Ga naar inhoud

ff wat vraagjes


MissC

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

op 28 sept jl. heb ik eindelijk mijn BV gehad. Ben nog steeds superblij. Heb echter nog een paar vraagjes:

-na hoeveel tijd gingen jullie weer op je zij slapen?

-wanneer verdwijnt dat zware gevoel?

-wanneer gingen jullie weer een beetje tillen?

Ik had nog meer vragen maar kom er ff niet op.

Ik heb de tri-action van Triumpf als sportbh gekocht maar er zijn 2 versies( eentje is 27.95 en de andere 39.95) maar de goedkopere zit beter in de cup als de duurdere. De duurdere vormt van die rimpels die dan ook op mijn borsten staan kan dit kwaad??

Verder gaat alles primaaaaaaaaa!

groetjes.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hema heeft nu de sportbh's in de aktie... 11,25€ en die zitten me toch lekkerrrrr! De heavy sports zijn het ;)

Maar die rimpels van jou bh kunnen geen kwaad hoor ;)

Ik sliep na 5 dgn voorzichtig op mijn zij.

Een beetje tillen deed ik direct de volgende dag (wasmand, zak aardappels, dat soort dingetjes)

En dat zware gevoel heb ik niet echt gehad, maar ik denk dat het wel eventjes blijft omdat er toch wat extra's aan 'hangt' en drukt. Daar moet je lijf kwa gevoel weer aan wennen :(

Gewoon doen, en proberen...beetje bij beetje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn zij slapen lukte pas na een week of 8 ???

Dat zware gevoel (net of er iets inzit) was eigelijk pas na 3 maanden verdwenen bij mij , vanaf toen kon ik op mijn buik slapen zonder het gevoel te hebben ergens op te liggen . Eigelijk heb ik dat zoveel mogelijk vermeden omdat ik bang was voor complicatie's .

Tillen 10+KG mag je na 6 weken : normaal tussen de 4-6 weken zijn je protheses zeker ingekapseld , dat is nml de reden waarom je niet zwaar mag tillen .

Herstel variëerd voor iedereen , denk dat het een kwestie is van te luisteren naar je lichaam .

Zelf had ik een sporbh van Fila (€50) en eentje van hunkemuller (€18) , die wisselde ik af . Belangrijkste is dat ie goed zit en je borsten 'veilig' zitten dus niet heen en weer wiebelen , prijs is niet zo belangrijk :rolleyes: Ik heb er bij aankoop wel op gelet dat het 'gladde' cups waren , dus zonder naad bedoel ik . Denk niet dat het kwaad kan maar gewoon vervelend is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep na 2 dagen alweer voorzichtig op mijn zij, met kussens als ondersteuning in mijn rug. Ik kon echt niet slapen op mijn rug, werd er gek van!

Dat zware gevoel herken ik, dat duurde bij mij denk ik een week of 2 voordat het minder werd. Tillen deed ik na een week of 2 weer. Je moet goed naar je lichaam luisteren en als je pijn voelt bij een bepaalde handeling, dan moet je dat nog even laten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

-na hoeveel tijd gingen jullie weer op je zij slapen?

1ste keer voorzichtig na 11 dagen po, steeds wat langer. Goed luisteren naar je lichaam. (nu slaap ik al sinds de eerste dag op men zij)

-wanneer verdwijnt dat zware gevoel?

Na 2 weken was dit gevoel bij mij wel weg

-wanneer gingen jullie weer een beetje tillen?

Precies zoals B-cupje zegt ;)

Ik weet niet welke tri-actions je bedoeld (de 2 versies)? Maar de mijne zit heerlijk! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

op mn zij slapen deed ik na ongeveer 5/6 dagen weer. sliep eerst half op mn zij met een voedingskussen.

qua tillen werd mij verteld dat ik mijn dochter 8 kg na 10 dgn weer mocht tillen

en boven 10 kg wachten tot 4/6 weken

ik zeg altijd gewoon naar je lijf luisteren wat niet prettig voelt absoluut nog niet doen en wat piepke al zegt kleine dingen tillen en kleine huishoudelijke dingen kunnen al vrij snel weer hoor (zeker met 4 kids weinig keuze he piepk ;) ), gewoon niet bij alles je borstspieren gebruiken maar voornamelijk je armen.

dat zware gevoel heb ik ook niet echt gehad alleen de eerste week als ik mn bh uitdeed dat ik het nogal eng en zwaar vond voelen.

en de lijnen in je borsten komen van bh kunnen echt geen kwaad hoor en elke sportbh die goed strak zit is in principe prima !

succes,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je je bh maat bepaald? Uhm sja.. ik weet de mijne nog steeds niet hahaha! Ik denk gewoon gaan passen in de winkel :P

Van sportbh koop ik gewoon die groot oogt :blush:

Maar je hebt wel site's, als je globaal wat wil berekeken met je centimeters.

Je meet je onderomvang (onder je borst dus, en dat mag best strak) en je meet je bovenomvang, over je tepels en dat hoeft niet heel strak, gewoon eromheen leggen.

En daarmee kun je bijvoorbeeld hier Maattabel kijken hoe het ongeveer zit ;)

Maar trek je niet teveel aan van cijfertjes, in de praktijk klopt er vaak niks van :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:wacko::rolleyes::136: hahahahaahahha ja die is heeeel fijn Fem, ik kan er alleen niks mee!

"fout bij het invullen van uw omvang. Omvang is te groot"

Dat zeg hij gewoon hahahahaa

Nonde de nonde de nondeeeee!! :85:

Waarschijnlijk ben ik de enigste met dit probleem hier, bedankt Plovier :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!!

-na hoeveel tijd gingen jullie weer op je zij slapen?

ik slaap helaas nog steeds niet op mijn zij, als ik het probeer krijg ik een branderig en onaangenaam gevoel!

-wanneer verdwijnt dat zware gevoel? Dat zware gevoel is bij mij ongeveer na 4 weken verdwenen.

-wanneer gingen jullie weer een beetje tillen? Ik heb zeker 4 weken niet getild, behalve dan de was in de wasmaschine doen etc, maar dan sleepte ik de wasmand i.p.v. tillen,

zwaar tillen doe ik nog steeds niet!

Ik draag nog steeds snachts een sportbh van hönkemoller !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

bedankt voor alle antwoorden..Sorry Piepke als ik je nu een complex bezorgd heb hihi :153:

Ga eens proberen met die maattabel. en vanavond eens kijken of een voedingskussen helpt want nu word ik om de 2 uur wakker van pijn in mijn rug en schouders van t liggen!!! :134:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.