Ga naar inhoud

Linda90 : 30 december 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben 21 jaar en heb een B-cup aan de ene borst en een grote A ongeveer aan de andere borst.

Dit stoort mij al zo lang als ik mij kan herinneren en ik zou ook graag een grotere cup maat willen grote C/kleinde D.

Nu hebben 2 meiden die ik ken hun borsten laten doen bij Dr. de Hondt en zijn hier erg tevreden over.

Ook op het borsten forum heb ik al veel goeds over deze man gelezen.

Nu is voor mij de tijd aangebroken om ook op consult te gaan, ik heb nog geen afspraak gemaakt.

Ik vind het erg spannend en wil graag weten over jullie ervaring met dr. de Hondt?

Ik zou mij in het begin van de zomervakantie moeten laten opereren i.v.m. werk.

Dit zou dan begin juli zijn, maar ik ga in begin september op vakantie, is dit een probleem?

Er zouden dan ongeveer 7 tot 8 weken tussen zitten en ik zou dan toch wel graag in bikini langs het zwembad willen liggen.

En als ik nu op consult zou gaan zou ik dan in juli terecht kunnen?

Nou ik hoor graag over jullie ervaringen goed of slecht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linda,

Welkom! :D

Fijn dat je al meiden kent die een bv achter de rug hebben, weet je al wat je kunt verwachten en heb je ook al een idee ivm de chirurg.

Als je bovenaan in de zoekfunctie 'D'Hondt' intypt kom je op topics van meiden die bij hem zijn geweest en kun je hun ervaring met dr. D'Hondt (neem aan dat je hem zult bedoelen, van Royal Beauty Clinic in Tongeren) lezen. Heb in ieder geval al mooie resultaten van hem gezien. :)

Als je begin juli kunt geopereerd worden zul je zeker in september in bikini kunnen showen! Lijkt me geen enkel probleem!

Veel succes met het plannen van je eerste consult en veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Linda,

Ik ben 25 maart geopereerd door Dr D'hondt, en ben heel tevreden!

Er is een wachttijd van ongeveer 4 weken (ik weet niet hoe druk het rond de zomer is), maar als je nu op consult gaat, kan je wel alvast een datum vast laten zetten (betekent wel dat je 500,- vooruit moet betalen)

Na 7/8 weken op vakantie gaan kan wel, maar geloof dat je dan nog niet mag zwemmen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Linda,

Ik ben 25 maart geopereerd door Dr D'hondt, en ben heel tevreden!

Er is een wachttijd van ongeveer 4 weken (ik weet niet hoe druk het rond de zomer is), maar als je nu op consult gaat, kan je wel alvast een datum vast laten zetten (betekent wel dat je 500,- vooruit moet betalen)

Na 7/8 weken op vakantie gaan kan wel, maar geloof dat je dan nog niet mag zwemmen.

:116:

He lizz,

wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Je nieuwe boobies zien er super uit, en dat indalen heeft natuurlijk tijd nodig.

Hoe voel je je nu na bijna 3weken?

Ik ga volgende week bellen voor een consult, spannend!! :5:

Liefs Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meis!

Ik voel me prima, maar de operatie is mij dan ook 100% mee gevallen, weinig pijn gehad.

Spannend dat jij volgende week een consult afspraak gaat maken, weet jij al wanneer jij ongeveer geopereerd wil worden?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda

Dokter D'Hondt is mijn held, ben afgelopen maandag geopereerd en voel me super, nauwelijks pijn en perfect van vorm en maat.

Eind februari eerste consult op 14 maart vastgelegd en meteen een operatiedatum een maand later. Dus jouw plannen om tegen de zomer mooie boobies te hebben moet wel lukken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hallo dames,

Sorry ik ben even niet meer op het borstenforum geweest.

Maar ik heb vandaag mijn consult gehad bij dr. de hondt in tongeren, helemaal super!!!

Hij heeft me erg goede info gegeven over zowel de risico's als de prothesen/maat die het beste bij mij past.

Ik dacht dat mijn borsten erg verschilden van maat, maar schijnbaar ligt mijn borstkast aan een kan meer naar voren dan aan de andere kant waardoor ik geen verschildende maten nodig heb. Anders zou het verschil juist zichtbaar zijn volgens hem.

Nou de maat.. ik had aangegeven een volle C te willen en begon met passen met 320cc maar dit was echt shocking groot haha.

Toen heb ik 280cc (natrelle st-410 MM) gepast en daar voelde ik me echt goed bij, mooi precies wat bij mijn lichaam paste aangezien ik 1.67m ben en 54kg weeg (wel met curves).

