cc erbij krijgt,word WOW!

sucses met aftellen tot 3januari en nog veel post en leesplezier op forum1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Nachtuiltje!!

Bedankt, ja joh pfff ik kwam binnen als een schaap, als een hond met z'n staart tussen zijn benen hahaha met piepstem heel stil tegen Valerie ( receptioniste ) hallo ik ben kenza ik had een afspraak bij Dr plovier :blush: , die zat er ook met een lach op haar gezicht,

3x naar toilet moeten gaan plassen van de zenuwen, en ja kwam net van me werk en gewoon op de kou gekleed he :P had ik ook enorm spijt van haha, en van die laagjes was nog niet het ergste, ik was in zijn bureautje zo klungelig, alsik moest opstaan omdat hij me ging meten liep ik de stoel bijna omver, half aant struikelen, en ja ik werd superrood voelde dat gewoon, hahaha en dan zei hij ook heel serieus van meisje rustig ik ga niks doen gewoon even meten :D . En dan alsik ging zitten zat ik bijna naast me stoel, heb ook een prothese laten vallen, handtas laten vallen, hand schudden met het verkeerde hand. Achja ik was zo een sukkelaartje van de zenuwen, maar zal hij ook wel door gehad hebben ( hoop ik ) :P. Als ik buiten ging dacht ik ook nou was ik zo zenuwachtig en stressy gewoon daarvoor??!!! :blink:

Dus je kan je al inbeelden hoe het verliep :P

Ben allesinds wel superblij met hoe Plovier me behandelde en toch wel op me gemak stelde, hij is erg professioneel, maar toch menselijk:)

Ja verschoot er ook van hoor dat ik eigelijk zoveel weefsel heb, en hij zei ook dat het niet lelijk kon worden omdat mijn borsten nu in zijn ogen wel al mooi waren, maar dat ik hem de eerste 3 dagen na de operatie zou vervloeken van de pijn :P

En loop er toch ook dag en nacht met in me hoofd van die cc's. Zal idd toch maar mailtje sturen, heb net wat gebladerd hier in de albums van mensen die 350cc hebben gehad en is wel mooi maar dan denk ik nou wil toch beetje meer hoor.. Maarja je kent de voorsituatie van iedereen ook niet en is ook niet helemaal zelfde denkik bij iedereen, dusja.

Vind die van jou ook super meid, dan denk ik zeker wat ga ik met mijn 300 cc hebben :blink: , maar is ook zijn oordeel wat er bij me past, en heb een tenger bovenlichaam eigenlijk.. Dunne armpjes enzo, en heb dan wel heupen en een kont, dus weet je met een beetje meer ga ik ook meer zandloper zijn denk ik, wat wel mooi is, en ik ben ook echt wel groot, dus ga ik nie meteen op een playmate lijken alsik nu voor 400cc zou vragen :P

En wow me reactie lijkt op een boek, zo lang:D haha, en ben blij dat de feestdagen enzo er tussen zitten, kan al niet meer wachten pff :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je idd heel smalletjes bent van boven dan kan je ook niet zo heel veel cc's kwijt. Volgens mij heb je ongeveer dezelfde lengte en postuur als Glamrockbarbie hier op het forum. Misschien kun je eens naar haar foto's kijken.

De foto's die je hebt staan in je 1e post.... dat is wel een veel grotere cup als D.. dat heb je wel in de gaten?

Heb je dr Plovier een foto gegeven van wat je wil? Je kan beter iets uitzoeken en hem dat 'na laten maken'. Ik denk dat je je verkijkt op de cupaat namelijk ;) Dan wordt je straks wakker met een D cup en die is veel kleiner dan je je voorstelt (ten minstte als ik je foto's in ej 1e post als richtlijn moet zien)

Wat leuk dat je zo klunzig was hahahahah!! Ik had dat ook tijdens de operatiedag. Dan denk je "dit moet ik absoluut niet zeggen of doen" en dan verspreek je je toch en doe je toch precies zoiets stoms :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je idd heel smalletjes bent van boven dan kan je ook niet zo heel veel cc's kwijt. Volgens mij heb je ongeveer dezelfde lengte en postuur als Glamrockbarbie hier op het forum. Misschien kun je eens naar haar foto's kijken.

De foto's die je hebt staan in je 1e post.... dat is wel een veel grotere cup als D.. dat heb je wel in de gaten?

Heb je dr Plovier een foto gegeven van wat je wil? Je kan beter iets uitzoeken en hem dat 'na laten maken'. Ik denk dat je je verkijkt op de cupaat namelijk ;) Dan wordt je straks wakker met een D cup en die is veel kleiner dan je je voorstelt (ten minstte als ik je foto's in ej 1e post als richtlijn moet zien)

Wat leuk dat je zo klunzig was hahahahah!! Ik had dat ook tijdens de operatiedag. Dan denk je "dit moet ik absoluut niet zeggen of doen" en dan verspreek je je toch en doe je toch precies zoiets stoms :154:

Ja had ik ook pff, hahaha, of dat ik nadacht om te antwoorden, en omdat ik nadacht vergat ik om te antwoorden?:D hahahaha en ja dan voel je je echt idioot, maar hey nu is ie jouw stommiteiten vergeten door de mijne haha :P

Meis heb ik er ook bij gezegd, dat ik niet die maat zou willen bekomen, ietsje kleiner toch:), maar dat ik die vorm wou, En ben toch iets breder als Glamrockbarbie :D mijn gewicht rust op me kont hahaha en vanboven ben ik tenger toch, ale dat is de probleemzone <_<, Glam is heel smalletjes op de heupjes enzo ook denk ik, ben wel ietsje breder en bovenlichaam ook iets breder nog als haar :)

En ja verkijk me echt op de cupmaat denk ik Piep! Ik weet niet wat ik van een D moet verwachten, het klinkt hughe, maar al bij al is het niet zo groot denk ik tegenover een echte D, snap je wat ik bedoel?

hmpf ga gek worden :(, en ja had plovier allemaal die foto's gegeven die ik hier gepost heb en had erbij gezegd dat ik ze ietsje kleiner wou toch dan op de foto's, en daarop afgaand zei hij 350cc. Dus weet niet, hij zei ook wel dat ik weefsel van mezelf had enzo, dus zal daar met te maken hebben dan zeker? buh weet het niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij je foto's heeft gezien.. dan komt het helemaal goed ;) En staar je niet blind op die 350 die hij heeft gezegd. Tegen mij zei hij tussen de 500 en 750 en ik werd wakker met 900, dusse ;)

Je kan altijd nog zeggen "als 400 past dan mag het ook" dan zal hij dat echt doen. Dit kun je ook voor de operatie doen...

meestal kijkt hij tijdens de operatie hoeveel cc's er in moeten om het resultaat van je foto's te behalen.

Vandaar dat er bij mij ook meer in is gegaan dan was besproken. De boobs op de foto waren groter dan hij met 500-750 had kunnen halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu je eigen bh maat pas.... kleine C.

Dan snap ik zijn berekeing van 350 cc wel. ZO ongeveer (grofweg) is er 150-180 cc nodig om er een cupmaat bij te krijgen ;) Dan kom jij perfect op een D uit :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu je eigen bh maat pas.... kleine C.

Dan snap ik zijn berekeing van 350 cc wel. ZO ongeveer (grofweg) is er 150-180 cc nodig om er een cupmaat bij te krijgen ;) Dan kom jij perfect op een D uit :43:

Ik staar me gewoon blind op die ' D ' cup, dat is me probleem

oh my ben echt boobziek en cc ziek, nu snap ik al die topics over twijfels over het aantal cc's :blink:

zou'k dan een mailtje sturen, of kan ie aantal cc's nog wisselen dag van operatie? want vaak moeten ze dat bestellen he piep?

En ojeeeee wat een verschil, dan verschoot je toch ook wel ffe als je wakker werd?

en ook proficiat met je littekentje dat eindelijk dicht zonder gaatjes is !! :43:

En over bh maat ik had gedacht da als hij me aan het meten was hij zou zeggen toch een b cup ofzow, maar ik heb me eigen tieten onderschat, maar mss omdat ik altijd van boven naar beneden kijk, zal wel is fototje maken van voor situatie, als ik nieuwe boobs heb en het lef om de oude erop te posten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, wat een leuk verslag, en erg mooie voorbeeldfoto's heb je :blush:

Misschien zou je nog een consultatie bij Plovier kunnen doen en een grotere prothese passen? en sowieso zou ik Valerie een mailtje sturen, maar ik denk dat ze zal zeggen

dat er voor de operatie nog tijd is om dit te bespreken.