Maarja je blijft altijd twijfelen, hij zei dat ze kleiner uitvallen dan met passen is dit waar?

Ik heb nu nog geen datum aangezien ik mijn ouders nog op de hoogte moet stellen.

Dit vind ik erg spannend maar het zou geen probleem moeten zijn, mijn moeder heeft zelf ook een bv.

Maar ik wilde het pas vertellen als ik het 100% zeker wist.

En ik ben er nu 1000% van overtuigd dat ik er klaar voor ben.

Ik mocht zelfs nog een keer terug komen met mijn moeder eventueel zonder kosten om de maat nog eens te passen.

Nou ik ga jullie op de hoogte houden ik wil namelijk komende week een datum gaan plannen dit zal in juli zijn! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda,

Ik was op consult vertrokken met het idee dat ik voor iets tussen de 300 en de 350 zou gaan. Hoewel Bruno aangaf dat ik makkelijk 375 of meer kon hebben, ben ik toch voor de 350 gegaan omdat ik liever wakker werd met het idee dat ze te klein waren dan dat ik ze te groot zou vinden.

Nu,ruim zes weken PO ben ik supercontent met de maat en vorm van mijn boobies maar die 375 die hij voorstelde had ook wel mooi geweest. Vertrouw op Bruno, hij heeft er ècht wel zicht op!!!

Succes!

Owww ja... dat twijfelen, hihi dat hebben we allemaal gedaan tot en met de laatste dag <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Twijfels hoe dichter het komt hoe meer ik er heb gewoon van de zenuwen.

Gr pinki

Hey Linda,

Heb je ondertussen al een datum kunnen kiezen, en je ouders op de hoogte gebracht?

Ik ben ook bij dr d'hondt geweest, en ik moet zeggen dat ik héél erg content ben. Alles is super verlopen. Alleen vind ik net het tegenovergestelde. Hij zegt dat een passessie kleiner uitvalt dan dat ze in het echt zijn. Nou, ik vind dat net niet. Ik vond toen ik pastte, dat het er allemaal 'huge' uitzag. En dat ze nu kleiner uitvallen. Als ik het over kon doen had ik waarschijnlijk toch 320cc of 350cc genomen. Het went ook heel erg snel hé. En bij mij zie je er niet veel van tenzij ik het accentueer. Dr. Dhondt houdt ook van kleine natuurlijke borsten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo meiden,

Ik ben een tijdje even niet actief geweest op het borstenforum omdat ik had besloten om de bv toch in de winter te doen.. ik had gehoopt op een warme zomer (helaas achteraf toch beter nu kunnen doen!)

Afgelopen week heb ik mijn ouders op de hoogte gesteld en zij staan er helemaal achter (gelukkig!!)

Dus nu is het tijd om een datum te gaan prikken i.v.m. mijn werk in het onderwijs zal dit in de kerstvakantie zijn aangezien ik dan 2,5 weken vakantie heb.. Zal dit genoeg tijd zijn om te herstellen denken jullie?

Nou het zal maar moeten want ik kan niet langer wachten!

Ik twijfel toch nog over de maat, nu ik naar jullie reacties kijk wil ik misschien toch voor de 320cc gaan..

Maar ik zal volgende maand nog een keer gaan passen samen met mijn moeder kijken wat zij ervan vindt.

Trouwens nog iets grappigs!! Mijn moeder heeft zelf ook een bv en ik kwam erachter dat ze zelf ook bij Dr. De Hondt is geweest! En zij is zelf ook erg tevreden alleen zijn bij haar de borsten iets groter uitgevallen (vandaar mijn angst).

Zij is wel klein (1.55m) en ik ben 1.70m dus dat maakt ook al een verschil natuurlijk.

Zodra ik nog een keer ben gaan passen en een datum heb geprik zal ik het weer op het forum zetten!

Ik kan niet wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo Dames,

Ik heb gisteren dan eindelijk mijn operatie datum vastgesteld bij Dr. de Hondt in Tongeren, 30 december!

Beter kun je het nieuwe jaar niet ingaan toch? :136:

10 okt. heb ik nog een afspraak om een keer te gaan passen, twijfel nog altijd over de maat <_<

Super spannend!!

Liefs Linda x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Linda

WELKOMsmile.gif

Spannend dat je je datum al weet,nu kan het aftellen echt beginnen he,joepie!!!cool.gif

een passessie is ook spannend,al je wel een beetje rekening moet houden dat eenmaal erin,je prothesen het toch anders eruit ziet,wat minder heftig zeg maar,tenslotte doe je nu maar ene prothesen in een bh en krijg je best een groot beeld,terwijl eenmaal geopereerd het achter je weefsel en huid zit he,en mischien wel achter de spier nog of dual plane??

hoe zou je het willen hebben,voor de spier,erachter of dual plane? en welke maat zou je graag willen?

ben benieuwd.... in elk geval al sucses met aftellen naar 10 oktober en naar 30 dec!43.gif

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey van Harte gefeliciteerd met je datum!!