Succes met aftellen :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, wat een leuk verslag, en erg mooie voorbeeldfoto's heb je :blush:

Misschien zou je nog een consultatie bij Plovier kunnen doen en een grotere prothese passen? en sowieso zou ik Valerie een mailtje sturen, maar ik denk dat ze zal zeggen

dat er voor de operatie nog tijd is om dit te bespreken.

Succes met aftellen :44:

Plovier werkt niet met pas protheses denk ik? Ale hij heeft mij toch niks laten passen, alleen verschillende laten zien :P

Ja had een mailtje naar Valerie gestuurd en kreeg als antwoord dat ik geen stress moest hebben omdat ze alle protheses in voorraad hebben en dat ik op dag van operatie gewoon tegen Plovier moet zeggen of ik meer zou willen en dat dat geen probleem is, dus no more stress over de cc's :P ! :1bouncingboobs:

Ja he hoop dat ik dat ook krijg joh zoals op die foto's :blush: ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kenza,

Wat heb jij leuke verslagjes geschreven zeg!

Zit ze met een lach op mijn gezicht te lezen.

Erg grappig, en herkenbaar!

Jouw twijvels snap ik ook erg goed!

Maar denk dat Plovier erg goed kan inschatten wat hij moet steken om jouw droomboobies te maken! Ik heb ook gevraagd om een D-cup. Heb maat 70F nu! (heb 1 bh maat 75E, maar die blijkt achteraf niet goed te zitten, te klein te zijn, na een paar keer dragen)

Maar vind mijn maat perfect, zien er ook uit als een D! (In mijn ogen). En ze zijn erg natuurlijk geworden!

En het voordeel bij Plovier is idd, dat je vlak voor de operatie nogmaals de cc's kan bespreken. Hij heeft de verschillende cc's en merken op voorraad.

Erg prettig vond ik!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef ben niet blij dat ik de enige ben die zo onhandig was, anders vergeet ie me nooit meer, maar blijkbaar is dat routine hahaha :P

En ja wat ik van hem hoor is dat als je om een bepaalde maat vraagt, je uiteindelijk altijd op groter uitkomt

maar 350cc klinkt zo weinig, snap je watk bedoel, maar idd geruststelling dat ik er nog over kan praten met hem de dag zelf

Oehhh een F, zullen flinke boobies zijn :136: !! Hoeveel cc's had ie bij jou gestoken en van welk maatje kwam jij meid?

Ik zit nu op een c, verschoot me een bult :blink: blijkbaar is het zicht dat wij meiden op onze girls hebben langs boven beetje bedriegend naar de realiteit toe :P

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie dat je 450cc gekregen hebt nu net was wat snel met antwoorden :blush:

Ik ga toch ook vragen voor 400cc en als het past 450cc.. Liever een cupmaatje meer, dan 1tje te weinig

want een echte D lijkt altijd groter dan een valse he :)

Buuh kan al niet meer wachten, nog 38 dagen :( hopelijk gaat dat met de feestdagen wat vooruit

heb thuis ook een scheurkalender gemaakt hahaha :P bij gebrek aan iets beters te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kenza,

Ik heb de prothese wel kunnen passen, hij wilt mij tussen de 500-600 cc insteken, heb nu een 75B.

Aah echt? Mij heeft ie dat ook niet gevraagd of iets gezegd over passen, lag zo'n stapel protheses op zijn bureau ( :123: )

en dan is hij voor mij 350cc gaan halen omdat die er niet bijlag ..

Welk maatje had jij soms aan hem gevraagd?

Ik had de foto's die ik eerder had bijgevoegd op usb getoont en dan gezegd dat ik een D wou, dus niet het formaat zoals op de foto's expliciet bijgezegd ( doet me nu denken aan Piepke, seffes word ik ook wakker met de suprise dat er 700cc ofzo in zit stel je voor :107: :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Plovier doet eigenlijk bijna nooit passessies omdat het nogal een vertekend beeld geeft.

Hij werkt vooral met foto's.

Ik had voor een A cup, en met 450 dus een F cup.

Maar het is bij iedereen verschillend hoe het valt. Daar heeft de pc het meeste verstand van denk ik.

Maar ik zou zeggen beter groter kiezen dan achteraf spijt hebben van te weinig.

Het went echt zo snel, de grootte!

Vind de mijne echt heel normaal ogen, en op mijn werk heeft nog niemand er wat over gezegd! (Af en toe zie ik mensen wel kijken).

Dus in kleding valt het verschil echt mee.

Maar ik ben super tevreden. Wilde niet dat iEdereen het zou weten, vandaar.

Dit is voor mij de perfecte maat.

In mijn blootje vind ik ze wel GROOT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kenza,

Hij weet echt wel wat hij doet en kan en kijkt goed naar je lichaam. Hij heeft bij mij meer geplaatst omdat ik een grote vrouw was en zei dit ook meteen dat hij meer ging plaatsen dan mijn voorbeeldfoto en kreeg voor de operatie nog een passessie hihi en hij wilde niet vertellen wat hij ging plaatsen en daar heb ik maar op vertrouwd!!! En ik vind ze super! Vertrouw op hem en staar je niet blind op de cc's het valt bij iedereen anders!! Succes!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kenza,

Hij weet echt wel wat hij doet en kan en kijkt goed naar je lichaam. Hij heeft bij mij meer geplaatst omdat ik een grote vrouw was en zei dit ook meteen dat hij meer ging plaatsen dan mijn voorbeeldfoto en kreeg voor de operatie nog een passessie hihi en hij wilde niet vertellen wat hij ging plaatsen en daar heb ik maar op vertrouwd!!! En ik vind ze super! Vertrouw op hem en staar je niet blind op de cc's het valt bij iedereen anders!! Succes!!!

X

Hey meid!

Dankje voor de geruststelling, ben ook tamelijk groot 1m75 :P. Maar zie nog wel.. Mijn voorbeeldfoto's zijn wel serieuze boobs, heb hem ook gezegd dat ik ze niet ZO groot wil :), dusja, aach ik zie wel, vertrouw hem ook wel en moet me idd niet blindstaren op die cc's, voor hetzelfde word ik wakker en zitten er 450 cc's in, ga hem dat ook zeggen dat ik max 500cc zou willen..

Want uiteindelijk kiest hij dit toch tijdens de operatie, veranderd hij mss nog :). En ik heb geen passessie gehad eigelijk, had hij ook niet voorgesteld, aan jou wel?

Oooh en ben blij voor je dat alles goed gegaan is!! heb jij ook achter de spier gekregen?? En hoe is je herstel gegaan meis??

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kenza wat een leuk verslagje,zie t al helemaal voor me ,met al die laagjes hahaha,niet over nagedacht van te voren dus ,lol.

Bij mij ging mn arts gewoon eerst ff weg en kwam later pas terug,dus kon ik me rustig uitkleden..

Kreeg meteen een compliment dat ik eigenlijk de ideale borsten had,hoe gek is dat ,mn man zei ook,oke

dan kunnen we weer naar huis,hihi..

Goh maar idd,die kipfiletjes lijkt me ook nix hoor,daar ga je spijt van krijgen.

Als ik zo zie welke boobs je eraan over wilt houden,heb je wel wat meer nodig vrees ik.

En bij twijfel zkr even bellen hoor,iig geval bespreken .............

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hey kenza wat een leuk verslagje,zie t al helemaal voor me ,met al die laagjes hahaha,niet over nagedacht van te voren dus ,lol.

Bij mij ging mn arts gewoon eerst ff weg en kwam later pas terug,dus kon ik me rustig uitkleden..

Kreeg meteen een compliment dat ik eigenlijk de ideale borsten had,hoe gek is dat ,mn man zei ook,oke

dan kunnen we weer naar huis,hihi..

Goh maar idd,die kipfiletjes lijkt me ook nix hoor,daar ga je spijt van krijgen.

Als ik zo zie welke boobs je eraan over wilt houden,heb je wel wat meer nodig vrees ik.

En bij twijfel zkr even bellen hoor,iig geval bespreken .............

Hiii meeeis had je reactie niet gezien :blush: haha

Ja hij bleef zitten, net of ik aan het strippen was hahaha :P

En is wel super he dat je zo'n compliment krijgt, toch een geruststelling van oeff het komt goed me vorm is nu al oke!

En ja hoor heb met Valerie gemaild en alles tot 1000cc hebben ze in stock dus kan altijd om meer vragen:p :1bouncingboobs:

Liefs

Nooooog 17 daagjes!!! :43::43: Woehaaaa !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heej!

wat leuk om te lezen dat je ook naar dr plovier gaat! Ik heb 26 januari mijn consult, spannend!!

Ik ben heel benieuwd hoe je nieuwe boobies eruit komen te zien :D Ik wil namelijk ook graag een D cup, ik ben alleen een stuk kleinder dat jou haha 1.63 ongeveer.

Heel veel succes!!

Liefs, Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.