Leuk vooruitzicht en fijn nog een passessie. Belangrijk hoor, om zeker te zijn van de maat, althans zo zeker mogelijk want het blijft toch altijd spannend!

Zelf heb ik 3 weken geleden bij d'Hondt m'n borstvergroting gekregen en super tevreden!

Je bent ik goede handen!!

Liefs en veel aftelplezier.

Sammammie

ps. naar welke cup wil je toe en wat heb je nu als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow.

jij gaat dus ook voor een bv je hebt het over de cc.

ikzelf krijg 385 of 450 cc dat ligt er aan wat er beter past.

de plastisch chirurg zei het moet wel antuurlijk blijven toch...........

we zullen zien en meiske haha we gaan aftellen, ja mijn datum is 30 november, een maandje eerder als jou.

liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben ook bij dr Hondt geholpen en tot nu toe nog tevreden :) Hij levert echt mooie boobies, die van mij zien er nu al vrij natuurlijk uit en ben pas 2 weken po!

Ik heb zelf 280 cc en ik twijfelde ook heel erg tussen 280 en 320 cc, beide had bij mij gekunt. Met passen leek de 280cc echt mega maar wat de meiden hier zeggen is waar, eenmaal in je lichaam valt het een stuk kleiner uit. Daarnaast went het ook heel snel, hoe groot je ook gaat. Ik ben nu wel tevreden over de maat, heb nu een goede 75c maar kleiner had het echt niet moeten zijn! Ik zou dus iets groter gaan als ik jou was :)

Succes met je keuze

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal, die 3maanden mogen van mij heel snel om gaan!

Ik krijg de prostese achter de borstspier geplaats, waarschijnlijk 280cc of 320cc ik twijfel nog.

Ben bang dat ik ze of te klein of te groot ga vinden, met andere woorden DRAMA!

Vlinder: wat toevallig dat je precies 1 maand voor mij geopereerd word! Heel veel succes alvast en ben benieuwd hoe het jou vergaat..

Spillepootje: Wat fijn dat het zo goed met je gaat en je zo tevreden bent! ik twijfel precies over dezelfde maten. maar jij had liever toch 320cc gehad of? Wat had je van te voren voor een cupmaat als ik vragen mag?

Sammammie: Wat fijn dat je zo tevreden bent! naar welke cupmaat ben jij gegaan? en ben je tevreden over de maat? Ik heb nu 75B en wil naar een grote C kleine D gaan..

O, nog 1 vraagje hoelang hebben jullie echt plat in bed moeten liggen? (kan ik me alvast voorbereiden haha)

Liefs Linda! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai linda,

Ik had cup 75 a/b en heb 320 gekregen en denk uit te komen op een volle c, over 3 weken mag mijn sport bh uit en ga ik me laten opmeten. Foto's staan in de galerij.

Als ik jou was zou ik voor de grootste maat gaan, bij passen leek t bij mij ook groter, was ook bang dat t te groot was. Maar dat is t zeker niet!

En wat het plat liggen betreft, na de operatie moet je echt niet liggen hoor. Gewoon heel rustig aan doen, maar wel in beweging blijven!

Als je vragen hebt, roep je maar hoor meid!

Liefs sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda, je hebt dezelfde datum als ik, wat leuk! Ik heb inmiddels mijn eerste passessie gehad, maar ik twijfel ook nog over de maat. Dus ik ga op 25 november nog even terug naar de kliniek voor een 2e consult en passessie. Ik vond het ook moeilijk om in te schatten wat nu het beste past bij mijn wensen. Mijn PC adviseerde mij maximaal 345cc. Ik heb gezegd dat ik ga voor natuurlijk :1bouncingboobs: Maar aan de andere kant vind ik ook dat je best duidelijk verschil mag zien tussen voor en na. Het moet natuurlijk wel bij de rest van je lichaam passen. Ik ga je volgen, ben benieuwd! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor jullie reacties!

Ik ben er nu toch 99% zeker van dat ik voor de 320cc wil gaan..

Aangezien ik een grote C /kleine D wil lijkt mij dat de juiste keuze, maar volgende week ga ik nog eens passen dan weet ik het 100% zeker hopelijk! :141:

Liefs Linda x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.